Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pelin nettipelaamiseen liittyen: mitä olette tykänneet turnajaisten järjestäjistä, jotka kutsuvat peliinsä useampia hyökkääjiä ja ottelevat 1 vs 1 tilanteissa? Itse olen tykännyt paljon noista edellämainituista karnevaaleista alueella, joka tulee Pontiff Syvalumin jälkeen.
Ei tässä tarvi värkätä niiden kanssa yhtään, jos vain kaikki achievementit haluaa. Ne Vertebra Shacklesit saa kaverin kanssa. Molemmat on Mound-makers covenantissa, password-systeemi päälle, sit summon sign esim. Anor Londoon.https://www.google.com/search?newwi..._-_MAhVEDZoKHYWICMAQvwUIGigA&biw=1366&bih=635 Ei tarvi olla edes emberissä että sign näkyy. Kun toinen inveidaa, hosti hyppää sillalta jorpakkoon ja kuolee. Molemmat saa 2 tunnissa sen valmiiksi. Sit kun tappaa silver knighteja Anor Londossa, saa ne Proof of Concordit. Tosin se on vastenmielistä sontaa ja mielenterveyden kiusa, koska se drop-rate on ihan sairaan matala. Pahimmillaan saattaa kulua 2 pelituntia, ettei mitään tipu. Sit toisinaan tulee hannuhanhi-vaihe, ja tippuu neljä 20 minuutissa.Ajattelin kerätä tästä 1000/1000 mutta ei jaksa ku pitäis niiden covenanttien kans kikkailla, niin paljo ja inveidata. Yrittelin sitä, mutta ei sitä jaksa aina ku inveidaa niin on aina kaksikko vastassa tais sit vaan juostaan karkuun ja piilotellaan. Itekku pelasin ja inveidattiin, niin en menny karkuun tai kutsunu kavereita. Rehelliset heilutukset ja tappelua jommankumman voittoon asti
Ei johdu siitä. Kyseessä on hyvin varman päälle vedetty peli. Bloodbornesta jäi uniikki maku pelimaailmasta ja tunnelmasta, vihuista ym., tämä peli tuntui sylkevän Fromin viimeisen parin vuoden ruokalaukaselle jääneet ruoantähteet samaan pataan. Se on toki hyvä peli vaikka näin on, mutta silti tuntuu että valtaosa ideoista kului Bloodbornen toteutukseen ja tämän pelin osuudeksi jäi tämä: tee yksi linnakompleksi ja ympäröi se parilla laaksolla, suolla ja metsällä. Kaikki saa olla hyvin valaistuja, ettei varmasti pimeys ala pelaajaa ahdistamaan, vaikka kyseessä onkin Ds1-jatko-osa. Heitä sekaan katakombien ja Lost izalithin fan-service-alueet, ja laita se vikakin alue ennen Lothric-linnan huippua joksikin Duke's Archives wannabe:ksi, joka on täynnä potkittavia shortcut-laddereita ja hissejä, joilla pääsee suoraan bossi-fogille. Ja tehkää myöskin niistä vihuista mahdollisimman geneerisiä plus fanisuosikit. On jättirapua, jättiläistä ja ihan helvetisti priestejä/deaconeita, osa saattaa polttaa raudalla, osa lähettää jopa tulipalloja. Ja ainoat shieldeillä blokkaavat original-vihut ovat Lothric-knight ja pontiff knight ja ehkä ne venyvät käärmesotilaat Archdragonissa. Joo, pidän pelistä silti, mutta alkaa ihan hiivatisti suututtaa, kun tätä peliä ajattelee tarkemmin. Ja mitä enemmän tätä on pelannut, niin sitä selkeämmäksi se hahmottuu. Ehkä lopetan kirjoittamisen ja astun pelissä lähimpään hissiin, joka vie minut välittömästi suoraan Dragonslayer Armourin boss-fogin eteen, koska Dark Souls 3.Jos liiallisen kierrätyksen unohtaa, niin aika vähän varsinaisia miinuksia tästä löytää. Näin jälkikäteen ajateltuna rivivihuissa voisi olla enemmänkin vaihtelua, sellaiset "oh fuck" tilanteet ovat aika harvassa. Ehkä tämä johtuu siitäkin, että kyseessä on jo itselle viides Souls-peli ja sykähdyttäminen on entistä vaikeampaa. Vähän sellainen varman päälle vedetyn makuinen tämä silti kaiken kaikkiaan on.
Tässä pelissä on ihan hyvät bossitaistelut, ainakin top 5 parhaat on kovaa kamaa. Siinä on vaan se puoli, että nämä bossit näyttävät ihan nössöiltä verrattuna niihin Ds1-bosseihin. Esim. Gaping Dragon siellä viemäreiden lopussa oli ensimmäisellä kohtaamisella lähes puhdasta kauhua. Helvetin iso körri jolla on joku 150 torahammasta. Tai vaikkapa joku Four Kings. Bossi täytyy tappaa mustan tyhjiön keskellä. Jos on liian hidas tappamaan yhtä, lisää puskee esille tehden hommasta hemmetin hikisen.Tunnelmaltaan pidän edelleen Dark Soulsia ehkäpä hienoimpana näistä kaikista. Ensimmäiset kohtaamiset sen pelin pomojen kanssa ovat syöpyneet syvälle pelisieluuni. Musiikitkin olivat siinä todella upeat, toki tässäkin on erittäin hieno soundtrack ja ilman sitä osa pelistä olisi aika latteaa.
Hyvä pelihän tämä on, ei pidä käsittää kritiikkiä väärin. On vain paljon asioita, mitä olisi voinut tehdä paremminkin. Alueiden sekä vihujen varman päälle vetäminen harmittaa kyllä eniten.
--- Ei tämä millään vastaa sitä hypetystä jopa vaikeimmasta Souls pelistä, ainakin kaukana DS1 vaikeusasteesta. ---
Fast roll on alle 30.0% equip loadista ja medium roll alle 70.0%..En ole kokenut edes tarvetta jykevälle panssarille, vaikka en ole kauheasti tankannut vigoria. Unded Legion setillä saan alle 50%, jos heivaan jouseni ja pistän Havelin sormeen. Aika pieni hyöty tuosta fast rollista kuitenkin ja ennemmin pidän Dragonrider Bowni käden ulottuvilla.
No ilmankosFast roll on alle 30.0% equip loadista ja medium roll alle 70.0%..![]()
Lähetä se alas kulkeva hissi alas ja jää itse keskitasolle odottamaan ylhäältä tulevaa hissiä.Moi, Seigward of Catarinan tapasin tornissa. En vain pääse enään takas ylös. En muista kartan nimeä mutta tornilta mennään ylös jossa on se seipäitä nakkaava iso monteri ja alhaalla on joku jäätä syöksevä monsteri. Haluaisin päästä hissillä takas ylös mutta se hissi kulkee vain alas. Onko mitään keinoa päästä ylös? Aika sekava tarina mutta toivottavasti joku ymmärsi ongelmani.