Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

En huomannut että olisi mainittu mutta edellisen DLCn crucible kartat tulee ilmaiseen jakoon kaikille, aika törkeää niitä kohtaan jotka niistä maksoivat ja varsinkin ostivat sen PVPn takia. :eek:
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tulevan lisärin House of Wolvesin yksinoikeuskenttä PS4:lle (Crucible/PvP)

 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tulevan lisärin House of Wolvesin yksinoikeuskenttä PS4:lle (Crucible/PvP)

Ja tässä loput kolme (plus tuo Timekeeper)

Uusia karttoja ovat:

Blackshield - Cabalien tukikohta Phobos-kuussa (Marsin kuu)
Thieve's Den - Venuksessa Fallenien joku outposti tai tukikohta tunneleineen
Widow's Court - Ihan uudella ennennäkemättömällä alueella, European Deadzone. Viktoriaanishenkinen rapistuvine goottilaiskirkkoineen ja rakennuksineen.

Ja sitten tuo Timekeeper.

[video=youtube;agkQaIyWmN0]https://www.youtube.com/watch?v=agkQaIyWmN0[/video]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Trials of Osiris näyttää olevan 3 vs 3 ja peli muotona elimination. 2min erät ja kun toinen joukkue kuolee niin saa pisteen. 5 pistettä niin saa yhden voiton. Ja miten monta voittoa saa niin saa ostettua parempaa tavaraa. Olikohan 4 voittoa niin kypärä jne.
En oikein pidä tuosta ideasta valita tähän tuo elimination, jos olet hyvä sniputtaa niin pärjäät hyvin. Kaverin pystyy myös "nostamaan".
Mun mielestä tää elimination on just paras valinta tähän pelimuotoon. Ei se hyvä sniputtelija ketään voita, jos pelaatte tiiminä hyvin yhteen. Jos heti yhden tapon jälkeen tiedostaa, mistä ammutaan voi hyvin luoda painetta sinne suuntaan ja herättää kaverin iskeäkseen päälle. Jos taas puskette yksin päälle ilman mitään taktiikkaa niin sitten toki sniputtelijalla on helppo homma napsia teidät yksi kerrallaan pois pelistä. Toki, jos tonne pelimuotoon tulee kolme jätkää ja kaikki paukuttaa sillä vikalla kudilla ruumisosumia ni ei hyvää päivää.

Tossahan on myös sellanen, että jos ratkasua ei synny kahen minuutin jälkeen ni keskelle kenttää syntyy lippu. Se kuka sen eka valtaa, voittaa kierroksen eli silloin nurkassa istuvat sniputtelijat häviää viimestään.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mun mielestä tää elimination on just paras valinta tähän pelimuotoon. Ei se hyvä sniputtelija ketään voita, jos pelaatte tiiminä hyvin yhteen. Jos heti yhden tapon jälkeen tiedostaa, mistä ammutaan voi hyvin luoda painetta sinne suuntaan ja herättää kaverin iskeäkseen päälle. Jos taas puskette yksin päälle ilman mitään taktiikkaa niin sitten toki sniputtelijalla on helppo homma napsia teidät yksi kerrallaan pois pelistä. Toki, jos tonne pelimuotoon tulee kolme jätkää ja kaikki paukuttaa sillä vikalla kudilla ruumisosumia ni ei hyvää päivää.

Tossahan on myös sellanen, että jos ratkasua ei synny kahen minuutin jälkeen ni keskelle kenttää syntyy lippu. Se kuka sen eka valtaa, voittaa kierroksen eli silloin nurkassa istuvat sniputtelijat häviää viimestään.

Tässä hetken ajatellut ja oikeastaan tuo elimination on hyvä idea, varsinkin tuo lippu loppuun jos ei synny ratkaisua. Mielestäni saisi tulla ihan normaali crucibleen pelimuodoksi esim 6 vs 6 elimination.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eli 4 uutta pvp-karttaa, ihan jees kunhan tällä kertaa eivät lähde taas poistamaan niitä. Saisivat ainakin osan niistä poistetuista tuoda takaisin, vai olikohan tarkoitus ensiksi muokata niitä paremmiksi, en muista.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mun mielestä tää elimination on just paras valinta tähän pelimuotoon. Ei se hyvä sniputtelija ketään voita, jos pelaatte tiiminä hyvin yhteen. Jos heti yhden tapon jälkeen tiedostaa, mistä ammutaan voi hyvin luoda painetta sinne suuntaan ja herättää kaverin iskeäkseen päälle. Jos taas puskette yksin päälle ilman mitään taktiikkaa niin sitten toki sniputtelijalla on helppo homma napsia teidät yksi kerrallaan pois pelistä. Toki, jos tonne pelimuotoon tulee kolme jätkää ja kaikki paukuttaa sillä vikalla kudilla ruumisosumia ni ei hyvää päivää.

Tossahan on myös sellanen, että jos ratkasua ei synny kahen minuutin jälkeen ni keskelle kenttää syntyy lippu. Se kuka sen eka valtaa, voittaa kierroksen eli silloin nurkassa istuvat sniputtelijat häviää viimestään.

Samaa mieltä, ihan hyvä valinta. Ja pidän myös siitä että nyt on ei ole matchmakingiä vaan se on premade vs premade, tällöin molemmilla puolilla on tiimityötä (toivottavasti) ja lupasivat ainakin että joukkueiden väliset nettiyhteydet otetaan huomioon. Eilistä striimiä kun katsoi niin pelit vaikutti todella pulssia nostattavilta ja tiukoilta, strategialla on suuri merkitys ja koko homma voi kääntyä päälaelleen hyvin äkkiä huonoja valintoja tehdessä, tiimin täytyy oikeasti pelata yhteen ja kommunikoida.

Pistekorttisysteemi on myös hyvä idea, palkintoja saa muistaakseni 2, 5 ja 7 voitoista, mahtoiko vielä olla 9 pisteissä jotain loottia ostettavana, eli jonkinlainen tier-rakenne. Kortin voi mennä lunastamaan jo kahden voiton jälkeen mutta silloin ei kannata haaveilla mistään kovista palkinnoista. Kolmesta häviöstä kortti umpeutuu ja se täytyy käydä vaihtamassa uuteen. Lootit mitkä tippuu itse matsista satunnaisena palkintona on level 32 tavaraa jotka voi sillä uudella valolla päivittää lv34 varusteiksi, ja jos menee sillä pistekortillaan ostamaan varusteita Osiris-hemmolta niin silloin ne ovat suoraan lv34.

Ilmeisesti samantyylistä tulossa Prison of Elderiin, eli voi itse ostaa palkinnot oman suoriutumisen perusteella. Tykkään tästä koska nyt päätäntävalta siitä mitä hankkia on pelaajalla, eikä RNGeesuksella, ja tämä tuo ainakin itselle uudenlaista puhtia pelata noita aktiviteetteja koska mulla on nyt heti sellainen tunne että pelaan jonkun tietyn syyn vuoksi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eli 4 uutta pvp-karttaa, ihan jees kunhan tällä kertaa eivät lähde taas poistamaan niitä. Saisivat ainakin osan niistä poistetuista tuoda takaisin, vai olikohan tarkoitus ensiksi muokata niitä paremmiksi, en muista.
Viittaat varmaan poistetuilla kartoilla Bastioniin Marsissa ja First Lightiin Kuussa. Ei niitä ole poistettu. Ne pyörivät tosin nykyään vain Combined Arms-playlistillä, joka on välillä ihan mukavaa vaihtelua kulkuneuvojen kanssa. Veikkaan, että The Dark Below DLC-mappi Skyshock siirtyy ton uudituksen mukana kanssa niiden seuraan. Kysymys onkin, että aikooko Bungie enää koskaan palauttaa niitä normaaliin control- ja clash-pyörityksiin.

Saisivat kyllä sitä ennen vähän miettiä tota mappien kiertoa esim. jollai äänestystsydeemillä tai laskurilla, koska nyt tuntuu, että esim. Iron Banner on Rusted Lands all day long. Viimesimmällä päivityksellähän vähennettiin Blind Watchin ja Delphin esiintymistä, jolloin nyt niitä ei sitten tunnu tulevan ollenkaan.

Mitä vielä noihin uusiin mappeihin tulee niin luultavasti käy taas niin, että niitäkin voi pelata vaan tietyllä playlistillä. Onneks niitä on tällä kertaa neljä, ettei käy niin kuin esimerkiksi ensimmäisen DLC:n Salvagessa, jossa pompittiin kahden kartan välillä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ja voisivat jotain tehdä tuolle lagille Cruciblessa, väilllä ihan pelikelvoton, ja parhaimmassakin tapauksessa ihan selvää lagia.

Joo lagi on kyllä jäätävä

Aivan karmeeta shaipaa ollu jo muutaman viikon. Itse viellä yöllä kun pelaan, niin semmonen lagi että kolmea kenttää enempää ei ole pystynyt pelaamaan kun hermot mennyt. Täysin pellikelvotonta sontaa lagin takia tällä hetkellä. Onko sitten pelaajia nykyään niin paljon vähemmän ja yö aikaan viellä vähemmän, että se etsii vastustajat jostain hornan tuutista? En ole iron bannerii tällä viikol testannut josko sinne ois eksynyt enempi porukkaa. Toivottavasti viimeistään dlc myötä lagi vähenee, eihän tossa muuten ole mitään ideaa pelata.

Hyvät vaput kaikille!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eilen pelattiin kolmisen tuntia (1900-2200) IB:tä ja alkuun oli aika suurta lagia mukana. Ei meinannu oikein mitään saada hengiltä, mutta iltaa kohden yhteydet parani ja oli jo ihan pelattavassa kunnossa toi pvp. Positiivinen mieli tästä jäi, kun näin pitkästä aikaa crusiblen puolelle eksyin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Aivan karmeeta shaipaa ollu jo muutaman viikon. Itse viellä yöllä kun pelaan, niin semmonen lagi että kolmea kenttää enempää ei ole pystynyt pelaamaan kun hermot mennyt. Täysin pellikelvotonta sontaa lagin takia tällä hetkellä. Onko sitten pelaajia nykyään niin paljon vähemmän ja yö aikaan viellä vähemmän, että se etsii vastustajat jostain hornan tuutista? En ole iron bannerii tällä viikol testannut josko sinne ois eksynyt enempi porukkaa. Toivottavasti viimeistään dlc myötä lagi vähenee, eihän tossa muuten ole mitään ideaa pelata.

Hyvät vaput kaikille!
Bungieha teki vissii viime vuonna sen muutoksen matchmakingiin, että tulis enemmän matseja, jossa tiimit ottais toisiaan vastaan yhteen ja randomit randomeita. Nyt on tainnu kyl valitettavasti käydä niin, että tuo rajoitus heittää vastustajat vastaan toiselta puolelta maailmaa tai jostain perunakylästä, jolloin yhteyksien taso on jotain aivan kamalaa.

Trials of Osiriksessahan tulee tuo latenssin mukainen haku eli pyritään löytämään vastakkain kaksi joukkuetta, joilla on yhtäläiset yhteydet. Samanlainen vaihtoehto tai muutos voitais tuoda kyllä muuallekin. Toinen vaihtoehto ois se, että yhteyksien tasoa ainakin painotettaisiin. Jos meinaa nyt kohtaat perunapojan haulikkotaistelussa niin vaikka ehtisit ampua ensin, Bungie antaa edun lagipelaajalle ja molemmat kuolette.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Bungieha teki vissii viime vuonna sen muutoksen matchmakingiin, että tulis enemmän matseja, jossa tiimit ottais toisiaan vastaan yhteen ja randomit randomeita. Nyt on tainnu kyl valitettavasti käydä niin, että tuo rajoitus heittää vastustajat vastaan toiselta puolelta maailmaa tai jostain perunakylästä, jolloin yhteyksien taso on jotain aivan kamalaa.

Trials of Osiriksessahan tulee tuo latenssin mukainen haku eli pyritään löytämään vastakkain kaksi joukkuetta, joilla on yhtäläiset yhteydet. Samanlainen vaihtoehto tai muutos voitais tuoda kyllä muuallekin. Toinen vaihtoehto ois se, että yhteyksien tasoa ainakin painotettaisiin. Jos meinaa nyt kohtaat perunapojan haulikkotaistelussa niin vaikka ehtisit ampua ensin, Bungie antaa edun lagipelaajalle ja molemmat kuolette.

Oikeastaan eilen kun pelailtiin IB:tä niin vastassa oli poikkeuksellisen paljon suomalaisia pelaajia, mutta silti punaista palkkia miltein jokaisella. Voipi olla että peli hakee pelaajia kohtuu fiksusti, mutta jos yhteydet menee Kapkaupungin kautta niin kyllä siellä lagia on vähä julmetusti. Alkuillan pelit oli pahoja yhteyksien puolesta mutta loppua kohden parani huomattavasti.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Viittaat varmaan poistetuilla kartoilla Bastioniin Marsissa ja First Lightiin Kuussa. Ei niitä ole poistettu. Ne pyörivät tosin nykyään vain Combined Arms-playlistillä, joka on välillä ihan mukavaa vaihtelua kulkuneuvojen kanssa. Veikkaan, että The Dark Below DLC-mappi Skyshock siirtyy ton uudituksen mukana kanssa niiden seuraan. Kysymys onkin, että aikooko Bungie enää koskaan palauttaa niitä normaaliin control- ja clash-pyörityksiin.

Saisivat kyllä sitä ennen vähän miettiä tota mappien kiertoa esim. jollai äänestystsydeemillä tai laskurilla, koska nyt tuntuu, että esim. Iron Banner on Rusted Lands all day long. Viimesimmällä päivityksellähän vähennettiin Blind Watchin ja Delphin esiintymistä, jolloin nyt niitä ei sitten tunnu tulevan ollenkaan.

Mitä vielä noihin uusiin mappeihin tulee niin luultavasti käy taas niin, että niitäkin voi pelata vaan tietyllä playlistillä. Onneks niitä on tällä kertaa neljä, ettei käy niin kuin esimerkiksi ensimmäisen DLC:n Salvagessa, jossa pompittiin kahden kartan välillä.

+ se yksi Black Gardeniin sijoittuva pienempi kartta. CA ei kiinnosta joten nuo kartat ovat minulle pois pelistä.

Tuo karttojen arpominen on kyllä aika tyhmä tapa vaihtaa kenttää, ei luulisi olevan vaikea laittaa äänestystä seuraavasta kartasta kuten kaikissa muissakin peleissä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Muilla tullut Mythoclastin kanssa semmoista bugia, että ase onkin yht'äkkiä ihan perus fusion rifle. Eli 5 panoksen lipas ja ampuu sen yhden laakin chargen kera. Muutamaan otteeseen tuli cruciblessa äsken.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Muilla tullut Mythoclastin kanssa semmoista bugia, että ase onkin yht'äkkiä ihan perus fusion rifle. Eli 5 panoksen lipas ja ampuu sen yhden laakin chargen kera. Muutamaan otteeseen tuli cruciblessa äsken.
Joo, eilen kävi näin iron bannerissa. Ihmettelin vähän et mitäs helvettiä. :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tänä viikonloppuna Xür löytyy keskeltä alhaalta perällä olevan vanguardien pöydän oikealta puolelta.

Ostettavat:

Ruined Wings (Gauntlets, Titan)
Don't Touch Me (Gauntlets, Hunter)
Heart of the Praxic Fire (Chest, Warlock)
Hard Light (Auto Rifle)
Exotic Shard
Exotic Engram (Gauntlet)

Päivitettävät:

Knucklehead Radar (Helmet, Hunter)
Young Ahamkara's Spine (Gauntlets, Hunter)
An Insurmountable Skullfort (Helmet, Titan)
Crest of Alpha Lupi (Chest, Titan)
Heart of the Praxic Fire (Chest, Warlock)
Voidfang Vestments (Chest, Warlock)
Bad Juju (Pulse Rifle)
Red Death (Pulse Rifle)
Mida Multi-Tool (Scout Rifle)
Invective (Shotgun)
Plan C (Fusion Rifle)
Pocket Infinity (Fusion Rifle)

Lisäksi:

Pulse Rifle Telemetry
Hand Gannon Telemetry
Machine Gun Telemetry
Plasma Drive (Sparrow Upgrade)
"Emerald Coil" (Sparrow Upgrade)
Heavy Ammo Synthesis
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Muilla tullut Mythoclastin kanssa semmoista bugia, että ase onkin yht'äkkiä ihan perus fusion rifle. Eli 5 panoksen lipas ja ampuu sen yhden laakin chargen kera. Muutamaan otteeseen tuli cruciblessa äsken.

Joo, eilen kävi näin iron bannerissa. Ihmettelin vähän et mitäs helvettiä. :D

Jep, tekee aseesta ihan törkeän ylivoimaisen (ja bugin voi re-createe / eli tehä uusiksi jos osaa). Vähän niinkuin Golden Gun mutta loputtomilla panoksilla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kestääköhän tuo Iron Banner klo 20 asti vai loppuuko klo 12 tiistaina? Kun kerta alkoikin hieman myöhässä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Here are the most frequent community wishes for Destiny:
-Transmogrification
-Private Crucible Matches
-Gun Skins
-Guardian Facial Hair
-Vault Sorting Options
-Crucible Map Voting

Bungie on taas mennyt lisäämään tiedettyyn toivelistaan pari uutta kohtaa. Tuo Crucible kartan äänestys olisi siinä mielessä jees, ettei tulis tuhat kertaa putkeen rusted lands. Vaultin järjestelyllä taas löytäis nopeemmin tarvitsemansa asiat, kun itekin yks päivä löysin Abyss Defiantin vaultista, vaikka luulin jo purkaneeni sen vahingossa.

Noi kaikki uudistukset, kun saatais peliin niin päästäis taas askel eteenpäin Destinyn kehityskaaressä entistä viihdyttävämmäksi kokemukseksi. Etenkin naamakarvoituksen lisäys nostaisi Destinyn aivan uudelle tasolle. Hehe.
 
Ylös Bottom