Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Niin tuossa mietiselin tuota bungien lausumaa että peli vasta alkaa "tarina" kanpanjan jälkeen & tasolta 20 että mitä se tarkoittaa ja sitten törmäsin pariin artikkeliin:



Mutta kun tuossa kaivelin että mitäs "endgame" sisältöä niin sehän on vaan lisää "moninpelaajille", ei yksin tai coop, eli peliin tulee 20+ leveleillä vain perus horde moodin pelejä ('Strikes', toki coop mutta horde moodi ei ole missään pelissä kiinnostanut pätkääkään) ja sitten jotain 'Raideja' jotka rajaa peruspelaajat kevyeen pois (vaatii kuuden pelaajan tiiviin ryhmän) ja toki normi PVP.

Että vähän väärää mainostusta Bungielta minusta että muka kaikille jotain ja paljon?

Voihan olla et Bungiella on muutakin vielä suunnitelmissa. Ainakin todella toivon niin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Acco on linkitetty joo. Hmm, ei tässä kauheesti hätää asian kanssa ole, mutta näyttäähän se nyt järkyttävän kovalta ku on toi klaanitagi nimen alla :p
Onko peli asennettu yms.? Taitaa vaatia oman pelin synkkauksen vielä? Mulla toimi vasta tämän jälkeen, kun joinasin tuohon KonsoliFIN -sakkiin.

EDIT: Jaa olitkin jo pelannut vaikka kuinka. No enivei, mulla onnistui kun kirjauduin PS-tunnareilla Bungie.nettiin ja liityin ryhmään. Pelin asennuksen jälkeen sitten kävin klikkaamassa erikseen klaaniin liittymistä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Nyt meni tuo Devils Lair heittämällä läpi ku oli 11 lvl ukot, ei tarvinnu muuta käyttää ku Hand Cannonia :D Tuo Moonin kolmas tehtävä oli hauska, tuli vähän miekan kanssa heitettyy settii ja laitoin pleikan tallentaa videoo mutta jostain syystä ei tallentanu videota ollenkaan :/
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Onkos jollain muulla tullut vastaan sellaista ongelmaa, kun yrittää mennä Toweriin niin väittää "Requirements not met". Ainoa keino, millä pääsen Toweriin, on jonkun muun firetiimiin invaamana. Apu olisi suotavaa ja olisin siitä kiitollinen. :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Kävin tuossa miettimään, miksi "kaikki" vertaavat tätä Halo:on? Borderlands, anyone?

Peli ei ole kyllä tuottanut pettymystä missään suhteessa, toki nuo missionit vois vähän monipuolisempia olla. Mulle tulee niin vahvat Borderlands 2 vibat tästä että alta pois. Tuo kyseinen peli onkin sitten todella puhki kaluttu. Aivan loistavaa meininkiä!

Onkos jollain muulla tullut vastaan sellaista ongelmaa, kun yrittää mennä Toweriin niin väittää "Requirements not met". Ainoa keino, millä pääsen Toweriin, on jonkun muun firetiimiin invaamana. Apu olisi suotavaa ja olisin siitä kiitollinen. :)

Ootko pelannut sen introtehtävän läpi? Sen jälkeen vasta pääsee tuonne Toweriin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Kyllä on tehty joo, lvl 6 tällä hetkellä.

E: Eipäs mitään, ongelman ydin löytyki jo. En ollut saanu sen introtehtävän jälkeen jotai välivideota, jossa mun pelaaja menee sinne Toweriin. Nyt pääsee ilman ongelmia.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Tunnistin yhden vakavan uhan. Joillakin saattaa käydä niin, että he käyttävätkin suuremman osan ajastaan Destinystä keskustelemiseen eikä niinkän itse pelin pelaamiseen. Yksi kaverini keräilee retropelejä, ja on viimeksi pelannut jotain ajatuksen kanssa ehkä kaksi vuotta sitten. Hänen varoittava esimerkkinsä olkoon kaikille opetukseksi. :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Nimenomaan! Itsekkin tehnyt töitä ja lukenut tätä foorumia. Nyt loppu! Pelaamaan tästä joutaa samantien prkl! :D --->
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Onko kuinka moni saanut nuo Vanguard Armory bonukset? Lunastin tuon koodin mikä tuli pelin mukana, mutta en kyllä nää missään noita lisukkeita. Ainoastaan tuon Emblemin löysin ja ostim erikseen tuon Vanguard hand cannonin. Ei ollu Post Masterilla eikä Special Ordersilla mitään noita tavaroita ja kolusin muutkin Towerin paikat.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Pleikkarin asetuksista omistusoikeuden palautus ja Wanquardit löytyy.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

En oo koskaan pelannu näitä roolipelejä enkä voi ymmärtää miksi kenttä ei ala alusta kuoleman jälkeen. Siis voiko tätä vaikeuttaa siten että en herää uudelleen jo tapettujen vihujen keskelle. :( Liian helppoa. Pystyikö vaikeusastetta säätämään pelin alussa jotenkin kun itseltä meni ohi? Tiedän että joka kentän alussa pystyy valitsemaan vaikeusasteen. Vai menetänkö joka kuoleman jälkeen jotain?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

En oo koskaan pelannu näitä roolipelejä enkä voi ymmärtää miksi kenttä ei ala alusta kuoleman jälkeen. Siis voiko tätä vaikeuttaa siten että en herää uudelleen jo tapettujen vihujen keskelle. :( Liian helppoa. Pystyikö vaikeusastetta säätämään pelin alussa jotenkin kun itseltä meni ohi? Tiedän että joka kentän alussa pystyy valitsemaan vaikeusasteen. Vai menetänkö joka kuoleman jälkeen jotain?

Ei juuri missään pelissä nykyään kuoleman jälkeen joudu alottaan "kenttää" alusta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Kuolemalla ei tässä pelissä kauheasti ole väliä, en tiedä onko se nyt hyvä vai huono. Mutta jos jokaisen missionin vetää hardilla, pitäisi kyllä aika hyvin saada haastetta. Itse ainakin otan aika hyvin pataan vaikka on korkeammalla levelillä.
 
Pystyykö tässä vaihtamaan tavaraa toisen pelaajan kanssa? Sain nimittäin tehtävästä Rare Itemin Titanille ja itellä on Warlock. Vois jollekkin antaa sen tai vaihtaa jos jollain on jotain erikoista Warlockille :D

Edit:

Tällänen:

ZJtMRt7.jpg
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Olen aika alussa tässä ja hyvältä vaikuttaa tähän asti. Tuli vain mieleen että ainakaan alussa ei näy muita pelaajia missään ( paitsi kaupungissa )?
Onko niin että porukka on ehtinyt muualle vai oliko niin ettei muita pelaajia tapaa jos ei jotenkin joinaa tehtävään mukaan? :confused:
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Onko kellään muulla ongelmia yhteyksien kanssa? Mulla peliä on lähes mahdoton pelata, sillä se heittää aina ulos. Error code beaver iskee lähes joka kerta.
NAT-tyyppi 2 ja olen tehnyt tarvittavat porttien avaamiset reitittimestä, mutta ei tunnu auttavan ollenkaan. Etenkin Toweriin pääseminen on lähes mahdotonta (oon päässyt sinne kerran).
Oon saanut pelattua sen intron ja lisäksi yhden tehtävän, jonka aikana yhteys katkesi kerran. Muuten oon vaan leijunut Orbitissa ja saanut beaver erroria.
Todella ärsyttävää.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Tänään koko päivän mittaan käynyt pelailemassa eikä ongelman hiventäkään ole ollut.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Tuntuu, että kaikilla muilla toimii hienosti. On kyllä outoa. Netistä huomasin, että etenkin yliopistoiden campuksilla tuntuu olevan tämä sama ongelma kun mulla, johtuen reitittimien säädöistä. Mutta mä oon ihan kotona ja oon availlu tiettyjä portteja, mitä Bungie on suositellu. Ääh, mahtavan oloinen peli, ja sitten en pysty pelaan sitä, karmeaaa!!! :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Stoory näemmä läpi :P Vissii sitte etitään loput bonus xp:t, aletaa keräilee gold chestit ja vedetää vanguardia. Jos halukkaita Vanguardiin mikin/ilman (itellä on) niin huudelkaas! Saadaan klaani merkit haettua samalla
 
Ylös Bottom