Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ihan totta, että pelin sisäiset sosiaalisuustyökalut on tärkeät. FFIXV:ssä olen pitkästä aikaa nähnyt sitä randomeihin tutustumista, mitä nykypeleistä puuttuu matchmakingeineen. Tekstichatti ja party finder FFXIV:stä voisi hyvin kopsata Destinyynkin. Party finder-tyylinen systeemi toimisi raideihin, ettei tarvisi olla kaverilistalta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä se trade juttu pitäs olla tämän tyyppisessä pelissä. En oikee hyväksy sitä, että bungie sanoo että "halutaan että kaikki pelaajat saavuttaa itse kaiken" en näe mitään pahaa siinä että lainaan kaverilta pari kolikkoo tai vaikka vaihettais pari asetta, ylipäänsä kaikki tommonen kaupankäynti. Se olisi järkevää ja kaiken lisäksi myös hauskaa.

Muistan kuinka esim Dead Islandis ja Borderlandis kun itsellä oli vaikka jotain materiaalia kun roskaa ja kaverilta just puuttuu niitä niin siinä sit tehtiin kauppoja. Sama että "anna mulle toi ase" mulla ois tämmönen vaihdossa, saat vielä pari dollaria kaupanpäälle.

Dead Islannissa muistan kuinka esim viskipullot oli kova valuuttaa!

Mullaki nyt lojuu tossa kaapissa ylimääräisiä exotic Warlockin kypäriä, vaikka itse olen warlockki niin tuskin tulen ikinä käyttämään niitä neljää kypärää jotka nyt sielä homehtuu. Yhen exo armorinki hajotin kun totesin että emmää sitä ikinä käytä. Parempi se olisi jonkun kaverin yllä.

Tämä trade juttu sais ja toivottavasti tulee tähään peliin, ei luulis olevan kauhean vaikea homma pätsätä. Mulla olisi myös joitakin aseita mitä en varmasti tule ikinä käyttämään, sielä ne homehtuu kaapissa ja muutamat olen jo hajottanut. Välillä tulee myös näitä eri hahmoluokille olevia legendaarisia varusteita, joo saahan niistä shardeja mut kuitenkin.

Mitä nyt sosiaalisuutee tulee niin ei tää nyt sen sosiaalisempi oo ku mikä tahansa muu cooppi, se että näet planeetoilla tai tornissa muita häröilemässä ei tee tästä "wau ompa sosiaalista". Mulleki on muodostunut se ns. oma pieni kuppikunta porukka joiden kanssa lähinnä pelaan, muut kaverit kenen kanssa alussa pelasin, niin aina kun katsoo niin ne on sielä omassa porukassa. Fireteamikin on rajoitettu vain jostain syystä kolmeen. Ymmärrän että esim raidia ei voi vetää et siel häröilis 20 jätkää, mut esim jotain strikejä/freeroumailu voisi toimia isommassaki porukassa.

Torni on kiva paikka istua ja tanssia, mut siihen se lähinnä jääkin. Toivoisi tosiaa sitä chattia ja jonkilaista kaupankäyntiä kavereiden kanssa tai miksei vaikka että laittaa halvalla myyntiin ylimääräisiä legendaarisia kamoja johonki yleiseen myyntikojuun?

Voihan se olla että vuoden päästä meillä on kädessä ihan eri destiny mitä se on nyt. Eri asia onkin, että pelaako tätä vuoden päästä enää kukaan? Uusia pelejä kun on tulossa ja paljon!

Kaikesta huolimatta, tykkään edelleen pelistä. Alun jälkeen nyt kun on hype/huumalasit lentänyt päästä, alkaa pikkuhiljaa paljastuu perus asioita, joita tämä peli kaipaa. Jotka on jo olemassa monessa muussa tämän kaltaisessa pelissä!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jep, aika usein on olo niin kuin haamulla, siis näkee muita pelaajia vaan ei voi ottaa oikein järkevästi kontaktia :p tekstichat ois jees ja kutsut ilman että täytyy wammailla psn:n valikoiden kautta pelin ulkopuolella.


Onko muuten kukaan saanut droppina legendary engramia päivityksen jälkeen? Sitä ennen saattoi 1-2 tulla päivässä ja nyt ei ole tullut yhtään, vaikka on tullut pelattua 4-6h päivässä.

Samoin cryptardin level palkkioista on tullut 1 lege ja 25-30 sinistä, ennen päivitystä about 50 ainakin oli legendaarisia.

Strikestä tuli palkinnoksi lege engram pari kertaa.

Lisäksi näin kun joku sai arkusta jonkun exotic aseen äsken marsissa :D

Saisi nyt edes joskus tippua, vihulaisia olen uudella luolalla esim tappanut 4-5h yht eikä yhtään legendaarista. Aika pienet mahdollisuudet.

Lähinnä siis mietin että saako muutkaan niitä vai onko bugi päivityksestä tai jotain.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Missä on Sparrow kisat?

XD sitä muuten ollaan mietitty kaveriporukal monesti! Ollaanki otettu tee se itse sparrow kisoja aina välillä. Tossa olisi kyllä laaksoja ja kukkuloita sparrow kisoille yllin kyllin.

-Ollaan myös mietitty että olisi kiva pistää oma firma pystyyn, laittaa myyntiin kaikkee kivaa. Porukka kävis sit huutokauppaamassa sun kamaa jne.

-Limubaari torniin olisi myös kaivattu juttu, exot tilais baaritiskiltä öljyä ja ihmiset limua, awoken sit jotain vihreetä jugurttia. Ollaan monesti mietitty, et mihii se 500 miljoona on käytetty!?

-Disko sais myös olla, tuntuu tyhmältä vaa tanssia siel tornissa jossain puussa. Kaikki voisi kerääntyä diskoon jossa sit sais jugeboxist valita 80 luvun hittejä ym, diskopallo katossa. Tulis tanssiliikkeille oikeesti suuri merkitys sen jälkeen.

-Kampaamo ja sukupuolivaihdos kliniikka sais myös saapua torniin, olisi kiva istuttaa mun ukolle hiuksia päähän. Ehkä vaihtaa myös naamaa. Ohan näitä vaikka mitä!

-Tööttinappi sparrowoihin, olisi harmaan värinen töötti, joka olis ihan normi töötti. Sit olis vihree töötti (hieman parempi) sit olis legendary ja exotic töötit jotka soittais jo jotain musaa!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jep, aika usein on olo niin kuin haamulla, siis näkee muita pelaajia vaan ei voi ottaa oikein järkevästi kontaktia :p tekstichat ois jees ja kutsut ilman että täytyy wammailla psn:n valikoiden kautta pelin ulkopuolella.


Onko muuten kukaan saanut droppina legendary engramia päivityksen jälkeen? Sitä ennen saattoi 1-2 tulla päivässä ja nyt ei ole tullut yhtään, vaikka on tullut pelattua 4-6h päivässä.

Samoin cryptardin level palkkioista on tullut 1 lege ja 25-30 sinistä, ennen päivitystä about 50 ainakin oli legendaarisia.

Strikestä tuli palkinnoksi lege engram pari kertaa.

Lisäksi näin kun joku sai arkusta jonkun exotic aseen äsken marsissa :D

Saisi nyt edes joskus tippua, vihulaisia olen uudella luolalla esim tappanut 4-5h yht eikä yhtään legendaarista. Aika pienet mahdollisuudet.

Lähinnä siis mietin että saako muutkaan niitä vai onko bugi päivityksestä tai jotain.

Viikonloppu meni parempaa Fusion tussaria etsiessä, ei tullut arvonnoista, eikä yllätysmunista. Ainoat siniset aseet oli pari raketinheitintä ja machine gunnia, jotka mukana jo on ja asekauppias on kait jättänyt valikoimistaan pois. Mutta vihreää tulee urakalla, useita kymmeniä viikonlopun aikana. Mitäpä niillä hyötyä, taso nousee ja glimmeriä kertyy, mutta mitäs niillä. Glimmerillä ei ole mitään ostamista ja taso (27) ei tuo parempia aseita.
Eksoottisen riflen kortissa 3/200, masentavaa, mutta kun striksessä ei vihreellä fusionilla saa oikein ketään hengiltä. Noi 3 onnistui, kun tyhjentää ensin kaikki muut aseet ja saa vihulaisen voimat parin millin palkkiin, niin sitten 6 fusion riflen paukkua tuo tuloksen. Eihän toi helppoa saakkaan olla, mutta nyt tuntuu mahdottomalta tehtävältä :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Voiko tässä noilta vihuilta tippua niitä violetteja palloja tai jotain exotic palluroita? Ite en ole nähny ku vihreitä ja sinisiä
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Voiko tässä noilta vihuilta tippua niitä violetteja palloja tai jotain exotic palluroita? Ite en ole nähny ku vihreitä ja sinisiä

Ainakin legendarya voivat tiputtaa. Ja erittäin hyvällä tuurilla cryptarch tekee siitä exoticin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Voiko tässä noilta vihuilta tippua niitä violetteja palloja tai jotain exotic palluroita? Ite en ole nähny ku vihreitä ja sinisiä

Vihreitä, sinisiä ja liloja. Exoticeja saa sitten tuurilla lilasta pallosta, arkusta, Xurilta Strange Coineja vastaan, Nightfall Strikestä tai Raidista palkinnoksi sekä Exotic Weapon Bountystä.

Jos joku lähde unohtui niin saa täydentää. :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Vihreitä, sinisiä ja liloja. Exoticeja saa sitten tuurilla lilasta pallosta, arkusta, Xurilta Strange Coineja vastaan, Nightfall Strikestä tai Raidista palkinnoksi sekä Exotic Weapon Bountystä.

Jos joku lähde unohtui niin saa täydentää. :)

Cruciblesta voi hyvällä arvalla saada legendary engrammeja. Itse en tosin ole saanut, mutta muut ovat näyttäneet saavan. Lisäksi Vanguard/Crucible/Cryptarch/jne rankin noustessa leveliä saa esineitä/engrammeja, myös legendary.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Vihreitä, sinisiä ja liloja. Exoticeja saa sitten tuurilla lilasta pallosta, arkusta, Xurilta Strange Coineja vastaan, Nightfall Strikestä tai Raidista palkinnoksi sekä Exotic Weapon Bountystä.

Jos joku lähde unohtui niin saa täydentää. :)

Exoticceja voi saada myös ainakin Tiger strike pelilistaa pelaamalla. Eilen yksi kanssapelaaja sai yhden striken lopuksi Ice Breakerin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Yhden lege engramin olen saanut päivityksen jälkeen joka muuttui sitten exotic chest armoriksi titanille. Itse olen tosin warlock.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

No ei ne violetit/lilat pallot taida kovin yleisiä olla ku ei niitä ole näkyny :) Yks legendary ase on joku Zombie Apocalypse machine gun mikä on aika paska :). Sit sain jostain tehtävästä palkinnoksi Exotic sniperin ja nyt ostin siltä Xurilta sen exotic kypärän. Kyllä tämä peli on tehty aikalailla Nolife grindaajille. Ei normipelaaja paljoa palkinnoilla tässä juhli
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Omasta mielestäni taas tässä pelissä ei tarvitse kauheasti pelata kamojen eteen, ellei halua olla lvl30 kuukauden sisällä, eikä grindaamisen määrä ole kovin kummoinen, tietysti tuuri vaikuttaa vähän. Olen ehkä vain tottunut paljon "grindaavampiin" peleihin.

Sosiaaliseen puoleen kyllä olisi saanut panosta enemmän, yksityisviestit ja jonkinlainen chat olisi erittäin hyödyllinen lisä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Löytyykös hyviä vinkkejä ton eksoottisen aseen tehtävän tekoon ? Vielä olisi 197 tappoa tekemättä. Nyt yritän ovella olevan kiveen takana pysyä hengissä ja heikentää rosmoja Fusionin armonlaukausta varten. Meinaa vaan olla semmoinen tappelu siinä ulko-ovella, että aseet on tyhjänä sisäänpäästyä :)
Vai olisiko vain viisain kierrellä muita paikkoja, jos tuurilla saisi sinisen Fusionin ja kokeilla vasta sitten tuonne tehtävään.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mikäs exoottinen tehtävä sulla menossa ?
Ja siis tarviit Fusion multikillejä ?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Löytyykös hyviä vinkkejä ton eksoottisen aseen tehtävän tekoon ? Vielä olisi 197 tappoa tekemättä. Nyt yritän ovella olevan kiveen takana pysyä hengissä ja heikentää rosmoja Fusionin armonlaukausta varten.

Tee Raidi ja voit saada palkinnoksi void-vahinkoa tekevän hullun nopean autoriflen. Sillä nakuttelin yhdessä illassa tarvittavat 500 pistettä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

No ei ne violetit/lilat pallot taida kovin yleisiä olla ku ei niitä ole näkyny :) Yks legendary ase on joku Zombie Apocalypse machine gun mikä on aika paska :). Sit sain jostain tehtävästä palkinnoksi Exotic sniperin ja nyt ostin siltä Xurilta sen exotic kypärän. Kyllä tämä peli on tehty aikalailla Nolife grindaajille. Ei normipelaaja paljoa palkinnoilla tässä juhli

Mikä se semmoinen normipelaaja mielestäsi sitten on? Itse olen näemmä pelannut keskimäärin 2,5h per päivä julkaisun jälkeen eli välillä pidempiä sessioita ja välillä taas päiviä jolloin ei peliin pääse. Olen kahden lapsen isä ja aviomieskin olisi tarkoitus olla. Peliaika alkaa kun lapset nukkuu ja jotenkin pitäisi saada sen ~7h unta per yö. Silti on tullut juhlittua kohtuu hyvällä gearilla. Pelaan yhdellä hahmolla, joten kolme Nightfallia on tullut vedettyä, joista jokaisesta palkintona Exotic (Monte Carlo, The Armamentarium, An Insurmountable Skullfort). Tällä hetkellä työn alla on kaksi Exotic Weapon Bountyä :eek:. Legendaryjä on tullut ihan hyvällä prosentilla muutoin paitsi raid armorit loistavat poissaolollaan. En silti jaksa tuhlata energiaani kitisemiseen aiheesta, koska ne tulevat kun tulevat. Nopeammin tässä tylsyys tulisi jos ne olisivat varmoja lootteja jokaisella raidilla. Tietääpähän mitä odottaa taas ensi viikolla. Raid/Nightfall resettiä odotellessa voikin sitten parannella jo olemassa olevia aseita ja varusteita.

Ei ole päässyt harmittamaan, koska tiedostin, että RNG:n ollessa vahvasti läsnä mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Määrätietoisella pelaamisella harmittelun sijaan on päästy kohtuulliselle gearille ennen raideja. Raidit sitten erikseen. WoW:a kerkesin pelata semmoset hippasen vajaa 800 päivää (pelin sisällä vietettyä aikaa) ja lukuisia raideja vedettyä niin Destinyssä gearin kerääminen tuntuu lasten leikiltä verrattuna neljänkymmenen muun kanssa touhuamiseen ja dropeista haaveilemiseen. :)
 
Ylös Bottom