Vastaus: Dead Island [PS3/X360]
Kävin hakemassa itsekin tämän pelin nyt, ja voi hitto onneks en maksanu mitään tästä pökäleestä. Ihan hirveä peli!

Kyllästyin jo ensimmäisen kahden, kolmen tunnin jälkeen siihen että zombiet spawnaa aina tismalleen samaan kohtaan takaisin, sitten seuraa taas sitä samaa hakkausta ja aseiden hajoamista/korjaamista.
Grafiikat bugittaa huolella, repeilin siitä miten mun aseet tekee outoa varjokuviota veden äärellä. Ruoho ja muu aluskasvillisuus heiluu samaan tahtiin tuulessa (näytti oikeastaan aika hypnoottiselta), osumamallinnus on ihan hanurista ja miksi ihmeessä mun eukon jalka venyy ja kutistuu kummallisesti kun potkin?? Ja miksi hahmot puhuu mulle niinkuin olisin mies vaikka pelaan naispuolisella hahmolla?
Eniten ärsyttää se että mulla on ilmeisesti joku online peli päällä ja yhtäkkiä ilman mitään kutsuja tai ilmoituksia mun peliin juoksee jotain trolleja hyppimään ja keekoilemaan?! Mistä sen saa pois päältä?
Tehtävät on todella typeriä "nouda ja tuo takaisin" tyylisiä sähellyksiä, ja todella usein se minikartan tehtäväpolku bugittaa huolella ja etäisyydet heittelee miten sattuu.
Mä antaisin tälle pelille 3/10, älkää ostako. Säästäkää rahat mieluummin Borderlands 2:een joka tulee ens kuussa jos haluatte co-op loottiseikkailua.