Nisupulla
Jäsen / [FL]
Destiny täyttää upeat 6 vuotta! Bungien 10-vuotisprojekti on siis edennyt jo yli puolenvälin. Sillloin alussa pääsin heidän pr-jehua DeeJ:tä haastattelemaan.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se sisältää molemmat versiot, mutta ei ole mikään pakko asentaa kumpaakin. Pelkkä PS5-versio on n. 60 gigatavua.PS5 Storessa on Destiny 2 versio, jossa lukee PS4 & PS5. Tuleeko siinä levylle molemmat pelit ja pitääkö tuo asentaa vain sisäiselle asemalle? 101 GB minium ilmoittaa PS Store.
PS5 Storessa on Destiny 2 versio, jossa lukee PS4 & PS5. Tuleeko siinä levylle molemmat pelit ja pitääkö tuo asentaa vain sisäiselle asemalle? 101 GB minium ilmoittaa PS Store.
Pelissä nykyään Forsakenista eteenpäin kampanjat, vähän karsittu peliä. Eli siis on year 2 ja 3. Forsaken y2 ja shadowkeep y3?Jos ostan nyt pelin Legendary-version ja olen viimeksi pelannut Year 1 sisältöä läpi. Pystynkö pelaamaan kaikki kampanjatehtävät Year 2 ja 3 sisällöistä?
Tee questeja, kehitä hahmoa, loottaa uusia varusteita. Toista niin monta kertaa kuin haluat. Siinä kai se Destinyn idea pähkinänkuoressa.Noniin latasin pelin PlayStation 5 version koska halusin uteliaisuutta testata että missä tässä on kyse? Peli näyttää upealta ja pelattavuus on hyvä mutta idea? Peli on todella sekava ja muutaman Questin sain oletettavasti tehtyä.
Tee questeja, kehitä hahmoa, loottaa uusia varusteita. Toista niin monta kertaa kuin haluat. Siinä kai se Destinyn idea pähkinänkuoressa.
En itse ikinä lämmennyt tälle kakkososalle. Sen sijaan ykköstä tuli pelattua paljonkin silloin aikoinaan. Mutta tosiaan aika perinteisestä lootershooterista on kyse.Aivan, piti yrittää nyt tosiaan päästä jyvälle että mikä tämä nyt oikein on katsellaan vielä vähäsen.
En itse ikinä lämmennyt tälle kakkososalle. Sen sijaan ykköstä tuli pelattua paljonkin silloin aikoinaan. Mutta tosiaan aika perinteisestä lootershooterista on kyse.
Ja nimenomaan kavereiden kanssa. Ihan hienon näköinen peli ja pelattavuus hyvää, mutta yksin aika puuduttavaa pelaamista. Sen takia Destinyt jääneet itsellä aina vain kokeiluiksi, kun kavereiden sijaan mulla on vaan mielikuvitusolentoja seurana.Tee questeja, kehitä hahmoa, loottaa uusia varusteita. Toista niin monta kertaa kuin haluat. Siinä kai se Destinyn idea pähkinänkuoressa.
Kyllä. Pelattavuus on enemmän kuin kohdallaan, mutta jo ykkösessä kyllästyin grindaamaan niitä samoja tehtäviä, kun "tarina" oli aika nopeasti läpi. Jos en ihan väärin muista, niin missionien loppuvastukset olivat vieläpä aikamoisia luotisieniä, joten vähitellen innostus omalla kohdalla hiipui, eikä sitten kakkososaa jaksanutkaan alkua pidemmälle.Joo, kyllähän sen kuitenkin heti huomaa ettei mistään suuresta ole jäänyt paitsi vaikka tähän nyt vasta hampaansa upotti. Silti Bungien vahva Halo fiilis on läsnä.
Hyvä huomio. Cooppina kaverin tai kavereiden kanssa ihan eri peli.Ja nimenomaan kavereiden kanssa. Ihan hienon näköinen peli ja pelattavuus hyvää, mutta yksin aika puuduttavaa pelaamista. Sen takia Destinyt jääneet itsellä aina vain kokeiluiksi, kun kavereiden sijaan mulla on vaan mielikuvitusolentoja seurana.