Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls Remake

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet
    ps5
Onko tässä uudessa versiossa mitään ylimääräisiä kenttiä yms joita alkuperäisessä ei ollut? Muistan lukeneeni jostain että yksi alue jäi aikoinaan tekemättä kun aika loppui kehittäjiltä. Siksi siellä nexusissa on se yksi teleporttaus-kivi rikki. Eli löytyykö tämä alue uudesta versiosta?
Joka tapauksessa pelin ostan heti kun saan PS5:n.
 
Eikös se tosiaan niin ollut, että ulkonäköä on radikaalisti parannettu, mutta käytännössä muuten peli on tehty erittäin uskollisesti alkuperäisen pelin mukaisesti?
Olihan siellä se legendaarinen uusi ovi, jonka murtaminen on ihan oma tarinansa, spoilereita jos haluat niin:
 
Tuli tämä pelattua. Pelasin joskus 10 vuotta sitten pelin PS3:lla ja yllättävän vähän siitä muistin, vaikka siitä muodostui ihan suosikkipelikokemuksiani koskaan. Todella monta bossia tuli, joita en muistanut ollenkaan.

Onhan tämä maaginen peli. Upea tekninen toteutus oli kyllä ansaittu tämän teoksen kohdalla ja hyvä, että tekivät remaken, koska varmasti useammilta Souls-pelaajilta ohi mennyt teos. Sinänsä hauska, että tämä on edelleen ainoa Souls-peli, jonka olen itse pelannut. Alkuperäinen silloin aikoinaan ja nyt remake. Kun oli kulunut näin kauan, tuntui peli tavallaan kuin uudelta, mutta varmaan, jos muistaa alkuperäisen hyvin, ei tämä välttämättä tarjoa mitään niin mahtavaa uutta, että tätä välttämättä kannattaisi pelata, koska maailmassa on paljon muitakin hyviä pelejä pelattavaksi. Hienosta teknisestä toteutuksesta huolimatta.

Upea peli edelleen, kannatti pelata. Latria etenkin oli upea valaistuksineen. Ja äänet + tärinät toimii!
 
Lyhyesti fantastinen peli.

Vähemmän yllättäen alkuun pääseminen oli työn takana mutta muuten peli tarjoaa tasaisen kireää haastetta läpi pelin. 45h taisi kulua omalla peluulla läpi pääsyyn eli pelattavaa oli koko rahan edestä. Toki ajasta iso siivu oli grindaamista mutta muuten ihan hyvän mittainen paketti. Teknisesti tämäkin oli PS5 laatua. Nopeaa latausta ja kaunista grafiikkaa sekä pelattavuus mainio DualSensen ominaisherkuilla. Graafinen loikka on melkoinen jopa upeaan Bloodborneen verrattuna puhumattakaan muista DS peleistä.
 
Miten opitut taiat saa käyttöön ? Minulla lukee, ette ei tällä hetkellä valmisteltuna..
 
Miten opitut taiat saa käyttöön ? Minulla lukee, ette ei tällä hetkellä valmisteltuna..
Nexuksessa on muistaakseni velho tai sen oppipoika joka laittaa ne sulle. En muista oliko se siel heti vai pitikö eka bossi kaataa. Kuitenkin, se on siel sivukäytävil jossain. Sulla pitää olla myös tarpeeksi intelligenceä jotta saat laitettua ne.
 
Nyt vihdoin kun PS5 saapui perheesee, oli pakko laittaa tämä peli kylkiäiseks. Ai että, ohan tämä kova. Olen melko noob näis souls peleis, viimeisin oli bloodbourne joskus 2015, tätä en ole ikinä pelannut joten ihan uus souls kokemus täälki. Eka bossi kaadettu ja lykättii perään heti toinen, taskussa vaan mustikoita ja väsymys jo iskee. Tuntuu et seinä tuli vastaan mut tuliha tätä useempi tunti jo pelattua, jospa sitä uusilla silmillä koittais huomenna uudestaan.

Bloodbournen alku oli mulla kans vaikeuksien takana, mut jotenkin muistelisin että se oli hieman helpompi tai sit muistan väärin. Kuulin että tämä on muka helpoin souls peli? Lähinkin alkuun takki auki liikenteesee ja pari normi vihua nirhasin nii olin heti et "ompa helppo" noh sit alkoi turpakäräjit, veti nöyräks. Nyt ollaan ihan eri asenteel liikentees.

Yllättävän kallis peli edelleen vaik onki jo vuoden vanha, johtunee varmaa ku ei näit PS5 pelei hirveesti oo, returnal ja tämä ainoot tällähetkellä? Noh tämä on se 70 kympin arvonen!
 
Viimeksi muokattu:
Nyt vihdoin kun PS5 saapui perheesee, oli pakko laittaa tämä peli kylkiäiseks. Ai että, ohan tämä kova. Olen melko noob näis souls peleis, viimeisin oli bloodbourne joskus 2015, tätä en ole ikinä pelannut joten ihan uus souls kokemus täälki. Eka bossi kaadettu ja lykättii perään heti toinen, taskussa vaan mustikoita ja väsymys jo iskee. Tuntuu et seinä tuli vastaan mut tuliha tätä useempi tunti jo pelattua, jospa sitä uusilla silmillä koittais huomenna uudestaan.

Bloodbournen alku oli mulla kans vaikeuksien takana, mut jotenkin muistelisin että se oli hieman helpompi tai sit muistan väärin. Kuulin että tämä on muka helpoin souls peli? Lähinkin alkuun takki auki liikenteesee ja pari normi vihua nirhasin nii olin heti et "ompa helppo" noh sit alkoi turpakäräjit, veti nöyräks. Nyt ollaan ihan eri asenteel liikentees.

Yllättävän kallis peli edelleen vaik onki jo vuoden vanha, johtunee varmaa ku ei näit PS5 pelei hirveesti oo, returnal ja tämä ainoot tällähetkellä? Noh tämä on se 70 kympin arvonen!
Oma kokemus on pelistä se, että alkuun oli todella suuria vaikeuksia edetä mutta kun ensimmäiset kolme bossia sai nujerrettua niin peli alkoi helpottua. Toki siellä on muutama vihollistyyppi jolta herkästi ottaa pataansa ja pari todella vaikeaa bossia mutta vertailussa Bloodborneen (erityisesti dlc) peli on suhteellisen helppoa läpsyttelyä. Äärimmäisen nautittava ja kovatasoinen peli.
 
Se tunne kun itkettää ja on toivonsa menettänyt ja ruokaaki pitäs syödä itku kurkussa itemit lopussa ja grindauksen jälkeen päättää lähtee haastaa kun braveheart konsanaan, sitten sen bossin saa vihdoin kaadettua. Huh on tää kyl mainio peli, ihan kuten bloodbourneki oli. Ei näitä souls pelejä kyl mitenkään maratonina jaksais vetää, ei kyl mitkää muut pelit saa näin hyvän olon tunnetta taistelun voitettuaan.
 
Se tunne kun itkettää ja on toivonsa menettänyt ja ruokaaki pitäs syödä itku kurkussa itemit lopussa ja grindauksen jälkeen päättää lähtee haastaa kun braveheart konsanaan, sitten sen bossin saa vihdoin kaadettua. Huh on tää kyl mainio peli, ihan kuten bloodbourneki oli. Ei näitä souls pelejä kyl mitenkään maratonina jaksais vetää, ei kyl mitkää muut pelit saa näin hyvän olon tunnetta taistelun voitettuaan.
Tämä on vähän turhankin totta. Kun vaihtoehtona oli pelata backlogin sadasta pelistä joku, päädyin siltikkin vetämään Blooodbornen läpi bloodtinge buildillä. Yllättävän erilaiseksi peli muuttui lähes Guns Only periaatteella.

Minulla ei ole PS5:sta ja Demon’s Souls PS3:lla on niin hidas että Demon’s Soulssin uusi läpeluu saa jäädä odottelemaan mahd. PS5 hankintaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom