P
Poistettu jäsen 5945
Guest
Infoa ei tarvitse tämän jälkeen odotella vähään aikaan:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yksi ajatus kävi mielessä – mahtaisivatko lisätä Isaacille nopean väistöliikkeen johonkin namiskaan? Toki stasis on usein se viimeinen keino pysäyttää vihollisten hyöky, mutta hieman lisää vauhtia örrimörreihin ja mahdollisuus loikata syrjään toisi lisää vaaran tunnetta. Idea pälkähti päähän yllä olevan videon avoimesta tilasta.
Pienikin tietopala kasvattaa odotusta kohti malttamattomuuden rajoja.
Joo kyllä kontrollit voi olla ihan sellasenaan, en näe mitään tarvetta väistöliikelle tai nopeamille vihuille. Menee liikaa action pelin puolelle.Mielestäni Dead Spacen viehätys ja kauhu tulee juuri siitä, että avaruusmekaanikko taistelee möllejä vastaan kömpelössä työhaalarissa. Väistöliike romuttaisi ainakin omassa mielessäni illuusion raskaasta panssarista.
Mainio pointti. Miksi mennä muuttamaan toimivaa konseptia. Ja kun satun pitämään speedrun-videoiden katsomisesta, niin olen kurkkuani myöten täynnä sellaisia runeja, joissa esim. hyppäämällä saavuttaa muutaman pikselin nopeamman etenemisen. Esimerkkinä vaikka Baldur's Gate, jossa "hiiop!"-hyppyääntä saa kuulla kyllästymiseen asti yhden läpäisyn aikana.Mielestäni Dead Spacen viehätys ja kauhu tulee juuri siitä, että avaruusmekaanikko taistelee möllejä vastaan kömpelössä työhaalarissa. Väistöliike romuttaisi ainakin omassa mielessäni illuusion raskaasta panssarista.
Saattaahan tuossa olla kamerakulman muutoksia mutta ei kameraleikkauksia. Eli siis todennäköisesti kamera saattaa välinäytöksissä liikkua pois pelaajan takaa (kuten GoW) mutta on kuitenkin yhtä katkeamatonta otosta ja palaa aina saumattomasti takaisin pelaajan taakse. Hyvä uutinen kyllä!Peli tulee olemaan täysin saumaton kokemus ilman kamera kulman muutoksia tai lataustuutuja, eli samaantyyliin kuin God of War 2018. Tämä myös tarkoittaa sitä että pelin maailma on täysin yhtenäinen ja voit palata vanhoille alueille vaikka hakemaan tavaroita mitkä jätit sinne.
Tämä on aika iso muutos alkuperäiseen versioon joten saa nähdä miten se vaikuttaa pelikokemukseen.
Dead Space will be one shot from beginning to end
From the moment you start the game to the moment you end the game, there are no camera cutswww.eurogamer.net
Jotenkin sen unohtaa että alkuperäinen on kuitenkin julkaistu vuonna 2008. Siitä on hetki.Se on hassua kun tuota alkuperäistä peliä pelaa se näyttää hyvältä. Mutta kun vertaa tuohon remakeen niin onhan se aika vanhentuneen näköinen. Varsinkin tuossa 1min 15sec kohdan vertailussa uusi versio tihkuu tunnelmaa kun suoraan jostain Alienista.
Kattelinkin tänään, että diginä olisi 80€-90€ mutta ostan fyysisenä, sitten pari viikkoa julkaisun jälkeen, kun joku myy puoleen hintaanJotenkin sen unohtaa että alkuperäinen on kuitenkin julkaistu vuonna 2008. Siitä on hetki.
Julkaisuvuoteensa nähden se tosin edelleen näyttää hyvältä. Tässä remakessa kiinnostaa eniten muut kuin graafiset uudistukset verrattuna alkuperäiseen. Tai no tietenkin sitä ottaa mielellään myös paremman grafiikan, mutta mitä kaikkea muuta?
Hyvin tosin ehtii julkaisun jälkeenkin ihmetellä mitä kaikkea peli pitää sisällään, koska EA näköjään tälläkin pelillä tukee tuttua hinnoittelupolitiikkaansa. Alennuksista sitten tai kun saapuu EA Playhin.