Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Devil May Cry 4 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Pointti on se, että ehkäpä tässä pelissä pitää pelata eri tavalla kuin kolmosessa ja combovideot ja tulokset tulee sen mahdollisesti näyttämään ettei äänivinkit ole välttämättä ainoa tapa väistää tai estää vastustajaa hyökkäämästä, vaan ESIM. sijoittuminen ja oikeanlaiset lähestymistavat saattavat olla isommassa roolissa nelosessa kuin kolmosessa.
Toivotaan, että pelintekijät on tehny tietosen ratkasun tossa, eikä vaan "hups, mehän unohettiin ne äänet". Ois aina mukava saada kuulla pelintekijöiltä vähän kommenttia, että miksi joku tietty juttu on tehty. Tämäkin saattaa olla tietonen valinta pelintekijöiltä pakottaa porukka miettimään sijoittumista tarkemmin. Tai saattaa olla, että se oli vaan helvetin iso moka.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

No sitähän mä olen miettiny, että eihän nyt noin kokeneet ja taitavat kehittäjät vain unohda yhtäkkiä, että ainii vihuilla pitäisi olla jotain äänivihjeitäki. Kyllä uskoisin ainaki, että ihan tietonen ratkasu ollu, koska vihut käyttäytyy tässä muutenki mun mielestä eri tavalla. Olihan se äänien lisääminen kolmosessakin tietonen ratkasu, onhan noi siis tietosia, että sellanen ratkasu on olemassa.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Tuoko sitten on vaikea taso?:rolleyes:
Ja ei mahda mitään, mutta pakko sanoa:vähennätkö vähän tuota kehuskelua noista viesteistäsi kiitos.

Olikos Gilgamesh muuten Finaleissa jonkinlainen lopari, vai pelkkä FF8:n kortti?

No siis DMC3:sessa luettiin kymmenissä tuo kuolemien määrä, nuo kolme ekaa vaikeusastetta on kohtuu tuttuja DMC3:sta edes hardilla pelanneille mutta tuo Dante must die on aika harppaus. Viholliset saavat jotain pimeää auraakin itselleen joka tekee niistä kestävempiä ja enemmän vahinkoa tuottavia. Eli tarkoituksenani oli sanoa että kyllä pelistä sitä haastettakin löytyy näille epäiliöille. Heaven or hell on taas joku ihme moodi jossa kaikki kuolee kerrasta :confused:

Gilgamesh on historiallinen sekä kultuurinen hahmo kuten lähes kaikki Final fantasy hahmot, ei ole olleenkaan ihmeellistä jos tälläisissä "fantasia" peleissä käytetään oikeita nimiä ja mielestäni tämä on jopa hyväkin vaihtoehto. http://en.wikipedia.org/wiki/Gilgamesh


omalla kohdalla ainakin alkaa kuollessa läheltä pomo taistelua nuo eikä jakso ala alusta (ja hyvä näin!) sillä haluan lähinnä päästä jaksot läpi ja sitten myöhemmin kun haluaa noita S-rankkeja niin koittaa ihan perinteisellä jakso kuolematta tyylillä läpi. Näin siis jopa DMC3:ssa
tietysti ei tässäkään pelissä olla ihan niin ystävällisiä checkpointtien kanssa kuin monessa muussa pelissä. human-sons of spartalla nyt voi aiempia osia pelanneet päästä kohtuu helpolla jopa kuolematta tai muutamalla parannus esineellä (joiden käyttöä kannattaa kyllä välttää) läpi kohtalaisilla arvosanoilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Blaahblaah, kuitenkin tämä anto uutta toivoa pelille, viper7:n linkistä.
On the other boards, people have branched into two factions, those that like DMC1 liked this game. Those that liked DMC3 terribly disappointed with this game
DMC1:n kannattajana voin vain :D

Peli tulee kuitenkin ostettua niin puhun uudestaan silloin.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

No sitähän mä olen miettiny, että eihän nyt noin kokeneet ja taitavat kehittäjät vain unohda yhtäkkiä, että ainii vihuilla pitäisi olla jotain äänivihjeitäki. Kyllä uskoisin ainaki, että ihan tietonen ratkasu ollu, koska vihut käyttäytyy tässä muutenki mun mielestä eri tavalla. Olihan se äänien lisääminen kolmosessakin tietonen ratkasu, onhan noi siis tietosia, että sellanen ratkasu on olemassa.

Niin tekivät tietoisesti kakkosestakin aikoinaan paskan?

Eihän tämä mikään epäpelattava ole, mutta kun grafiikka, kentät, musat, juoni ja niin edelleen ovat hanurista olisi mättämisen paras olla parasta mahdollista. DMC3 pääsi juuri veräjästä juuri siksi, että pystyit leikkimään Neoa. Siinä unohtui se muu shitti.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

DMC:ssä huonot musat? Se oiski ensimmäinen (tai toinen) kerta. DMC3:ssa oli hyvät musat ja DMC1:ssä aivan huiput.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

DMC:ssä huonot musat? Se oiski ensimmäinen (tai toinen) kerta. DMC3:ssa oli hyvät musat ja DMC1:ssä aivan huiput.

ellen nyt ihan väärillä jäljillä ole niin aika tavalla kierrätetään tuota kolmesen taistelu musiikkeja ainakin tässä. Tietysti dmc:n mielestäni loistava valikko musiikki on tipotiessään ja tilalle on laitettu jotain ihme musiikkia. Hieman purekselin toivetta ennen kuin dantella pääsin pelaamaan että kyseessä olisi ollut neron teema musiikki mutta eipäs ollutkaan. Mutta ei tuossa mättämisessä kamalasti kiinnitä huomiota noihin taustalla pyöriviin elektro metalli nu metalliin joka ei pahemmin ole miellyttänyt minua ikinä mutta ei se niin häiritsekkään. :D
Kai minä olen vain huono kuuntelia etten huomaa eroa näiden kahden pelin musiikkien kohdalla paitsi valikoissa :P
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Ei haluaisi jatkuvasti valittaa, mutta ihan vain tiedoksi: se on Son Of Sparda.

karpaasi:
P.S. Ardean, pahoittelen, ei ollut tarkoitus loukata. Kyseinen kaveri vaan paasasi pelin huonoudesta ja ikkunoista, kuin kenraali sotaanlähtijöille kannustuspuhetta pitäessään...

Pahoittelet? Miksi ihmeessä, ei tässä kukaan ole loukkaantunut.

Philosopher:

Blaahblaah, kuitenkin tämä anto uutta toivoa pelille, viper7:n linkistä.

Lainaus:
On the other boards, people have branched into two factions, those that like DMC1 liked this game. Those that liked DMC3 terribly disappointed with this game

DMC1:n kannattajana voin vain :D

Peli tulee kuitenkin ostettua niin puhun uudestaan silloin.

DMC1 oli aikanaan uskomattoman kova peli, tosin DMC3 lunasti sen "kovan" paikan ilmestyessään. Täytyy kyllä myöntää, että nelosessa on koko ajan sellainen outo DMC1 fiilis, mutta ei se siltikään saavuta samoja ulottuvuuksia kuin edellä mainittu.

"Joillekkin ei sitten kelpaa mikään":D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Kaippa tuo pitää itselle hommata :)
Tähän väliin semmonen kysymys, että kuinkas pitkä peli ilo tästä nyt sitten suunnilleen olisi?
Puhutaanko muutamasta tunnista vai kymmenestä?
Uudelleen pelaus arvoa?
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Philosopher sanoi:
(Toisaalta 5 framea on aika paljon aikaa parryta, että tiiä sitten.)

Mutta jos et tiedä mihin kohtaan kymmenen tunnin peliä nuo viisi framea ajoittuvat niin kuinkas parryyt? Tällä siis viitataan siihen, että hyökkäyksiä ei tiedä etukäteen juuri äänivihjeiden puuttumisen takia.

Cyrus1 sanoi:
Olihan se äänien lisääminen kolmosessakin tietonen ratkasu, onhan noi siis tietosia, että sellanen ratkasu on olemassa.

Äänivihjeet olivat jo ykkösessä ja hyvinkin tietoisena ratkaisuna. Pelin sisäinen vihollisdata oikein kehottaa kuuntelemaan tiettyjä juttuja (musketti-marionetti tulee ekana mieleen).

Viper7 sanoi:
Viholliset saavat jotain pimeää auraakin itselleen joka tekee niistä kestävempiä ja enemmän vahinkoa tuottavia. Eli tarkoituksenani oli sanoa että kyllä pelistä sitä haastettakin löytyy näille epäiliöille. Heaven or hell on taas joku ihme moodi jossa kaikki kuolee kerrasta

Oot ilmeisesti melkoinen DMC-veteraani... Aura on vihollisten versio Devil Triggeristä ja oli jo ykkösessä DMD-tasolla, Heaven or Hell oli kolmosessa ja se on vähän niinkuin bonusmoodi enemmänkin kuin vielä vaikeampi vaikeustaso (jos joku ei tiedä). Siitä ei saa edes rankkia mihinkään ruutuun muiden ihailtavaksi.

Huoh... näistähän tulee melkein mieleen se juttu kun Pelaaja-lehden arvostelussa mainostettiin Automaticia uutena ominaisuutena (pikku vinkki: seKIN oli jo ykkösessä, vaikka edelleenkin se on ihan turha lisäys, jos ei halua itse pelata niin sitä varten kolmosessa ja nelosessa voi katsella välikuvat suoraan valikosta)

Cyrus1 sanoi:
Pointti on se, että ehkäpä tässä pelissä pitää pelata eri tavalla kuin kolmosessa ja combovideot ja tulokset tulee sen mahdollisesti näyttämään ettei äänivinkit ole välttämättä ainoa tapa väistää tai estää vastustajaa hyökkäämästä, vaan ESIM. sijoittuminen ja oikeanlaiset lähestymistavat saattavat olla isommassa roolissa nelosessa kuin kolmosessa. Kolmosessa pystyit ehkä menemään keskelle joukkoa ja väistämään kaiken äänien avulla, tässä ehkä joudut tietämään miten menet keskelle joukkoa vai menetkö lainkaan ja teetkin jotain muuta ja mitä sitten teet?

Näin minäkin uskon ja toivon. Nerolla ei mitään Royal Guardia edes tarvitse kun lvl3 EX-liikkeet (jotka tietty ladataan MAX-Actilla) paiskovat vihollisia kuin leka täytekakkua. DMD voi sitten olla toinen juttu tietty mutta on sekin jo maailmalla läpi pelattu.

Itse pelistä sen verran vielä tähän loppuun, että tykkäsin kyllä (Devil Hunter -tasolla nyt läpi, tänään Human kun ei oo vielä kaikkea sälää unlockattu). Pidin designista yleensäkin (hahmot, musat, grafiikat, aseet) mutta en ala niistä nyt väittelemään sen enempää kun kaikki eivät kuitenkaan tykkää. Neron rajattu asevalikoima tuntuu jopa hyvältä ratkaisulta, vähemmän vaihtoehtoja mutta kun ne hallitsee täydellisesti niin... ouch. IR on hauska lisä ja liekehtivät combot saavat tuntemaan tyytyväisyyttä. Dantelta puuttuvat Crazy Combot mutta kuka hitto niitä nyt yleensäkään kolmosessa jatkuvasti käytti? Turpaanhan siinä sai kun siinä määrin suoraviivaisia olivat (paitsi Nevanin Jam Session mutta kun koko asetta ei ole pelissä niin siitä nyt olisi turha valittaa muutenkin)
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

DMC 3 jäi välistä joten ei haittaa pätkääkään. ;) Ja demon perusteella meni heti pakko-ostos listalle. Helvettiläinen kun on näitä hyviä pelejä tulossa lähiaikoina niin paljon. :D
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Kaippa tuo pitää itselle hommata :)
Tähän väliin semmonen kysymys, että kuinkas pitkä peli ilo tästä nyt sitten suunnilleen olisi?
Puhutaanko muutamasta tunnista vai kymmenestä?
Uudelleen pelaus arvoa?

Riippuen omista taidoista ja vaikeusasteesta 10 - 15 h.

DMC pelit ovat tehty pelattavaksi uudelleen ja yhä uudelleen X 100.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Onks DMC4 kohtuu helppo nyypälle DMC pelaajalle?? Alkoi sen verran kiinnostaa et tämän voisi ostaa.. entä DMC3? Onko liian vaikea? Sen vois käytettynä jostain myös hankkia jos PS3:lla toimii. :)
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Toinen kierros SOSilla menossa, ja S-rankkia pukkaa! On kyllä ihan mielettömän addiktiivinen peli. Ihan vinkiksi vaan kaikille, että se ampumanappi kannattaa delegoida suosiolla vasempaan ylänappiin. Näin Blue Rosen saa jatkuvasti pidettyä ladattuna ja pelaamien helpottuu huomattavasti. Toki myös tyylikkyys nousee näin hyvin nopeasti. Itse en nyt tässä viitsi erotella pelin hyviä ja huonoja puolia, arviossa sitten käsittelen ne.

Anyways, täytyy olla kyllä aika ylpeä; pidän tällä hetkellä Suomen ykkössijaa Bloody Palace -moodissa runsaalla 470 000 pisteellä :eek: Muutenkin ihan hyvä sijoitus leaderboardeilla yksinpelissä että BP:ssä.

Tänään on pakko vetäistä vielä SOS läpi, jonka jälkeen Dante Must Die työn alle. Human menee kyllä tällä kokemuksella tanssien läpi - jos kiinnostusta riittää.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Oot ilmeisesti melkoinen DMC-veteraani... Aura on vihollisten versio Devil Triggeristä ja oli jo ykkösessä DMD-tasolla, Heaven or Hell oli kolmosessa ja se on vähän niinkuin bonusmoodi enemmänkin kuin vielä vaikeampi vaikeustaso (jos joku ei tiedä). Siitä ei saa edes rankkia mihinkään ruutuun muiden ihailtavaksi.

Se että vedin kolmosen kerran läpi ja hardilla hieman ei tee minusta vielä veteraania enkä näin mielestäni väittänytkään.

On muuten kerpeleen hankala tuo dante must die, se noppa jakso on erityisen vittumainen, sen läpäisy kun on vähän tuurista kiinni ellei noita olentoja osaa tappaa kädet selän taakse sidoittuina sokkona ja kapula suussa.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Humanilla läpi... mutta nyt seuraa vähän nolompi kysymys. Mistä löytää tuon BLOODY PALACEN??? En löydä sitä mistään valikoista. Pitääkö ensin peli läpäistä devil hunterilla vai..? DMC3:SE :ssä tuo oli siinä valikoissa suoraan.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Mutta jos et tiedä mihin kohtaan kymmenen tunnin peliä nuo viisi framea ajoittuvat niin kuinkas parryyt? Tällä siis viitataan siihen, että hyökkäyksiä ei tiedä etukäteen juuri äänivihjeiden puuttumisen takia.
Eikös ne hyökkäykset kuitenkin näe?? (jos ei tuu pimeästä kulmasta iskua)
Äänivihjeet olivat jo ykkösessä ja hyvinkin tietoisena ratkaisuna. Pelin sisäinen vihollisdata oikein kehottaa kuuntelemaan tiettyjä juttuja (musketti-marionetti tulee ekana mieleen).
Jaa, ainakin tossa Viper7:n linkissä ukko sanoo, että DMC1 tyyliin ei oo äänivihjeitä. En muista onko asia näin, kun on aika kauan viime pelikerrasta.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Humanilla läpi... mutta nyt seuraa vähän nolompi kysymys. Mistä löytää tuon BLOODY PALACEN??? En löydä sitä mistään valikoista. Pitääkö ensin peli läpäistä devil hunterilla vai..? DMC3:SE :ssä tuo oli siinä valikoissa suoraan.

Devil Hunter läpi, ja pääset lounastamaan Bloody Palacessa.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [PS3]

Kyllä lensi vähän R:rrä päitä eilen tuon Dante taistelun kanssa, onneksi lopuksi sentään onnistui neron antaman puhe vihjeen "is that all you got" hyödyntämisen kanssa päästyä läpi. Dante kun tykkää repiä välillä jopa pandoran vissiin tehokkaimman liikkeen taskustaan ja avaa pandooran salkun ja tekee reilun puolen huoneen päähän aika julmetusti vahinkoa ._.

Pelin ehdottomasti heikoin lenkki joka tulee dante must diella eniten huomioon:

Pelkän onnen varaan laitetut kohtaukset. Siis ihan naurettavan huonosti toteutettuja ne kaksi noppa jaksoa ja taistelu papin kanssa. Äsken meni about 20minuuttia yhtämittaista taistelua sen papin kanssa kun hän nyt vain viihtyi patsaan sisällä. Patsaan isku on kohtuu helppo väistää mutta kun äiän käppänä tulee takaisin on hänellä taas suoja päällä ja heti kun saan sen pois päältä niin oho käppänä lentelee iloisesti rakkaan kivipatsaansa sisälle. Noppa kentässä pääsin luultavasti kiertämään kertaalleen jokaisen punaisen ja liilan alueen ja sammakko vastuksesta tuli todella tuttu hänen ilmestyessa lähes joka yrityksellä kaksi kertaa.
DMC3 oli 100% taidoista kiinni niin on harmittavaa että DMC4:sessa heitetään paljon myös "hyvä ja paha päivä" tekijän harteille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom