Hienoa että annat mahdollisuuden pelille, tämä peli ei tosiaan ole kaikille ymmärrän sen vallan hyvin. Jos pahin ”koukku” pelimekaniikkaan ei ole tuossa vaiheessa vielä tarttunut missä menet niin ei se tuosta kovin paljon erilaiseksi enää muutu.Death Stranding viimein pikkaisen myöhässä työn alla. Myönnettäköön alkuun, että en ole ollenkaan sellaista grindaavaa tyyppiä. Täten joku tien rakentaminen tai sivutehtävänä pitsan kuljettaminen ei juuri tuota mielihyvää, eikä ajankäytöllisesti ole tyydyttävää. Siispä voi olla, että olen valinnut täysin väärän pelin itselleni.
Minulle tämä teos oli jotakin maagista ja kun pelimaailma aukesi kunnolla olin aivan myyty, se vapauden määrä miten hoitaa asiat omalla tyylillä oli huumaavaa. Pelissä ei ole oikeaa tai väärää tapaa hoitaa tehtäviä, kunhan ne tulee tehdyksi. Tuo kohta missä olet menossa kesti itsellä myös pitkään, ei varmastikaan mennyt noin kauan, mutta kun perille pääsi ja tarina tuosta eteni niin muistaakseni pitkä uuvuttava matka ja käänne juonessa sai jonkinlaisen tunnereaktion ja roskia oli pahasti sitten silmissä .
Keep on keeping on (peukku hymiö puuttuu foorumilta!)