Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]
Noihin noppapeleihin on muuten kikkansa. Lueskelin äsken vähän intternettiä ja silmiini osui seuraavat infon muruset: Nopasta tulee aina tulokseksi se numero, joka on iskuhetkellä nopan päällä (eli se mikä osoittaa kattoon). Tämän huomasin jopa ihan itse heti ensimmäisellä pelikerralla ennen kuin olin iskuakaan lyönyt kun ounastelin miljoonia puzzle- ja seikkalupelejä läpikäyneenä, että jokin jekku siinä on. Iskun ajoittaminen haluamaansa numeroon vaatisi kuitenkin melkoisia refleksejä ja ellen erehdy niin kentän 19 nopat pyörivät hieman vinhempaa vauhtia kuin kentän 6 noppa. Tähänkin on ratkaisu. Nimittäin noppien silmälukujen pyörimisjärjestys on aina sama, jolloin voit ennakoida iskuhetken odottamalla, että haluamaasi numeroa edeltävä silmäluku vilahtaa kohdalle.
Viper7 sanoi:Noppa kentässä pääsin luultavasti kiertämään kertaalleen jokaisen punaisen ja liilan alueen ja sammakko vastuksesta tuli todella tuttu hänen ilmestyessa lähes joka yrityksellä kaksi kertaa.
Noihin noppapeleihin on muuten kikkansa. Lueskelin äsken vähän intternettiä ja silmiini osui seuraavat infon muruset: Nopasta tulee aina tulokseksi se numero, joka on iskuhetkellä nopan päällä (eli se mikä osoittaa kattoon). Tämän huomasin jopa ihan itse heti ensimmäisellä pelikerralla ennen kuin olin iskuakaan lyönyt kun ounastelin miljoonia puzzle- ja seikkalupelejä läpikäyneenä, että jokin jekku siinä on. Iskun ajoittaminen haluamaansa numeroon vaatisi kuitenkin melkoisia refleksejä ja ellen erehdy niin kentän 19 nopat pyörivät hieman vinhempaa vauhtia kuin kentän 6 noppa. Tähänkin on ratkaisu. Nimittäin noppien silmälukujen pyörimisjärjestys on aina sama, jolloin voit ennakoida iskuhetken odottamalla, että haluamaasi numeroa edeltävä silmäluku vilahtaa kohdalle.