Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

pylkkanen

Member
Tänne jatkossa kaikki Raid-peliseuraan liittyvät viestit. / Destiny-Ylläpito

---


Noniin, alkaa tuo level 25 kääntyä kohta voiton puolelle, nii, kyselenkin tässä mahdollista raidiporukkaa saman elämäntilanteen ihmisistä, eli työssäkäyvistä isukeista. Lapsettomat ei ehkä niin tarkkaan ymmärrä tuota alkuyön mikkiin kuiskuttelua ja välillä pakollisia menoja perheen vuoksi, niin olisi hyvä jos sais samassa jamassa olevia ukkoja rinkiin.



Itse ehdottaisin, että hellasärön välttämiseksi voisi pelata klo 22-24 (jopa 01) välillä yhden viikon ajan. Eikös tuo tiistaina aina nollaudu?! Tuosta saisi sen 14 h peliaikaa helposti järjestettyä, ja rouvallekin helposti perusteltua"kun pojat odottaa". :)



Onko asiasta kiinnostuneita? Aloituksen ei tarvitse tapahtua vielä tulevana tiistaina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Noniin, alkaa tuo level 25 kääntyä kohta voiton puolelle, nii, kyselenkin tässä mahdollista raidiporukkaa saman elämäntilanteen ihmisistä, eli työssäkäyvistä isukeista. Lapsettomat ei ehkä niin tarkkaan ymmärrä tuota alkuyön mikkiin kuiskuttelua ja välillä pakollisia menoja perheen vuoksi, niin olisi hyvä jos sais samassa jamassa olevia ukkoja rinkiin.



Itse ehdottaisin, että hellasärön välttämiseksi voisi pelata klo 22-24 (jopa 01) välillä yhden viikon ajan. Eikös tuo tiistaina aina nollaudu?! Tuosta saisi sen 14 h peliaikaa helposti järjestettyä, ja rouvallekin helposti perusteltua"kun pojat odottaa". :)



Onko asiasta kiinnostuneita? Aloituksen ei tarvitse tapahtua vielä tulevana tiistaina.

Laitan kaveripyyntöä (LeevioFIN). Itse olen kylläkin vasta 18-levelillä mutta kovaa vauhtia täältä noustaan. Arkisin onnistuu tuohon klo 24 asti tuo pelaaminen ja aiemminkin voi aloittaa. Isukkiseura oin aina tervetullutta nimimerkillä kahden pikkuisen iskä ;)
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Täällä ilmoittautuu yksi vuoden ikäisen pojan isä, joka pelailee yleensä juurikin 22-01 aikoihin. Mikkiin kuiskutellaan kun tilanne sallii. Itsellä ikää 27.

En ihan heti pääse raidikekkereihin osallistumaan kun vasta aloittelen destinyä, mutta jatkoa ja strikea ym. pelimuotoja ajatellen olisi kivaa saada peliseuraa muista papoista :)

Psn on Qarkhi, saa lisätä.
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Itse voisin ilmoittautua myös mukaan huomenissa, perjantai-illasta lähtien. Varsinkin viikonloppuiltaisin pelin onnistuvat hyvinkin myöhään (02-03), viikolla hieman vähemmän. Oma hunterini on on level 20 ja epätoivoisesti haen sitä ekaa legendary loottia.

Mikrofoonia käytän hyvin harvakseen juuri tuon "iskä pitää hirveetä meteliä" -kuittailun vuoksi. Ikää on melkein 40 v. ja moninpeliräiskintöjä takana melkein 4000 tuntia.

PSN cobalos, saa lisätä.
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Rok! Hyvä että alkoi porukkaa ilmaantua. Mulla menee viikonloppuyöt seuraavat kolme viikonloppua töiden merkeissä, mutta viikolla onnistuu pelit jo nyt. Levutellaan rauhassa, ja koitetaan saada raidiporukka aikaan kun jengi alkaa olla valmis. Itsellä ikää myös päälle kolmenkymmenen.
 
Morjes. Kuulostaa hyvältä ja mielelläni liittyisin jos suinkin mahdollista, nyt on sairaana eli peliaikaa runsaasti, laittakaa/lisätkää PSM: Ilippa. Mikki löytyy.
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Täälläkin peliaika menee ajoittain viikolla klo 22-24, kun jälkikasvu on saatu nukkumaan. Toki välillä pelaillaan 17-20 välilläkin, mutta pikku tauko iltapuhteitten aikaan. Ikää 42, joten varttuneempi seura kelpaa aina.

24 levelillä muistakseni nyt mennään, eli tovi vielä ennen kuin raidiin uskallan.

PSN: XShava
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Noniin, nythän tässä on jo kuusi pelaajaa. Sovitaan tarkemmin aloitusajankohdasta. Triidin voi muutkin asiasta kiinnostuneet, kuten kaikki tiedämme, ei se pelaaminen aina silloin välttämättä onnistu, kun oli ajatellut. ;)
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Täällä ollaan iskät .. Kaksi pientä poikasta löytyy ja lähinnä pelailen 20-23 välillä arki-iltaisin, et aamuisin jaksaa rientää töiden ääreen. Viikonloppuisin satunnaisesti päivälläkin mut lähinnä iltaisin, saattaa jopa venähtää yön puolelle. Level 20 Hunter ja olen Destinya pelaillut 9.9 lähtien. Eli pitkäjänteisesti ja rauhallisesti olen edennyt, mutta kuitenkin tappavasti ;) Eli lisäilkää kiinnostuneet ja samanhenkiset immeiset..


Niin ja mikki löytyy..

PSN: Peetro1978
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Lisäänpä itsenikin tähän ketjuun. Itsellä tohon raidiin osallistuminen saattaa olla aika hankalaa, kun jokatoinen viikko aamuvuoro töissä milloin ei iltaisin yleensä jaksa/kerkeä pelata. Sitten sen iltaviikon olen pojan kanssa päivät ja duunista pääsen vasta 23 et menee silloin pelailut aika myöhäiseen. Yleensä olen silloin sen 1-3 tuntia pelaillut. Viikonloppuisinkin tulee yleensä pelailtua vasta kun poika menee 8-10 välillä nukkumaan. Joskus tulee pelailtua muihikin aikoihin, mutta silloin yleensä käytössä vita joten mitään kovin vaativaa ei silloin voi suorittaa, eli yleensä vaan grindailen patrolia tai kehittelen noita 2 ja 3 hahmoa. Voin kyllä "varajäsenenä" olla mukana. Nyt lvl 25 huntter.
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Terve.Täällä myös yksi pappa etsii peliseuraa raidiin ja muuhunkin toimintaan pelissä.Hunter 21 lvl mennään.Mikkiä ei vielä löydy,mutta eipä se tähän asti ole pahemmin haitannut.Raidissa tosin mikki voisi olla hyvä olla mukana.Pelailen töiden jälkeen yleensä n. klo.18-22.Viikonloppuna sitten menee pitempään.Ikää on 48v.Nimimerkillä GrayLion66.Saatte vapaasti lisäillä:)
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Tääl olis kanssa yksi isäukko peliseuraa vailla. Level on vasta 8 kun ei ole iltavuorojen takia kerinnyt pelamaan. Ikää on 31 ja iltaisin yleensä 21 jälkeen kerkiää linjoille. Psn tunnus on Pohjis
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Täällä myös käsi ylhäällä yks iskä. Pelailen 22-03 ens viikko tosin taukoa reissun takia.. Strikeja, weekly juttuja vois vetää... Hunter 23lvl psn: Ihmebantu, saa lisäillä listaan ja lähetellä fireteam kutsuja!!
 
Perheenisukki Raid PS4

Hyvä idea tehdä tällänen keskustelu, käväisi itelläkin mielessä. Täältä lisää sopivaa isäseuraa destinyyn. Hunter lvl 26, linjoilla säännöllisen epäsäännöllisesti viikolla ja vkloppuisin klo 20-> ja muuten saatan piipahdella tekemässä daily questin jne. päivälläkin tai millon tilanne sen sallii. Illalla mikki käytössä, päivällä ei aina. Lisäilkää kaverilistalle kopi_10 ja fireteamiin saa liittyä ja lähetellä kutsua

Edit: aika moni täältä jo kaverilistalta löytyykin
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Mut voi kans lisätä, 26lvl hunterilla ja warlockilla mennään sillon ku pystytään!

zoni-1985
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Terve vaan kaikki eli olisin myös kiinnostunut myös pelailemaan raidia kunnes saan vaan levutettua tällä hetkellä titan 21lvl. Isukki en ole mutta töissö käyn eli siinä 8-1 asti ois yleensä aikaa pelailla :)

Psn: EvolutioonZ
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Romppeet löytyy 24 levelille tällä hetkellä, elontilanne täyttää vaatimukset ja ikääkään tuskin on liian vähän. Raidin suorittaminen kiinnostaa yhä, kunhan vähän saa vielä rompetta haalittua myöhäisiltojen sessioissa. Yleensä juuri tulee pelailtua 22-01 välillä. Ja toistaiseksi on kyllä kärsinyt olkkarissa höpötellä linjoille maltillisella äänella kun muu talonväki nukkuu.

PSN: Eikka09
 
Vastaus: Perheenisukki Raid PS4

Täällä olisi yksi 7v tytön isukki. Ikää on 27 vuotta. Tällähetkellä pelaan warlockilla, joka on lv29. Headset löytyy ja minut saa lisätä myös.

psn:Nixunen
 
Perheenisukki Raid PS4

Lähes kolmekymppinen, työtä tekevä, naimisissa, yhden lapsen isukki (pian kahden) [emoji4] ilmoittautuu myös mukaan.

Arkisin pelailen silloin tällöin, mutta viikonloppuiltaisin menossa mukana!
Öisin perheen nukkuessa köhisen ja kiroan mikkiin kuin keuhkokuumeessa oleva merimies.

PSN: Tussukotka
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom