Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Deathloop

Tässä on varmasti täyskielto luonnollisesti kaikenlaiseen markkinointiin ollut päällä ja nyt kun tosiaan 12kk oletettu yksinoikeus loppuu, niin samalla myös radiohiljaisuus päättyy. Toivottavasti.
Jep, kahden viikon päästä nähdään missä mennään. 14.9. pitäisi loppua yksinoikeus. Tokyo Game Show sattuu siihen samaan aikaan sopivasti, joten siinä voisi isolla lavalla shadowdropata pelin Game Passiin. Markkinointi hoidettu kertalaakista. :)
 
Viimeksi muokattu:
Mutta mites paljon sitten Sony onkaan maksanut Microsoftille, että saavat palveluunsa Deathloopin? ;)
Pakkohan keissin on oltava joku sellainen jossa Microsoft on jatkanut videopelimaailman parannustalkoitaan ja tarjonnut hyvänä eleenä pelin ilmaiseksi Sonylle palveluun. Ei kai sitä Microsoftin kokoinen yhtiö mitään almuja kaipaa.
 
Se ois huomenna vuosi julkaisusta. Alkaa jo vähän jännittämään kun ei mitään Xbox-versiosta kuulu. Vai saavatkohan ylipäätään vasta huomenna mitään sanoa. Taitaa niin olla.
 
Se ois huomenna vuosi julkaisusta. Alkaa jo vähän jännittämään kun ei mitään Xbox-versiosta kuulu. Vai saavatkohan ylipäätään vasta huomenna mitään sanoa. Taitaa niin olla.

Kyllä se sieltä tulee, juurikin sopimukset ja nämä estävät tietojen julki tuomiset. Varmaan Microsoft seuraavaan pressiin esim X22 tai muuhun vastaavaan tämä jättävät.
 
Tosin on vain tuo lämiskä, haku ei löydä ja tuon lämiskän painaminen tuo tyhjän ruudun. Mutta ehkä se sieltä vielä jossain vaiheessa täydentyy.
Niin, tuo näyttää nimenomaan siltä, että meni ennakkotilaus -nappi linjoille vähän liian aikaisin. Joka taas tarkoittaa sitä, että julkistus on ihan näillä näppäimillä.
 
Niin, tuo näyttää nimenomaan siltä, että meni ennakkotilaus -nappi linjoille vähän liian aikaisin. Joka taas tarkoittaa sitä, että julkistus on ihan näillä näppäimillä.
Tosin olihan tässä joku aika sitten myös xboxilla näkyvissä Shenzen I/O tuollai samalla tavalla, mutta ei löytynyt muutoin. Se kun oli vain pc:lle tulossa. Mutta eiköhän tämä Deathloop ihan konsolillekin, odotellaan vain sitten. On tuossa tosin PS5:lläkin vielä muutama trophy nappaamatta.
 
Eilinen ilta + tämä aamu pelattu ja onpahan todella mielenkiintoinen tekele. Pelin ääressä ajantajukin katoaa se on mulle hyvän pelin merkki. Pelin visuaalinen tyyli istuu peliin täydellisesti, myöskin pelin hahmot on hyviä. Peli näyttää myös series s todella hyvältä. Peliähän on päivitetty julkaisusta aika paljon eli valikoista pääsee muuttaan eri juttuja aika hyvin.

Tässä näitä päivitysten tuomia muutoksia, ehkä nämä onkin jo mainittu tässä ketjussa, mutta ei jaksa alkaa selaan.


Sitten toki pitää laittaa tämä pippelien vertailu video, mutta onneksi videon mukaan kaikilla on yhtä pieni ;)
 
Itsellä lähti taas vähän nihkeämmin käyntiin. Ensimmäisen tunnin aikana tuli isoin osa ajasta pyörittyä menussa, kun koitti keksiä syytä miksi peli tuntuu ohjautuvan niin surkeasti first person peliksi. Myös ihmeellistä tärinää koko ajan ruudulla vaikka camera shaket ja headbobit laitettuna nolliin. Olenko ainut joka tähän kiinnitti huomiota?

Gyro aim ja DualSense-jutut tuntuivat olleen hyvin toteutettuja, joten annetaan niistä posia. Myös tarina ja hahmot vaikuttivat ihan jees ja kyllähän sitä hieman kiinnostaisi ottaa selvää mikä tässä Deathloopissa on homman nimi, mutta hieman pelkään, että kesken jää noiden yllämainittujen ongelmien takia.
 
Oli gamepass etuihin tullut Juliannalle ja Coltille molemmille 1 asuste ja yksi purppura kivääri zoom tähtäimellä.
Deathloop on kyllä mulle tämän vuoden paras peli. Julianna on kyllä yksi parhaita peli hahmoja mitä on osunut kohdalle.
Dialogi Coltin ja Juliannan välillä on kyllä loistavasti tehty.
Pelin ainoa miinus tulee tekoälystä, mutta toisaalta jos tuo olis paljon vaikeempi niin pelihän rupeis muistuttaan enemmän roguelike genreä parilla lisä elämällä.
Itseasiassa peliä voi pelata myös roguelike tyliin kun elämien määrää voi muuttaa valikosta halutessaan 0-4. Tais pelin julkaisun aikaan olla se 2 elämää millä sit mentiin ja noi vaihtoehdot elämien määriin on tullut sit päivitysten myötä myöhemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä lähti taas vähän nihkeämmin käyntiin. Ensimmäisen tunnin aikana tuli isoin osa ajasta pyörittyä menussa, kun koitti keksiä syytä miksi peli tuntuu ohjautuvan niin surkeasti first person peliksi. Myös ihmeellistä tärinää koko ajan ruudulla vaikka camera shaket ja headbobit laitettuna nolliin. Olenko ainut joka tähän kiinnitti huomiota?

Gyro aim ja DualSense-jutut tuntuivat olleen hyvin toteutettuja, joten annetaan niistä posia. Myös tarina ja hahmot vaikuttivat ihan jees ja kyllähän sitä hieman kiinnostaisi ottaa selvää mikä tässä Deathloopissa on homman nimi, mutta hieman pelkään, että kesken jää noiden yllämainittujen ongelmien takia.
Tässä on kyllä yksi huonoimmista FPS kontrolleista ohjaimella mitä olen ikinä kokenut. Onneksi peli ei kovin vaikea ollut, niin näiden ongelmien kanssa kyllä pärjäsi, mutta se oli kyllä itselläni myös iso miinus tässä pelissä.
 
Nyt kyllä ihmetyttää - hyvä ohjattavuus tässä on. Aim-assist vaan alhaisempi mitä Codissa, koska peli on tarkoituksella haasteellisempi ja vaatii taitojen ja räiskinnän hyvää yhteiskäyttöä.

Alkuun ei napannut, mutta kun idea aukesi niin on koukuttanut. Nimimerkillä ainoa läpi pelattu FPS-yksinpeli on Far Cry vuodelta 2004.
 
Itsekkään en ohjattavuudesta mitään nipotettavaa löytänyt. Ja FPS pelejä kyllä tulee pelattua ihan säännöllisesti.

Koukuttaa kyllä tämä peli. Menee heittämällä parhaimpien pelien joukkoon itsellä.
 
Ite sain ohjattavuutta paremmaks kun laitoin sen kamerajutun "filtered" asentoon ja deadzonet pois. Lisäks hidastin hieman tatteja niin melko hyvän sai. Itse peliin niin alku oli pirun sekavaa varsinkin valikot mutta sen jälkeen peli kyllä koukuttaa hyvin, rundi sillon tällön, hyvä peli kyllä!
 
Ite sain ohjattavuutta paremmaks kun laitoin sen kamerajutun "filtered" asentoon ja deadzonet pois. Lisäks hidastin hieman tatteja niin melko hyvän sai. Itse peliin niin alku oli pirun sekavaa varsinkin valikot mutta sen jälkeen peli kyllä koukuttaa hyvin, rundi sillon tällön, hyvä peli kyllä!
Jep tämä! Tällä kans itelle parani tuntuma merkittävästi.
 
Ylös Bottom