Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ai kah! En tunnistanut lainkaan. Varmaan johtuen noista Ledger rip off meikeistäJa tuohan trailerin jokeripahis on ykkösen pahis.
Oho! Pakko oli käydä tarkastamassa ja näin totta tosiaan on.Hei, Death Stranding Director's Cut on ilmestynyt Xboxille, -50 prosentin hintalapulla, 19,99 euroa. Itse ostin samointein.
Itse ostin julkaisussa PS4:lle, mutta myin pois konsolin sekä pelin, niin tämä sopii itselleni nyt loistavasti.Oho! Pakko oli käydä tarkastamassa ja näin totta tosiaan on.
En jaksanut Steamin PC-versiota (ei Director's Cut) pelata 24 tuntia enempää, mutta periaatteessa tämä pitäisi tuohon hintaa ostaa Xboxille jo kannatusmielessä. Toki Xboxin achievementit ja Director's Cutin lisäkilkkeet voisivat auttaa pelin kiinnostavuudessa juuri sen verran alkuperäistä julkaisua enemmän, että tämän kummallisen kävelysimulaattorin jopa jaksaisi pelata läpi.
Täytyihän se 19,99€ hintaan käydä nappaamassa talteen.
Joo, hyvä vaihtoehto se on tuokin. Minulla ei ole PS5:sta ja kun Xbox on se mieluisin pelialusta joka tapauksessa, niin jos peliin tällä tavalla täysin yllättäen tulee Xbox -versio, niin alustan valinta on helppo.Ihan kiva hinta kieltämättä. Itseltä löytyy tämä fyysisesti PS4-versiona, jonka päivitys tähän vastaavaan PS5-versioon olisi ilmeisesti sen 10€, joten se nyt sinänsä olisi itselleni halvempi tapa siltikin.
Joku yhteys Sonyyn tässä on tuosta huolimatta.Death Strandingin oikeudet ovat Kojiman studiolla, eli muille versioille ei ole varsinaisesti estettä. Ajallinen yksinoikeus jatko-osa tulee näillä näkymin kuitenkin olemaan.
Death Stranding Gets a Surprise Xbox Series X|S Port, Out Now
Kojima Productions now owns the IPwww.pushsquare.com
Pelin pelimoottori(decima) on Sonyn, siis Guerrillan tekemä. Joka muuten on aikas loistava engine, tuolla saa kyllä tehtyä todella upeeta jälkeä.Joku yhteys Sonyyn tässä on tuosta huolimatta.
Pelin kun käynnistää Xboxilla niin ruudulle rävähtää Sony Interactive Entertainmentin logo.
Itselle kävi ihan sama silloinkun tämän nappasin PS5:lle Director's cutin julkaisussa. Jos peliä kuvailee sanallisesti, se kuulostaa hyvin tylsältä ja itseään toistavalta, mutta jotain erittäin maagista siinä on sittenkun sitä itse pelaa. Viimeistään jäin todella pahasti koukkuun siinä kohtaa kun pääsee teitä rakentelemaan.Ihme kyllä peli on maistunut, enkä kyllä osaa sanoa mikä tuossa oikein edes viehättää.