Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Space Remake

Tuleeko tästä pelistä ollenkaan fyysistä versiota kun mistään ei tunnu sitä ennakkotilattavaksi löytyvän?
 
Mulla ei riitä juuri ymmärrys oikein minkään pelin uudelleen pelaamiseen, ao. peli nähty ja koettu, remake, olispa vaikka kullasta vuoltu ei innosta pätkääkään. Uusille pelaajille varmasti taas kelpaa mainiosti. Odotan mieluumin sitä melko samanlaista joka on tuloilaan..
 
Mulla ei riitä juuri ymmärrys oikein minkään pelin uudelleen pelaamiseen, ao. peli nähty ja koettu, remake, olispa vaikka kullasta vuoltu ei innosta pätkääkään. Uusille pelaajille varmasti taas kelpaa mainiosti. Odotan mieluumin sitä melko samanlaista joka on tuloilaan..
Callisto Protocolia? Sama täällä.

Kuitenkin tässä Dead Spacen remakessa pitäisi olla jossain määrin uuttakin sisältöä ja pelimekaniikkaa.
 
Callisto Protocolia? Sama täällä.

Kuitenkin tässä Dead Spacen remakessa pitäisi olla jossain määrin uuttakin sisältöä ja pelimekaniikkaa.
Tuolla jotakin juttua uudistuksista. Ainakin uusia huoneita ja reittejä lisätty muiden juttujen lisäksi.

 
Ehdottomasti odotuslistan kärjessä. Ainoa mitä odotan tätä enemmän on tieto mistä tämän saa tilattua halvemmalla. :D
 
Silloin kun kehittäjä selkeästi laittaa kaiken rakkautensa peliin ja se näkyy joka asiassa, ei 80€ tuota mitään tuskaa maksaa. Tämä näyttää siltä että on yksi niistä peleistä.
 
Silloin kun kehittäjä selkeästi laittaa kaiken rakkautensa peliin ja se näkyy joka asiassa, ei 80€ tuota mitään tuskaa maksaa. Tämä näyttää siltä että on yksi niistä peleistä.
Onhan tuo kova hinta remakesta (tai pelistä yleensäkkin) mutta on tämä sentään huomattavasti vanhempi peli ja oikeasti näkee, että nyt on kyse remakesta. Kyllä tämä itellä todennäköisesti menee heti ostoon nähdyn perusteella ja koska alkuperäinen teos on erittäin lähellä sydäntä. :)
 
Pari napsua olisivat voineet vielä parantaa mitä tulee grafiikkaan. Peli on kumminkin current gen-only peli varsin lineäärisillä kentillä ja minua pelin grafiikat saati efektit ei kyllä mitenkään häikäise jos vertaa ihan puhtaasti näihin muihin 80 euron remakeihin (TLOU1 ja Demon's Souls). Totta kai peli näyttää paremmalta kuin alkuperäinen ja hienoa, että joitakin gameplay-muutoksia on tuotuna, mutta olisihan tämäkin tähän asti nähdyn perusteella voinut olla vieläkin hiotumpi teos joka oikeasti olisi asettanut uudet standardit remakeille. Nyt ei kyllä näin tapahdu.
 
Niin rakas kuin alkuperäinen Dead Space minulle onkin, tämä ei mene ostoon. Odottelen siihen saakka että saa muutamalla eurolla, taikka ilmaiseksi. Vaikka kyseessä onkin jo yli vuosikymmenen vanha peli, en itse varsinaisesti kokenut tämän kaipaavan remakea. Alkupräinen peli on edelleenkin grafiikoiltaan ja pelattavuudeltaan mainio. Mieluummin olisi ottanut DS-sarjalle uutta jatkoa, taikka jotain uutta IP:tä. Noh, Callisto Protocol on onneksi täyttämässä tämän tarpeen.
 
Niin rakas kuin alkuperäinen Dead Space minulle onkin, tämä ei mene ostoon. Odottelen siihen saakka että saa muutamalla eurolla, taikka ilmaiseksi. Vaikka kyseessä onkin jo yli vuosikymmenen vanha peli, en itse varsinaisesti kokenut tämän kaipaavan remakea. Alkupräinen peli on edelleenkin grafiikoiltaan ja pelattavuudeltaan mainio. Mieluummin olisi ottanut DS-sarjalle uutta jatkoa, taikka jotain uutta IP:tä. Noh, Callisto Protocol on onneksi täyttämässä tämän tarpeen.
Näin se vaan menee minullakin lähes väistämättä. Aikoinaan pelattu peli on aikoinaan pelattu peli, vaikka sen kuinka kermalla kuorruttaisi. Remake tai remaster, niin harvoin menee edes hankintaan, ja jos menee niin sitten korkeintaan aleista sitten aikoinaan. En ymmärrä millään sitä intoa millä noita kuorrutettuja vanhoja pelejä halutaan ostaa täysihintaisina. Ei se minua muuten toki haittaisi, paitsi koska pelifirmat käyttävät sitten resurssejaan helpon rahan toiveissa noihin sen sijasta, että tekisivät niitä uusia osia tai vielä mieluummin uusia IP:eitä AAA-tuotantoarvojen peleistä.

Pelifirmat voivat lässyttää ahneuksissaan mitä vain siitä, ettei ole uusien pelien resursseista pois, vaan ei mene läpi ainakaan minulle. Ahneudesta ja helpomman rahan tavoittelusta on kyse, ja sillä sipuli. Sitten kun noita uudelleenlämmittelyitä myydään alle 40 euron ovh-hintaan, voin nähdä kuvion hieman paremmassa valossa. Mutta se miten homma menee tällä hetkellä, niin ei kiitos - ennen kuin korkeintaan kunnon aleista, jos silloinkaan.
 
Ylös Bottom