Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny 2

Destiny 2 saa next gen -päivityksen ja nyt tiedämme, että miten Destiny tulee pyörimään uusilla konsoleilla:

Xbox Series S - 1080p/60fps
Xbox Series X - 4k/60fps
Playstation 5 - 4k/60fps

 
60fps ja FoV slaideri+nopeammat lataukset SSDllä tekee kyllä ison eron nykyiseen konsolipuolella. Pitää kyllä kokeilla sitten kun vitosen saa talouteen.
 
Ihan muikea tämä next-gen päivitys pelin osalta, näemmä Cosmodromekin on otettu takaisin peliin D1:stä. :D Jospa tätä jaksaisi nyt tahkota pidempään, kun 30 fps oli liian hapokas viime genin osalta konsoliversiona.
 
Mulla taas PS4 Pro:lla kokemus muuttui eilen päivityksen jälkeen aika ikäväksi, kun ruutu alkoi repeilemään. Pelaaminen ei ollut mitään kivaa tuon kanssa :) Alla kuva, videona näkyisi jatkuva repeäminen paremmin, mutta en jaksa uutta videota nyt tehdä.

Mutta nopeasti Bungie ongelman paikallisti ja Video asetusten resetointi auttaa asiaan. Tässä jo kerkesin kokeilemaan ja resetoinnilla pääsi repeilystä eroon ja kuva normaali jälleen.

Kaikenlaisia bugeja sitä tulee, varsinkin kun ei kaikilla PS4 käyttäjillä esiintynyt. Kokeilin useammalla PS4 + eri TV, kaikilla oli sama ongelma, kun sama tunnus käytössä. Eli vika Serverin pään tallennetuissa asetuksissa ja resetointi sitten tosiaan auttoi.

Itse päivitykseen. Ärsyttävintä oli PS5 pelaajien 60/120 hehkutus, kun itse porhaltaa vielä PS4 jouluun asti :)

1607507687993.png
 
Viimeksi muokattu:
PS5 Storessa on Destiny 2 versio, jossa lukee PS4 & PS5. Tuleeko siinä levylle molemmat pelit ja pitääkö tuo asentaa vain sisäiselle asemalle? 101 GB minium ilmoittaa PS Store.
 
PS5 Storessa on Destiny 2 versio, jossa lukee PS4 & PS5. Tuleeko siinä levylle molemmat pelit ja pitääkö tuo asentaa vain sisäiselle asemalle? 101 GB minium ilmoittaa PS Store.
Se sisältää molemmat versiot, mutta ei ole mikään pakko asentaa kumpaakin. Pelkkä PS5-versio on n. 60 gigatavua.
 
PS5 Storessa on Destiny 2 versio, jossa lukee PS4 & PS5. Tuleeko siinä levylle molemmat pelit ja pitääkö tuo asentaa vain sisäiselle asemalle? 101 GB minium ilmoittaa PS Store.

Valitset sieltä, kumman lataat, olisiko valinta kolmen pisteen takana vai tarjoaako valintaa lataa -napin painamisen jälkeen. Ja nyt kyse PS5 versiosta, niin sisäiselle SSD. Ei tosin pitäisi edes antaa ladata ulkoiselle tuota versiota.


Huomiona, että PS5 pelaajat pääsevät Betasta eroon ;)

Edit: Asennetun PS4 version koko kovalevyllä on 62,32 gigaa.

1607509217850.png
 
Viimeksi muokattu:
Aika sekavaa.

Libraryssa oli loogisesti pelkkä PS+ kautta saatu PS4-versio. Sieltä, jos meni view product niin löytyi pelkkä PS4 & PS5 versio, ei saanut kolmoispisteestä valittua pelkkää PS5 versiota. Se lähti automaattisesti lataamaan molemmat versiot konsoliin.

Onneksi PS5 Storen kautta menemmällä kuitenkin löytyi pelkkä PS5-versio. Eilen siellä ei sitä näkynyt, joten sen takia ajattelin mennä tuolta oman libraryn kautta.

Kiitoksia avuista/tiedoista.
 
Jos ostan nyt pelin Legendary-version ja olen viimeksi pelannut Year 1 sisältöä läpi. Pystynkö pelaamaan kaikki kampanjatehtävät Year 2 ja 3 sisällöistä?
 
Jos ostan nyt pelin Legendary-version ja olen viimeksi pelannut Year 1 sisältöä läpi. Pystynkö pelaamaan kaikki kampanjatehtävät Year 2 ja 3 sisällöistä?
Pelissä nykyään Forsakenista eteenpäin kampanjat, vähän karsittu peliä. Eli siis on year 2 ja 3. Forsaken y2 ja shadowkeep y3?
 
Tämä peli jäänyt itseltäni aika pitkälti nauttimatta ainoastaan yhdestä syystä; konsoli-versiossa deadzone tateissa on aivan järkyttävän suuri, tähtäämisestä ei tule mitään. Tämäkin löytyisi GamePassista lisäreineen. Osaisiko joku kertoa onko tuohon tähtäykseen saatu korjauksia, esim. deadzone asetuksien säätö ?
 
Noniin latasin pelin PlayStation 5 version koska halusin uteliaisuutta testata että missä tässä on kyse? Peli näyttää upealta ja pelattavuus on hyvä mutta idea? Peli on todella sekava ja muutaman Questin sain oletettavasti tehtyä.
 
Noniin latasin pelin PlayStation 5 version koska halusin uteliaisuutta testata että missä tässä on kyse? Peli näyttää upealta ja pelattavuus on hyvä mutta idea? Peli on todella sekava ja muutaman Questin sain oletettavasti tehtyä.
Tee questeja, kehitä hahmoa, loottaa uusia varusteita. Toista niin monta kertaa kuin haluat. Siinä kai se Destinyn idea pähkinänkuoressa. :)
 
Tee questeja, kehitä hahmoa, loottaa uusia varusteita. Toista niin monta kertaa kuin haluat. Siinä kai se Destinyn idea pähkinänkuoressa. :)

Aivan, piti yrittää nyt tosiaan päästä jyvälle että mikä tämä nyt oikein on :D katsellaan vielä vähäsen.
 
En itse ikinä lämmennyt tälle kakkososalle. Sen sijaan ykköstä tuli pelattua paljonkin silloin aikoinaan. Mutta tosiaan aika perinteisestä lootershooterista on kyse.

Joo, kyllähän sen kuitenkin heti huomaa ettei mistään suuresta ole jäänyt paitsi vaikka tähän nyt vasta hampaansa upotti. Silti Bungien vahva Halo fiilis on läsnä.
 
Tee questeja, kehitä hahmoa, loottaa uusia varusteita. Toista niin monta kertaa kuin haluat. Siinä kai se Destinyn idea pähkinänkuoressa. :)
Ja nimenomaan kavereiden kanssa. Ihan hienon näköinen peli ja pelattavuus hyvää, mutta yksin aika puuduttavaa pelaamista. Sen takia Destinyt jääneet itsellä aina vain kokeiluiksi, kun kavereiden sijaan mulla on vaan mielikuvitusolentoja seurana.
 
Joo, kyllähän sen kuitenkin heti huomaa ettei mistään suuresta ole jäänyt paitsi vaikka tähän nyt vasta hampaansa upotti. Silti Bungien vahva Halo fiilis on läsnä.
Kyllä. Pelattavuus on enemmän kuin kohdallaan, mutta jo ykkösessä kyllästyin grindaamaan niitä samoja tehtäviä, kun "tarina" oli aika nopeasti läpi. Jos en ihan väärin muista, niin missionien loppuvastukset olivat vieläpä aikamoisia luotisieniä, joten vähitellen innostus omalla kohdalla hiipui, eikä sitten kakkososaa jaksanutkaan alkua pidemmälle.

Ykkösessä oli ihan toimiva PVP moninpeli myös ja se jaksoikin pitää mielenkiinnon vähän pidempään.
Ja nimenomaan kavereiden kanssa. Ihan hienon näköinen peli ja pelattavuus hyvää, mutta yksin aika puuduttavaa pelaamista. Sen takia Destinyt jääneet itsellä aina vain kokeiluiksi, kun kavereiden sijaan mulla on vaan mielikuvitusolentoja seurana.
Hyvä huomio. Cooppina kaverin tai kavereiden kanssa ihan eri peli.
 
Ylös Bottom