Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Days Gone

Koska minulle TLoU on huomattavasti kiinnostavampi pelisarja mitä Uncharted.
Okei?

Tämä saakoon riittää minun osalta tästä OT:sta.
Uncharted peleissä on aivan liikaa sitä kiipeilemistä koko ajan ja TLoU pelissä on enemmän sitä itse pelaamista josta minä tykkään
 
Kyllähän tämä jonkun verran kiinnostaa, mutta ei niin paljoa että hommaisin tämän heti julkaisupäivänä. Vaikka kova zombifani olenkin, niin aihe on vaan kulutettu aikalailla loppuun.

Last of Us oli taas tehty tarinansa puolesta niin hyvin, että sen pelailin mielellään loppuun. Toki voi tämäkin osottautua vielä kiinnostavammaksi, pitää seurata arvosteluita yms.
 
Kyllähän tämä jonkun verran kiinnostaa, mutta ei niin paljoa että hommaisin tämän heti julkaisupäivänä. Vaikka kova zombifani olenkin, niin aihe on vaan kulutettu aikalailla loppuun.

Last of Us oli taas tehty tarinansa puolesta niin hyvin, että sen pelailin mielellään loppuun. Toki voi tämäkin osottautua vielä kiinnostavammaksi, pitää seurata arvosteluita yms.
Ainakin ne jotka ovat tätä päässeet pelaamaan ovat sanoneet, että tämä tulee yllättämään pelaajat positiivisesti.

Kova on odotus omalla kohdalla ja eipä tässä onneksi enää ole pitkää odotusta, että pääsee pelaamaan :)
 
Ainakin ne jotka ovat tätä päässeet pelaamaan ovat sanoneet, että tämä tulee yllättämään pelaajat positiivisesti.

Kova on odotus omalla kohdalla ja eipä tässä onneksi enään ole pitkää odotusta, että pääsee pelaamaan :)
Juu on sanottu, että taattua Sony laatua.. Itselle tän vuoden odotetuin peli.. Tämä näyttää Horizon zero dawnilta zombi maailmassa, eli todella upealta vaikuttaa..PS4 Pro onkin alkuvuoden kerännyt pölyä, kun kaikki multiplattarit menee X:llä nykyään.. Välillä onkin ollut ikävä pleikan tuulettimen tuhinaa ja luulen, että Days gone pistää sen hommiin kunnolla..

Coolshopin mukaan myös Suomitekstit löytyy..Nämä ovat yleensä paikkansa pitäneet..

https://www.coolshop.fi/tuote/days-gone-nordic/AB3SU7/
 
Viimeksi muokattu:
Pari viikkoa julkaisuun ja on näissä pleikkarin yksinoikeuksissa aina ihan tyylikkäät mainokset. Taitaa nämä alkaa Suomessa pyörimään telkussa vasta julkaisun jälkeen, kuten yleensä on omasta mielestä mennyt.

 
Mitähän sitä tekisi viikonloppuna...

1740

Lisäys: Tosiaan, arvostelukoodi on saapunut. Embargo raukeaa torstaina 25.4. klo 15:01. Sitä ennen en kommentoi mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Saatko edes sen verran paljastaa, että pitääkö Coolshopin tieto Suomiteksteistä paikkansa? :)
Samaa piti tulla kysymään.. Voi toki arvostelu versio olla ilman Suomi tekstejä, jos ei ole ns. Nordic versio.. Coolshopissakin 2 versiota myynnissä.. Toinen ilmeisesti Uk versio, jossa ei mainita olevan Suomi tekstejä ja sitten Nordic versio, jossa ne Coolshopin mukaan taas on..
 
Tuossa on 40 minuutin edestä pelikuvaa. Pelaaja on tumpelo, mutta toisaalta pakolliset hiiviskelyosuudet ovat myös yhtä perseestä.


Sanomattakin selvää, että on vain ajan kysymys koska tuo video pyyhitään pois YouTubesta.
 
Nyt kun näkee ensimmäistä kertaa gameplaytä niin nousi mielenkiinto peliä kohtaan, yllättävän hyvältä näytti.
 
En ole trailereita katsellut parin ensimmäisen jälkeen enkä haluaisi tuotakaan katsoa. Onko tuossa mitään ihmeempiä spoilereita?

Meinaako tuo negatiivinen kommentti hiiviskelystä sitä, että osuus on huonosti toteutettu vai että kirjoittaja ei vain itse pidä hiiviskelystä?

Hitto kun pitäisi tässä päättää että hakeeko pelin kaupasta julkkarina vai ei, mutta ei kuitenkaan halua katsella mitään videoitakaan että pelikokemus olisi mahdollisimman "neitseellinen".

Mites tuo embargo sitten: pystyykö edes vähän vinkkaamaan että onko kiirettä heti julkkarina hankkia? Siinähän ei varsinaisesti tarvitse sanoa pelistä yhtään mitään. Enpä kyllä tiedä miten nuo muotoillaan, joten ehkä tuokin on kiellettyä. Saahan sitä kuitenkin torstaina pelistä kuulla.

PS. Ei kai tuo ensimmäistä gameplaytä ole? Vai meinasiko HideoMiaymoto että ei ole vain aiemmin sitä nähnyt?
 
PS. Ei kai tuo ensimmäistä gameplaytä ole? Vai meinasiko HideoMiaymoto että ei ole vain aiemmin sitä nähnyt?

No ensimmäinen jonka itse olen nähnyt missä saa kuvan millainen peli oikeasti on kyseessä, ei ne messuilla esitellyt gameplay pätkät ole antaneet kunnolista kuvaa.
 
On kyl niin ristiriitaset fiilikset tätä kohtaan, välil näyttää että kyseessä on todella hienosti toteutettu vuoden 10/10 mestariteos, sit välillä näyttää taas jotenkin niin kököltä halpispeliltä, äskeinen video ei myöskään herättänyt mitä kelaamalla katoin mitään elämyksiä. Pelaaja joko on kökkö tai sit hommat on vaa toteutettu kökösti? Tässä on kuitenkin nyt alkamassa tämä kuuluisa "honeymoon" kausi, julkkarihype ja sen uuden pelin aloitus. On niin 50/50 fiilikset, toisaalta olen avoimien maailmoijen suuri ystävä, kaiken maailman loottaminen ja selvityminen eli tässä pelissä pitäisi olla mulle kaikki se mitä peliltä toivon, silti jotenkin tuntuu että onko tässä nyt sit vaan sitä haahuilua kökösti toteutettuna.

Asiaan vaikuttaa vielä se että The Division 2 "honeymoon" kausi meni jo mutta peliä silti pelaan ja tuntuu vielä siinäkin piisavan tekemistä, sekin on maailmanloppu ja openworld, kaks eri peliä mut kuitenin se melkein sama idea. Tässä nyt on zombiet ja prätkä. Ainoa jos tarina sit on jotain hullun hienoa openworld maisemilla varustettuna. Jäädään siis miettimään ja otetaan ainakin ne ekat arvostelut. Tässä nyt on ainakin lähetty yrittämään jotain erilaista, noh katotaan.
 
En ole trailereita katsellut parin ensimmäisen jälkeen enkä haluaisi tuotakaan katsoa. Onko tuossa mitään ihmeempiä spoilereita?
Parempi jättää tarkistamatta, jos tähän asti olet välttänyt gameplay videiden katselut. Odottele rauhassa arvosteluita, jotka kuitenkin tulevat ilmoille ennen virallista julkaisupäivää.

Meinaako tuo negatiivinen kommentti hiiviskelystä sitä, että osuus on huonosti toteutettu vai että kirjoittaja ei vain itse pidä hiiviskelystä?
Kyseinen osuus oli kestoltaan melko lyhyt, mutta mielestäni huonosti toteutettu. Pelaaja heitettiin check pointin alkuun heti, kun ensimmäinen vihollinen näki pelihahmon. Tämän kaltainen pelisuunnitelu ei ole koskaan kolahtanut meikäläisen makuhermoon ja muistissa on edelleen The Order 1886 trial & error hiiviskelyosuudet. Hauskuus oli näissä kaukana.

No ensimmäinen jonka itse olen nähnyt missä saa kuvan millainen peli oikeasti on kyseessä, ei ne messuilla esitellyt gameplay pätkät ole antaneet kunnolista kuvaa.
Gameinformerilla on reilusti virallista pelikuvaa tarjolla:





On kyl niin ristiriitaset fiilikset tätä kohtaan, välil näyttää että kyseessä on todella hienosti toteutettu vuoden 10/10 mestariteos, sit välillä näyttää taas jotenkin niin kököltä halpispeliltä, äskeinen video ei myöskään herättänyt mitä kelaamalla katoin mitään elämyksiä. Pelaaja joko on kökkö tai sit hommat on vaa toteutettu kökösti?
Mielestäni Days Gone on pidemmän aikaa näyttänyt sellaiselta 7/10 peliltä. ResetErassa yksi pelin lokalisaation parissa (väitetysti) työskennellyt puhui siihen sävyyn, että tarina voisi yllättää positiivisesti. Tämän takia Days Gone on itsellä tarkkailussa.

Mitä tulee tämän vuoden 10/10 mestariteokseen, niin se on
The Last of Us Part II.
 
Kyllä tämä omaan silmään semmoiselta 9 peliltä näyttää, kaikin puolin todella hiotun näköinen.
Ainut mikä hieman mietityttää on moottoripyörän ajettavuus, tuo pyörä on ilmeisesti kohtuu isossa roolissa ja harva peli on onnistunut moottoripyörän ajettavuudessa.

Jos se on semmoinen perinteinen tiehen liimattu arcade, niin eipä sillä ole hauska ajaa, siinä pitää olla jonkunlaista haastetta.
 
Kyllä tämä omaan silmään semmoiselta 9 peliltä näyttää, kaikin puolin todella hiotun näköinen.
Ainut mikä hieman mietityttää on moottoripyörän ajettavuus, tuo pyörä on ilmeisesti kohtuu isossa roolissa ja harva peli on onnistunut moottoripyörän ajettavuudessa.

Jos se on semmoinen perinteinen tiehen liimattu arcade, niin eipä sillä ole hauska ajaa, siinä pitää olla jonkunlaista haastetta.

Mielestäni se näytti aika helpolta ajaa ja käyttää, juuri tuollainen liimattu tiehen ja ei ollut väliä mihin sen pysäytti niin se pysyi siinä.
 


Alkuun tämä ei kyllä saanut aikaan mitään kiinnostusta mutta mitä lähemmäksi julkaisu on hiipinyt, niin sitä kovemmaksi on odotus muodostunut. Trailerit ja gameplay-videot ovat vakuuttaneet joten ostoon menee heti day one.
 
Ylös Bottom