Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Onko tämä aseiden särkyminen siis jokin bugi? Ihmettelin kovasti kun ensimmäisen puolentoista tunnin aikana sain kolme miekkaa hajoitettua hakkaamalla perusvihuja.. Tämä siis ps4- versiossa. Jos tämä on tarkoitettu "ominaisuus", on tuo ihan naurettavaa.
Ok, mä en tuosta tiennyt mitään ja kun tuli viesti 'weapon at risk', se hajosikin jo parilla iskulla tuon jälkeen. Helpottaa kyllä jos bonfirella saa miekan "korjattua" automaattisesti. Muistaakseni ekassa darkissa ei ollut moista ominaisuutta, vaan miekat piti korjauttaa joko sepällä tai repair powderilla. Ne myös kesti huomattavasti enemmän kuritusta.
Ok, mä en tuosta tiennyt mitään ja kun tuli viesti 'weapon at risk', se hajosikin jo parilla iskulla tuon jälkeen. Helpottaa kyllä jos bonfirella saa miekan "korjattua" automaattisesti. Muistaakseni ekassa darkissa ei ollut moista ominaisuutta, vaan miekat piti korjauttaa joko sepällä tai repair powderilla. Ne myös kesti huomattavasti enemmän kuritusta.
Joo ilman tuota "bonfire-korjausta" toi olis melkein pelikelvoton Kannattaa vaan muistaa et jos durability menee nollaan niin silloin tarvitaan seppää apuun eli suosittelen vaihtaan asetta ennen kuin hajoaa Tuo bugi on kaikissa 60fps versioissa eli pc ja uudet konsolit. En tiedä miksei sitä ole vieläkään korjattu Ilmeisesti ase on siis useamman framen kosketuksissa vihollisiin minkä takia ne hajoavat nopeammin.
Onko tämä aseiden särkyminen siis jokin bugi? Ihmettelin kovasti kun ensimmäisen puolentoista tunnin aikana sain kolme miekkaa hajoitettua hakkaamalla perusvihuja.. Tämä siis ps4- versiossa. Jos tämä on tarkoitettu "ominaisuus", on tuo ihan naurettavaa.
Peliä takana n. 20 tuntia ja aseiden durability laske pisteen jokaisesta osumasta vihulaisiin. Lisäksi ahtaissa väleissä ympäristöön osuminen vie oman osansa noista pisteistä. Eli välillä aseet kuluu turhan nopsaan. Omalla kohdalla alkaa helpottaa se, että levelit on 103 nurkilla ja suosikki ase on upittu +10 asti. Suurin osa vihuista putoaa laakista.
Ongelma ei sinänsä ole tuo kulumisen nopeus, vaan durability pisteiden lasku DS1 -> DS2. Oman muistin mukaan DS1:ssä oli aseiden durability keskimäärin 200 nurkilla. DS2:ssa raskaimmilla aseilla durability vaihtelee välillä 60-80 ja keveimmillä 20-40. Muutama poikkeuskin toki löytyy. Helpoin korjaus tuohon olisi nostaa nuo durability arvot DS1:n tasolle.
Heillä on ollut yli vuosi aikaa korjata tuo "bugi" jollain tapaa "esim tuo mainittu aseiden durabilityn nostaminen" jos siinä heidän mielestään olisi jotain vikaa.
Haluavat luultavasti pelaajien käyttävän useampaa asetta säännöllisesti. Mikä on muutenkin kyllä ihan järkevää, kun eri movesetit kuitenkin sopivat eri tilanteisiin. Sen takia tuo ei oikeasti mikään ongelma olekaan. Olen ollut silti aina siinä luulossa, että se on bugi
Haluavat luultavasti pelaajien käyttävän useampaa asetta säännöllisesti. Mikä on muutenkin kyllä ihan järkevää, kun eri movesetit kuitenkin sopivat eri tilanteisiin. Sen takia tuo ei oikeasti mikään ongelma olekaan. Olen ollut silti aina siinä luulossa, että se on bugi
Luulin aina että se oli jo bugi aiemmillakin konsoleilla kun ase kului tajuttomia määriä jos erehdyit lyömään jo kuollutta vihulaista. Olihan se silloinkin jo turhauttavaa välillä se aseiden hajoaminen, mutta en muista että se peliä olisi ainakaan rikkonut, tuskin tässäkään. Totuttelua taas kyllä vaatii.
Älä muuta sano, useampi yllätys on sattunut kohdalle aseiden hajoamisen johdosta. Nyt on tätä uutta versiota pelattu 6h ja asesetuppina on Drangleic Sword+1 - Lightning Mace+6 - Broadsword+3, näitä kulutetaan tässä järjestyksessä. Onhan se vähän koomista että vähänkään pidemmässä kentässä (esim. No Man's Wharf) saa hajotettua kaksi ensimmäistä asetta ja kolmannella mennään bossia vastaan. Repair powderilla saa tietty korjattua aseen lennossa, mutta ei sekään halpaa ole.
Repair powderista...
Muistaakseni noita repair powdereita saa rajattomasti ostettua vasta Drangleic Castlesta, joten ihan alkumetreillä tämäkään ei auta.
Älä muuta sano, useampi yllätys on sattunut kohdalle aseiden hajoamisen johdosta. Nyt on tätä uutta versiota pelattu 6h ja asesetuppina on Drangleic Sword+1 - Lightning Mace+6 - Broadsword+3, näitä kulutetaan tässä järjestyksessä. Onhan se vähän koomista että vähänkään pidemmässä kentässä (esim. No Man's Wharf) saa hajotettua kaksi ensimmäistä asetta ja kolmannella mennään bossia vastaan. Repair powderilla saa tietty korjattua aseen lennossa, mutta ei sekään halpaa ole.
No tuossakin kentässä voi hyvin käydä huilaamas nuotion ääressä ennen bossia, kun ei montaa vihua tarvitse uudestaan tappaa. Edelleenkään en näe tuota mitenkään ongelmana, vaikka on tuo aseiden kuluminen kyllä hieman silti liioiteltua
Eipä nuo classit vaikuta kuin hieman pelin alussa, ja mitä aseita saat käyttöön luodessasi hahmon. Muuten hahmosta on mahdollista tehdä millaisen haluat riippumatta mitä valitsit tuossa alussa
No tuossakin kentässä voi hyvin käydä huilaamas nuotion ääressä ennen bossia, kun ei montaa vihua tarvitse uudestaan tappaa. Edelleenkään en näe tuota mitenkään ongelmana, vaikka on tuo aseiden kuluminen kyllä hieman silti liioiteltua
Voi olla että siirryn itsekin samaan! Toisaalta, kun bonfireltä tulee summon niin silloin "hyvällä" tuurilla on joku täysin newbie vastassa. Noitahan on mukava ohjailla suuntaan ja toiseen ja näyttää samalla piilopaikkoja yms.
Niinkuin tuossa vastattiin niin aloitus class tosiaan vain vaikuttaa lähtökamoihin ja statseihin. Cleric aloittaa Heal taialla joten se on ihan kiva lisä alussa.
Itse ainakin tykkään "roolipelata" ja yleensä tulee tehtyä täys Cleric/Monk tyylinen hahmo. Eli Faith, miraclet ja ehkä STR/Faith buildia. Erittäin hauskaa on.
Tuli X1-versio tänään ostettua tästä. Ja voi hyvä luoja, kun taistelu tuntuu "kömpelöltä" Bloodbornen jälkeen Kesti vähän aikaa tottua lähes täysin erilaiseen taistelutyyliin. Peli näyttää ja varsinkin tuntuu hyvältä - kiitos tuplatun fps:n.
No Man's Wharfille asti pelasin, ja vähän on ristiriitaisen fiilikset tähän mennessä uudistuksista. Tykkään siitä että esim. jotkut itemit ja viholliset ovat eri paikassa, mutta joiltain osin vihollisten lisääminen on mennyt vähän överiksi. Tästä hyvänä esimierkkinä Heide's Tower of Flame,
josta kyllä juoksee Dragonriderille ilman suurempia ongelmia, mutta sitten kun Dragonriderin surmaa, ne valkoiset ritarit "heräävät henkiin" ja Old Dragonslayerille vievällä polulla odottaa vielä lohikäärme. Tuo lohari oli oikesti tosi hauska uudistus, mutta nuo valkoiset jannut.. oliko ne oikeesti aivan välttämätön lisä? Koko alue vaikuttaa nyt siltä, etten koskaan enää halua palata sinne. Ja vanilla-versiossa Heide's Tower of Flame oli yksi mun lempialueista. Kokeilin jopa 4 pelaajan co-oppina siitä bonfirelta päästä loharille, mutta ei vaan onnistunut
Mutta tosiaan hyviäkin uudistuksia, on esim. No Man's Wharfissa
lisätty uusi kätevä oikoreitti.
Weapon durabilitysta = paskaa. Olkoon "ominaisuus" tai bugi, ihan sama, paskaa se silti on. Toivottavasti patchaavat.
Hyvä pelihän tämä edelleen on, ei siinä mitään, mutta varovaisen skeptinen olen osasta uudistuksista. Toki mielipide voi vielä muuttua suuntaan jos toiseenkin, aivan pelin alussahan tässä vielä ollaan.
Tuli X1-versio tänään ostettua tästä. Ja voi hyvä luoja, kun taistelu tuntuu "kömpelöltä" Bloodbornen jälkeen Kesti vähän aikaa tottua lähes täysin erilaiseen taistelutyyliin. Peli näyttää ja varsinkin tuntuu hyvältä - kiitos tuplatun fps:n.
No Man's Wharfille asti pelasin, ja vähän on ristiriitaisen fiilikset tähän mennessä uudistuksista. Tykkään siitä että esim. jotkut itemit ja viholliset ovat eri paikassa, mutta joiltain osin vihollisten lisääminen on mennyt vähän överiksi. Tästä hyvänä esimierkkinä Heide's Tower of Flame,
josta kyllä juoksee Dragonriderille ilman suurempia ongelmia, mutta sitten kun Dragonriderin surmaa, ne valkoiset ritarit "heräävät henkiin" ja Old Dragonslayerille vievällä polulla odottaa vielä lohikäärme. Tuo lohari oli oikesti tosi hauska uudistus, mutta nuo valkoiset jannut.. oliko ne oikeesti aivan välttämätön lisä? Koko alue vaikuttaa nyt siltä, etten koskaan enää halua palata sinne. Ja vanilla-versiossa Heide's Tower of Flame oli yksi mun lempialueista. Kokeilin jopa 4 pelaajan co-oppina siitä bonfirelta päästä loharille, mutta ei vaan onnistunut
Mutta tosiaan hyviäkin uudistuksia, on esim. No Man's Wharfissa
lisätty uusi kätevä oikoreitti.
Weapon durabilitysta = paskaa. Olkoon "ominaisuus" tai bugi, ihan sama, paskaa se silti on. Toivottavasti patchaavat.
Hyvä pelihän tämä edelleen on, ei siinä mitään, mutta varovaisen skeptinen olen osasta uudistuksista. Toki mielipide voi vielä muuttua suuntaan jos toiseenkin, aivan pelin alussahan tässä vielä ollaan.
Ideana lienee, että pyritään rikkomaan "vanilla" kaava rajusti. Paikat, joihin ennen pääsi helposti tai olivat turvallisia, eivät ole sitä välttämättä nyt.
Vasta last gian takana (pc:llä pari läpipeluulertaa takana) ja ei voi kuin tykätä.
Aikaisempi strength build koettaa vaihtua cleric/sorcerer tyyliseen. Tässä toson on alkuun vähän haastetta, mutta kyllä se siitä. 60 fps tuntuu todella hyvältä, rankaisee paikoin aika armottomasti.
Tässä onkin taas pelaamista piiiiitkäksi aikaa, josnei ohjain löydä itseään seinän sisältä