Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls

Raitzi: Aivan kaikissa PS3-malleissa on 2X-nopeudella toimiva Blu-ray-asema. Sen sijaan kiintolevyissä on jonkin verran eroa ihan valmistusajankohdasta riippuen. On täysin tuuripeliä, millainen limppu oman konsolin sisältä löytyy, ellei kiintolevyä ole itse vaihtanut.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Nyt kuitenkin on ollut vähän väliä sellaista ongelmaa että oviaukot on välillä sumussa enkä pääse eteenpäin mihinkään suuntaan.

Kun näin käy, kannattaa pelitallennus vain ladata uudestaan niin ongelman pitäisi korjautua. Itse olen pelannut molemmilla konsoleilla (320G ja 80G), ja muutaman kerran on käynyt näin kummallakin. Kaiketi jostain kumman syystä peli lähtee lataamaan aluetta väärään suuntaan, mihin itse pelaaja on menossa. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että pelin alueet voi kävellä lähes päästä päähän ilman latausruutuja. Joten varsin hyvinhän tuo lennosta lataaminen pelaa.

Virheitä joita olen tavannut 1.05 jälkeen: Kun multiplayer sessio päättyy syystä tai toisesta, paukahtaa latausruudun jälkeen Bonfirella jokin asia jonka ON jo saavuttanut aiemmin pelissä. Esim lause siitä, että "NYT voit käyttää Rite of Kindlingiä jne". Toinen tämmöinen on se lause "nyt joku käytti Dead Eyen" ym. Outoa...
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Argh! Menin vahingossa
kieltäytymään Darkwraith covenantista ja enää ei ole mahdollisuutta liittyä :(
Oli vielä näemmä hidden covenant joten säkällä tuli Abyssissa tuo otus tekemään tarjousta.

Itse yritin myös
liittyä tuohon porukkaan, mutta kappas mitä Frampt sitten tekikään kun juoksin sen ohitte Catacombeille. Eli kun menin lähelle niin se alkoikin yht'äkkiä puhumaan ja en edes painanut mitään nappia! :mad: Framptin kanssa kun ei saa olla mitään keskustelua Lordvesselin saatua jos mielii Darkwraitheihin. NG++: ssa on sitten otettava varman päälle ja jättää Lordvesselin hommaaminen covenanttiin liittymisen jälkeen.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Mulla on mennyt toi edellinen covenant täysin ohi. Täytyy NG++ käydä hoitamassa toi homma.

Samoin on ohi mennyt toi rite of kindling. Katooko toi, kun otan NG++? Ettei tarttis nyt lähtee noita bonfireja päivittelemään ku peli on jo ehtoo puolella....
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

. Nyt kuitenkin on ollut vähän väliä sellaista ongelmaa että oviaukot on välillä sumussa enkä pääse eteenpäin mihinkään suuntaan. Sumua en ennen edes nähnyt noissa paikoissa. Hieman kun odottelee niin sumu katoaa ja pääsee kävelemään. Jotain ongelmaa tavaran streamauksessa, vai onko tässä slim:ssä hitaampi blurayasema?

Tuo sumuhan johtuu siitä, että joku on mahdollisesti tulossa tekemään invaidausta, näin ainakin jos olet human-muodossa (vai mikä sen ei-Hollowin nimitys nyt olikaan).
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Tuo sumuhan johtuu siitä, että joku on mahdollisesti tulossa tekemään invaidausta

Totta. Mutta sumuovia on tavattu myös alueilla joihin ei yksinkertaisesti voi inveidata.

Jännää hommaa tuo ykköslevelillä pelaaminen. Itse lähin myös kokeilemaan tätä, ja onnistuin hinaamaan itseni jo Anor Londoniin saakka. Boss oli kyllä jäätävä, mutta menihän se lopulta noin 20 yrittämisellä. Susi-boss oli yllättävän kesy, vaikka kuvittelin sen olevan ylitsepääsemätön. Oikeastaan pelottaa enään 4Kings. Voihan se olla, että läpipeluu tyssää siihen. Hauskaa kun tulee käytettyä aseita niukkojen statsien myötä, joita normaalisti ei tulisi käytettyä lainkaan. Aika paljon tapaa näitä samoja SL1 pelaajia, mutta valitettavasti useimmat vain inveidailevat loputtomalla orbilla ekoissa kentissä. Hostien ollessa luonnollisesti alhaisilla kokemuksilla mukana. Mutta mikäs sen hienompaa olla itse auttamassa jotain siellä, kun tämä HC-janari päättää hyökätä sinne tappiin asti viritetyllä sähköpampulla ja armor of thornsilla. Kohta hän huomaakin itse astuvansa liekkimereen joka kastelee kivasti sen 900 lämää.:eek:
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Alkanu noi inveidaajat pikkasen kyrsiä, kun tulevat meikäläisen peliin kaiken maailman loitsuillaan ja suojillaan. Tosin aina ovat meikäläisen lahtaamisen jälkeen lupautuneet tulla jeesaamaan jos on tarvetta. Harvinaista nykypelissä ettei sieltä tule ollenkaan mulkkuja pelaajia vastaan vaan oikeasti avuliaita jannuja, saattaa tuo vaikeusaste ajaa nuo peelo pelaajat takaisin casuaali peleihinsä.

Saakos meikäläisen warriorille opetettua nyt tai NG+ minkäänlaisia taikoja? Riittääkö niiden (maagi) statsien nosto tulevaisuudessa vai onko jotain hienoa asetta jolla vaikka tulipalloja pääsis heittelemään, kun olisi mukava saada tuon lyömäaseen seuraksi joku muukin pitkänkantaman ase kuin lussu jouskari.

Oli muuten toi giants tomb ihana mesta, kun en aluksi tajunnut noukkineeni sitä perhanan kallolyhtyä.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Tapahtui pikku härö Undead Burgissa. Olin bonfirella, kun joku sitten inveidaa peliin. Sen seurauksena bonfire huoneen ulospääsyteihin tulee sumuverhot lukiten minut huoneeseen!:confused: Hetken kuluttua oli pakko kirjautua ulos, jotta pääsin pois. Muutenkin invadee tullut älyttömästi ekaan pelikierrokseen nähden. Oma hahmoni on tämmönen sekameteli PvE-buidi, joten vastustajien PvP optimoituja murhakoneita vastaan saa taistella tosissaan. Hommaa vaikeuttaa vielä se, että aseeni ovat älyttömän huonot ihmispelaajien mäiskimiseen: Halberdin kapea osumakohta ja hidas iskuista palutuminen ja Greatsword of Artoriaksen hitaat iskut eivät ehkä tekoälymöllejä vastaan haittaa, mutta ihmisiä vastaan ne ovat myrkkyä.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Alkanu noi inveidaajat pikkasen kyrsiä, kun tulevat meikäläisen peliin kaiken maailman loitsuillaan ja suojillaan. Tosin aina ovat meikäläisen lahtaamisen jälkeen lupautuneet tulla jeesaamaan jos on tarvetta. Harvinaista nykypelissä ettei sieltä tule ollenkaan mulkkuja pelaajia vastaan vaan oikeasti avuliaita jannuja, saattaa tuo vaikeusaste ajaa nuo peelo pelaajat takaisin casuaali peleihinsä.

Saakos meikäläisen warriorille opetettua nyt tai NG+ minkäänlaisia taikoja? Riittääkö niiden (maagi) statsien nosto tulevaisuudessa vai onko jotain hienoa asetta jolla vaikka tulipalloja pääsis heittelemään, kun olisi mukava saada tuon lyömäaseen seuraksi joku muukin pitkänkantaman ase kuin lussu jouskari.

Oli muuten toi giants tomb ihana mesta, kun en aluksi tajunnut noukkineeni sitä perhanan kallolyhtyä.

Pyromancy glove vain vaikka oikeaan käteen aseen kaveriksi. Kannattaa ostaa myös Firelink Shrinen pyromancerilta (saa pelastettua Depths-mestasta, tynnyristä) ainakin fireball ja fire orb. Ei silläkään range ole mikään huikea, mutta päivitettynä aika tehokas vähän joka paikassa. Kyllä sillä tuhoa saa aikaan.
Itse ainakin warrulla käyttelin pyromancer-juttuja melko paljon. Eikä sen käyttöön tarvitse kummemmin statseja magiikkaan pistää.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

mistäköhän pirusta löytäisin tuon sunlightmaggotin, ois ihan jees tuolla tomb of giantsissa????? ja voi tätä juhlaa löysin paikallisesta divarista demons soulsin 11€ strategyguidet ja kaikki mukana!!! jee:D saa nähdä kestääkö parisuhde:p
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

mistäköhän pirusta löytäisin tuon sunlightmaggotin, ois ihan jees tuolla tomb of giantsissa?????

Löytyy
Lost Izalithista/Demon Ruinsista. Nopein reitti lienee liittyminen tuohon Chaos covenanttiin ja sen hinaaminen +2 tasolle. Silloin pääset avaamaan oikoreitin joka löytyy ennen tuota laava centipedea ja sen oikoreitin oven takaa löytyy tämä ötökkä punaisella täplällä joka pudottaa sitä hattua. Tosin niitä on vain yks ja ei vissii oo 100 % droppi. Iteki vasta tokalla pelikerralla sen löysin.

Normireittiä menemällä löytyy ennen sitä bed of chaos bossia. Menet yhestä kohasta sitä puunjuurta pitkin alas tasanteelle missä näkyy paljon niitä tuli buddha pallovihuja ja sieltä etenet ja vastaan tulee sellanen iso demoni. Sieltä pääset sinne samalle oikoreitin ovelle, mutta toiselle puolelle ja voit sen siitä aukaista.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Nyt on enää Kiln farmingia tehtävänä ja varustelu NG+ varten.

Black Knight Halberd ja selässä Grass Crest Shield toimii aika kivasti tällä endurance buildilla. Noi Kilnin Black Knightitkin kaatuu 2-3 iskulla. Sain myös BK Great Axen, joka vaikutti aika hauskalta, vaatii vaan pari leveliä strengthiin ja enduun, mutta ne ehtii korotella toisella rundilla.

Mitäs fire/lightning aseita porukka suosittelee? Gargoyle Halberdin joku mainitsi, mutta sitä ei nyt repusta löydy. Lightning Murakumo +5 löytyy, mutta se on hieman hidas ja ulottuvuus voisi olla parempi. Tosin hitbox tuntuu olevan mukavan iso kaarevan iskun ansiosta. Fire Scythe mulla on työn alla(ei siis Great, vaan se joka löytyy Sens Fortressista).

Enpä tiedä, ehkä vaan pelaan loppuun ja vedän nykyisillä sen plussan, sen verran tylsää puuhaa tuo farmaaminen... Saa niitä sitten seuraavalla rundilla kehitettyä, kun hahmon kehitykseen en juurikaan ajatellut enää sieluja käyttää.

On kyllä hieno peli, ei voi muuta sanoa. :cool:
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Alotinpa uuden pelin uudella hahmolla ja heti co-opissa piti opiskella uutta. Omaa putelia juomalla paranee myös auttajahaamut. :eek:
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Alotinpa uuden pelin uudella hahmolla ja heti co-opissa piti opiskella uutta. Omaa putelia juomalla paranee myös auttajahaamut. :eek:

Joka onkin ainoa keino niiden parantamiseen. Hyvä isäntä pitää huolta myös vieraista, joten jos huomaa apurin olevan henkihieverissä niin pullosta kulaus omaan kurkkuun, jos varaa on.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Joka onkin ainoa keino niiden parantamiseen. Hyvä isäntä pitää huolta myös vieraista, joten jos huomaa apurin olevan henkihieverissä niin pullosta kulaus omaan kurkkuun, jos varaa on.
Saahan ne myös Heal-miraakkeleilla ittensä kuosiin jos sellaista pitävät, mutta hostin ottama kulaus on tietysti nopeampi tapa tiukoissa paikoissa.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Moninpelipuoli sekoili taas oikein urakalla. Olin Ariamisin Bonfirella ja jätin siihen Summon signin (aivan varmasti Summon signin). Sitten hetken päästä, kun joku summonasi, ei tullutkaan "You are being summoned",
vaan tuli "Invading". Sitten ilmestyin sen jätkän peliin Dark spirittinä.:D En käyttänyt red eye orbia, joten ei ollut siitäkään kiinni.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Olin Ariamisin Bonfirella ja jätin siihen Summon signin (aivan varmasti Summon signin). ... En käyttänyt red eye orbia, joten ei ollut siitäkään kiinni.

Ettet olisi käyttänyt vahingossa punaista kynää?
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Varmasti oli valkoinen, se on minulla pikavalinnoissa. Ehkä peli bugasi ja sekoitti ne kaksi.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

En ole oikeen perillä pelin kaikista asioista niin kysyisinkin että kun pelaan pyromancerilla niin miten saan lisää slotteja flamelle ja mistä/miten noita spellejä saa lisää? :rolleyes:
ja että riiittääköhän jos kehittää vitalityä, strenghtiä ja staminaa ettei sitten tule sellasta tilannetta pelin lopussa ettei ole mitään mahiksia pärjätä?
 
Ylös Bottom