On nyt tätä itsekin sitten tullut jonkin verran pelailtua kun tässä vuodenvaihteessa kokeili uudestaan. Olin joskus jo aloittanut vähän mutten ollut päässyt kovinkaan pitkälle. Nyt sitten 60 tunnin jälkeen olisi enää muutama boss jäljellä. SL 120+ hieman tuossa on tullut grindaltua, Long Sword +10 ja Compound Long Bow +10. 'Muutaman' kerran tuli juostua hardstone chunk grindausreitti läpi noita varten ...
Olen kyllä tuosta tykännyt, kunhan pääsi ekasta bossista ohi ja peli oikeasti vasta aukesi. Hetken aikaa kesti päästä sisään siihen että 'bonfireja' ei olekaan ihan joka nurkan takana. Paljon tästä löytyi juttuja jotka ovat myöhemmin löytäneet tiensä Dark Soulseihin ja Elden Ringiin (en ole muita pelannut, ei kiinnosta, bloodbornea vähän kokeilin, ei nappaa). Onneksi tuo world tendency jäi tähän, se on vähän outo mekaniikka.
Kakkosalueelle olen ilmeisesti alkuvaiheessa kuollut ihmisenä liian monta kertaa, kun viimeisen bossin jälkeen alue ei olekaan pure white ja sen takana olisi oikeastaan ainoa lisäjuttu joka kiinnostaa. Pitäisi arpoa josko tuo onnistuisi kutsumalla invader salasanasysteemin kautta, mutta saa nyt nähdä.