Remeded
Well-Known Member
Ootte kyllä hyviä hehkuttamaan. Olisi vaikka mitä PS-yksinoikeuksia ja huippupelejä pelaamatta, mutta tämän ketjun ansiosta löin Dead Spacen tulille. Alkuperäinen versio on koettu 2008(?), mutta muistikuvat aika tehokkaasti kadonneet.
Kolmisen tuntia nyt tuli vejeltyä aikalailla yhtä kyytiä. Imaisi täysillä mukaansa alkuminuuteista lähtien. Kuulokket päässä immersio on uskomaton ja muu maailma ulkopuolelta sulkeutuu täysin pois. Ei malttaisi millään lopettaa pelisessiota. Se on aina onnistuneen ja tasapainoisen pelin merkki, kun ei tule ähkyä pitkänkään session aikana.
Normal vaikeustaso hieman jopa yllätti haastavuudellaan. Kuollut olen vain kahdesti tässä reilun 3h aikana, mutta healtti ei tunnu ikinä olevan täysillä ja viholliskohtaamisia ei todellakaan voi vetää puolivaloilla.
Onpahan tyylikkäästi toteutettu peli. Suurta tyydytystä tuo latausruutujen puuttuminen, sulava eteneminen ja runsaat tallennusmahdollisuudet.
Tossa jo jaarittelin omia tuntemuksia, mutta itte olin yllättynyt miten vähän olin pelistä muistanut. Jotain satunnaisia flashbackejä sieltä täältä ja alku oli tuttu mut muuten tämä meni lähes uudesta kokemuksesta sitten kun sen ekan kerran koin vuonna 2008. Olihan tänne jotain uudistuksiaki tehty, kuten zero gravitissä liikkuminen ja joitain muita pikku muutoksia.