Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tästä jollekkin bloodbath redeem code: JGGE-CPNH-AFAJ hyötykäyttöön
Ite pelailen pleikkarilla. Nykimiseen en muista juuri törmänneenä, mutta tekstuurit latautuu välillä myöhässä ja peli on jäätynyt muutaman kerran. Muita pahempia ongelmia en muista juuri tulleen vastaan.Boxilla siis pelaan ja ainakin jonkun arvostelun mukaan pleikalla tämä nykisi ja taisi jotain muutakin ongelmaa olla. Siksi tämän boxille ostinkin.
Itse pelannut cooppina alusta asti ja suht lopussa varmaankin menossa tällä hetkellä ja on se kyllä hauskaa, vaikka haastetta ei varmaan ole läheskään samaa vertaa kuin yksin pelatessa.Niin ja itsehän pelaan siis soolona enkä edes nauttisi tästä cooppina. Paljon kivempi tutkia pimeitä käytäviä kun ainoa ääni on jostain kuuluva zombien mölinä eikä joku jatkuva toisten pelaajien puhe kuulokkeissa.
Kuoleminen on tehty hölmösti, kuolema on tosi herkässä mikä on toki hyvä juttu. Mutta kun siitä ei rankaista lainkaan, vähän rahaa lähtee ja spawnaat 6 sekunnin päästä kymmenen metrin päähän kuolinkohdastasi. Toi sinänsä poistaa haasteen kun et voi tavallaan kuolla ja mokata.
Mitä sanotte onko tämä ostamisen arvoinen ihan casuaali pelaajalle, joka ei yleensä todellakaan "zombimättöjä" pelaile?Toinen kysymys olisikin se,että minkälainen yksinpeli tässä, kun nykyään nää zombi hommelit taitaa keskittyä moninpeliin?
Kiitän vastaajia!
Heips pelailen ystäväni kanssa co-op ja kaveri ei saa mistään tehtävästä kun läpäisee niin xp? onkos kellään mitään hajua että mistäs tämä mahtaisi johtua?!?
Mä taisin ymmärtää - olisko niin, että kaveri ei ole yhtä pitkällä (tai eri kohdassa) juonitehtävien osalta, jolloin tehtävien läpäisystä ei saa palkinto XP:tä? Tämä näin hatusta heitettynä, en muista oliko just Dead Islandissa tämä kuvio, vai sotkenko johonkin muuhun peliin...Mä en tajua edes sun kysymystä?!?! Hidastappa pikkuisen ja kirjoita uusiksi.. THX! Veikkaan bugittamista.. Kokeilkaa uudestaan käynnistämistä, toinen "luo" pelisession, yms.. Itse en ole törmännyt em. ongelmaan.