Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Island [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ton-Ton
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Siis kunnon pelifirma pitäs huolen, että tollasia korruptautumis ongelmia ei olisi, mutta techland ei tunnu antavan hyvää kuvaa omasta mielestä, muutenkin peli buginen osittain :(
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Ei onnistu tikkukopiointi Dead Islandissa.

Tuo on kyllä hölmöä. Boxiversiossa onnistuu ja ainoat pelit tähän mennessä josta ei voi ottaa kopiota (omista peleistäni siis) on Gearssit. Pleikkarilla taisi olla Force Unleashed 2 ainakin, josta ei voi ottaa varmuuskopiota tikulle. Mikähän senkin estää? Kopionsuojaus? How stupid is that?
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Auttakeehan miestä mäessä.
Nyt on tullut pelattua Purnalla 32 levelille saakka, enkä vieläkään oikein tajua tuota "Boost moodia".
Mitäs toi tarkalleen ottaen tarkoittaa? Tai siis mitenkä tuo toimii? Pitääkö toi jotenkin ite aktivoida päälle vai millaisessa tilanteessa tuo boosti tulee?

Edit: Niin ja tuosta "Aura"sta, eli onko se joku näkymätön kehä oman pelaajan ympärillä ja jos sen sisällä on kaveri, niin se auttaa kaveria jotenkin?
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Varmin keino estää korruptiosavet ynnä muut iljetykset on ottaa joka kerta varmuuskopio esim. muistitikulle, kun lopetat pelaamisen. Itse teen niin joka kerta joka pelin kanssa.

...tai jos on PS3:n PS+-palvelu, niin voi heittää savet pilveen session päätyttyä. On se asteen kätevämpi tapa jos tosiaan kopioi saveja joka pelikerran jälkeen.

Mikä on siis viimeisin patch-tilanne pelin kanssa? Onko tullut päivitystä noiden korruptiosave-tapausten jälkeen? Missään nimessä en uskalla aloittaa ennen.
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Päivityksen jälkeen, jonka jälkeen olen itse aloittanut tarinan niin tallentaa luotettavasti. Mulla ei ainakaan ole ollut minkäänlaisia ongelmia vaikka ollaan koko ajan kaverin kanssa pelattu co-oppina tarinaa. Eli en voi valittaa mistään. Bugittamisetkin on ollut kaverin netistä johtuvia ja itse tein sen virheen, että jätin yhden julkisen slotin, jonka takia saadaan aina välillä ylimääräistä seuraa...jota ei luonnollisesti haluta :)

Eli rohkeasti vaan pelaamaan.
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Tuota, minkä päivityksen...? Mulla ei oo koskaan tän kahen kuukauden aikana ladannu yhtäkää päivitystä, edelleen tuo 1.1.1 ja ps3 versio pelistä? :eek:
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Kyllä vain, PS3:lle 1.02 patch. Mitään tietoa ei ole tosin mitä korjattiin, enkä osaa nyt sanoa että onko se oikeasti sitten mitään korjannutkaan. Peli nyt kuiteskin toimi kun hetki sitten pelailin :)

ja korjaa esim. nämä:

"The patch will fix the save game features and increase the functionality of the co-op game."

eli korjaa vain tallennusvian ja co-op pelin ongelmia
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Virallinen twitter kertoo että uusi patch on tulossa konsoleille (viesti siis about parin viikon takaa):

"Q=when are u guys gonna fix the there and back again achievement? I've explored 72/72 of the island & I haven't gotten it yet
A=fixed in the next patch will be live as soon as it's done and passes approvals"

**
Level cap nousee myös konsoleilla samalla:

"Level cap has been raised to 60 with the latest PC update - will be included in the next console updates."

**
DLC:tä pukkaa tässä kuussa:

"bloodbath arena dlc comes out in mid November"

( Twitter )
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

No niin, alla tiedot tulevasta konsolipatchistä (PS3-versiolle "yöllä" ja 360-versiolle huomenna).

This patch includes the following fixes:
1) Gameplay improvements
Level cap raised to 60
New blueprints for weapon mods added
Infected damage reduced
Infected no longer interrupt player attacks
A series of improvements to subsequent playthroughs implemented:
quest XP rewards adjusted
XP rewards for challenges adjusted
in subsequent playthroughs XP is awarded for all quests completed in co-op
Purna’s ammo carrying capacity increased by 50%
Character state from a save game can now be loaded when using the Start from Chapter option
New balancing option added: enemy levels can now be adjusted independently for each co-op player
Players respawn with more health
Picklock skill level required to open a lock is now clearly indicated
Improved rewards in weapon crates
All weapon crates now contain rewards
Kick ability balanced, now requires stamina
Items can now be picked up instantly; this is reflected in adjusted animations

2) Fixes and interface improvements
Fix: players are no longer left without a weapon after dropping the equipped item and healing with a medkit.
Fix: equipped items no longer swap mysteriously after drinking an energy drink
Tweak: healing with medkits from inventory works better, makes smarter choices of medkits
Fix: loot from dead enemies is now always identical for all co-op players
Fix: Purna no longer finishes her Fury with fists equipped
Fix: map tracking after death
Fix: zone info in the quarantine zone (City of Moresby)
Tweak: respawn point selection is now smarter

3) General
Improved stability and network performance in co-op
Quest and reward fixes implemented

( http://deadisland.deepsilver.com/blog.php )

Mukana siis mm. "Infected damage reduced/Infected no longer interrupt player attacks". Eli voiko tuon tulkita että peliä on nyt hitusen helpotettu myös?
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Mukana siis mm. "Infected damage reduced/Infected no longer interrupt player attacks". Eli voiko tuon tulkita että peliä on nyt hitusen helpotettu myös?

Ei toi kyl missään vaiheessa, mikään vaikee peli ollu. Muutama päivä sit meni läpi ja olihan toi ihan hauskaa zombi mättöä. Ehkä oli vähä turhan pitkä tai ainakin tuntu siltä, ku tuli kai tehtyä kaikki sidequestit myös ainakin luultavasti. Kiertoon laittelin heti ku meni läpi, vaikkakin alottelin new game+. Ajattelin jossain vaiheessa kuiteski hankkia ton takas, ku on kuiteski viel se bloodbath dlc koodi käyttämättä. Tai niitä taitaa itseasiassa olla kaksi, ku yksi tuli samassa lapussa mis se Ripper ja toinen koodi omassa lappusessa kotelon sisällä.
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Toissayönä oli yllättäen pleikkari imuttanut uuden päivityksen, joten pitihän sitä lähteä testaamaan. Potkiminen tosiaan kuluttaa nyt staminaa, lisäksi mm. pään päälle hyppääminen vaatii jonkin verran staminaa, joka tekee oman osansa pelin vaikeustasoon. Näin sen olisi pitänyt alunperin olla, mutta näin radikaali muutos pelimekaniikkaan aiheuttaa parit kommentit (pahoittelut seuraavan kappaleen parista kirosanasta näin etukäteen):

Lähdetään vaikka siitä, että oma hahmo on level 28 ja kehitetty melko vahvasti vanhaan pelimekaniikkaan nojautuen (ei mitään staminankulutusta vähentäviä kykyjä käytössä yms, vaan pääpaino potkimisella / päälle hyppimisellä pahoissa paikoissa), joten pelaaminen päivityksen jälkeen alkoi suoraan sanottuna vituttamaan. Syynä on se, että nyt potkiminen ja aseiden käyttö syö staminaa paljon enemmän kuin mihin on tottunut, joten esim. pään päälle pomppaaminen ei enää onnistukaan tuosta vain. Oman osansa tekee se, että aiemmin ei ole tullut otettua mitään "blunt weapon stamina reduce by x %" skillejä, kun ilmankin on pärjätty hienosti ja nyt nuo tuntuvat vähintäänkin pakollisilta. Vaihtoehtoina on varmaan se, että peli pitäisi aloittaa uudestaan alusta ja hahmo kehittää uusiksi, tai toinen vaihtoehto on muutaman levelin grindaus jotta saa noita edellä mainittuja skillejä kehitettyä kovemmalle tasolle.

Sivumainintana se, että "respawn point selection is now smarter" näytti eilisten testien perusteella tarkoittavan sitä, että respapiste = se piste jossa on autosave (viemäreissä ovella jota ennen on ladattu uutta aluetta). Kuoleman koittaessa sai siis juosta kohtalaisen pitkiä matkoja ennen kuin pääsi mukaan toimintaan.

Tän hetken fiilikset päivityksen jäljiltä: Siirryn BF3:n pariin. Ei huvita alkaa grindaussessiota tai uutta peliä, kun ei tuo pelin juoni kuitenkaan niin mielenkiintoinen ole, että tuota jaksaisi. Muissa semi-ropelluksissa on käynyt itsellä niitä mokia, että hahmo on kehitetty perseelleen ihan omasta toimesta, mutta näissä on syypään löytänyt katsomalla peiliin.

edit: niin ja skaalautuvat viholliset coopissa tuntuivat toimivan ihan ok. Tekee tietty ongelmalliseksi sen, että vanhalla versiolla olisi saanut boostattua noi pari tasoa nopeasti liittymällä kovempitasoisten pelaajien seuraan, mutta nyt tuotakaan ei pysty tekemään. FFFFFFUUUUU-
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Tullut pelattua jokunen tunti tuolla uudella päivityksellä. Mielestäni tuo staminan kuluminen potkimisessa on hyvä juttu. Tuo edes noilta osin hieman realistisuutta peliin, kun ukkeli ei jaksa loputtomiin tarjoilla monoa. Tuosta palautuspisteiden fiksuudesta en kyllä osaa sanoa mitään. Välillä tuntuu, että kuoleman jälkeen palautuu tyyppi takaisin melkoisen pitkän matkan päähän. Eilen aloittelin lukemaan Dead Island -kirjaa. Jos sitä kautta pääsisi paremmin perille pelin juonesta.
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Onko tätä järkeä ostaa jos pelaa vain yksin? Onko sillai ostamisen arvoinen?
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

No periaattessa joo, ite en oo vetäny yhtään tehtävää melkeen multiplayerina, ja vedin pelin läpi hymy huulessa (lukuunottamatta pelin mukana tulleita bugeja, jotka on kyllä nyt korjattu)
Hauskaa viihdettä, myös säikäyttäviltä tilanteilta et voi vältyyä.

Eli joo, kannattaa ostaa jos olet zombien ystävä ;)
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

kaipa tässä vaiheessa voi oman arvion pelistä antaa, peli on nyt pelattu kahteen kertaan läpi (purna ja sam b, aloitettu xian:illa).

Pelin juoni kestää kyllä yhden pelikerran ihan hyvin vaikka osittain kliseinen on. Itse olisin toivonut peliin erillaista pelikokemusta eri hahmoilla ja sitä että tarinassa tulisi konkreettisesti esiin hahmojen moraalit, etiikka jne. myös muulloin kuin välivideoissa. Mieluisaa olisi myös se että pelaajan valinnat vaikuttaisivat muiden hahmojen suhtautumiseen pelaajaan.

Itse toiminta on ihan makoisaa, zombin raajojen irroittaminen, pään murskaaminen ja pään onnistunut irroitus hurmeisen hidastuksen saattelemana on puhdasta nautintoa ja silmä karkkia. Kauniit maisemat myös hivelevät silmiä :cool:
Minut peli ainakin nappasin vahvaan otteeseen alusta alkaen ja taisi pelin ensimmäiseen läpipeluu kertaan mennä reilu viikko ja pelikello näytti loppuessa 45 h :D Pelin aseet olivat myös mielenkiintoisia, tosin koin lekojen ja kirveiden käytön turhaksi kun ne olivat tolkuttoman hitaita ja kömpelöitä aseita. Omiksi suosikeiksi jäin alun naulattu pesäpallo maila, miekat ja haulikko (se tunne kun infected juoksee kiljuen kohti ja juuri viime hetkellä ennen kuin tuo raivotautinen verenhimoinen zombi on läpsimässä poskia, paukahtaa haulikko ja infectedin puoli päätä katoaa punaisen usvan saattelemana <3)

typerimpiä juttuja pelissä oli seinän läpi näkyvät viholliset(jotka pystyy myös tappamaan), moresbyn infected kortteli(että on ärsyttävä alue:mad:), tyhjästä ilmestyvät viholliset (mukaan lukien edellä mainittu), eikö ne pelintekijät keksi parempia keinoja vihollisten ilmestymiseen kuin tyhjästä spawnaaminen? voisiko zombit/rascals tulla vaikka jostain oven takaa eikä vain ilmestyä esim pelaajan seläntaakse huoneeseen jonka on juuri tutkinut? myös sisätilojen vähyys kaupungissa tuntuu hölmöltä.

Kuitenkin peli on mielestäni bugeineen ja puutteineen yksi parhaista pelaamistani peleistä!

yksi ominaisuus olisi kyllä tosi hieno: move/kinetic tuki, kuvittele itsesi olohuoneessa huitomassa zombeilta päitä irti heilauttaen omaa kättä, luultavasti jää unelmaksi, mutta kai sitä toivoa saa ;)

suosittelen 9/10 pongoa!

ps: miksei rantapallo puhkea kun sitä tökkää puukolla?:rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Se on vissiin ensimmäinen lisäosa linjoilla? Onko kukaan ehtinyt sitä pelailemaan? Mielipiteitä?
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Sisältää pientä spoilausta, ei kuitenkaan pitäisi haitata.

Heti alkuun sanon, että kun alatte Bloodbathia pelaamaan, niin täytyy mennä fast travelilla Bloodbath Areenalle, eli kun menet sinne, siellä on käytävä, jossa voit ostella aseita ja erilaisia tavaroita, ja sitten siellä on neljä ovea, A, B, C, D, ja jos haluatte nettiin pelaamaan, niin game lobby auki. Ite meinaan etsin valikoista, ja ulkoolta ja kaikista mahollisita paikoista, kunnes vasta löysin sen.

Huhhuh, en meinannut onnistua kirjautumaan sisään, että tänne olisin tullut kirjottelemaan.
Elikkä joo, eilen ostin tämän Bloodbathin, kerran olen ehtinyt vasta pelaamaan ja ihan hauskaa mättöä tämä on, neljä eri mappia.
Elikkä kierroskierrokselta zombien kestävyys ja määrä nousee, ja aseet ja levelit on samat kuin normissa gameplayssa, leveleistä puheen ollen, tässä saa XP'tä todella nopeasti eilen tapoin noin 130 zombia ja sain noin 80000 expaa :)

Muutama plussa ja miinus.

+ Nopea XP'n nouseminen.
+ 1-4 pelaajaa.
+ Ei olla tehty liian vaikeaksi.
+ ''Väsymysmittari'' nousee täysiin tehoihin nopeammin kuin normaalissa gameplayssa.
+ Todella nopeasti leveleitä.
+ Todella nopeasti paljon rahaa.

- Ehkä hieman tylsä, mutta kyllä tää on 9,90 arvonen kuitenkin.
- Bloodbath on vaikea löytää, ellet ole valmiiksi ottanut selvää, mistä pääset pelaamaan.

4.12.2011: Pelasin taas äsken minun lisäkseni kolmen pelaajan kanssa, leveleitä sain kaksi, ja rahaa kun aloin pelaamaan, oli noin 10000 ja kun lopetin, niin 230000, eli 220000 dollaria yhden matsin aikana, eli aika huippua.


Jos löytyy co-op pelaajia DLC Areenaan lisätkää PSN: kebardi
Pistin pyyntöä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom