Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Vakkariporukka hard raidiin olisi itsellänikin toivelistalla. Pääsääntöisesti linjoilla arkisin klo 17-yömyöhä, vkloppuisin sitäkin enemmän. Kyseessä siis lvl 30 hunter, tappiin asti päivitettyjä pyssyjä joka kilvelle ja niitä tärkeimpiä, eli kärsivällisyyttä ja vastaanottavaisuutta riittämiin. Pankaa inviteä ja lisätkää listoille, psn psyanide

edit: normiraidiinkin voin lähteä auttelemaan lähes koska vaan ihan auttelemisen ilosta ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Normi raidiin tarvittaisiin kolme kaveria mukaan. Tarkoitus olisi aloitella 17.00, joten lisäilkää niXuXx ja laitelkaa viestiä. Tulen linjoille valmistautumaan 16.30-16.50, joten ilmoituksia ilmoituksia :)

Hoi, mikähän tämän tilanne on. Voisin kyllä tulla, mutta jos lähden viideksi kotiin niin tulee duunisaldoon miinuksia. Saldoon kyllä mahtuu, mutta en huvikseni viiti ottaa jos raidi täys / peruttu :)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mulla ehdotus niille joilla ei ole vakkari hardi porukkaa. laitetaan tähän aika joka sopii rentoon mutta rivakkaan hard raidiin ja pyritään pitämään siitä kiinni. Parhaat päivät varmaan sunnuntai ja resetin jälkeinen pv (ke).


Itsekkin olen ollu jeesailees porukkaa vaikka raidit jo vedettynä joten ihan rohkeasti saa pyytää mukaan.

Joooo! Meikäläinen lyöttäytyy kyllä tähän porukkaan ehdottomasti mukaan jos tilaa vielä on! :D

Ja meikäläinen tulee n. klo 18:00 linjoille tänään tota hard raidia varte.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Eli tässähä rupeis oleen porukka koolla pikkusen turhan huntteri painosena mennään mut jos pikkuski ny ees tulis warlockilla. Sopisko jengille vaikka klo 18:00 aloitus?

1. Alqimus
2. roikale
3. psyanide
4. Tsuikkeli
5. Purebattery
6. pikkuski

Passaahan tuo.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Hoi, mikähän tämän tilanne on. Voisin kyllä tulla, mutta jos lähden viideksi kotiin niin tulee duunisaldoon miinuksia. Saldoon kyllä mahtuu, mutta en huvikseni viiti ottaa jos raidi täys / peruttu :)

Tilaa on vielä, että mukaan mahtuu jos haluaa :)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Hei! Oon uusi näillä foorumeilla. Olis jees päästä vetään hardilla. (Normilla tää viikko vedetty jo)
Mulla on 29 lvl Warlokki. Ja 27 lvl Titan. Pelailen joka päivä aktiivisesti.
Mun psn on Moss_xD eli pyyntöä/viestiä täällä/pleikkarilla jos kiinnostaa raidi!
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Löytyskö tänään porukkaa Hard VoG? Mulle kävis klo18 eteenpäin.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Moro tarvitsisin porukkaa kaataa Atheon normi raidis, jos kiinnostusta löytyy niin pistäkää viestii tai psn kaveripyyntöö gt:xxmiiguxx, olis hyvä jos joskus 16-18 aikana pääsis alottaa.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Saiskos tänään myöhemmin illalla 22-> porukkaa vetämään normi raidia. Itsellä kakkoshamolla tekemättä (27lvl warlock). Kaksi kertaa olen normi raidin pelannut läpi. Jos halukkaita löytyy niin aloitellaan kun kaikki pääsevät linjoille. Itselläkin toi 22 aloitus voi venähtää lähemmäs 23. Lisäilkää psn: pmujunen ja huudelkaa täällä jos kiinostusta on.

Edit. Jos mukaan saisi ainakin pari jotka ovat raidia jo tehneet niin ei menisi koko yötä, kun itse olen noilla parilla keralla olut vain kuunteluoppilaana :).
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Saakos tosta raidista kamaa vielä jos tällä viikolla on ollut tappamassa loppuvihua?? Siis muuten en ole raidissa ollu mutta loppu on vedettynä? Jos sieltä vielä tavaraa saa niin Ihmebantu ilmottautuu remmiin mukaan pmujusen ryhmään. RAID kokemusta siis vain loppupomon teirastuksest.... Eli noviisi olen. Hunter 29lvl
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Saakos tosta raidista kamaa vielä jos tällä viikolla on ollut tappamassa loppuvihua?? Siis muuten en ole raidissa ollu mutta loppu on vedettynä? Jos sieltä vielä tavaraa saa niin Ihmebantu ilmottautuu remmiin mukaan pmujusen ryhmään. RAID kokemusta siis vain loppupomon teirastuksest.... Eli noviisi olen. Hunter 29lvl

Jaa tohon saa joku viisaampi vastata. Mitä sulla näyttää bungien sivuilla tai appsissa Advisors raidin kohdalla ne keltaiset laatikot? Luulisin että ne näyttää kerätyt arkut ja jos niistä joku ei ole keltainen niin kai sitten pitäisi vielä saada.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Kaksi ensimmäistä valkosia loput kuusi lootas harmaita.

Kyllä kai sieltä sitten pitäisi saada loottia. Itsellä näyttää siis tier1 kaikkia keltaisella ja tier2 harmaana (tier1=normi raid ja tier2=hard). En voi luvata kyllä mitään, mutta niin siis ymmärän ton että ne mitkä on harmaina ovat keräämättömät arkut ja niistä saisi vielä tavaraa. Sitten on vielä se viides arkku mikä tulee vain jos templar ei pääse teleporttaamaan ollenkaan.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Saakos tosta raidista kamaa vielä jos tällä viikolla on ollut tappamassa loppuvihua?? Siis muuten en ole raidissa ollu mutta loppu on vedettynä? Jos sieltä vielä tavaraa saa niin Ihmebantu ilmottautuu remmiin mukaan pmujusen ryhmään. RAID kokemusta siis vain loppupomon teirastuksest.... Eli noviisi olen. Hunter 29lvl

Kamaa tulee kaikkiaan templairin oraakkelivaiheesta sekä relikkivaiheesta. Tämän jälkeen tulee vielä gatekeeperin kaadosta sekä itse endboss atheonista. Tai ainakin näin mää muistelisin tuon menneen.

EDIT
Näiden lisäksi on siis vielä ne 3 normiarkkua (+1arkku jos templair ei teleporttaa kertaakaan) + spiritbloom arkku.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Kamaa tulee kaikkiaan templairin oraakkelivaiheesta sekä relikkivaiheesta. Tämän jälkeen tulee vielä gatekeeperin kaadosta sekä itse endboss atheonista. Tai ainakin näin mää muistelisin tuon menneen.

EDIT
Näiden lisäksi on siis vielä ne 3 normiarkkua (+1arkku jos templair ei teleporttaa kertaakaan) + spiritbloom arkku.

Kiitos Requn. Hyvä että joku osasi tuonkin selventää.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mukana. Jos ei mitään mullistavaa tapahdu tunnin sisään täällä kämpillä... Eiköhän sitä viimeistään puol yktoista olla linjoilla.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mukana. Jos ei mitään mullistavaa tapahdu tunnin sisään täällä kämpillä... Eiköhän sitä viimeistään puol yktoista olla linjoilla.

Joo varmaan lähempänä 23 aloitellaan. Omasta klaanista olisi tulossa ilmeisesti 3 minun lisäksi, joten enään yksi uupuisi porukasta.
 
Ylös Bottom