Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls III

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 16872
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dark Souls III

Tolla endurancella ei varmaan kovin montaa kertaa heilauteta Black Knight swordia jos mielii sen jälkeen kierähtää palautusta pakoon? Tosin on toi strength ihan hyvä sitä ajatellen.
 
Vastaus: Dark Souls III

Tolla endurancella ei varmaan kovin montaa kertaa heilauteta Black Knight swordia jos mielii sen jälkeen kierähtää palautusta pakoon? Tosin on toi strength ihan hyvä sitä ajatellen.
Kolme kertaa R1 pystyy iskemään ja jää staminaa kierähtämiseen. Mun Greataxe +6 tekee saman verran vahinkoa, mutta syö kaiken staminan kahdella iskulla, kun tuolla miekalla iskee neljästi. Kaikin puolin hyvä ase, joskin kahden käden R2 ei ole parhaasta päästä, esim. Claymoressa on parempi.

Ja ethän nyt sekoita Black Knight Greatswordiin, joka varmaan syökin staminaa tuon Greataxen verran? Vähän nostelen kyllä endurancea, mutta tässä vaiheessa olen kokenut vitskun ja iskuvoiman tärkeämmiksi. Joku 30 varmaan tulee olemaan pelin loppupuolella.
 
Vastaus: Dark Souls III

No niin läpihän se meni tänään. Taisin olla 102 levelillä ja kaikki bossit käyty.
Nameless King oli haastava yksin ei mennyt läpi. Kaveri piti olla mukana, dragonin sai yksin mut ei ite kunkkua.

Samantien laittelin ng+ päälle ja muutamat bonfiret juoksin. Pitää nyt pelata noita npc questeja läpi ku ekakerralla meni perseeseen sen Rosanna covenantin takia

edittiä: korjailtu vähä autocorrectia
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls III

Jos miellät taito = kokemus niin olet toki oikeassa. Kun tietää ennakolta kaiken vastaan tulevan, varmasti peli luistaa.

Taitoa on mennä kalsarit jalassa puunuijan kanssa vitoslevelisenä yksin pieksämään iso pomovastus. Kokemusta on mennä paras mahdollinen haarniska päällä, tuunattu miekka kädessä 120-levelisenä kahden kaverin kanssa pieksämään tuo sama pomovastus. Molemmat pääsevät samaan lopputulokseen, mutta toisella siihen menee hieman enemmän aikaa.
En oikein ymmärrä tätä taito vs kokemus analogiaa, mutta kuitenkin: Souls-sarja on siinä mielessä hauska, että et ole koskaan ylivoimainen, vaan jopa alkupään viholliset saattavat perseraiskata korkean tason hahmon sekunneissa jos pelaajan keskittymiskyky herpaantuu edes hetkeksi. Kyllähän tiiminä hakkaa bossin kuin bossin ja se on varmaan sitten sitä "kokemusta", mutta taitoa on oppia jokaisen vihollisen liikesarjat, miten ne lähtevät ja miten ne väistetään. Samalla pitää myös tuntea oma hahmo ja ase, jotta tietää esim. miten monta lyöntiä voit lyödä , tai miten monta kertaa pystyt pyörähtämään karkuun ennen kuin stamina loppuu ja jäät ottamaan osumaa kuin paskaan jämähtänyt tikku. Tiukempia vastustajia vastaan staminan loppuminen tarkoittaa väistämättä kuolemaa ja vähän helpompien vastustajien kanssa sitä, että estusta joutuu huikkailemaan. Näitä virheitä ei ole varaa tehdä kovinkaan montaa kertaa jos tavoitteena on bossin läpäisy, kiitos rajoitettujen estuspullojen ja ainoa tapa näiltä välttymiseen on osata oman hahmon ja vihollisten liikkeet ja tietää missä raossa voi iskeä ja samalla pystyä hahmottamaan oman hahmon rajat menevät. Tämä on sitä minun tarkoittamaa taitoa, jolla peli ratkaistaan pelaajan hyväksi. Hack & slashilla pärjää coopatessa jos muut osaavat pelata, mutta yksin pelatessa sillä pääsee takuuvarmasti ainoastaan takaisin edelliselle bonfirelle ja sekin tapahtuu hyvin nopeasti. Sen taisitkin huomata :)
 
Vastaus: Dark Souls III

Tänään postilaatikosta tipahteneessa pelit-lehdessä dark souls "elitisti" NNirvin arvio pelistä ja myös pari muuta mielipidettä, kannattaa lukea ihan noin vastapainoks felisleon arvostelulle.
 
Vastaus: Dark Souls III

Kiitti tiedosta.

Minä väitän, että riippuu pelityylistä. Jos Bloodbornen aggressiivinen ja pois alta loikkiva tyyli on se oma juttu, on Bloodborne helpompi. Jos taas diggailee hitaammasta kilven käytöstä eikä kauheasti loiki, on Dark Souls 3 helpompi.

Minulle Bloodborne on ollut helpompi.
 
Vastaus: Dark Souls III

Minä väitän, että riippuu pelityylistä. Jos Bloodbornen aggressiivinen ja pois alta loikkiva tyyli on se oma juttu, on Bloodborne helpompi. Jos taas diggailee hitaammasta kilven käytöstä eikä kauheasti loiki, on Dark Souls 3 helpompi.

Minulle Bloodborne on ollut helpompi.

Käytän kilpeä itse lähinnä parryyn ja on tämä silti mulle ollut helpompi kuin BB. Mutta olen kyllä silti samoilla linjoilla et pelityylillä on varmaan paljon merkitystä siihen kumman kokee vaikeammaksi.
 
Vastaus: Dark Souls III

On todella! Hieno tuo boss taistelu systeemi ja kohta saadaan lisää videoita.
 
Vastaus: Dark Souls III

Voitas joskus järjestää lautapelit konsolifin porukalla, olis aika huikeeta!
 
Vastaus: Dark Souls III

Sanokaapas kadunko, jos ostan digitaalisena Xbox Onelle 39,99e tuon Dark Souls II Scholar of the First Sinin pelattuani ENSIN Dark Souls 3:n ja siihen perään Bloodbornen? On meinaan olemassa pelejä, jotka pitää pelata järjestyksessä, koska väärin päin pelattuna se vanhempi tuntuu liian arkaaiselta ollakseen nautittava.
 
Vastaus: Dark Souls III

Tämäkö vaikea peli?! Niitä pomoja voi tiputtaa vaikka ykkösellä :eek: :p

[video=youtube;diYRsPEVNQU]https://www.youtube.com/watch?v=diYRsPEVNQU[/video]
 
Vastaus: Dark Souls III

Sanokaapas kadunko, jos ostan digitaalisena Xbox Onelle 39,99e tuon Dark Souls II Scholar of the First Sinin pelattuani ENSIN Dark Souls 3:n ja siihen perään Bloodbornen? On meinaan olemassa pelejä, jotka pitää pelata järjestyksessä, koska väärin päin pelattuna se vanhempi tuntuu liian arkaaiselta ollakseen nautittava.
Jahas, Souls-addiktiota havaittavissa :D hyvin voit pelata kakkosen, ei se niin paljoa jäljessä kuitenkaan ole. Dark Souls 1 ja 3 linkittyvät kivasti loren osalta ja kakkososa jäi vähän torsoksi. Eli sopii yksittäin pelatttavaksi oikein hyvin.
 
Vastaus: Dark Souls III

Sanokaapas kadunko, jos ostan digitaalisena Xbox Onelle 39,99e tuon Dark Souls II Scholar of the First Sinin pelattuani ENSIN Dark Souls 3:n ja siihen perään Bloodbornen? On meinaan olemassa pelejä, jotka pitää pelata järjestyksessä, koska väärin päin pelattuna se vanhempi tuntuu liian arkaaiselta ollakseen nautittava.

En tiedä kaduttaako se mutta dark souls 2 monien mielestä selkeästi sarjan huonoin peli, itse olen eri mieltä. Mutta kenttäsuunnitelu ei ole läheskään samalla tasolla 3 tai bloodbornen kanssa ja bossit ovat uskomattoman helppoja lähes kaikki. SotFS versio vaikeutti sitten noita pelin alueita lisäämällä vihollisia joka paikkaan ja vaihtamalla vihollisten ja joidenkin itemeiden paikkaa. Se ei kyllä selviä kuin kokeilemalla, souls 2 jakaa mielipiteet rankasti.
 
Vastaus: Dark Souls III

Jahas, Souls-addiktiota havaittavissa :D hyvin voit pelata kakkosen, ei se niin paljoa jäljessä kuitenkaan ole. Dark Souls 1 ja 3 linkittyvät kivasti loren osalta ja kakkososa jäi vähän torsoksi. Eli sopii yksittäin pelatttavaksi oikein hyvin.

Paremminkin kyse on siitä, että haluan hyödyntää liikkeelle lähteneen "draivin" ja kerätä mahdollisimman paljon toistoa pelimekaniikan suhteen ottaen homman niin sanotusti haltuun. Tämän tyylilajin pelejä tulee varmasti jatkossa lisää yhdeltä jos toiseltakin firmalta. Lords of The Fallen meni jo, ja japanilainen Nioh tekee seuraa perästä jossain vaiheessa.
 
Ylös Bottom