Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jep. ei toi kypärä huoleta. Mulla on random droppina hunterille Legukypärä ja jos tosta sattuu tuleen exo hunterille niin lihoiks menee legu.

Mä taidan käyttää van guard marksit chestiin ja bootseihin ja tähdätä kohden 26 leveliä (25 nyt), sen verran pitänee uppia että pääsee k.o. levelille. Ihan hirveesti en viitsi uppia kun noi menee raidgearien tieltä sitten joskus vaihtoon :P. Päivittely riippuu ihan ass shardsien kertymisestä.
Tavallaan vähän nihkee alkaa päivitteleen tappiin ja sitten vaihtaa ne raidkamaan (jos sitä nyt sattuu tippumaan). Tietty leveliä tarvitsee että ylipäätään pääsee normal raidiin. Oravanpyörän ovat kehittäjät tehneet :(.

Kyllähän 25lvl voi hyvin mennä osavaan raid-porukan mukaan.

Tekeekö tuolla Truthilla mitään? Ainut asia mitä ehkä tarvitsen tuosta valikoimasta, olisin tosin toivonut Gjallahornia myyntiin.

Tekeekö tuolla Truthilla mitään? Ainut asia mitä ehkä tarvitsen tuosta valikoimasta, olisin tosin toivonut Gjallahornia myyntiin.

Vissiin ok PVP heavy weapon. Neogafin käyttäjä Hunter-Zero kertoilee seuraavaa.
Hunter-Zero sanoi:
I find truth to be really good in pvp, once you unlock the prototype trueseeker, there is no way - i repeat - no way that you could miss your target.

Mulla on käytössä legendary lmg The Swarm joka ajatuksena uppia tappiin joten en halua toista Void asetta vaikka Exo olisikin.

Ei käynyt joulu exo kypärän kanssa, hunterille tuli kypärä nimeltään "Knucklehead Radar", kelpaa tuokin sitten joskus :).
Sen sijaan sain toisen legendaarisen konekiväärin "Zombie Apocalypse WF47". Tämän lisäksi kun pääsin VanGuard repussa 3 tasolle napsahti lege engrammi josta tuli pulse rifle "Super Pox Vlo", vaikuttaa aika päheältä aseelta, tarvii vaan päivitellä sitä.

Ostin myös jalka & rintapanssarin markseilla ja tein tuossa jokusen tiger striken ja sain noi päivitettyä niin että olen 26 tasolla. Lisäksi muistin väärin tuon panssarien päivittelyn, ei siinä heti menekään shardeja, joten hyvä homma. Kohta Vitalla lisää strikejä ja randomdroppeja randomseurassa.

Voi pojat. Tänään aamusta heti lv28 versioon eilisestä dailystä, kilahti 2x shard ja legendary chest engram.. Valitettavasti tuli titanin chesti jollei ei ole mitään käyttöä.. No saihan siitä ass shardeja :)

Sitten Vanguard rank 3 josta tuli viimein lege primary, Bad Seed Down pulse rifle - pve:hen ihan pätevä kapistus. Cryptarch ei antanut rankistaan mitään kivaa.

Nyt Titanilla Bad Seed Down / Found Verdict / Gjallarhorn
Sininen kypärä (tuntuu turhalta ostaa vanguardilta kypärää kun se kuitenkin on pakko vaihtaa battlecage of kabr:iin, eikös?)
Vanguard gauntletit/Full upg Armamentarium/Vanguard bootsit

Eikös noilla pitäis tulla kuitenki väh lv28 kun upgradettu?..
Ei tässä kai muuta kuin että pitää ens viikolla taas raidata jos tippuis raidigearia..

Voi pojat. Tänään aamusta heti lv28 versioon eilisestä dailystä, kilahti 2x shard ja legendary chest engram.. Valitettavasti tuli titanin chesti jollei ei ole mitään käyttöä.. No saihan siitä ass shardeja :)

Sitten Vanguard rank 3 josta tuli viimein lege primary, Bad Seed Down pulse rifle - pve:hen ihan pätevä kapistus. Cryptarch ei antanut rankistaan mitään kivaa.

Nyt Titanilla Bad Seed Down / Found Verdict / Gjallarhorn
Sininen kypärä (tuntuu turhalta ostaa vanguardilta kypärää kun se kuitenkin on pakko vaihtaa battlecage of kabr:iin, eikös?)
Vanguard gauntletit/Full upg Armamentarium/Vanguard bootsit

Eikös noilla pitäis tulla kuitenki väh lv28 kun upgradettu?..
Ei tässä kai muuta kuin että pitää ens viikolla taas raidata jos tippuis raidigearia..
Ei se raidi potta tule muutenkaan kuin hard atheonilta joten vanguard potta vain kantoon. Kun ei sinne hard raidiin nimittäin ole kamalasti asiaa alle lvl 29.

Destiny softan edellisessä päivityksessä on poistunut kohta mistä näkee pelatun ajan. Muutenkin tuo softa on muuttunut todella sekavaksi siitä mitä se oli vähän aika sitten. Minkä ihmeen takia aina pitää pilata päivityksillä hyviä softia.

Edit: Mistä ihmeestä näen pelatun kokonaisajan ? Miksi se on täytynyt poistaa siitä Destiny softasta. Siitä sen näki 3 sekunnissa.

Edit: Bungien netti sivuilta näkee johon taas ei kännykällä pääse, ei avaa sivua mustaa ruutua vaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Destiny softan edellisessä päivityksessä on poistunut kohta mistä näkee pelatun ajan. Muutenkin tuo softa on muuttunut todella sekavaksi siitä mitä se oli vähän aika sitten. Minkä ihmeen takia aina pitää pilata päivityksillä hyviä softia.

Edit: Mistä ihmeestä näen pelatun kokonaisajan ? Miksi se on täytynyt poistaa siitä Destiny softasta. Siitä sen näki 3 sekunnissa.

Onella ainaski näkee kaverilistasta, ku kattoo jotain kaveria joka on destinyä pelannu. Näkee oman ajan verrattuna kaveriin.

Onella ainaski näkee kaverilistasta, ku kattoo jotain kaveria joka on destinyä pelannu. Näkee oman ajan verrattuna kaveriin.

Ei kyllä näe noinkaan PS4:lla. Aivan uskomatonta räpellystä Bungielta. Laitoin palautetta tuosta Destiny appsista Bungielle.

Tuli randomilla otettua Exotic weapon bounty. Näemmä (googlettelun jälkeen) nappasin Shattered Memoyry Fragment bountyn samalla katsoin mitä tuohon tarvitsee tehdä (youtube on kaveri). Pitänee alkaa väkertämään k.o. tehtävää, ei tuo näyttäisi hirveän haastavalta tehdä. Spoilerissa linkki youtubeohjeisiin kuinka SMF tehdään. Voiko noita bounteja tehdä useamman vai onko yksi per hahmo, se minkä valitset ja voiko valinnan tehdä uusiksi jos hylkää bountyn?

Voiko noita bounteja tehdä useamman vai onko yksi per hahmo, se minkä valitset ja voiko valinnan tehdä uusiksi jos hylkää bountyn?
Mulle on tarjottu joku ehkä 7-8 kertaa exotic weapon bounty (pelattu about 8d). Mulla ne on ollut joka kerta samat kolme, Invective, Thorn ja Bad Juju. Invectiven ja Bad Jujun tein suorilta, Thornin hylkäsin sen neljä viisi kertaa, kunnes lopulta päätin tekasta sen. Nyt tarjosi kesken Thornen uutta exotic bountyä, ja se oli Invective ja Bad Juju.

Mulla toi "random" taitaa olla tyyppiä Destiny. Saa nähdä tuleeko uusia bountyjä (Pocket Infinity, Super Good Advice, Fate of All Fools) kun oon suorittanut tuon Thronin.
:rolleyes:

Mutta sen bountyn voi hylätä, ja sen voi saada ja tehdä uudestaan, mutta hylätty ei jää mihikään jemikseen. Tietyn ajan päästä se tarjoaa uudestaa exotic bountyjä, ja voit tehdä samat uudestaan, jos se vaan tarjoaa niitä.

Mulle on tarjottu joku ehkä 7-8 kertaa exotic weapon bounty (pelattu about 8d). Mulla ne on ollut joka kerta samat kolme, Invective, Thorn ja Bad Juju. Invectiven ja Bad Jujun tein suorilta, Thornin hylkäsin sen neljä viisi kertaa, kunnes lopulta päätin tekasta sen. Nyt tarjosi kesken Thornen uutta exotic bountyä, ja se oli Invective ja Bad Juju.

Mulla toi "random" taitaa olla tyyppiä Destiny. Saa nähdä tuleeko uusia bountyjä (Pocket Infinity, Super Good Advice, Fate of All Fools) kun oon suorittanut tuon Thronin.
:rolleyes:

Mutta sen bountyn voi hylätä, ja sen voi saada ja tehdä uudestaan, mutta hylätty ei jää mihikään jemikseen. Tietyn ajan päästä se tarjoaa uudestaa exotic bountyjä, ja voit tehdä samat uudestaan, jos se vaan tarjoaa niitä.

Heh, luulin että ne on vaan "noi" kolme valintaa, kakkosaseena tämänhetkinen sininen snipu tai fusikka. Ykkösaseena kehityksen alla on Super Pox VLO ja kolmosaseena kehityksessä The Swarm, sekä vielä kehittämätön Zombie Apocalypse WF47.

Edit: Lisätty sana "kakkosaseena"

Jep, samaa täällä. Muita exotic bountyjä ei ole tippunut kuin nuo kolme edellä mainittua. Eikä nuo aseet nyt mitään must have-osastoa taida olla, ainakaan bad juju. Muutenkin loottisysteemi on melkoisen härö. Saatat kuukauden hakata päätä seinään, saamatta juuri mitään (esim. kolmesti putkeen raidista sama kylpytakki warlockille). Joskus saattaa parissa tunnissa tippua jostain helkkarin patrollista lege engrameja ja exo-roinaa. Hyvin palkitsevaa :D Jospa tohon tulisi jossain päivityksessä jotain järkeä..

Jep, samaa täällä. Muita exotic bountyjä ei ole tippunut kuin nuo kolme edellä mainittua. Eikä nuo aseet nyt mitään must have-osastoa taida olla, ainakaan bad juju. Muutenkin loottisysteemi on melkoisen härö. Saatat kuukauden hakata päätä seinään, saamatta juuri mitään (esim. kolmesti putkeen raidista sama kylpytakki warlockille). Joskus saattaa parissa tunnissa tippua jostain helkkarin patrollista lege engrameja ja exo-roinaa. Hyvin palkitsevaa :D Jospa tohon tulisi jossain päivityksessä jotain järkeä..

^^
Patrolista siis voi saada exokamaa? Mä olen kyllä saanut muutaman leguengrammin sekä cryptalta muutamasta sinisestä ihan legukamaa. Hyvä että tuo on mahdollista. Päivät todellakin on hyvin erilaisia, välillä ei tule yhtään mitään järkevää ja joku päivä saattaa tippua parikin legua 5min sisään.

^^
Patrolista siis voi saada exokamaa? Mä olen kyllä saanut muutaman leguengrammin sekä cryptalta muutamasta sinisestä ihan legukamaa. Hyvä että tuo on mahdollista. Päivät todellakin on hyvin erilaisia, välillä ei tule yhtään mitään järkevää ja joku päivä saattaa tippua parikin legua 5min sisään.
sain siis kuun patrollista lege engramin josta tippui exotic ase

Tippuuhan tota hyvää kamaa melkein joka paikasta, jos onnea vaa on. Vanguard Strikestä ja Cruciblesta tippuu exotic-kamaa ja legendary engrameja palkinnoksi. Niiden saaminen sen sijaan onkin melkosta lottoa. Parhaimmat mahdollisuudet saada hyvää kamaa on vetäsemällä viikoittain Nightfall ja molemmat raidit. Nightfallista tuntuu tippuvan aika hyvällä todennäkösyydellä ainakin jollekin Exotic-kamaa (ei vaan mulle). Jos joku noista tuntuu ylitsepääsemättömältä, etsii kokeneempaa (onnekkaampaa) porukkaa avuksi ni helpostihan se sitten yleensä menee toisten siivellä. Raidistahan voi esimerkiksi tippua pääpyssy elemental-damagella, jolloin tää peli helpottuu huomattavasti, kuha on oikea burn päällä.

Selkeästi suunnitelma on tehdä toi Exoase siihen pisteeseen että tarvitsen tiettyjä aseita purettavaksi ja tämän jälkeen strike playlistiä (tarpeeksi paljon) kehiin.

Onko kellään illemmalla kiinnostusta lähteä tahkoamaan Strike playlistiä?

^^ Varmaan alkuilta tutusti menee Vitalle pelatessa, ehkä 22 aikaan pääsen suoraan telkusta pelaamaan. Vitalla kyllä kuulee muiden puheen, muttei itse pysty mikkiin höpisemään (varmaan kaistarajoituksia tms). (Tigerstrike playlistiä randomien kanssa tullut aika paljon Vitalla tahkottua).

Ylös Bottom