Vastaus: Dead Island [PS3/X360]
Yo!
Pakko liittyä keskusteluun, koska peli on nyt virallisesti korkattu. Itse olen ollut zombie -fani jo 10 vuotiaasta asti ku kaverin luona salaa katsottiin zombie leffoja. Äiti sai hakea sit illalla pojan kotiin ku kaikki ihmiset olivat varteenotettavia purija-ehdokkaita.
Onneksi tallennus bugi on kojattu, mutta onko pelissä joku ongelma headsettien kanssa? Kaverin kanssa ollaan peliä netin välityksellä pelattu, ja toisella pelikerralla äänet hävisivät kesken session. Muita sen pahempi bugeja ei ole vielä ilmennyt. Onhan peli hiukan rosoinen pelattava, ja kaikesta paistaa läpi viimeistelemättömyys. Sekä kokemusta häiritsee älyttömästi infektio uhan puuttuminen, eli liian helposti tulee oikein himo lähteä zombiejoukkon kimppuun pesäpallomailalla. Hiipailusta ei ole tietoakaan, koska expaa pitää grindata ja paikat pitää koluta. Mutta olisi todella mahtava elää enemmän pelossa kuin toimintasankarina. Ainoastaan isot örmyt aiheuttavat paniikkikohtauksia.
Analoginen ohjaaminen on todellista herkkua, mikään ei voita täydellistä osumaa, mutta sellaiset ovat todella vähissä. Omana highlightina toimii infectionin niittaaminen, eli olin lähestymässä huoltoasemaa ja näin kaukaa em. hemmon juoksevan täyttä häkää kohti minua. Zombien kädet pyörivät kuin tuulimyllyt, joten hiki alkoi nousta Samin otsalle. Vielä on turvallinen välimatka zombiin, joten miten ne liikkeet nyt menikään. Pari kuivaharjoittelu lyöntiä ja sit liikkuvat taakse. Aseeksi valitsin baseball-mailan. Nyt alkaa jo sormissa kihelmöimään, välimatka kuihtuu kuihtumistaan. Mitä jos ajoitus menee pieleen? Mitä jos treenattu lyönti menee ennen aikaiseksi... Nyt ei ole aikaa enää miettiä, on aika keskittyä. 3-2-1-NYYYYYT! Maila heilahtaa ruudun poikki ja SKÄDÄÄÄÄM! Zombie kaatuu kylmänä kenttää, kaverilta on kadunnut puolipäätä! HOMERUN, MOTH**F**ker!
Kohta takas saarelle! Jälleen näkemisiin!
Ps. Walking dead on jälleen alkanut. Sarjakuvakirjat on koluttu BOOK 6 asti, ja ovat todella, TODELLA tiukkoja.. Jokaisen zombiefanin kuuluisi omistaa em. kirjat. Book 7 on nyt tarjouksessa AMAZONILLA. Peace and Blood!