Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Devil May Cry 4 [PS3]

Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Tässä ei saa suoraan tarpeeksi vaikeata vaikeusastetta... Itse pelaan nyt ensin helpoimmalla läpi (no alunperin kerkisin pelaan yli 10 tehtävää sillä vaikeemmalla mutta achievementit ei toimineet koska oli pelattu kahdella eri koneella) että saa sen achievementit ja ukkoa kehitettyä. Sen jälkeen varmaan se astetta vaikeampi ja aina vaan vaikeusaste kerrallaan niin vaikeaan kuin vaan osaa. Veikkaan että Dante must diehin jumahtaa.

ite pelaan taas toisinpäin, ekana vedin devil hunterilla ja nyt meen humanilla ja kehitän ukkoja. sit lähtee sos:illa tykitys.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Mä pääsin sen noppapelin ihan ekalla kerralla että mulla ei tullu siinä mitään vihollisia tai muita..sain melkein joka kerralla 5 luvuks siihen noppaan.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Vedin tänään Echidnaa pataan Devil Hunter -vaikeustasolla, jolla olen pelannut alusta asti. Tyyliarvo oli matsin lopussa SSS. Mitään DMC-sarjan peliä en ole tätä ennen koskaan pelannut (nelosen demoa koittanut pari kertaa). Kyllä oli aika leuhka olo tuon matsin jälkeen :D.

Nyt tehtävän 9 paikkeilla Devil Hunter tuntuu ihan sopivalta, ehkä ihan hieman liian helpolta. Pari kertaa olen tietysti kuollutkin, mutta todella jouhevasti on peli edennyt. No, SoS ja DMD vielä edessä...
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Nyt kun on nuo pää vaikeus tasot läpäisty (DH,SOS,DMD) niin täytyypi yrittää noita alkaa saamaan S-luokalle jos vaikka saisi noita achievementtejä avattua.

Muutama achievement tuli myös bloody pallacen 70:nen kerroksen saavuttamisesta(ennen kuin alatte heittämään WOW!, en usko, yms kommentteja niin 70 kerrokseen pääseminen on todella helppoa super dantella ja nerolla, tuollakin tapoin itseni tahalleen jota pääsisin vääntämään jotain muuta sillä todella puuduttavaa ilman haastetta) Eli siis suomeksi noiden Bloody pallace palkintojen saaminen on todella helppoa loputtomalla DT:llä. Normaalisti olen aina jäänyt berialiin syystä tai toisesta.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Teksti sisältää ilmavirranohjaimia!

Minulle on kyllä tuo Son of Spardakin ihan haastava. Siis silleen, että kuolemia tulee mutta kaikki pomot ovat tähän mennessä kaatuneet ennen kuin Enemy Handicap on iskenyt päälle. Juuri pelasin Credon ja Agnuksen eli kohta on vastassa Dante. Credossa imin turhaa lämää vaikka se on todella yksinkertainen pomo. Sen kaikki hyökkäykset on helposti väistettävissä ja ne näkee kilometrin päästä. Agnus on niin ikään melko helppo mutta ahnehdin siinä koko ajan ja tein lähes poikkeuksetta yhden iskun liikaa ja sain miekasta kun en kerennyt väistää. Lopputuloksena yksi kuolema ja tokalla kerralla käytin keskikokoisen Vital Starin ettei tartte enää uudelleen yrittää (olis se ehkä juuri ja juuri mennyt ilman sitäkin mutta en ottanut riskiä)

Oikeastaan eniten ongelmia minulle aiheuttavat Chimeirat (eli ne variksenpelätit, joilla on kasvi päässä) kun niitä on oikeastaan aika pakko ampua kun lähelle ei voi mennä, kasvilonkerot kun perskules iskevät takaisin vaikka vihollinen olisi heitossa... Ja vielä pitää treenata vähän kun siirsin ampumisnamiskan tuohon R2:een niin se ei oikein tule luonnostaan vielä ja jos lataan asetta niin Lock On unohtuu todella helposti (eihän se nyt piru vieköön ole kuin yksi sormi, mikä pitäis treenata...) Mainittakoon vielä, että en ole saanut edes energiamittariani vielä lähimainkaan täyteen (viisi palkkia puuttuu). Secret Missioneita olen vetänyt huimaavat yhden ja sitten olisi vielä kahdeksan orb fragmenttia ympäri maailmaa. Voisikin oikeastaan etsiskellä niitä Humanilla nyt kun on pari "haastavaa" pomoa just vedetty läpi. Vähän lepoa väliin, kato.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

miellän paremmin tuon neliön ammunta näpiksi. Vähän tarvitsee treeniä tietty että voi huitoa ja latinkia ladata samaan aikaan mutta onnistuu lopuksi kohtuu kivuttomasti. Harmittavasti mitään buster liikkeitä tai grappeja ei tuolloin tehdä.

Nuo chimerat ovat kyllä todella nihkeää sakkia, erityisesti kun chimeran tartuttamat liskot laittavat DT:n päälle ja ympärillä häärää myös variksenpelättimiä chimeroiden kanssa dt niskassa. Tällöin on melkeinpä pakko ottaa esiin Lucifer ja haulikko Dantella ja tehdä kentästä yksi helvetillinen piikki meri ;)
Mahtaako muuten noihin chimeroihin olla jotain lamautus keinoa kuten ampuminen. En tätä DMD:llä koittanut mutta ainakin Nerolla kun pelasi DH:lla niin charge ammus tuntui nämä lamauttavan.

nuo secret missiot ovat kyllä haastavia, en ole päässyt läpi vasta kuin muutaman vaikken mitään intensiivisesti ole niitä yrittänytkään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Nyt kun on nuo pää vaikeus tasot läpäisty (DH,SOS,DMD) niin täytyypi yrittää noita alkaa saamaan S-luokalle jos vaikka saisi noita achievementtejä avattua.

Muutama achievement tuli myös bloody pallacen 70:nen kerroksen saavuttamisesta(ennen kuin alatte heittämään WOW!, en usko, yms kommentteja niin 70 kerrokseen pääseminen on todella helppoa super dantella ja nerolla, tuollakin tapoin itseni tahalleen jota pääsisin vääntämään jotain muuta sillä todella puuduttavaa ilman haastetta) Eli siis suomeksi noiden Bloody pallace palkintojen saaminen on todella helppoa loputtomalla DT:llä. Normaalisti olen aina jäänyt berialiin syystä tai toisesta.

Ei ole tullut mieleen, että sitä haastetta saa kun ei "huijaa"?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Ei ole tullut mieleen, että sitä haastetta saa kun ei "huijaa"?

Joo mutta haastavuus ja mahdottomuus ei ole sama asia. Tuonne 100:teen kerrokseen nyt ei pääse ilman super muotoja ellei ole sitten jokin 24/7 peliä opiskeleva kiinalainen tai japanilainen. Tämä ei onneksi pilannut omaa ennätystäni sillä s-hahmoilla ei saa juurikaan pisteitä (60,000 kerroksesta 71..)
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Viper7:
Tuonne 100:teen kerrokseen nyt ei pääse ilman super muotoja ellei ole sitten jokin 24/7 peliä opiskeleva kiinalainen tai japanilainen.

En nyt olisi niin varma. Tuossa pari tuntia sitten pääsin 83 kerrokseen ilman sen kummempia opiskeluja ja super muotoja. Liekö sitten ollut puutumista vai hetken herpaantumista kun kuolin noin helpossa kohdassa. Nimittäin tuohon kerrokseen/pisteeseen asti missä kuolin, oli ollut kyllä aika helvetin helppoa tuo eteneminen.

Pistin muuten merkille, että osa vihollisista ilmeisesti alkoi käyttämään Devil Triggeriä tuolla 80 tasolla. Näinkö oikein? En nimittäin tiedä/ole varma miten nelosen vihollisten käyttämä DT ilmenee, koska en ole vaivautunut vielä läpäisemään tuota Son Of Sparda vaikeusastetta kokonaan.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

No nyt on tässäkin taloudessa kyseinen peli ja hyvältähän tuo meno vaikutti :)
muutama missioni vasta läpi, eli huomenna seikkailu jatkuu :p
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

On tässä pelissä kyllä ihan hullusti pelaamista ihan niinku Ninja Gaidenissaki eri vaikeustasojen, rankkien ja Bloody Palacen ansiosta. Ehkä ainut mitä haluais vielä olis joku mission mode Ninja Gaidenin tapaan. BP voi alkaa ottaa pannuu jossain vaiheessa, kun se varmaan kestää aina aika kauan aina yhen kierroksen, kun alkaa pääsemään sinne viidenkympin saati sadan kierroksen paikkeille.

Dante on muuten 100x vaikeempi ku Nero hallita, mutta veikkaan, että jos jaksaisi opetella, olisi Dante myös 100 x viihdyttävämpi. Ei malta odottaa, että jotkut japsit kyhää Dantella jotain hulluja videoita.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Dante on muuten 100x vaikeempi ku Nero hallita, mutta veikkaan, että jos jaksaisi opetella, olisi Dante myös 100 x viihdyttävämpi. Ei malta odottaa, että jotkut japsit kyhää Dantella jotain hulluja videoita.

mulla taas on toisinpäin, dantella saan helposti koko ajan sss comboja ja nerolla pelkkä s tuntuu olevan välillä vaikee saada.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Apua!
Etsin kuvaa Nerosta kun sillä on vielä se side sen devil bringerin ympärillä aivan alussa (Tuon käden valmistaminen cosplay asuun vaikuttaa enemmän kuin vaikealta). Voisiko kukaan auttaa minua?
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Jeps, pelaamista kyllä riittää tässä pelissä yllin kyllin. Tossa äskettäin tuli peli läpäistyä ensimmäisen kerran human- vaikeustasolla. Aika hyvät fiilingit jäi pelistä ja sen meininingistä noin kokonaisuutena. Muutama ärsyttäväkin kohta pelistä toki löytyi, joista voin mainita itsekin mm. nuo aikaisemmin mainitut maan mainiot noppa puzzlet ja muutamat loikinta osiot.

Tällä ensimmäisellä läpäisykerralla vain muutamasta tehtävästä tuli S-rankki, joten mitenkään loistokkaasti se ei mennyt. Tosin jokainen tehtävä tuli pelattua vain kertaalleen läpitte. Jossain vaiheessa täytyy varmaan alkaa vääntämään peliä läpi tolla devil hunter- tasolla.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

En nyt olisi niin varma. Tuossa pari tuntia sitten pääsin 83 kerrokseen ilman sen kummempia opiskeluja ja super muotoja. Liekö sitten ollut puutumista vai hetken herpaantumista kun kuolin noin helpossa kohdassa. Nimittäin tuohon kerrokseen/pisteeseen asti missä kuolin, oli ollut kyllä aika helvetin helppoa tuo eteneminen.

Pistin muuten merkille, että osa vihollisista ilmeisesti alkoi käyttämään Devil Triggeriä tuolla 80 tasolla. Näinkö oikein? En nimittäin tiedä/ole varma miten nelosen vihollisten käyttämä DT ilmenee, koska en ole vaivautunut vielä läpäisemään tuota Son Of Sparda vaikeusastetta kokonaan.

ei paha suoritus kyllä tuo o.o

DT näkyy kun vihollisten pää savuaa pimeää usvaa, ja se pahenee ajan myötä sen verran vielä että usvaa tulee enemmän ja silmät alkaa kiilua punaisina.

Apua!
Etsin kuvaa Nerosta kun sillä on vielä se side sen devil bringerin ympärillä aivan alussa (Tuon käden valmistaminen cosplay asuun vaikuttaa enemmän kuin vaikealta). Voisiko kukaan auttaa minua?

http://devils-lair.org/gallery/dmc4trailer/nero2.jpg

ehkä kannattaa siteen sijasta tehdä normaali Neron puku ja tuo käden piilottava hanska siihen ellet välttämättä sidettä halua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Apua!
Etsin kuvaa Nerosta kun sillä on vielä se side sen devil bringerin ympärillä aivan alussa (Tuon käden valmistaminen cosplay asuun vaikuttaa enemmän kuin vaikealta). Voisiko kukaan auttaa minua?

Eikös sillä ole ihan normaali kantoside siinä ?
Mutta parempi neuvo voisi olla, että jättää tuollaiset pelleilyt kokonaan väliin :rolleyes:
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Eikös sillä ole ihan normaali kantoside siinä ?
Mutta parempi neuvo voisi olla, että jättää tuollaiset pelleilyt kokonaan väliin :rolleyes:

Tästä voidaan taistella PM:llä jos tarvetta tulee :D
(Se on minusta ainakin erittäin antoisaa pelleilyä, jos pelleilyä laisinkaan ;))
Niin ja yhä; jos jostain kuvaa löytyy niin olisin kiitollinen :)
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Viper7:
DT näkyy kun vihollisten pää savuaa pimeää usvaa, ja se pahenee ajan myötä sen verran vielä että usvaa tulee enemmän ja silmät alkaa kiilua punaisina.

No niin, selvisipä tuokin. Tosiaan, joukolta DT käyttäviä Mephistoja + 1 Faustilta tuli otettua selkään siellä 83 kerroksessa. Sitten kun seuraavan kerran lähtee tuonne Bloody Palaceen lahtaamaan, niin tietääpä varautua tuohon DT:hen.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

maagiset sanoi:
Muutama ärsyttäväkin kohta pelistä toki löytyi, joista voin mainita itsekin mm. nuo aikaisemmin mainitut maan mainiot noppa puzzlet ja muutamat loikinta osiot.

Loikinnat eivät olleet loppujen lopuksi mitään ihmeellistä, ärsyttävin sellainen löytyy eräästä secret missionista. Noppapelit ovat joko todella helppoja tai sitten ärsyttäviä, pistän vielä vinkkiketjuun ne suuret salaisuudet kun niin monilla tuntuu olevan ongelmia noissa.
 
Ylös Bottom