Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls III

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 16872
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dark Souls III

Juu näin on tänään käynyt välillä. Taitaa olla jotain siihen maanantain päivitykseen liittyvää.

lvl 41 ja nyt koetan kerätä rohkeutta mennä
Abyss Watchereita
taas katsomaan. Niin erilainen verrattuna muihin pomoihin, joten pellottaa hiaman...

Sinne vaan se on aika lelujätkä verrattuna aikasempiin vihuihin, terveisin lvl61 ja 35h47min takana.
 
Ja mistä mä saan ton purppuran saippuan ku oon ollu emberin alasena siin yhes kentäs mut taisin tappaa sen puu loppuvihun ennenku koitin emberillä tutkia.

Ei oo purppuraa erikseen, tulee ihan perus valkosella kun kuuluu isojen poikien jengiin eli Mound-makers covenanttiin. Googlettamalla selviää miten pystyy joinaan, en jaksa tähän alkaa selittään, hankalampi kun muissa.

Lagaako pvp-matsit pahasti muillakin?

Suurimmaks osaks joo, tulee hyviäkin matseja vastaan onneks, ärsyttäähän se kun tulee osumaa vaikka miten kaukaa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Sinne vaan se on aika lelujätkä verrattuna aikasempiin vihuihin, terveisin lvl61 ja 35h47min takana.

Se on kai niin kuin Jim Sterling sanoi show'ssaan Jimquisition: Prepare To Die. "When I was faced with that electrical giant werewolf in Bloodborne, it scared the living shit out of me! And yeah I know: it's not that hard in the end."

PS. Pitääkö pelata loppuun saakka ennen kuin kirjoittaa KFINille arvion Dark Souls 3:sta?:D
 
Vastaus: Dark Souls III

Se on kai niin kuin Jim Sterling sanoi show'ssaan Jimquisition: Prepare To Die. "When I was faced with that electrical giant werewolf in Bloodborne, it scared the living shit out of me! And yeah I know: it's not that hard in the end."

PS. Pitääkö pelata loppuun saakka ennen kuin kirjoittaa KFINille arvion Dark Souls 3:sta?:D

Ei missän nimessä ollu tarkotus dissata vaan rohkaista hyökkäämään eteenpäin.
 
Vastaus: Dark Souls III

28 tuntia taulussa, level 75 (en ole nostanut korkeammalle, jotta voin inveidata ja cooppailla) ja 2 vikaa pakollista bossia jäljellä. Lisäksi niistämättä
Nameless King, muut vapaaehtoiset bawsit on tietääkseni tapettu :)
Olen tykännyt erittäin paljon ja lähinnä harmittaa se, että kakkosen suosikkiaseeni halberdin (joista mieluisimpana Mastodon Halberd) moveset on käytännössä palautettu Demon's Soulsin halberdiksi ts. käyttökelvottomaksi. Alkutaipale meni tästä syystä Astorian streittarilla, josta siirryin Dark Swordiin. Välillä käytän bosseissa myös Profaned Greatswordia, jonka olen uppinut jo täyteen. Aseita on riittävän paljon ja näin se pitääkin Souls-pelissä olla.

30 fps PS4:llä oli alkuun aika järkytys silmille, mutta nyt kun siihen on tottunut, alkaa arvostamaan pelin grafiikkaa paremmin. Jotkut komeammat bossitaistelut selkeästi tiputtavat raamit sekunnissa jopa alle tuon kolmenkympin, mutta kuolemia ei sen takia ole onneksi ainakaan vielä tullut. Sen sijaan ikävästi olen phantomina tippunut joitakin kertoja kesken bossitaisteluiden, koska "A network error has occurred". Vielä ei ole Way of the White circletiin tarvinnut koskea, mutta ymmärtääkseni myös coopissa tapahtuvat disconnectit lasketaan. PVP:ssä disconnecteja en ole onneksi vielä joutunut kokemaan ja sekin aspekti pelistä on toteutettu tuttuun tapaan oikein hyvin, mutta tässä vaiheessa rankkaisin omien kokemusteni perusteella Dark Souls kolmosen Soulsbornejen toiseksi parhaaksi PVP-peliksi. Kakkonen johtaa omissa kirjoissani tätä kategoriaa (koska areenat) ja Bloodborne pitää perää luokattoman summon/invade -systeeminsä takia.

Vielä sananen taikureista. Ykköshahmoni on siis hiukan voimaan painottuva quality, mutta kakkoshahmoksi tein taikurin. Ja sillä pelaaminen se vasta vaikeaa onkin! Taikuri ei ole enää todellakaan mikään easy mode.. vaan suorastaan haastemoodi. Esimerkiksi miekkamiehelläni olen tappanut monia loppupäänkin bosseja soolona ja ensimmäisellä yrityksellä, mutta taikurilla jopa tutoriaalibossi vaati VIISI yritystä. Kaukana ovat ne Darkkis kakkosen pre-patch -ajat, jolloin Guardian Dragon kaatui kahdella Soul Geysirillä tai kun Demon'sin Royalilla farmaili leppoisasti leveleitä Boletaria Castlen punasilmäiseltä ritarilta Soul Arrowien avulla.. nimittäin High Wall ja Undead Settlement eivät ole menneet sen rennommin. Ehkäpä sitten kun saan vähän lisää dexiä ja loihtimisajat lyhenevät, alkaa taikurinkin elämä hymyilemään..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Alkaa kyllä vähäsen epäilyttään tää invaus ja covenant touhu miten se on hoidettu tässä. Tulee harrastettua tota joka päivä varmaan 1-2h hyökäten, varmaan kolme kertaa päässy rehelliseen 1v1 matsiin, 1v2 ei haittaa myöskään. Mutta se että 96% ajasta se on 1v3, aina valmiina yks auttamassa ja sitten ilmestyy joku sininen pellekin sinne. Tarkotan sitä että vahvat epäilykset herää että heti kun tulee ilmotus että joku hyökkää, niin sitä mennään valikkoon ja vaihetaan se covenant jotta saadaan vielä yks lisää sinne auttamaan, kiinnittäny huomion miten randomisti niitä sinisiä ilmestyy sinne. Ja miksi jengi pelaa kokoajan coopilla, en ymmärrä sitten ollenkaan, ehkä hieman katkeruutta viestissä mutta kyllä tosta puhetta on muuallakin että voiko toi coventin vaihtaminen toimia noin.

Onkos muiden peleihin hyökätty monesti? Omaan ei oo meinaan kertaakaan vielä joka on outoa ottaen huomioon miten nopeesti sitä ite pääsee toisen peliin tai miten nopeesti punaseen vastataan.
 
Vastaus: Dark Souls III

Onkos muiden peleihin hyökätty monesti? Omaan ei oo meinaan kertaakaan vielä joka on outoa ottaen huomioon miten nopeesti sitä ite pääsee toisen peliin tai miten nopeesti punaseen vastataan.
On hyökätty ja monesti. Viimeisin tapahtui ennen viimeistä bossia tänään, invaaja työnsi alas kentältä ja vaivalla hankitut co-op kaverit katosivat tietenkin kun kuolin.. :o :mad:

Kohta voisi aloittaa NG+, pitää vielä vähän levuttaa hahmoa ja kehittää parit aseet seuraavalle kierrokselle. Ehkä tälläkertaa saan kaikki npc tarinat päätökseen ja löydän viimeisen covenantin jonka kusin tällä pelikerralla.
 
Vastaus: Dark Souls III

Alkaa kyllä vähäsen epäilyttään tää invaus ja covenant touhu miten se on hoidettu tässä. Tulee harrastettua tota joka päivä varmaan 1-2h hyökäten, varmaan kolme kertaa päässy rehelliseen 1v1 matsiin, 1v2 ei haittaa myöskään. Mutta se että 96% ajasta se on 1v3, aina valmiina yks auttamassa ja sitten ilmestyy joku sininen pellekin sinne. Tarkotan sitä että vahvat epäilykset herää että heti kun tulee ilmotus että joku hyökkää, niin sitä mennään valikkoon ja vaihetaan se covenant jotta saadaan vielä yks lisää sinne auttamaan, kiinnittäny huomion miten randomisti niitä sinisiä ilmestyy sinne. Ja miksi jengi pelaa kokoajan coopilla, en ymmärrä sitten ollenkaan, ehkä hieman katkeruutta viestissä mutta kyllä tosta puhetta on muuallakin että voiko toi coventin vaihtaminen toimia noin.

Onkos muiden peleihin hyökätty monesti? Omaan ei oo meinaan kertaakaan vielä joka on outoa ottaen huomioon miten nopeesti sitä ite pääsee toisen peliin tai miten nopeesti punaseen vastataan.
Ei ole munkaan peliin. Itse olen invadennut varmaan parikymmentä kertaa, mutta kertaakaan ei ole ollut vastassa sinisiä. Rasahti täälläkin kyllä rusinat kun invadesin ja huomasin, että hosti clearasi aluetta kahden sunbro:n kanssa :rolleyes:
 
Vastaus: Dark Souls III

Ei ole munkaan peliin. Itse olen invadennut varmaan parikymmentä kertaa, mutta kertaakaan ei ole ollut vastassa sinisiä. Rasahti täälläkin kyllä rusinat kun invadesin ja huomasin, että hosti clearasi aluetta kahden sunbro:n kanssa :rolleyes:

Pyysin frendilistani kaverin auttamaan pomovastuksen kanssa, annoin salasanani jne. Onnistumisen jälkeen kummarreltiin ja frendi meni omaan peliinsä. Pelasin kaikessa rauhassa ja sitten joku v*tun mulkku-random tuli peliini ja tappoi kesken normaalin maisemien tutkimisen s**tana. Sinne meni yli 4000 soulsia (ei ole paljon joo, mutta silti jotain).

Miten tuo edes onnistuu, kun on salasanavaatimus?

(lvl 43 ja 20h pelikellossa)

EDIT: Pe**ele pelaan jatkossa offline siihen asti, kunnes päätän kustua frendejä peliini. ***vetti sentään...
 
Vastaus: Dark Souls III

Salasanavaatimus on kaiketi vain cooppiin, ei estä muita normaalisti inveidaamasta sun peliin.
 
Vastaus: Dark Souls III

En tiedä lukiko missään, että salasana estäisi invauksen? Sehän vaan estää muita pelaajia pääsemästä auttamaan siltä sun merkiltä. :rolleyes: #Torres kerkes ensin
 
Vastaus: Dark Souls III

ei voi 4000 sielun menettäminen noin paljon harmittaa, sehän on pikku summa ihan pelin alussakin :D Sekä jos joku inveidaa niin itse ainakin juoksen takaspäin lähimmälle bonfirelle jotta on helpompi saada sieluja takas.
 
Vastaus: Dark Souls III

Tänään tuli koettua ensimmäiset PvP-matsit, kauan niitä sai odottaakin. Aloitin tuolloin juuri Road of Sacrificen jälkeistä aluetta (nimeä en muista) ja ryhdyin harventamaan metsää vihollisista, kun sattumalta näin summon-merkin maassa ja samaan aikaan tuli ilmoitus, että joku tunkeutuu maailmaani. Päätin sitten ottaa apurin käyttöön ja kutsuin summon-merkistä toisen ihmispelaajan serverille. Kaverini pärjäsi hienosti ja tappoi toisen dark spiritin, mutta oma buildini ei oikein tue tällä hetkellä PvP-matseja ja Estuksiakin oli vain yksi jäljellä, joten turpaan tuli. Yhteys kyllä pelasi hyvin ja taistelu tuntui rehelliseltä loppuun asti.

Päätin sitten pitää pienen tauon päähahmoni kanssa ja lähdin täysin uudella hahmolla matkaan - ja valitsin vanhan tutun hahmon, eli velhon. Velholla pelaaminen sujui vanhasta muistista kuin ajatus ja ensimmäinen bossi kaatui helposti. Kovin pitkälle en ehtinyt, mutta kylläpä maassa näkyy paljon summon-merkkejä etenkin pomohuoneiden ulkopuolella ja leiritulien lähellä. Itsekin laitoin muutaman kerran summon-merkkiä maahan ja todella nopeasti kutsuttiin peliin. Kerran tosin hieman harmitti, koska isäntä vei minut sellaisen pomon kimppuun, jota en ollut vielä nähnyt ja sen sijainti spoilaantui siinä - tosin isäntä kuoli melkein heti alussa, joten taistelu jäi vain pieneksi kurkistukseksi tulevaisuuteen.

Eräs pelikaverini kutsuttiin myös toiseen peliin, hänen jätettyään summon-merkin maahan ja siellä oli kuuleman mukaan hyvinkin mielenkiintoiset mätöt menossa. Punaiset ja violetit dark spiritit tappelivat keskenään, lisää porukkaa spawnasi paikalle kuolleiden tilalle ja isäntä antoi käsimerkein viitteitä, ketkä tappelevat seuraavaksi toisiaan vastaan, kunnes lopulta tuli kaverini vuoro taistella. Kuulosti todella oudolta, mutta näin se oli. Kerran onnistuin liittymään kaverini peliin, mutta hän ei jostain syystä nähnyt summon-merkkiäni kertaakaan maassa. Muut pelaajat kyllä kutsuivat ahkerasti peliin.

Tasoja tällä hetkellä 46 ja kovasti odotan lisää leveleitä parempien aseiden käyttämiseksi. Stamina/Str/Dex-ukolla mennään ja myös "varaosia" koetan kuumeisesti löytää varusteiden tehostamiseksi.

Niin ja löytyihän se tornikin sieltä (josta kysyin aiemmin päivällä) :). Mainitun tornin "alakerrassa" hissimatkan jälkeen olikin sitten tähän mennessä kaikkein pahin otus, joka ei ollut edes bossi. Monta kertaa kuolin ennen kuin pääsin siitä eroon - hieman tuurillakin. Jos joku törmää kyseiseen olioon ja on hankalaa sen kanssa, niin tässä ohje:

Kyseinen jäämonsteri liikkuu uskomattoman nopealla vauhdilla ja jakaa tuhoisasti vauriota. Ei oikein tiedä missä välissä kannattaisi blokata, milloin hyökätä ja pahimmassa tapauksessa olio aiheuttaa sinulle "frostbiten". Lopulta koetin vain juosta sen ohi ja avasin puuoven, juoksin syvälle metsään ja huomasin, ettei otus seuraakaan minua. Palasin takaisin ovelle ja huomasin olion liikkumatilan loppuvan oviaukkoon, joten katselin oviaukon lähellä kaikessa rauhassa ja olion kääntäessä selkänsä löin pari kertaa ja peräännyin taas odottamaan sopivaa hetkeä. Oli sen verran paha pala "normaalisti" taistellessa, että saapa nähdä, tuleeko vastaavia myöhemminkin.
 
Vastaus: Dark Souls III

Pe**ele pelaan jatkossa offline siihen asti, kunnes päätän kustua frendejä peliini. ***vetti sentään...

Ihmishyökkääjät olleet pelin olennaisia piirteitä Demons Soulsista alkaen. Kuuluvat kuvastoon. Pelaamalla offline menetät mm. pelaajayhteisön jakamat vinkit ja sisäisen huumorin kylvämisen. Pelin viehätystä on tämä vaaran tunne. Asettaa oman lisähaasteensa.

Ihmettelen tuota 4000 sielusta itkemistä. Tuolla jää kymppitonneja matkan varrelle eikä harmita kuin hetken verran.
 
Vastaus: Dark Souls III

Se kellarin jäämonsuhan on oikeastaan Vordtin miniversio. Sama tekniikka toimii, pyrkii väistämään selkään. Totta on että siihen vaiheeseen peliä nähden se lyö pirun lujaa. Kuolin itsekin monta kertaa siihen.
 
Vastaus: Dark Souls III

Eräs pelikaverini kutsuttiin myös toiseen peliin, hänen jätettyään summon-merkin maahan ja siellä oli kuuleman mukaan hyvinkin mielenkiintoiset mätöt menossa. Punaiset ja violetit dark spiritit tappelivat keskenään, lisää porukkaa spawnasi paikalle kuolleiden tilalle ja isäntä antoi käsimerkein viitteitä, ketkä tappelevat seuraavaksi toisiaan vastaan, kunnes lopulta tuli kaverini vuoro taistella. Kuulosti todella oudolta, mutta näin se oli. Kerran onnistuin liittymään kaverini peliin, mutta hän ei jostain syystä nähnyt summon-merkkiäni kertaakaan maassa. Muut pelaajat kyllä kutsuivat ahkerasti peliin.


Vastaavaa tuli kokeiltua dark souls kakkosen iron keepin sillalla, se oli joku fight club-yhteisö.. Nyt on aloteltu toisella hahmolla ja str/faith two-handedilla mennään, eikä toinen kerta enää NIIN pahalta tunnukkaan..:D
 
Vastaus: Dark Souls III

Niin ja löytyihän se tornikin sieltä (josta kysyin aiemmin päivällä) :). Mainitun tornin "alakerrassa" hissimatkan jälkeen olikin sitten tähän mennessä kaikkein pahin otus, joka ei ollut edes bossi. Monta kertaa kuolin ennen kuin pääsin siitä eroon - hieman tuurillakin. Jos joku törmää kyseiseen olioon ja on hankalaa sen kanssa, niin tässä ohje:

Kyseinen jäämonsteri liikkuu uskomattoman nopealla vauhdilla ja jakaa tuhoisasti vauriota. Ei oikein tiedä missä välissä kannattaisi blokata, milloin hyökätä ja pahimmassa tapauksessa olio aiheuttaa sinulle "frostbiten". Lopulta koetin vain juosta sen ohi ja avasin puuoven, juoksin syvälle metsään ja huomasin, ettei otus seuraakaan minua. Palasin takaisin ovelle ja huomasin olion liikkumatilan loppuvan oviaukkoon, joten katselin oviaukon lähellä kaikessa rauhassa ja olion kääntäessä selkänsä löin pari kertaa ja peräännyin taas odottamaan sopivaa hetkeä. Oli sen verran paha pala "normaalisti" taistellessa, että saapa nähdä, tuleeko vastaavia myöhemminkin.

Omalla kohdallani juuri kyseinen hemmo on ollut pelin vaikein vastus. Vordt ja muut bossit olleet ihan iisejä, mutta tuo lynkkasi meikäläistä ihan 6-0, kunnes sain sen tuurilla tiputettua hissikuiluun. Saman kohtalon koki myös eräs tulidemoni, joka jäi kiinni porttikongiin ja putosi seinän lävitse kuolemaan. En valita :rolleyes:
 
Vastaus: Dark Souls III

Pyysin frendilistani kaverin auttamaan pomovastuksen kanssa, annoin salasanani jne. Onnistumisen jälkeen kummarreltiin ja frendi meni omaan peliinsä. Pelasin kaikessa rauhassa ja sitten joku v*tun mulkku-random tuli peliini ja tappoi kesken normaalin maisemien tutkimisen s**tana. Sinne meni yli 4000 soulsia (ei ole paljon joo, mutta silti jotain).

Miten tuo edes onnistuu, kun on salasanavaatimus?

(lvl 43 ja 20h pelikellossa)

EDIT: Pe**ele pelaan jatkossa offline siihen asti, kunnes päätän kustua frendejä peliini. ***vetti sentään...

Hehe git gud bud ;)

No ei, leikillähän minä. Ei kannata olla noin suolanen muutaman sielun takia, niitä tulee ja menee, ja trust me, tuo 4000 sielua on pieni summa, itellä ne pyörii siellä 50000 tienoilla ihan normaalisti ja voivat hyvinkin jäädä jonnekin kuilun pohjalle tai pomon kainaloon.

Invaasioon ei salasanaa tarvita, jos sulla on Ember päällä (se että sun ukkos hehkuu kuin kekäle ja on elämäpisteitä enemmän), niin se avaa ovet mahdolliselle invaasiolle, se on ikäänkuin vielä erillinen pelin sisäinen vahvistus online-modelle. Perinteinen dark spirit invaasio on aika harvinainen, itelle tullut koko pelin aikana ehkä muutama. Mutta yleisempiä on ne invaasiot jossa joku covenant puolustaa omaa maataan, esim Road of Sacrifices mestassa, siellä metsän puolella, Abyss Watcherien covenant puolustaa aluetta ja siellä tulee usein invaasioita jos on ember päällä.

Pelissä on muutamia tuollaisia alueita, ei kannata niiden suhteen hermoilla. Jos tulee invaasio niin valmistaudu puolustautumaan, mene johonkin sun kannalta helppoon paikkaan asemiin, tai mene lähemmäs bonfirea koska jos henki lähtee niin saat sielus takasin helposti. Ja aina, aina muista käyttää sielut pois jos oot esim pomon juuri nirhannut, älä lähde täyden lompakon kanssa tutkimaan uutta paikkaa, jos ei invaasio tapa sua niin uudet vihut tappaa :D Mutta joo, älä välitä niistä invaasioista, pidä peli onlinessa, jos sulla ei edes ole emberiä päällä niin sun ei tarvi invaasioista välittää, jos haluat apua pomolle niin käytä emberi vasta pomon ovella, ei sitä ennen tarvi käyttää. Ja yleensä kaikki summon signit on pääpiirteissään siinä pomon oven edessä.




Eilen sain hyvät kamat mun velholle, ja vieläpä viimeisen loitsukäärön jolla sain ne muutamat uber-taiat auki. Nyt on ukkelilla kristallisauva, ja sellainen komia Dragon Ballsista tuttu Gokun Kamehameha-loitsu joka tekee hillittömän pahaa jälkeä :D

Velhopelaajille tiedoksi, tai varmaan tiedättekin, mutta uusia loitsuja saa auki kun löytää
loitsukääröjä ja antaa niitä Orbeck of Vinheim nimiselle NPC:lle.
 
Vastaus: Dark Souls III

Mut summonattiin eilen auttelemaan Abyss Watchersissa ja hostin kanssa kun oltiin siinä edeltävällä metsäaukiolla niin joku invader tuli ja oli niin kovatasoinen että meiltä kahdelta meni sen tappamiseen varmaan puoli tuntia. Juhlallisesti se sitten vaihtoi backstabilla hiippakuntaa. Sitä en vain tajua että millä tempulla se sai koko alueen kaikki viholliset meidän kimppuun kun kaveri juoksi niiden keskelle eikä aggronnut niitä mitenkään.
 
Ylös Bottom