Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Island 2

Posti ei tietenkään saanut toimitettua perjantaiksi ennakkotilattua (ei kannata coolshopista tilata jos haluaa julkaisuksi). Valitaanko tässä siis alussa hahmo ja sillä pitää mennä koko tarina? Vai pystyykö hahmoa vaihtamaan? Voiko vaikeustasoa vaihtaa vai onko aina sama?
 
Posti ei tietenkään saanut toimitettua perjantaiksi ennakkotilattua (ei kannata coolshopista tilata jos haluaa julkaisuksi). Valitaanko tässä siis alussa hahmo ja sillä pitää mennä koko tarina? Vai pystyykö hahmoa vaihtamaan? Voiko vaikeustasoa vaihtaa vai onko aina sama?

Hahmo valitaan ja sitä ei voi vaihtaa ja vaikeustasoja ei ole.
 
  • Like
Reactions: rap
Nyt on sellanen 4h coop sessio takana ja voin sanoa että tämä on yksi parhaista peleistä joita voi pelata kaverin tai kahden kanssa

Tästä oikeastaan puuttuu kaikki ärsyttävät asiat mitä kahdessa ekassa pelissä oli. Todella hyvin tuli viihdyttyä pelin parissa. Se on selkeästi suunniteltu yksinpeli edellä kun tarinassa edes toista pelaajaa noteerata mitenkään.

Peli skaalasi kaverin hahmon mun tasolle vaikka itse olin lvl 8 aloittaessa ja hän lvl 20. Mutta se skaalas vain hahmon voiman ei sen leveleitä joten loot dropit on molemmille sopivia, mutta kaverin ylilevelinen hahmo ei tapa vihuja sekunneissa.

Mitään ongelmia ei ollut vaan kaikki toimi erinomaisesta. Suosittelen tätä kyllä yksinpelaajillekkin, mutta coopissa kaikki on parempaa.
 
Ihan hyvin on ekat noin 4-6h maistunut... eka ärsytys on ollut kartta, olisin itse toivonut yksinkertaisempaa että näkisi suoraan mistä pääsee minnekin että ei tarvitse käydä katsomassa että "aha, päätie olikin suljettu". Toisena kartan ikonien surkea näkyvyys.. miten tämmöinen on edes mahdollista? Kolmantena se että ei ole suoraan kartalla ilmaistu että nyt tähän kassakaappiin tms on jo löytynyt avain.. nyt pitää arvailla avaimen nimestä epämääräisesti että mikähän se kartalla olevista on..

Jossain oli puhetta että coopissa ei saa olla leveleissä tai tarinassa kovin isoa eroa..miten lie?
 
Dying lightin jälkee toi liikkuvuus näyttää jotenki miten sen nyt sanois, tylsältä ja kankeelta. Muuten vaikuttaa just hyvältä aivot narikkaan mätöltä mitä tässä varmaan onkin haettu, köyhyyden hyviä puolia että voi/pitää ihan hyvin odottaa alelaareja, just joku 30e nii varmasti on sen arvoinen viihdyke. Jotenkin veikkaan että tän kohalla ei tarvitse kauan odottaa isompia aleja.
 
Dying lightin jälkee toi liikkuvuus näyttää jotenki miten sen nyt sanois, tylsältä ja kankeelta. Muuten vaikuttaa just hyvältä aivot narikkaan mätöltä mitä tässä varmaan onkin haettu, köyhyyden hyviä puolia että voi/pitää ihan hyvin odottaa alelaareja, just joku 30e nii varmasti on sen arvoinen viihdyke. Jotenkin veikkaan että tän kohalla ei tarvitse kauan odottaa isompia aleja.
Loppukesästähän on yleensä myös jotkut viikot jolloin on hyviä aleja. Veikkaan, että tämänkin saa sieltä 40-50 euron hintaan Storesta. Fyysisen saa jo varmaan aiemminkin suunnilleen tuollaiseen hintaan jostain.
 
Voi ehkä sanoa, että tämä peli on hieman jopa koukuttanut heti ilmestymisestään meikäläisen. Pelasin aikonaan ykkösen läpi ja tässä kaikki on tehty paremmin ja grafiikat sekä ympäristöt ovat hienoja. Ainoa asia mikä on mietittänyt pelin edetessä, että olisiko vaikeusasteen valinnan mahdollisuus ollut hyvä asia? Ainakin noiden pomotaistelujen kohdalla on saanut vääntää ihan tosissaan. Tällä hetkellä yksin pelaten noin 7 tuntia takana ja hyvin maistuu.
 
hyvä homma että tämä myy, tämmöistä peliä on kaivattu. Nyt ne kaikkein kovimmalla riskillä tätä rahoittaneet sijoittajat voi kävellä pankkiin ja hyvä niin.

Tämä eka pelin intro on kyllä legendaarinen, en oo vielä 2 pelannu niin en tiedä että lyökö tämän

 
Seitsemän tarinatehtävää pelattu. Ulkoasultaan hieno ja mielenkiintoinen peli. Tähän todellakin olisi tarvittu vaikeustasot. Ite oon nyt jumissa tarinatehtävässä 8 kun pitää hoidella parisenkymmentä zombia portilta että homma jatkuu. Tämä yksinpelillä lähes mahdotonta. Ihan kokoajan kuolee tehtävissä. Yritin public asetuksella mutta toista pelaajaa ei näkynyt eikä kuulunu. Pelin isoin vitutusta aiheuttava asia on tämä jatkuva kuoleminen. Peli tosin näyttää hieman helpottavan zombeja kun samaan kohtaan kuolet sen kymmenen kertaa.

Miten noi zombit sais helpoten tuhottua? Tai koska tässä saa aseen?
 
Seitsemän tarinatehtävää pelattu. Ulkoasultaan hieno ja mielenkiintoinen peli. Tähän todellakin olisi tarvittu vaikeustasot. Ite oon nyt jumissa tarinatehtävässä 8 kun pitää hoidella parisenkymmentä zombia portilta että homma jatkuu. Tämä yksinpelillä lähes mahdotonta. Ihan kokoajan kuolee tehtävissä. Yritin public asetuksella mutta toista pelaajaa ei näkynyt eikä kuulunu. Pelin isoin vitutusta aiheuttava asia on tämä jatkuva kuoleminen. Peli tosin näyttää hieman helpottavan zombeja kun samaan kohtaan kuolet sen kymmenen kertaa.

Miten noi zombit sais helpoten tuhottua? Tai koska tässä saa aseen?

Toisaalta kuolemisesta on otettu kaikki rasittavat asiat pois kun et menetä mitään. Edellisissä peleissä meni rahaa paljon.
 
Seitsemän tarinatehtävää pelattu. Ulkoasultaan hieno ja mielenkiintoinen peli. Tähän todellakin olisi tarvittu vaikeustasot. Ite oon nyt jumissa tarinatehtävässä 8 kun pitää hoidella parisenkymmentä zombia portilta että homma jatkuu. Tämä yksinpelillä lähes mahdotonta. Ihan kokoajan kuolee tehtävissä. Yritin public asetuksella mutta toista pelaajaa ei näkynyt eikä kuulunu. Pelin isoin vitutusta aiheuttava asia on tämä jatkuva kuoleminen. Peli tosin näyttää hieman helpottavan zombeja kun samaan kohtaan kuolet sen kymmenen kertaa.

Miten noi zombit sais helpoten tuhottua? Tai koska tässä saa aseen?
Itse aina noissa isommissa taisteluissa hyödynnän ympäristöstä löytyviä bensakannuja ja muuta. Parempaa vinkkiä ei nyt ole antaa ja jos nyt muistan oikein tuon tehtävän, niin mun mielestä sulla pitäisi jo olla ase.

Itse en vielä ole jumiin jääny onneksi, kun yksin pelaan, mutta olisihan se ollut ihan kiva jos saisi vaikeustason valita.
 
Viimeksi muokattu:
Ja jos nyt muistan oikein tuon tehtävän, niin mun mielestä sulla pitäisi jo olla ase.
Olen siis tarinatehtävässä 8 jossa pitää pelastaa Michael tyyppi ja isomman portin edessä on zombilauma, jolta pitää kulkukortti/koodi saada.
 
Seitsemän tarinatehtävää pelattu. Ulkoasultaan hieno ja mielenkiintoinen peli. Tähän todellakin olisi tarvittu vaikeustasot. Ite oon nyt jumissa tarinatehtävässä 8 kun pitää hoidella parisenkymmentä zombia portilta että homma jatkuu. Tämä yksinpelillä lähes mahdotonta. Ihan kokoajan kuolee tehtävissä. Yritin public asetuksella mutta toista pelaajaa ei näkynyt eikä kuulunu. Pelin isoin vitutusta aiheuttava asia on tämä jatkuva kuoleminen. Peli tosin näyttää hieman helpottavan zombeja kun samaan kohtaan kuolet sen kymmenen kertaa.

Miten noi zombit sais helpoten tuhottua? Tai koska tässä saa aseen?
Ootko pelkkiä tarinatehtäviä tehnyt? Itse tein kaikki mahdolliset sivutehtävät ja tutkin lähes joka paikan ennen tarinassa etenemistä, eli aseitten modaamista vaan ja kykyjen avaamista. Omasta mielestä tää tuntuu vähän liian helpolta, johtuisko just siitä kun kaikkea muuta kuin tarinaa tehnyt
 
Ootko pelkkiä tarinatehtäviä tehnyt? Itse tein kaikki mahdolliset sivutehtävät ja tutkin lähes joka paikan ennen tarinassa etenemistä, eli aseitten modaamista vaan ja kykyjen avaamista. Omasta mielestä tää tuntuu vähän liian helpolta, johtuisko just siitä kun kaikkea muuta kuin tarinaa tehnyt
Joo olen vaan tarinatehtäviä tehnyt. Täytyy seuraavaks kokeilla sivutehtäviä jos auttais tilannetta.
 
Itsekin huomasin, että pärjätäkseen kannattaa sivutehtäviä ehdottomasti tehdä.
 
Nyt päässyt pelissä eteenpäin. Joo niitä sivutehtäviä kannattaa varsinkin alussa tehdä, että saa leveliä ylemmäs. Nyt sain aseen, helpottaa se etenemistä jonkin verran. Peli on tehty selvästi vähintään jollain hard vaikeustasolla. Tää on paikoitellen ihan helvetin vaikea. Jossain kohtaa pakko laittaa public asetukselle, että saa apuja. Kuolema korjaa aivan liian helposti. Zombi osuu suhun kerran tai pari ja heti kuolee. Tähän pitäisi äkkiä tulla päivitys, jossa on vaikeustasot helppo, normaali ja sitten vaikea.
 
Nyt päässyt pelissä eteenpäin. Joo niitä sivutehtäviä kannattaa varsinkin alussa tehdä, että saa leveliä ylemmäs. Nyt sain aseen, helpottaa se etenemistä jonkin verran. Peli on tehty selvästi vähintään jollain hard vaikeustasolla. Tää on paikoitellen ihan helvetin vaikea. Jossain kohtaa pakko laittaa public asetukselle, että saa apuja. Kuolema korjaa aivan liian helposti. Zombi osuu suhun kerran tai pari ja heti kuolee. Tähän pitäisi äkkiä tulla päivitys, jossa on vaikeustasot helppo, normaali ja sitten vaikea.
Noi Zombit jotka tappaa parista osumasta, niin niillä pitäisi olla se punainen pääkallo siinä healttien vieressä ja se tarkoittaa, että se alue on pari leveliä sua korkeemmalla, niin kannattaa mennä myöhemmin uudestaan.

Ite ihmettelin tuota myös vähän aikaa ja sitten selvisi, että siellä on tuommoisia hieman vaikeampia alueita aina välillä.
 
Noi Zombit jotka tappaa parista osumasta, niin niillä pitäisi olla se punainen pääkallo siinä healttien vieressä ja se tarkoittaa, että se alue on pari leveliä sua korkeemmalla, niin kannattaa mennä myöhemmin uudestaan.

Ite ihmettelin tuota myös vähän aikaa ja sitten selvisi, että siellä on tuommoisia hieman vaikeampia alueita aina välillä.
Noinhan se taisi olla ykkösessäkin. Eli levelillä todellakin on väliä ja kannattaa tehdä niitä sivutehtäviä, että pärjää sitten paremmin. Itse pidän juuri tämäntyyppisestä pelirakenteesta. Ne jotka hakevat haastetta, voivat mennä ”pääkalloalueille” yrittämään vaikka heti, ja jotka sitten haluavat helpottaa peliään, joutuvat joko hiukan grindaamaan sivutehtäviä tekemällä, tai sitten hakemaan apujoukkoja onlinesta. Itse asiassa aika Soulsbornemainen lähestymistapa, joka ei välttämättä kaikkia innosta. Itse tosiaan juuri tuollaisesta lähestymistavasta tykkään kuitenkin.
 
Ylös Bottom