Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Moro, mä hommasin viikonlopulla Destinyn ja pari päivää pelaillut. Olisi mukava saada veteraani käymään toi yhteisjuttu läpi ja vaikka samalla opettaa jotain perusjuttuja, kun en ole vielä paljoa ehtinyt perehtyyn koko peliin. Kunhan pelaillut ja heittänyt kamoja päälle, noista usable itemeistä, strike sun muista jutuista ei ole juuri palan käryä. Mun ukko taitaa olla jotain 36lvl ja en aivan umpisurkea ole, joten ei välttämättä ees raastaisi hermoja niin paljon. Laita viestiä jos haluat käydä ton veteraani jutun yhdessä läpi.

Kannattaa käydä tuolta Destinyn peliseura -ketjusta katselemassa ja kyselemässä kavereita pelaamaan.
Sitä gearia alkaa tosiaan tulla aika nopeastikin, kun vaan saat sen lvl 40. täyteen. Ihan strikeja hakkaamalla on parissa päivässä light jos 280 luokkaa, jos vaan jaksaa painaa. Alussa kannattaa varmaankin ottaa vaan parempaa tavaraa käyttöön, ja kun tavarat alkaa olemaan tuolla +280, niin infusella vaan parantelee niitä aseita ja armoreita, joita tykkää käyttää.

Edit:
Kannattaa myös mainita alusta, jolle peliseuraa etsiskelet. Lisäksi voi suoraan mainita oman psn/Xboxlive -accountin, niin voi lisäillä suoraan sitä kautta kaveriksi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jeps, kiitos neuvoista. ID lisätty ja täytyy käydä kyselemässä porukkaa tuolta peliseurasta myös, että pääsee paremmin pelin saloihin sisälle.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hih, toi sparrowikisa.. Ihmettelin, kun olen niin saatanan paska siinä. Joka kisassa 5. tai 6. Ajattelin, että muilla on paremmat vehkeet, mutta niitäkin tutkin ja ei. Ihan samaa kuraa on päällä.
Rupes jo hermo menemään, kun suoralla ja starteissa jengi paahtaa ohi tosta noin vaan. Sitten kokeilin painaa kaasun pohjaan ja puristin niin perkeleesti sitä liipasinta, niin rupesihan se kulkemaan. ***** ohjaimessa vika ja olen hakannut monta päivää päätä seinään, kun ei meinaa sparrowrace ottaa tuulta purjeisiin. :D

Mihinköhän muuhun tuokin ongelma on vaikuttanut. Esim. ottaako tuolla ohjaimella hitaammin tähtäimen esiin, kuin toimivalla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hih, toi sparrowikisa.. Ihmettelin, kun olen niin saatanan paska siinä. Joka kisassa 5. tai 6. Ajattelin, että muilla on paremmat vehkeet, mutta niitäkin tutkin ja ei. Ihan samaa kuraa on päällä.
Rupes jo hermo menemään, kun suoralla ja starteissa jengi paahtaa ohi tosta noin vaan. Sitten kokeilin painaa kaasun pohjaan ja puristin niin perkeleesti sitä liipasinta, niin rupesihan se kulkemaan. ***** ohjaimessa vika ja olen hakannut monta päivää päätä seinään, kun ei meinaa sparrowrace ottaa tuulta purjeisiin. :D

Mihinköhän muuhun tuokin ongelma on vaikuttanut. Esim. ottaako tuolla ohjaimella hitaammin tähtäimen esiin, kuin toimivalla.

Itsellä oli sama juttu ettei sparrow kulkenut mihinkään. Sitten painoin liipasimen ihan oikeasti pohjaan niin alko kulkemaan. Ainakin XO näppäimet toimii on/off tyylisesti, mutta en varmaksi tiedä miten noi triggerit toimii.
Riippuu varmaan paljon siitäkin miten noiden triggereiden toiminta on koodattu itse peliin. Esim. toiminta kaasuna ajopeleissä tai MIDA:lla ampuminen ilman että pitää painaa R2:sta pohjaan asti.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itsellä oli sama juttu ettei sparrow kulkenut mihinkään. Sitten painoin liipasimen ihan oikeasti pohjaan niin alko kulkemaan. Ainakin XO näppäimet toimii on/off tyylisesti, mutta en varmaksi tiedä miten noi triggerit toimii.
Itse sain hyvän vinkin... Vaihtaa näppiskartan sieltä destinyn asetuksista aina sparrowkisan ajaksi, niin että L1 ja L2 vaihtaa paikkaa...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Katohan vain Xuri on joulutuulella, exo engdamista Super Good advice.... defence 160 ???????????

No SRL alkoi myös puotteleen vain max 313 kypärää... Huvikseni yritin 320 kypärää, mutta ei.. rankki on jo kohta 5 :)

Voisipa taas väliin sanoa, että pitäköön tunkkinsa :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ne Xurin weapon engramit on LEGACY-engrameita, niistä tulee Year 1-kamaa. Lukeminen kannattaa aina.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Katohan vain Xuri on joulutuulella, exo engdamista Super Good advice.... defence 160 ???????????

No SRL alkoi myös puotteleen vain max 313 kypärää... Huvikseni yritin 320 kypärää, mutta ei.. rankki on jo kohta 5 :)

Voisipa taas väliin sanoa, että pitäköön tunkkinsa :)
Tällä viikolla myytävä engram on legacy, josta saa vuoden 1 exoticceja. Mielestäni aika monessa lähteessä sitä jo painotettu. Kyl mä sanoisin, että xur oli aika joulutuulella. Tuplanaattichest, armoria lisäävä the ram ja hauskat hyppyexokengät hunterille sekä agilityboostin antava mida. Ei huano.

Nuo srl-pelien jälkeiset dropit ovat täysin arpapeliä. Itse olen myös kohta rankilla 5 ja olen saanut kasoittain kypäröitä sekä muutaman class itemin. Niistä kolme max lightillä. Itse olen vedellyt noita kavereiden kanssa, jolloin tuo loot on lähinnä kiva plussa.

Jos Destiny on itsellesi soolopuurtamista rng:n ehdoilla, kannattaa miettiä uudelleen lähestymistapaa peliin tai ottaa paussia. Destiny on parasta, kun tehdään yhdessä tai yksin kivoja aktiviteetteja ja annetaan loottien toimia mukavana plussana.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä sitä on ollu taas vähä pihalla tästä pelistä, ku tuli ostettua joulun kunniaksi se taken king setti. Aika paljo kaikkea uutta ja vaivalla grindattu kama ihan turhaa :) ei muuta ku pelaamisen iloa taas. Kaiken kruunasi se et peli ja Xur v*ttuili päin naamaa ja anto exotic engramista gjallahornin, mitä tuli hinkattua ja toivottua koko edellisen pelikerran. Nyt se on ihan turha ku oli 20 levelin eikä voi päivittää year 2 damagelle
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hih, toi sparrowikisa.. Ihmettelin, kun olen niin saatanan paska siinä. Joka kisassa 5. tai 6. Ajattelin, että muilla on paremmat vehkeet, mutta niitäkin tutkin ja ei. Ihan samaa kuraa on päällä.
Rupes jo hermo menemään, kun suoralla ja starteissa jengi paahtaa ohi tosta noin vaan. Sitten kokeilin painaa kaasun pohjaan ja puristin niin perkeleesti sitä liipasinta, niin rupesihan se kulkemaan. ***** ohjaimessa vika ja olen hakannut monta päivää päätä seinään, kun ei meinaa sparrowrace ottaa tuulta purjeisiin. :D

Mihinköhän muuhun tuokin ongelma on vaikuttanut. Esim. ottaako tuolla ohjaimella hitaammin tähtäimen esiin, kuin toimivalla.

Itsellä oli sama juttu ettei sparrow kulkenut mihinkään. Sitten painoin liipasimen ihan oikeasti pohjaan niin alko kulkemaan. Ainakin XO näppäimet toimii on/off tyylisesti, mutta en varmaksi tiedä miten noi triggerit toimii.
Riippuu varmaan paljon siitäkin miten noiden triggereiden toiminta on koodattu itse peliin. Esim. toiminta kaasuna ajopeleissä tai MIDA:lla ampuminen ilman että pitää painaa R2:sta pohjaan asti.

Mulla meni yhdessä vaiheessa ohjain salakavalasti rikki niin että nimenomaan R2 ei enää mennyt pohjaan asti. Joissakin peleissä se toimi ihan ok kun oli koodattu tietyllä tapaa peliin se triggerin liike, mutta esim. GTA:ssa ja monessa muussa pelissä ei pystynyt ampumaan sarjatuliaseilla eikä oikein millään muullakaan pyssyllä kunnolla.

Ongelma ratkes sillä kun ostin uuden ohjaimen, PS4 ohjaimessa vissiin löystyy joku jousi sieltä triggerin sisältä joka vaikuttaa siihen miten pohjaan se oikeasti menee. Fyysisesti nappi menee pohjaan mutta mitä siellä sisällä rekisteröidään on eri juttu.

Kyllä sitä on ollu taas vähä pihalla tästä pelistä, ku tuli ostettua joulun kunniaksi se taken king setti. Aika paljo kaikkea uutta ja vaivalla grindattu kama ihan turhaa :) ei muuta ku pelaamisen iloa taas. Kaiken kruunasi se et peli ja Xur v*ttuili päin naamaa ja anto exotic engramista gjallahornin, mitä tuli hinkattua ja toivottua koko edellisen pelikerran. Nyt se on ihan turha ku oli 20 levelin eikä voi päivittää year 2 damagelle

Kato ettet tuhlaa valuuttaa Legacy-engrameihin, niillä saa vain Year 1 tavaroita. Noi on sitä varten että keräilijät voi täydentää varastojaan jos joku vanha pyssy/varuste puuttuu. Siinä engramissa lukee Legacy.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nyt on oma warlock tasolla 18 eikä vielä ole kyllästymisen merkkejä. Vaultissa alkaa olla romua joka lähtöön ja tuo varusteruletti on kyllä vaikeaselkoisin osa peliä. Nyt mennään sillä tyylillä että sitä päälle, missä on isoin numero.

Mikähän se oli se maan tehtävän nimi, se ensimmäinen moninpeli. Devil-jotain. Se on nyt hoidettu ja hauskaa oli. Matchmaking löysi tarvittavat kaksi pelaajaa aika äkkiä. Näin siis PS3, peruspelillä. Free for all -matseja Cruciblessa ei ole päässyt pelaamaan ollenkaan. 6v6 onnistuu, jos jaksaa odottaa.

Kysymys ja vastaus -ketjussa ihmettelin ulkona hengailevia pelaajia. Jäin itsekin pihalle pyörimään ja siellähän tapahtui kaikenlaista. Tuli dropshipilla porukkaa, oli varjo-olioita ja niin komea kävelevä tankki, että oli ihan sääli lasauttaa sitä singolla.

Vaikea keksiä isompia moitteita pelistä. Hieno kuin mikä, kontrollit pelaa ja tekemistä riittää. Mukavaa pelata räiskintää, jossa on hahmonkehitystä ja muuta sellaista, ettei aina seuraavalla pelikerralla aleta nollista.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nyt on oma warlock tasolla 18 eikä vielä ole kyllästymisen merkkejä. Vaultissa alkaa olla romua joka lähtöön ja tuo varusteruletti on kyllä vaikeaselkoisin osa peliä. Nyt mennään sillä tyylillä että sitä päälle, missä on isoin numero.

Mikähän se oli se maan tehtävän nimi, se ensimmäinen moninpeli. Devil-jotain. Se on nyt hoidettu ja hauskaa oli. Matchmaking löysi tarvittavat kaksi pelaajaa aika äkkiä. Näin siis PS3, peruspelillä. Free for all -matseja Cruciblessa ei ole päässyt pelaamaan ollenkaan. 6v6 onnistuu, jos jaksaa odottaa.

Kysymys ja vastaus -ketjussa ihmettelin ulkona hengailevia pelaajia. Jäin itsekin pihalle pyörimään ja siellähän tapahtui kaikenlaista. Tuli dropshipilla porukkaa, oli varjo-olioita ja niin komea kävelevä tankki, että oli ihan sääli lasauttaa sitä singolla.

Vaikea keksiä isompia moitteita pelistä. Hieno kuin mikä, kontrollit pelaa ja tekemistä riittää. Mukavaa pelata räiskintää, jossa on hahmonkehitystä ja muuta sellaista, ettei aina seuraavalla pelikerralla aleta nollista.

Jos kaikki vaiheet käy läpi gjallahornin metsästyksestä lähtien, niin on kyllä aktiviteetteja. Siinä vaiheessa kun ukko on 320 light ja kaikki exo vekottimet vaultissa, niin on kyllä hieman ajankulua ollut :)

eikun kaveriporukkaa keräämään ja porukassa raidiin. Ei sen parempaa fiilistä.

Välillä kovasti turhautumista, mutta jos scifi puolesta pitää niin koukuttaa kyllä.. väliin kyllä turhauttaakin, eli monipuolinen peli,
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuli taas palattua piiiitkästä aikaa pelin pariin ja sain hommattua Ace Of Spades Exo pistoolin ja onhan se ihan päällikkö vehje ei voi muuta sanoo [emoji3]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Meikä on saanu three of coinsseilla kolme exotic heavy engramia ja noista olen saanu kolme thunderlordia
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Meikä on saanu three of coinsseilla kolme exotic heavy engramia ja noista olen saanu kolme thunderlordia

Joo-o. Omista 3oC -dropeista 50% ollut heavy weaponeja. Puuh, riittäis jo. Edit: Eilen pari droppia lisää, molemmat heavy weaponeja taas. Oisko tuo rikki jotenkin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

IB omalta osalta takana, ja täähän oli ehkä hauskin tähän mennessä. Matchmaking pääosin kunnossa ja rifti toimi tohon hyvin. Tuli vielä pelattua lähes kaikki matsit perussetupista poikkeavilla kamoilla (Finnala's Peril on mun uus waifu <3) ja pitkästä aikaa oli oikeesti helvetin hauskaa pelatessa. Ei tunnu edes kamalat rank 5 -lootit tai Rahoolin pakko antaa pelkkiä Invectivejä missään :cool:
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Toi vika on käsittääkseni aika yleinen. Itellä kaks ohjainta, jossa R2 ei rekisteröi pohjaan asti painamista. Padin kun avaa, niin huomaa kyllä, että se kumi, johon R2 painaa, on halki/kulunut. Jousella ei ole mitään muuta merkitystä kuin painikkeen palauttaminen ylös-asentoon. Eli sen aluskumin vaihto pitäis auttaa. Tilasin kumeja ebaystä pari viikkoa takaperin. Saas nähä miten toimii.

ps. NetAnttila ei ottanut rekkulaohjainta vastaan, koska oli 1v 1kk ohjain. Piileviä vikoja nuo ovat, ohjain voi olla rikki melkein heti, mutta vika näkyy vaan autopeleissä. Aika monella voi olla hajallinen ohjain tietämättään.
Noi liipasimet on PS4-ohjaimissa aivan roskaa, ja noi on niin laajoja ja yleisiä vikoja, että olisin yllättynyt jos ei menisi kuukausi kaupan takuun jälkeen valmistajan virhevastuun piikkiin. Sonyn tuotetukeen viestiä, mulla on mennyt about jokaiselta tutulta liipaisin paskaksi, ja niin on mennyt googlauksen perusteella vähän kaikilta joka puolella maailmaa.

Järjettömässä paikassa kyllä säästetty, ei voi olla että jengi pistää ensimmäiset viestit kaksi viikkoa konsolin julkaisun jälkeen ja ongelmat on yhä läsnä. Itellä paukku toisen puolen muovisarana halki, tais vielä edellellisessä genissä olla metallia noi.

Sweet off-topic.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tulipa nyt tilattua Taken kingin legendary edition. Viimeks pelannu ennen noita DLC -paketteja.

Vieläkö tältä foorumilta löytyy peliseuraa? Minkä verran tossa on nyt grindaamista että pääsee pelailemaan raideja? Ilmeisesti kuitenkin sitä monien toivomaa lisäsisältöä (syvyyttä loreen yms.) noiden dlc:den mukana ja ilmeisesti etenkin taken kingin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei se kauheaa grindiä vaadi että pääsee raidaamaan, mutta taitaa aika moni pitää taukoa pelistä kun ei ole oikein mitään uutta tullut melkein puoleen vuoteen. Mutta kyllä peliseuraa varmaan löytyy, esim niistä uusista communityistä tai netistä, ainakin jos enklanti taipuu.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Muutama primary ja heavy ase on vielä alle 310. Yritin ajankuluksi grindata exo coineilla, josko noihin sattus 310 exoa osumaan. 6 exo engrammin jälkeen piti luovuttaa, kaikkea muita tuli, 3 infective haulikkoa, kypärä ja pari puseroa. Pelin logiikka on pysynyt ennallaan :)
 
Ylös Bottom