Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Käy sekin.

Laitetaan tämäkin listaksi eli,

la klo 21 hard raid
  • Requn- lvl 30 hunter
  • Deuxi lvl 29 warlock
  • Micfin lvl 29 titan
Muita lauantaille? Juhana?

Mukana, arvon vielä millä tuun mut 29 warlock, 29 hunter ja 30 titan löytyy.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mukana, arvon vielä millä tuun mut 29 warlock, 29 hunter ja 30 titan löytyy.
Tässähän ois jo kuusi kasassa, hyvä homma. Lisäilin Requnin ja Deuxin frendilistalle. Tsekatkaa muut PSN taginne, ja korjatkaa jos ei ole sama kuin KFIN tunnus. Ja lisätkää frendilistalle. Lauantaina klo 21 lähtee.

Requn-
Deuxi
micFIN
juhna96
Jerkko
RiseH85
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Terve !
Torstaina eli tänään klo 15:00 -> VOG PS4 NORMIA , tarvitaan vielä kaksi henkilöä !
Nimeä tämän listan perään niin lisäilen ps friendiksi !

1.jylinen
2.manty
3.ruohone
4.nubbiz
5.
6.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Kolmelle olisi alustavasti paikka Hard raidiin ja toivomme, että olisit 29+! Aloitamme n. 20.30!

Ilmoituksia tänne tai Ps4:lla niXuXx viestiä!
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Normi raidiin tarvittaisiin 1 pelaaja ja aloitus olisi nyt.
PSN pikkuski

Edit: Paikka täytetty.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Kolmelle olisi alustavasti paikka Hard raidiin ja toivomme, että olisit 29+! Aloitamme n. 20.30!

Ilmoituksia tänne tai Ps4:lla niXuXx viestiä!

Mukana! PSN RiseH85. 29 warlockilla mukana, jos rupee tökkiin nii vaihdan lennosta 30lvl titaaniin. Löytyy 300 raidiaseet, icebreaker ja gjallarhorn.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mukana! PSN RiseH85. 29 warlockilla mukana, jos rupee tökkiin nii vaihdan lennosta 30lvl titaaniin. Löytyy 300 raidiaseet, icebreaker ja gjallarhorn.

Invailen chättii ja tiimii puolen maissa :)

Kahdelle vielä paikka tarjolla!
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Olisko tänään halukkaita vetäseen toi normi raidi atheonista läpi? xbox onella mennään ja gamertag on nuera007

Joskus illasta mahdollisesti klo 21 pääsis alotteleen viimeistään.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mä voisin tänään illalla lähteä raidaamaan, jahka saan tytön unille, eli siinä 21.30 voisi olla realistinen. PS4 siis alustana. Kaikki tutut ja tuntemattomat TouhoTipan kans pelille.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Lauantaina klo 20:00 ps4 VOG normi raid pystyyn ! Jäljellä enään atheon .
3 paikkaa vapaana joten laita nimi listaan jos haluat mukaan !

1.jylinen
2.manty
3.ruohone
4.
5.
6.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Raid mallia hard, tänään noin klo 22. (Pienellä varauksella, oma hahmo lirua vaille 29. Pitäisi saada päivitettyä)

1. qarkhi
2. JOZKU_FIN
3. pikkuPEKU
4.
5.
6.

Kolme paikkaa olisi vielä vapaana. Kiva olisi jos saataisi joku lvl. 30 myös matkaan. Onko A-K78 tulossa?
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Oliskos ps4:llä normi raidille alusta alkaen lähtijöitä huomena, elikkäs lauantaina siinä klo 19-20? Level saisi olla mieluiten 27+ . Itse olen lvl 28 warlock ja raidista löytyy kokemusta. Vastatkaa vaan tänne tai lisäilkää ROOPEE97 kaveriksi.

1. ROOPEE97
2. Starstruck76
3.Peaknator
4.
5.
6.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Oliskos ps4:llä normi raidille alusta alkaen lähtijöitä huomena, elikkäs lauantaina siinä klo 19-20? Level saisi olla mieluiten 27+ . Itse olen lvl 28 warlock ja raidista löytyy kokemusta. Vastatkaa vaan tänne tai lisäilkää ROOPEE97 kaveriksi.

1. ROOPEE97
2.
3.
4.
5.
6.

Voisin tulla mukaan jos vaan ensikertalainen kelpaa? Joten kuten tiedän kyllä mitä tehdä. Starstruck76 lvl29 titan
 
Ylös Bottom