Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Island [PS3/X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ton-Ton
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Hmm..Osaatko sanoa missä chapterissa alkaa viimeinen paikka, jossa on tehtäviä? Ite olen menossa tällä hetkellä chapter 9, aattelin kohta puoliin tehdä kaikki sivutehtävät jota on jäänyt tekemättä tässä, ja sitten vasta jatkan päätehtäviä.

Ei kannata ottaa ressiä, että jäisi tehtäviä tekemättä, sillä peli ilmoittaa hyvin selkeästi, että jos aloitat seuraavan tehtävän niin et pääse enää tekemään muita tehtäviä.

Platina trophy napsahti tästä pelistä, 74 tuntia se kesti, mutta oli kyllä sen arvoista. Puutteineenkin aivan loistava peli, toivottavasti jatkoa seuraa :)

Joo nyt vituttaa. 45lvl Sam B:llä pelasin ja sitten peli jäätyy. Kun avaan pelin tulee teksti "Error! Your saved game appears to be corrupted! Video bugista:
Dead Island Save Corrupt - YouTube

Onneksi on olemassa nopea tapa jolla saa kehitettyä helposti 50 lvl ukoksi. Tämän aion tehdä sitten kun pääsen Chapter 14:
Dead Island: Glitch FASTEST WAY To Rank Up XP - YouTube

Ja sitten vielä ne jotka eivät tiedä, niin aseet saa kopioitua. Jolloin saat itsellesi loputtomat rahat ja aseet.
http://www.youtube.com/watch?v=id-719FGCyM

Ohjeet kopiointiin: "To copy ur weapon just press the button to go into throwing position, then throw ur weapon and whilst doing that hold down triangle or Y and it will drop a duplicate of the weapon ur holding."

Joo nyt vituttaa. 45lvl Sam B:llä pelasin ja sitten peli jäätyy. Kun avaan pelin tulee teksti "Error! Your saved game appears to be corrupted!

Joo, welcome to the club vaan. Ihan sama juttu kävi mulle jo varmaan viikko sitten. Siihen loppu pelaaminen yksin ja nyt sitten vähitellen co-oppina pelaillu. Ei oikein kiinnostanut alottaa heti uutta siitä chapterista, mihin jäi. Lv jotain 25 ja tee sit kaikki sivutehtävät uusiksi, jos haluat lv lisää..

Alkaa olemaan noita ammus-cheattaajia liikenteessä. Pelailin yksin viidakkoa, kunnes joku tyyppi liittyi peliini. Heti tuli yksityisviestiä, että pitäisi hyväksyä trade. Sielläpä sitten tyyppi tarjosi konekivääriä jossa oli satojatuhansia ammuksia. Ei kiinnostanut ottaa ko. asetta. Eihän tuommoisella pelaaminen ole mistään kotoisin, kun saat lahdata samalla aseella kaikki pelin vihut.

Ei sivutehtäviä tarvitse tehdä, kun tropheissa ei vaadita niitä. Ainut sivutehtävä joka kannattaa tehdä on pelin loppuvaiheessa Prisonissa, jossa yhdestä sivutehtävästä saa pelin parhaimman aseen Zed Demisen. Pelin oon vetänyt 3 kertaa läpi Co-oppina.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ei sivutehtäviä tarvitse tehdä, kun tropheissa ei vaadita niitä. Ainut sivutehtävä joka kannattaa tehdä on pelin loppuvaiheessa Prisonissa, jossa yhdestä sivutehtävästä saa pelin parhaimman aseen Zed Demisen. Pelin oon vetänyt 3 kertaa läpi Co-oppina.

Juu tiedän sen, mutta xp:n takia niiden tekemistä vaan tarkoitinkin.

Juu tiedän sen, mutta xp:n takia niiden tekemistä vaan tarkoitinkin.
XP:tä saa nopeiten kun menee Ope's Cave paikkaan ja siellä on heppu joka pyytää 5 Oleanderia ja saat 1000XP. Itse ostin kaupasta 200K monta tuhatta Oleanderia ja vein tälle tyypille niin sain 10 minuutissa monta leveliä lisää.

Mutta nyt suorastaan v*tuttaa tämä peli!! 45 lvl Sam B:llä 50h peliä takana ja ei pysty enää pelaamaan tulee teksti "Your saved game appears to be corrupted!". Tämä on tapahtunut varmaan tuhannelle pelaajalle. Onko kenelläkään tietoa yrittääkö Techland korjata tuon? Taitaa mennä hyllyyn siks aikaa ja alkaa valmistautumaan Arkham Cityn pelaamiseen.

[video=youtube;s9Fe0f62NmA]http://www.youtube.com/watch?v=s9Fe0f62NmA[/video]

Ite heitin jo hyllyyn pelkästään sen takia, että menetin 4-5 tunnin pelit tallennusbugin takia. Alusta alottaminen olis liikaa mun hermoille, joten hyllyssä pysyy niin kauan että on 100% fiksattu.

Mikä siinä on niin vaikeaa tehdä pelit huolella valmiiksi? olen ostanut tänä vuonna kolme peliä: Fight Night Championin, L.A Noiren ja Dead Islandin. Kahdessa näistä (Fight Night ja Dead Island) on niin paljon bugeja, jotka estävät pelaamisen. Siirtäisivät peliä vaikka vuodella eteenpäin, jotta tulisi 99% bugiton peli. Mutta.. raha.. Mitä kauemmin peliä tekee, sen enemmän se maksaa.. Joten on pakko julkaista peli heti kun se on julkaisukelpoinen.

Rockstars taitaa olla ainut, joka tekee pelit huolellisesti?

Saven korruptoitumiseen taitaa vaikuttaa ainakin juurikin tuo, jos sulla on siellä inventaariossa 200 000 jotakin itemiä. Save tiedostosta tulee näin "liian suuri" ja se korruptoituu. Näin moni ainakin väittää. Itsellänikin niitä oleandereita oli muutama sata tuhatta, mutta vaihdoin ne kaikki pois aina ennen kuin lopetin peliä, eikä ikinä korruptoitunut. Ja tuo oleanderin vaihtaminen ei ole nopein tapa saada XP:tä. Thugeja pieksämällä saa nopeammin, eikä ole pelkoa että savet korrruptoituu :)

Joo toi on ainakin yks syy miks korruptointi tapahtuu. Ite olin ostanut 400K:lla Oleandereita ja sitten tapahtu tää korruptointi. Jatkossa kannattaa ostaa max 200K:lla Oleandereita ja sitten vie sille hemmolle Ope's Caveen.

Yo!

Pakko liittyä keskusteluun, koska peli on nyt virallisesti korkattu. Itse olen ollut zombie -fani jo 10 vuotiaasta asti ku kaverin luona salaa katsottiin zombie leffoja. Äiti sai hakea sit illalla pojan kotiin ku kaikki ihmiset olivat varteenotettavia purija-ehdokkaita.

Onneksi tallennus bugi on kojattu, mutta onko pelissä joku ongelma headsettien kanssa? Kaverin kanssa ollaan peliä netin välityksellä pelattu, ja toisella pelikerralla äänet hävisivät kesken session. Muita sen pahempi bugeja ei ole vielä ilmennyt. Onhan peli hiukan rosoinen pelattava, ja kaikesta paistaa läpi viimeistelemättömyys. Sekä kokemusta häiritsee älyttömästi infektio uhan puuttuminen, eli liian helposti tulee oikein himo lähteä zombiejoukkon kimppuun pesäpallomailalla. Hiipailusta ei ole tietoakaan, koska expaa pitää grindata ja paikat pitää koluta. Mutta olisi todella mahtava elää enemmän pelossa kuin toimintasankarina. Ainoastaan isot örmyt aiheuttavat paniikkikohtauksia.

Analoginen ohjaaminen on todellista herkkua, mikään ei voita täydellistä osumaa, mutta sellaiset ovat todella vähissä. Omana highlightina toimii infectionin niittaaminen, eli olin lähestymässä huoltoasemaa ja näin kaukaa em. hemmon juoksevan täyttä häkää kohti minua. Zombien kädet pyörivät kuin tuulimyllyt, joten hiki alkoi nousta Samin otsalle. Vielä on turvallinen välimatka zombiin, joten miten ne liikkeet nyt menikään. Pari kuivaharjoittelu lyöntiä ja sit liikkuvat taakse. Aseeksi valitsin baseball-mailan. Nyt alkaa jo sormissa kihelmöimään, välimatka kuihtuu kuihtumistaan. Mitä jos ajoitus menee pieleen? Mitä jos treenattu lyönti menee ennen aikaiseksi... Nyt ei ole aikaa enää miettiä, on aika keskittyä. 3-2-1-NYYYYYT! Maila heilahtaa ruudun poikki ja SKÄDÄÄÄÄM! Zombie kaatuu kylmänä kenttää, kaverilta on kadunnut puolipäätä! HOMERUN, MOTH**F**ker!

Kohta takas saarelle! Jälleen näkemisiin!

Ps. Walking dead on jälleen alkanut. Sarjakuvakirjat on koluttu BOOK 6 asti, ja ovat todella, TODELLA tiukkoja.. Jokaisen zombiefanin kuuluisi omistaa em. kirjat. Book 7 on nyt tarjouksessa AMAZONILLA. Peace and Blood!

Ainoastaan isot örmyt aiheuttavat paniikkikohtauksia.
No kyllä nämäkin, mutta kyllä nämä infektion saaneet zombit saavat mulle paskat valumaan puntista, kun se kaamea karjunta alkaa kuulua takaa, ja edestäkin ryntää verinen tautipesä.

Onneksi tallennus bugi on kojattu, mutta onko pelissä joku ongelma headsettien kanssa? Kaverin kanssa ollaan peliä netin välityksellä pelattu, ja toisella pelikerralla äänet hävisivät kesken session.
Itellä ei oo mikkien kanssa ollut mitää ongelmia, mutta äänien kanssa, joka johtuu siitä, että mun pelitelkkari on joku '00 vuoden kamaa, sellanen jääkaapin kokonen putki-tv.

Hyvää tekstiä. :D

BF: eilinenkin pelisessio meni mikkien kanssa sujuvasti, joten oiskohan ollut vika jossain muussa kuin laitteissa..

On muuten koukuttava peli, perkules!

No se on hyvä jos toimii.
Jep, on koukuttava, ja sanokaas että MITÄ EI KANNATA AINAKAAN tehdä, ettei seivi korruptoidu.

No se on hyvä jos toimii.
Jep, on koukuttava, ja sanokaas että MITÄ EI KANNATA AINAKAAN tehdä, ettei seivi korruptoidu.

Varmin keino estää korruptiosavet ynnä muut iljetykset on ottaa joka kerta varmuuskopio esim. muistitikulle, kun lopetat pelaamisen. Itse teen niin joka kerta joka pelin kanssa.

Varmin keino estää korruptiosavet ynnä muut iljetykset on ottaa joka kerta varmuuskopio esim. muistitikulle, kun lopetat pelaamisen. Itse teen niin joka kerta joka pelin kanssa.

Ei onnistu tikkukopiointi Dead Islandissa, joten ainoa vaihtoehto taitaa olla Plus-palvelun pilvitallennus. Sinnekin menee jokaiselta hahmolta vain yksi tallennus kerrallaan (ei et voi tallentaa samaa hahmoa eri leveleissä), joten pahimmassa tapauksessa voit pelisession jälkeen tehdä varmuuskopion juuri korruptoituneesta tallennuksesta.

Kannattaa varmaan ainakin välttää glitsejä (x1000000000 oleanderia) ja pitää silmällä sitä tallennusikonia, eli älä missään nimessä sammuta pleikkaria kun se vielä välkkyy.

Selvä, kiitos.
Kysyn vielä, onko muita tapoja, jotka (saattavat) aiheuttaa korruptoitumisen?

Ylös Bottom