Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Island [PS3/X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ton-Ton
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Saitko ladattua bloodbathin ilman ongelmia? Itsekin äsken käynnistelin peliä pitkästä aikaa ja aloin lataamaan omalla koodillani tuota DLC:tä. Kokoa gigan verran, joten jätin paketin taustalle latautumaan ja käynnistin Fx pinballin. Flipperin jälkeen ajattelin vilkaista missä mennään ja active downloads-lista olikin tyhjä! Dead Islandin sisäinen extras-valikko näyttää, että lataus olisi käynnissä.. ei kyllä ole. Myöskään latausta ei saa mistään käynnistettyä uudelleen. Marketplacen kautta köyhtyisi 800mps. Jebou!

Edit: Ongelma ratkaistu. Netissähän lisärin sai latausjonoon takaisin :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tänään oli kotiintullessa mukava huomata että perjantaina (6.7) julkaistava goty-versio onkin jo noudettavissa postista :D

Nyt pienen kokeilun jälkeen peli vaikuttaa kyllä loistavalta.

Mutta ettei ihan hypetykseksi menisi, niin sellainen kysymys heräsi että: Miten tuota Bloodbath arenaa pääsee oikeen pelaamaan, pitäkää ensin storyssa edetä johonkin vai mitä?

Jos ny oikeen muistan ni. Pelaan pääs niistä kartoista. Millä pääs hyppii niiden alueiden välillä. Eli fast travel kartoista.

Kävin hakemassa itsekin tämän pelin nyt, ja voi hitto onneks en maksanu mitään tästä pökäleestä. Ihan hirveä peli! :D Kyllästyin jo ensimmäisen kahden, kolmen tunnin jälkeen siihen että zombiet spawnaa aina tismalleen samaan kohtaan takaisin, sitten seuraa taas sitä samaa hakkausta ja aseiden hajoamista/korjaamista.

Grafiikat bugittaa huolella, repeilin siitä miten mun aseet tekee outoa varjokuviota veden äärellä. Ruoho ja muu aluskasvillisuus heiluu samaan tahtiin tuulessa (näytti oikeastaan aika hypnoottiselta), osumamallinnus on ihan hanurista ja miksi ihmeessä mun eukon jalka venyy ja kutistuu kummallisesti kun potkin?? Ja miksi hahmot puhuu mulle niinkuin olisin mies vaikka pelaan naispuolisella hahmolla?

Eniten ärsyttää se että mulla on ilmeisesti joku online peli päällä ja yhtäkkiä ilman mitään kutsuja tai ilmoituksia mun peliin juoksee jotain trolleja hyppimään ja keekoilemaan?! Mistä sen saa pois päältä?

Tehtävät on todella typeriä "nouda ja tuo takaisin" tyylisiä sähellyksiä, ja todella usein se minikartan tehtäväpolku bugittaa huolella ja etäisyydet heittelee miten sattuu.

Mä antaisin tälle pelille 3/10, älkää ostako. Säästäkää rahat mieluummin Borderlands 2:een joka tulee ens kuussa jos haluatte co-op loottiseikkailua.

Aloin itsekin pari päivää sitten pelailemaan, ilman odotuksia.

Meikä diggaa! Eihän tässä mitään pelihistoriaa tehdä, mutta sujuva juonen eteneminen ja toimiva taistelumekaniikka pitävät ruudun ääressä aina muutaman tunnin kerrallaan.

Sujuva tuntemattomien kanssa toimiva co-op on taas mielestäni pelin suola, hienoa nähdä kuinka porukka joka peliin hyppää todellakin jeesaa tehtävissä. Jos siellä joku hölmöilee niin senkun valikon kautta poistuu sessiosta ja jatkaa peliä lennosta.

8/10, törmäillään saarella!

Itsekin aloitin tänään aamulla pelaamaan ja nyt 14.5t myöhemmin harmittaa kun tarttis nukkumaan mennä. No huomenna heti aamusta lisää sitten. Odotukset oli minullakin nollassa kun saanut sellaisen kuvan, että peli olisi vaikeakin ja aseet hajoaa jatkuvasti, mutta vielä se on mennyt sujuvasti eteenpäin ja aina jaksaa kaikki paikat tutkia jos sieltä löytyisikin joku uber ase. Nyt olen siellä kaupungissa menossa ja hahmo tasolla 28. Luulin jo, että alkaa siltä alueelta olemaan kaikki tehtynä kunnes taas putkahti läjä uusia tehtäviä. Siinä vaiheessa päätin lopettaa ja jatkaa huomenna.

Graffat ei bugaile eikä taistelu tai muukaan ole alkanut kyllästyttämään. Toivottavasti taso pysyy samana loppuun asti. Boxilla siis pelaan ja ainakin jonkun arvostelun mukaan pleikalla tämä nykisi ja taisi jotain muutakin ongelmaa olla. Siksi tämän boxille ostinkin.

Niin ja itsehän pelaan siis soolona enkä edes nauttisi tästä cooppina. Paljon kivempi tutkia pimeitä käytäviä kun ainoa ääni on jostain kuuluva zombien mölinä eikä joku jatkuva toisten pelaajien puhe kuulokkeissa.

Boxilla siis pelaan ja ainakin jonkun arvostelun mukaan pleikalla tämä nykisi ja taisi jotain muutakin ongelmaa olla. Siksi tämän boxille ostinkin.
Ite pelailen pleikkarilla. Nykimiseen en muista juuri törmänneenä, mutta tekstuurit latautuu välillä myöhässä ja peli on jäätynyt muutaman kerran. Muita pahempia ongelmia en muista juuri tulleen vastaan.

Niin ja itsehän pelaan siis soolona enkä edes nauttisi tästä cooppina. Paljon kivempi tutkia pimeitä käytäviä kun ainoa ääni on jostain kuuluva zombien mölinä eikä joku jatkuva toisten pelaajien puhe kuulokkeissa.
Itse pelannut cooppina alusta asti ja suht lopussa varmaankin menossa tällä hetkellä ja on se kyllä hauskaa, vaikka haastetta ei varmaan ole läheskään samaa vertaa kuin yksin pelatessa.

On tä ehkä ihan aavistuksen alkanu maistumaan, mutta silti kismittää tuo aseiden varsin nopea hajoaminen. Miksi mun kirves menee rikki muutaman pään katkaisemisen jälkeen mutta ei ole moksiskaan kun lyön sillä seinään tai auton kylkeen :D

Kuoleminen on tehty hölmösti, kuolema on tosi herkässä mikä on toki hyvä juttu. Mutta kun siitä ei rankaista lainkaan, vähän rahaa lähtee ja spawnaat 6 sekunnin päästä kymmenen metrin päähän kuolinkohdastasi. Toi sinänsä poistaa haasteen kun et voi tavallaan kuolla ja mokata.

Tossa on myös helppo tavallaan huijata, jos hyppäät auton päälle ja menet kyykyyn niin sä yletät kurmottamaan zombeja ilman että ne osuu suhun. Ne vaan lääppii sitä auton kylkeä ja odottaa nuijaa suuhun. Varsinki tossa kaupunki alueessa on helppoa kerätä joukko zombeja, mennä auton/roskiksen päälle ja lahdata kaikki.

Kuoleminen on tehty hölmösti, kuolema on tosi herkässä mikä on toki hyvä juttu. Mutta kun siitä ei rankaista lainkaan, vähän rahaa lähtee ja spawnaat 6 sekunnin päästä kymmenen metrin päähän kuolinkohdastasi. Toi sinänsä poistaa haasteen kun et voi tavallaan kuolla ja mokata.

Voin sanoa, että siinä vaiheessä kun rahaa on 80 000 ja kuolemisesta lähtee heti 8000 pois niin se kirpaisee varsinkin kun kaikkien kolmen käytössä olevan aseen korjaaminen maksaa yli 10 000 jos ne on melkein rikki. Tuon jälkeen kuolin vielä toisen kerran 30s sisällä ja hups alle minuutissa meni 15 000.

Eilenhän tämä läpi meni ja aikaa kului n.26t eli mun tahdilla meni se kaks päivää :D Heti perään vielä vedin ryder white dlc:n joka oli todella loistava vaikka onkin oikeastaan putki räiskintä. Vaikeampi se oli kuin emopeli ja kuolemasta lentää automaattisesti edelliseen checkpointiin ja varsinkin alussa sai paniikissa juosta zombeja karkuun kun niitä vaan rynnii päälle.
Tarinakin oli todella loistava ja veti oikeastaan koko emopelin tarinan ylösalaisin. Tuohon sain aikaa kulumaan 2.5t joka oli minusta ihan kivasti. Varsinkin kun tuo tulee goty version mukana jo valmiiksi.

Mitä sanotte onko tämä ostamisen arvoinen ihan casuaali pelaajalle, joka ei yleensä todellakaan "zombimättöjä" pelaile?Toinen kysymys olisikin se,että minkälainen yksinpeli tässä, kun nykyään nää zombi hommelit taitaa keskittyä moninpeliin?

Kiitän vastaajia!

Mitä sanotte onko tämä ostamisen arvoinen ihan casuaali pelaajalle, joka ei yleensä todellakaan "zombimättöjä" pelaile?Toinen kysymys olisikin se,että minkälainen yksinpeli tässä, kun nykyään nää zombi hommelit taitaa keskittyä moninpeliin?

Kiitän vastaajia!

Itsekkin olen casuaali pelaaja mutta ostin pelin vain tiimipelaamisen takia ja kokeillut singleplayeriä ja kavereitten kanssa. Niin onhan se vaan niin hieno tunne kun kavereitten kanssa saa mätätä zombeja esineillä mitä vaan sattumalta löytyy kuten meloilla, lapioilla ja yms rihkamalla.

Zombit oppi kiipeämään katolle. Missään ei ole enää turvassa:mad:

Heips pelailen ystäväni kanssa co-op ja kaveri ei saa mistään tehtävästä kun läpäisee niin xp? onkos kellään mitään hajua että mistäs tämä mahtaisi johtua?!?

Heips pelailen ystäväni kanssa co-op ja kaveri ei saa mistään tehtävästä kun läpäisee niin xp? onkos kellään mitään hajua että mistäs tämä mahtaisi johtua?!?

Mä en tajua edes sun kysymystä?!?! Hidastappa pikkuisen ja kirjoita uusiksi.. THX! Veikkaan bugittamista.. Kokeilkaa uudestaan käynnistämistä, toinen "luo" pelisession, yms.. Itse en ole törmännyt em. ongelmaan.

Mä en tajua edes sun kysymystä?!?! Hidastappa pikkuisen ja kirjoita uusiksi.. THX! Veikkaan bugittamista.. Kokeilkaa uudestaan käynnistämistä, toinen "luo" pelisession, yms.. Itse en ole törmännyt em. ongelmaan.
Mä taisin ymmärtää - olisko niin, että kaveri ei ole yhtä pitkällä (tai eri kohdassa) juonitehtävien osalta, jolloin tehtävien läpäisystä ei saa palkinto XP:tä? Tämä näin hatusta heitettynä, en muista oliko just Dead Islandissa tämä kuvio, vai sotkenko johonkin muuhun peliin...

Noo en nyt tiiä, CGI:ksi hämmentävän huonosti tehtyä, ainaki graafiselta laadultaan eikä tuonut samanlaisia fiiliksiä kuin se ekan osan traileri. Muutenkin toivon että ne parantelee hurjasti tota Riptidea joka osa-alueella ekaan osaan nähden. Dead Island oli mielestäni todella yliarvostettu peli ja kävi todella pian tylsäksi.

Miks siel trailerin lopus lukee "copyright 2011"? Onko toi traileri jotain hukkamateriaalia ekasta Dead Islandista ja nyt ne vaan puskee sen ulos uuden osan trailerina :D

Oih, kauniin koskettavaa jälleen kerran :) Vaikka ensimmäinen traileri ei onnistunut myymään uutta ideaa pelkällä tyylillä ja peli tuli hankittua vasta alelaarista, osoittautui se niin muikeaksi ja sisältörikkaaksi "Borderlands meets zombies" -hiekkalaatikoksi, että Riptide ansaitsee tyystin hypestä vapaata tukea heti, kun Techland suinkin vaivautuu sen pihalle pistämään.

Ylös Bottom