Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls

Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Sinne vaan rohkeasti samoilemaan. Oletan että sulla on se lähin bonfire siinä, joten tikkaat + portaat vaan alas siitä seuraavasta huoneesta niin olet jo melkein hollilla. Sitten tarkkana vaan kohti niitä otuksia, kun ne hyppää niin kannattaa vaan kiertää selkään niin et saa curseja naamalle. Kilpi edellä ja hiipien, kyllä se corpse sieltä tulee. Ite pääsin tänään harjoittelemaan kun farmasin noilla sieluja, pari kertaa curset sieltä tuli mutta puolilla heloilla farmasin sen 30000 sielua ennen kuin lähdin parannusta hakemaan. Tosin itselläni oli siinä vaiheessa jo soul level 40 ja gaping dragon oli aikaa sitten kaadettu.
En ole varma, mikä on se lähin bonfire, mutta olen siellä, mikä on sen pitkän käytävän päässä. Siitä oikealle alas, muutamat mutkat ahtailla käytävillä, ohi siitä missä se Giant Rat oli jne. Onhan sieltä vähän matkaa, mutta ei siinä varrella ole, kuin niitä rottia. Pääasia olisi nyt saada ne sielut ja löytää tie lähimmälle bonfirelle. Sieltä ei taida päästä takaisin ylös, kun on laskenut sitä ränniä alas..? Eli Blighttowniin vai minne kannattaisi suunnata, jotta pääsen käyttämään ne sielut ennen kuin mokaan ja kaikki menee?

Kuolin siis viimeksi sinne aulaan, missä on se kauppias. Perhanan lima tippui niskaan. Heti ryhdyin huolimattomaksi, kun sain ne sielut sieltä sammakoiden keskeltä. :eek:
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

En ole varma, mikä on se lähin bonfire, mutta olen siellä, mikä on sen pitkän käytävän päässä. Siitä oikealle alas, muutamat mutkat ahtailla käytävillä, ohi siitä missä se Giant Rat oli jne. Onhan sieltä vähän matkaa, mutta ei siinä varrella ole, kuin niitä rottia. Pääasia olisi nyt saada ne sielut ja löytää tie lähimmälle bonfirelle. Sieltä ei taida päästä takaisin ylös, kun on laskenut sitä ränniä alas..? Eli Blighttowniin vai minne kannattaisi suunnata, jotta pääsen käyttämään ne sielut ennen kuin mokaan ja kaikki menee?

Kuolin siis viimeksi sinne aulaan, missä on se kauppias. Perhanan lima tippui niskaan. Heti ryhdyin huolimattomaksi, kun sain ne sielut sieltä sammakoiden keskeltä. :eek:

Ränniä helpompi reitti:
Kun lähdet siitä bonfire huoneesta ulos, heti oikealle alas ja tulet huoneeseen. Vasemmalla puolella on laatikkoja joiden takaa löytyy tikkaat joita pitkin pääset lähes ruumiisi luo.

Tuota reittiä pääsee myös takaisin ylös.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Ränniä helpompi reitti:
Kun lähdet siitä bonfire huoneesta ulos, heti oikealle alas ja tulet huoneeseen. Vasemmalla puolella on laatikkoja joiden takaa löytyy tikkaat joita pitkin pääset lähes ruumiisi luo.

Tuota reittiä pääsee myös takaisin ylös.

Tuo reitti täytyy ensin avata kulkemalla se toisinpäin, siinä on ovi joka avautuu vain alhaalta päin tultaessa. Kunhan sen on tehnyt, se toimii kätevänä oikoreittinä.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Morjesta vaan tänne konsolifinille!

Kertokaahan omia kokemuksia tuosta vikasta bossista, itelläni ois hermot menny täysin ellei ois sattunu olemaan korotettua pyromaanitulta tasolla 5. Ja millähän soul levelillä työ ootte tuohon bossiin menny? Ite olin jotain 80 - 90...

Kaiken kaikkiaan ilmiömäisin peli pitkään aikaan jota olen pelannut! ei olleskaan niin hankala ku väitetaan ku kainalossa on fire claymore +10 :D

New game plussalla ajattelin käytellä jotain katanaa, mitä teillä on näistä kerrottavaa, onko hyviä, mikä paras...
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Morjesta vaan tänne konsolifinille!

Kertokaahan omia kokemuksia tuosta vikasta bossista, itelläni ois hermot menny täysin ellei ois sattunu olemaan korotettua pyromaanitulta tasolla 5. Ja millähän soul levelillä työ ootte tuohon bossiin menny? Ite olin jotain 80 - 90...

Kaiken kaikkiaan ilmiömäisin peli pitkään aikaan jota olen pelannut! ei olleskaan niin hankala ku väitetaan ku kainalossa on fire claymore +10 :D

New game plussalla ajattelin käytellä jotain katanaa, mitä teillä on näistä kerrottavaa, onko hyviä, mikä paras...

No ei tuossa vika bossissa ainakaan omalla kohdalla ole paljoa kertomista pienoinen pettymys oli. Taisin olla jotain sl 50-60 kun pelin ekaa kertaa huitasin läpi.

Katanoista varmaankin parhaat on joko Laito tahi Uchigatana ja tietysti löytyy myös tuo Washing pole, mutta itse kyseisiä aseita käytän oikeastaan vaan pvp:ssä Laito on +15 ja Fire Uchigatana on +10, Washing polesta ei löydy juurikaan kokemusta, mutta sillä on ainakin paras ulottuvuus noista kolmesta aseesta. Muuta eroa aseilla ei taida olla, kun että Uchissa on perus atakki kahta korkeampi, kun Laitossa mutta Laitossa on mielestäni parempi tuo R2 liike (poikittainen sivallus) kun taas Uchigatanassa tuo R2 liike on pisto eteen.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Iaito vaatii myös 20 dexterityä kun taas Uchigatana vain 14. Myös pvp:ssä tuo pitkä pisto on aika kova sana, sillä kun saa pakenevan vihollisen todella kaukaakin kiinni tai sitten yllättävän avauksen.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Täytynee sit varmaan mennä uchilla, tuosta pistosta niin tykkään.
Sitten vielä semmonen asia on askarruttanu, kun tykkään pelata tommosella nopealla jepellä, minkälaisia armoreita suosittelisitte? Tosiaan tuo nopea kierähdys pitäisi olla mahdollinen, joko havelin rinkulalla tai sitten sillä kärrynpyöräkierähys rinkulalla...
Tähän mennessä olen pitänyt niitä rääsyjä sieltä Demon Ruineista, mutta haluaisin kuitenkin pikkusen edes poisea
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Täytynee sit varmaan mennä uchilla, tuosta pistosta niin tykkään.
Sitten vielä semmonen asia on askarruttanu, kun tykkään pelata tommosella nopealla jepellä, minkälaisia armoreita suosittelisitte? Tosiaan tuo nopea kierähdys pitäisi olla mahdollinen, joko havelin rinkulalla tai sitten sillä kärrynpyöräkierähys rinkulalla...
Tähän mennessä olen pitänyt niitä rääsyjä sieltä Demon Ruineista, mutta haluaisin kuitenkin pikkusen edes poisea

Itse käytän Elite knight settiä + havelin hanskoja (joittenkin aseitten kanssa joutuu käytäämään Eliten hanskoja, kun ei riitä burdeni) ja kypäränä mask of the childia 40 endurancella jolloin stamina on tapissa ja toisena sormuksena dark wood grain ringiä, kun sitä käyttämällä pystyy kierähtelemään nopsaan kunhan burdeni pysyy alle 50% maksimista. Vaikka eihän tuokaan setti (havelin hanskoilla) vielä tuota poisea tuo kun 60 ja ilman noita haveleita 38, mutta parempi se kai on kun ei mitään.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Mitähän nuo Elite Knight kamat vaatii päivittämiseen, ei kai twinkling?
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Demonsista tutun mukavaa puuhaa tuo moninpeli. Tähän saakka olin hieronut peliä yksin, mutta ainakin Gaping Dragoniin tuntuu olevan jatkuvalla syötöllä mukaan ottajia. Saa ihan kivan määrän sielujakin siitä. Paljon hauskempaa, kuin normifarmaaminen. Sehän kai koko pelin idea hieman olisikin, että kaveria otetaan avuksi vaikeisiin paikkoihin. Toki yksinkin pelin pääsee läpi, mutta kavereita apuna käyttäen pelistä voi tehdä juuri niin helpon, kuin itselle sopii. Tai ainakin paljon helpomman.

Itse olen nyt levelillä 34 ja aika voimakkaita hahmoja on tullut nähtyä. Toimiiko tuo match making samalla periaattella, kuin Demonsissa eli n.10 leveliä voi olla eroa?
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

On tässä pelissä kyllä suoranaisia vittumaisuuksiakin, joiden tarkoitusta ei oikein pysty sisäistämään.
Siellä Blighttownissa ihmettelin ensin hetken, että mistä perhanasta sain Toxicin niskaan, mutta sitten havaitsin, että jokin paskiainen ampui puhallusputkella jotain myrkkynuolia. Nuolia ei pysty kilvellä blokkaamaan ja yhdestä jo myrkyttyy. Tietenkään minulla ei ole mitään parannuskeinoja mukana, joten kohtuu hauskaksi voi mennä, jos noita tulee enemmänkin vastaan. Niitä mosseja saisi varmaan siltä eukolta Firelinkillä, mutta ei paljoa huvittaisi mennä palata taas taaksepäin. Se tuossa juuri on sitä pelaajalle haistattelua, että apukeino löytyy jostain toiselta puolelta pelialuetta. Sama koskee sitä cursea.
Kai mä yritän puskea eteenpäin, mutta ei todellakaan ole kivaa, jos noita joutuu kyttäämään jatkuvasti.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Kai mä yritän puskea eteenpäin, mutta ei todellakaan ole kivaa, jos noita joutuu kyttäämään jatkuvasti.

Ekan bonfiren lähistöltä löytyy muistaakseni kiva poison resist armor setti. Se auttaa kivasti, ja mosseja on hyödyllistä ottaa mukaan. Niitä on helppo farmaa Darkroot Gardenin puumiehiltä.

edit: niin ja ne myrkkynuolten ampujat eivät spawnaa, eli helpottaa kunhan saat tapettua
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Blighttown oli epämiellyttävä paikka, siks
meninkin Valley of Drakesin kautta sinne ja suoraan bossille. Ei tarvinnu kun 3 kukkaa käyttää. Nyt oon Ren & Stimpyn kimpus ja testasin eka tappamalla läskin. Yritin sen jälkeen saada laiheliinia tekemään persepommin jolloin ois ollu helppo tuikkia sitä lightning spearilla mut eipä se kertaakaan sitä tehny. En kerenny testaamaan kumpa toimii siihen paremmin,lightning spear +3 vai Kellogg's Fury +1
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Kysyisin tuosta ihan kohta edessä olevasta Ornstein and Smough taistelusta, että pärjääkö tolla Black Knight Halberd +4, vai kannattaako tuohon tehdä joku tuliase? Ja sitten sellainen kysymys, että ilmeisesti ensin pitää päivittää miekka/keihäs +10 ja sitten siitä tulipäivitys? Ja vaikuttaako tuo tuliominaisuus jotenkin siihen, että mitä statseja se ase käyttää...
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Kysyisin tuosta ihan kohta edessä olevasta Ornstein and Smough taistelusta, että pärjääkö tolla Black Knight Halberd +4, vai kannattaako tuohon tehdä joku tuliase? Ja sitten sellainen kysymys, että ilmeisesti ensin pitää päivittää miekka/keihäs +10 ja sitten siitä tulipäivitys? Ja vaikuttaako tuo tuliominaisuus jotenkin siihen, että mitä statseja se ase käyttää...

Tuolla nyt menee vaikka koko loppupeli silmät kiinni :)
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Osaako joku neuvoa seuraavassa: eli kehitin Andrein luona Divine Halberd +5 mutta sen jälkeen koko ase katosi sen valikoimasta ja samoin modify equipment osiosta? Kun käsittääkseni Divine aseen voi kehittää +10:een.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Osaako joku neuvoa seuraavassa: eli kehitin Andrein luona Divine Halberd +5 mutta sen jälkeen koko ase katosi sen valikoimasta ja samoin modify equipment osiosta? Kun käsittääkseni Divine aseen voi kehittää +10:een.

Tuohon tarvitset large divine emberin, jotta saat aseen modifoitua +6. Ja emberihän löytyy:

Emberi on Tomb of the giantsissa suht lähellä ekaa bonfireä on huone joka on täynnä noita isoja luurankoja. Ohessa linkki joka näyttää emberin sijainnin.

Dark Souls - Large Divine Ember location (Tomb of the Giants) - YouTube
 
Ylös Bottom