Ihmettelen kyllä ihmisiä jotka vetävät platinan tästä pelistä, tai muista peleistä ylipäätään joissa se on varsin ison grindin takana, ja sitten jälkeenpäin puhuvat, että aika surkea peli oli loppujen lopuksi.
Mun logiikalla pelissä on pakko olla jotain hyvää jos sitä ~100 tuntia pystyy pelaamaan ja hommaamaan platinan vieläpä päätarinan jälkeen.
- - -
Itse tuli tässä kesällä otettua peli uudestaan peluuseen kun sai Extran kautta Director's Cutin. Aikanaan tuli vedettyä platina pelistä PS4:llä ja nyt olisi sama tarkoituksena tästä uudesta painoksesta. Eikä tunnu missään.
Tämä on toisella pelikerralla osoittautunut loistavaksi podcast-peliksi, kun pystyy nyt skippaamaan kaikki välinäytökset ja keskityttyä siihen olennaiseen vain.
Itselle on aina maistunut ADHD-räiskintäpelien lisäksi tälläiset hidastempoiset pelit. Olen myös aika luonnonläheinen kaveri ja on tullut useita kertoja vaellettua luonnossa ihan kansallispuistoja myöten. Tämä peli on varmaan lähin peli joka saa aikaan samanlaista tunnetta kuin oikeassa maailmassa vaeltaminen. Luonnollisesti myös pelin upeat grafiikat, äänimaailma ja välinäytäkset sekä näyttelijäsuoritukset nostavat pisteitä omissa silmissä.
Tarina oli ehkä pelin heikoimpia puolia moottoripyörän kontrollien jälkeen.
Varsinaisesti tarina oli ihan hyvä konseptiltaan, mutta en tykännyt yhtään kuinka se kerrottiin vaan oikeastaan vasta YouTube-kertauksen myötä sain kunnollisen käsityksen siitä mitä Isä meidän tällä kaikella tarkoitti.