Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Nation [PSN]

Vastaus: Dead Nation [PSN]

Mites monta kenttää tässä muuten on? Jostain muistelen lukeneeni, että kymmenen, mutta voi olla jotain päiväunia.. Ei mikään järisyttävän pitkä peli, jos niin vähän.

Joo 10 levelliä peli sisältää, mutta tälläisissä peleissä se levelleiden määrä ei kyllä kerro pelin pituutta. Tarkoitushan on hakkaa tasoja uudestaan ja uudestaan parempien pisteiden toivossa ja vetää tasoja vaikeammilla vaikeustasoilla. Voin luvata, että kyllä saat aikaan menemään jos koitat pelata pelin sillä vaikeimmalla läpi (onko se nyt Morbid?).

Onko muilla käynyt sillä tavalla (varsinkin online coopissa), että jos olet jotain asetta päivittänyt niin seuraavassa levellissä osa niistä päivityksistä on kadonnut? :(
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Odotetun loistavaa mättöähän tämä oli. Yksinpeli ei liiemmin kiinnosta, mutta online-coop kaverin kanssa maistui karkille ja sateenkaarille. Käsittämätön mikkituen puute ja sen korjaavan pätsin odottelu meinasi siirtää pelin ostoa, mutta päätettiin sitten hitsata yhteen Skype + nappikuulokkeet pelikuulokkeiden sisään -kombo, jonka seurauksena kommunikointi sujui varsin mallikkaasti.

Kolme kenttää edettiin kahden tunnin aikana, joten melko verkkaista ja tunnustelevaa alkuaskeleet olivat. Aika kului valoja, ääniä ja lukemattomia hienoja yksityiskohtia ihaillessa.

Ehdottomasti hintansa väärti peli, oiva lisä hienoon zombiesyksyyn/talveen.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Kunnon zombiefiilis pelissä. Musakit kuin Romeron elokuvista. Hidasta varovaista etenemistä kiväärin kanssa ja paniikki juoksua konepistoolin kera. Peliä haittaa aika ajoin typerät super zombit :p Niihin en ollenkaan ole tykästynyt ja tunnelma menee. Onneksi ne ovat kuitenkin harvassa. Normaaleissa zombeissa kun kuitenkin on vaihtelua, armeijan zombit ruikkuvat aseillaan välillä miten sattuu, ja enemmän olisi saanut zombeista irti ammatteja tutkailemalla kuin mörköjä lisäämällä. Ainakaan vielä ei ole pomoja tullut vastaan ja olen siitä kiitollinen. Graafisestihan tuo on tosi hieno. Voi että sitä myhäilyä kun suuri zombilauma hölkkii kohti. Valon ja varjon leikkiä saa ihastella ja välillä tulee tahattomia hienoja kohtia. Kuten yksinäisen zombin varjo joka oli isona seinää vasten jolloin pään räjähäminen näkyi varjossa myös. Kenttissäkin on paljon vaihtelua ja taktiikkaa voi ja pitää suunnitella ympäristön mukaan. Kaksinpeli on vielä kokeilematta, mutta tehdä sekin sitten kaverin kanssa julmemmilla vaikeus asteilla. Loistava peli, eikä hinnalla pilattu.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Täytyy kyllä sanoa että ehdottomasti kova ostos!!! Eilen tuli kaverin kaa suolattua zombikasoja aina 5 kenttään asti, ja tänään jatkuu taas!!! Mukava oli myös huomata, että kentät vaatii myös malttia ja valttia sen perinteisen rynnimisen lisäksi. Ja kenttien pahetessa eivät ne todellakaan ole mitään läpihuutoja juttuja. Haastetta siis piisaa!

Ja nyt ei muuta kun kaikki lahtaamaan niitä vihuja niin saadaan suomen sijaa korkeammalle Nations Cupissa! Romero would be proud:cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dead Nation [PSN]

3) Isot punaiset monsterit, joilla on "piikkisuu" ja huutavat - jokainen huuto tuo paikalle ison zombilauman, joten jos pystyt torjumaan zombiet pelkällä kiväärillä, niin tämä on helppo tapa tienata kasoittain rahaa ja kertoimia.

Noista zombeista joita tuo huutaa paikalle, ei saa kertoimia eikä rahaa, ainoastaan pisteitä. Ellen nyt ihan väärässä ole :confused:

Nyt on kaksi kertaa menty läpi normaalilla, pari kertaa lähti henki vielä toisella kerralla, silti pääsi vielä rankingissa top 40 joukkoon :) Jaksaiskohan vielä koittaa jos pääsis tuon kuolematta :cool: Sitten vaihtaisi pykälää vaikeammalle.

Kentistä löytyy noita pieniä laatikoita, joista saa oman valinnan mukaan joko rahaa tai kertoimia. Kannattaa ainakin alkuun kerätä pelkästään rahaa, jotta saa aseet nopeasti päivitettyä. Eli jos arkku vilkkuu punaisena sieltä saa kertoimia, odota hetki ja arkku vilkkuu kultaisena, tällöin arkusta tulee rahaa.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Laatutyötä jälleen suomalaisilta! Melkoisen paljon haasteita riittää myös kun pelaa toisimmaksi helpoimmalla vaikeusasteella.. Kahdestaan yhteistilassa mennään tarinaan eteenpäin.

Pystyikö samalta koneelta pelaamaan kahdestaan netissä kahden muun tyypin kanssaa? Itse yritin kaikkea mutten onnistunut silleen tekemään. Hyvää mättöä!
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

eibmoz: Ei pysty. Pelaajia on aina korkeintaan kaksi.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Noista zombeista joita tuo huutaa paikalle, ei saa kertoimia eikä rahaa, ainoastaan pisteitä. Ellen nyt ihan väärässä ole :confused:

Aa, kiitos tiedosta. Betassa tuo oli kuulemma vielä mahdollista, mutta ovatkin korjanneet asian. Toisaalta kaiken pystyy ostamaan ja virittelemään jo suunnilleen seitsemänteen mappiin mennessä, jos kerää tarpeeksi rahaa.

Nyt alkaa jo hiljalleen risomaan tuo viides kenttä hardilla, siinä on kaksi aivan hillittömän vaikeaa kohtaa, joista en meinaa selvitä millään. Tappiinsa asti viritellyt aseet (Haulikko, liekinheitin, kivääri), maksimitehoiset miinat, flaret, kranaatit ja molotovit - ei vaan meinaa riittää. Nyt harmittaa, etten ostanut sinkoa, sillä olisi ollut kovasti käyttöä muutaman ison monsterin kanssa.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Parin kentän pikatestin perusteella erittäin maistuva peli. Normalilla aloitin ja tuntuu sopivalta vaikeustasolta. Mukavasti kutinaa niskassa koko ajan, että mistäpäin hyökkii seuraava lauma kimppuun. Isommat rynnäköt oikeasti tuntuu siltä, että nyt lippaat tyhjäksi tai lähtee henki. Kiväärin ladattu kuti riitää paljolti kaikkeen, SMG toimii hyvin kun täytyy ampua lonkalta ilman tähtäystä. Ja kuten täälläkin mainittu, musat on aika mainiot. Ehdottomasti tuon kympin arvoinen mitä Plus-edun kanssa tuosta maksoi.

Silti alusta asti tunne, että Super Stardust HD oli enemmän mun makuun, mutta se ei vähennä Dead Nationin arvostusta. SSHD oli vaan niin pirun hyvä peli. :)
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Suomi kolmannella sijalla listalla, joten ei muuta kun pökköä lisää pesään ja kohti kärkeä :D GT5 jäihin ja Zombeja lahtaamaan joukolla!!!

Hyvä että luin ketjun vanhoja viestejä uudelleen, niin nyt osaa ottaa arkuista alussa rahaa kertoimien sijaan. Ja eilen tajusin, että mikäli aikoo saada 100% saaliin, pitää jokaisen auton takakontti aukaista. Eikä niitä saa räjäyttää. Ja kun tämän tajusin, sitten luin vasta ketjua uudelleen ajatuksen kanssa ja täällä asia jo mainittiin :D
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Tietääköhän oikeen kukaan missään vielä, miten tuo Virus Cycle tuonne kertyy? Jotain maihin suhteutettua kuitenkin, koska listan järjestys ei ole suoraan "Tapetut zombit per maa". Ilmeisesti kuitenkin kun saavuttaa 100%, niin sen edessä oleva numero kasvaa 1->2. Ja näin ollen tuo % kasvu jatkaisi taas alusta, aina loputtomiin saakka (esim. 14(23,23452)).

Ja GT5 on nyt todellakin jäissä :D
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Tietääköhän oikeen kukaan missään vielä, miten tuo Virus Cycle tuonne kertyy? Jotain maihin suhteutettua kuitenkin, koska listan järjestys ei ole suoraan "Tapetut zombit per maa". Ilmeisesti kuitenkin kun saavuttaa 100%, niin sen edessä oleva numero kasvaa 1->2. Ja näin ollen tuo % kasvu jatkaisi taas alusta, aina loputtomiin saakka (esim. 14(23,23452)).

Suomalainen Dead Nation julkaistu! Lue haastattelu! - Pelaajalehti.com

Tuosta lainattua.

Maitten välinen järjestys määräytyy suhteutettuna pelaajien tulosten mukaan eli maa, jossa on keskimäärin eniten zombeja tappaneita pelaajia on ykkösmaa rangingissa.

Eli jos ostat pelin ja et pelaa paljoakaan, vaikuttaa se aletavasti tuloksissa.

Ilmeisesti kuitenkin kun saavuttaa 100%, niin sen edessä oleva numero kasvaa 1->2. Ja näin ollen tuo % kasvu jatkaisi taas alusta, aina loputtomiin saakka (esim. 14(23,23452)).

Näin itsekkin oletan, mutta sitä en tiedä mistä tuo % sitten kertyy.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

On kyllä ihan järjettömän kova peli ollut kun kaksistaan saman koneen ääreltä on pelailtu, pari kenttää jäljellä ja sata varmasti kun ne on läpi niin uutta kierrosta vaikeemmalla tasolla sisään. Suomi on kyllä kova zombien tappo maa kun 2 sija lähenee kovaa vauhtia ja sen jälkeen on edellä enään yhdysvallat joka on aika kaukana vielä tällä hetkellä. Toki sitä vois antaa ehdotuksia miten peliä voisi vielä parantaa kuten toivoisi vielä enemmän tuhoutuvaa ympäristöä ja enemmän vaihtelua kenttiin tai et kentissä olis sisätiloja, mut ei jaksa marista pikku seikoista. Se ainakin huomattiin että tunnelma nousee ihan toiseen ulottuvuuteen kun pelistä ottaa musiikit pois päältä, pelin uskomaton äänimaailma pääsee täten täysiin oikeuksiinsa. parhaat 10e mitä on storeen tullut sijoitettua varmaan ikinä...
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

parhaat 10e mitä on storeen tullut sijoitettua varmaan ikinä...

Mietin aivan samaa, ei ole tullut storessa vastaan parempaa hinta/laatu-suhteeltaan. Ovat varmaan laskeneet optimaalisen hinnan pelille? Olisin kyllä ostanut tämän vaikka olisi maksanut 15€, niin hyvältä näytti videoilla jne. mutta olisi ehkä karsinut ostajia vähän liikaa?

Yksin olen nyt pelanut viidenteen tasoon ja kuollut monta kertaa vaikka vaikeustaso on tavallinen. Ainakin haastetta löytyy, ja sehän sopii minulle. Ainakin tätä pelaa enemmän kuin 10h.

Peli on kyllä vastannut odotuksia täysin. Ehkä pienet suoranaiset yhteydet SSHD:n aiheuttavat pientä deja vuta. Esim. rahat ja kertoimet hakeutuvat sinuun kuten myös SSHD:ssa. Planeetat vähän kuin kenttiä tietty ja loppupomot. Oli jotain muutakin, mutta eipä nyt tule mieleen..

Mut joo, kyllä tätä tulee pelattua enemmän kuin GT5sta :D
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Suomi kolmannella sijalla listalla, joten ei muuta kun pökköä lisää pesään ja kohti kärkeä :D GT5 jäihin ja Zombeja lahtaamaan joukolla!!!

Vähän nyt spämmään, mutta Suomi noussut toiseksi sitten eilis illan. Hyvä vauhti päällä ja eiköhän Yhdysvallat saada kiinni.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Kun peli vielä läpäisemättä, on kuumottavin tilanne löytynyt:

Haudankaivajan viimeisestä osuudesta, jossa neljä laulajaa huutaa kilpaa manalasta apuja. Ei meinannut enään tilaa löytyä, kun ruutu sakeana väestä :D Ratkaisuna löytyi dynamiiteista ja kranaatinheittimestä. Tällä kombinaatiolla sai nopeimmin seinät murtumaan ja loppu oli enään siivousta vaille valmista.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

ite olen pelaillut parina päivänä zombie apocalypseä kun näyttää saman tyyliseltä peliltä, onko joku pelannut näitä kumpaakin, kumpi oli parempi?
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Kun peli vielä läpäisemättä, on kuumottavin tilanne löytynyt:

Haudankaivajan viimeisestä osuudesta, jossa neljä laulajaa huutaa kilpaa manalasta apuja. Ei meinannut enään tilaa löytyä, kun ruutu sakeana väestä :D Ratkaisuna löytyi dynamiiteista ja kranaatinheittimestä. Tällä kombinaatiolla sai nopeimmin seinät murtumaan ja loppu oli enään siivousta vaille valmista.

Toista kertaa pelaan peliä läpi ja tuo on kyllä todella turhauttava paikka.

Edit. Komento takaisin. Ei ole bugia. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom