Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablo 4

Nii oliks tässä nyt joku hyvä syy pelaa toi main story tavallaa "pois alta"? Meinasin kun oon koht lvl 40 ja tehnyt niitä main story tehtäviä tosiaan 2 sen jälkee kun päästii kaupunkii :D
 
Nii oliks tässä nyt joku hyvä syy pelaa toi main story tavallaa "pois alta"? Meinasin kun oon koht lvl 40 ja tehnyt niitä main story tehtäviä tosiaan 2 sen jälkee kun päästii kaupunkii :D

No peli ei skaalaa vihuja kun maks 50 world tier 1 ja 2 joten niistä saa hyvin vähän expoo ja paskaa loottia. En tiedä saako päätehtävistä enää expoa, jos ei niin sitä menee paljon hukkaan koska ne antaa eniten expoa pelissä.
 
No peli ei skaalaa vihuja kun maks 50 world tier 1 ja 2 joten niistä saa hyvin vähän expoo ja paskaa loottia. En tiedä saako päätehtävistä enää expoa, jos ei niin sitä menee paljon hukkaan koska ne antaa eniten expoa pelissä.
Voiko sitä world tieriä sitten nostaa, jos ei ole peli lävitse?
 
Kysytääs nyt vielä lisää, kun ollaa vauhtiin päästy. Miten ne Aspectit oikein toimii? Niitä voi laittaa/irrotella siellä kylässä ja tämä tekee aseista legendaryja. Mutta ilmeisesti voi vaan kerran tehdä näin, että jos johki aseesaan laittaa sen, nii ei saa enää irrotettua? Eli onko ne codex of powerissa nähtävät Aspectit kertakäyttöisiä kaikki, vai mitenkä?
 
Hyvää infoa pelin exp systeemeistä ja miten rankasti exp vaatimukset nousee lvl 70 jälkeen. Siitä alkaa tosi endgame.

1000003181.png
 
Tein sillä tavalla tyhmästi että juoksin 10 tasoa alitehoisella hahmolla sen wt4 dungeonin. Yllättävän helposti meni siihen asti että oli aika vääntää loppupomon kanssa. :D

Noh, nyt sitten ancestraleja metsästämään druidille että pärjää uudella vaikeustasolla.
 
Kysytääs nyt vielä lisää, kun ollaa vauhtiin päästy. Miten ne Aspectit oikein toimii? Niitä voi laittaa/irrotella siellä kylässä ja tämä tekee aseista legendaryja. Mutta ilmeisesti voi vaan kerran tehdä näin, että jos johki aseesaan laittaa sen, nii ei saa enää irrotettua? Eli onko ne codex of powerissa nähtävät Aspectit kertakäyttöisiä kaikki, vai mitenkä?
Aspektit siel codexis on pysyviä mut heikompia mitä normaalisti legendaarisissa on kiinni. Niitte tarkoituksena on saada buildi käyntiin kun tippuu esim uutta varustetta tasojen edetes, voit aina sielt käypä printtaas semmose kiinni rareen tai vaikkapa turhaan legeen.

Jos törmäät kamoihin missä on se sun kaipaama aspekti, ni ota niit taltee, ne on aina parempia kuin ne codexis olevat. Mullaki on useita samoja aspektejä tallessa uusien varusteiden ja uusien buildien varalta. Pelaan necrolla ni mul on minion aspekteja talles jos haluan buildia vaihtaa joskus.
 
Hyvää infoa pelin exp systeemeistä ja miten rankasti exp vaatimukset nousee lvl 70 jälkeen. Siitä alkaa tosi endgame.
Hieman semmoinen catch-22 henkinen tilanne iskee tuossa lvl 70 kohdalla: Et voi saada parempia varusteita ellei taso ole korkeampi, etkä voi grindata korkeampia tasoja ellet saa parempia varusteita.

Ilmeisesti tässä kohtaa pitäisi viimeistään siirtyä pelaamaan muiden pelaajien kanssa jotta saisi exp boostin ja vähän enemmän turvaa vihollisia vastaan.
 
Joudunko vetämään tuon World Tier 3 avaavan dungeonin alusta asti, koska en pääse nyt viimeistä pomoa läpi? Otan niin paljon damage, että tukka lähtee. Jos loggaan ulos, niin resetoiko peli edistymisen? Ei meinaan hirveästi napostele hinkata taas vajaata tuntia, vain todetakseen että sama kohtalo odottaa.
 
Joudunko vetämään tuon World Tier 3 avaavan dungeonin alusta asti, koska en pääse nyt viimeistä pomoa läpi? Otan niin paljon damage, että tukka lähtee. Jos loggaan ulos, niin resetoiko peli edistymisen? Ei meinaan hirveästi napostele hinkata taas vajaata tuntia, vain todetakseen että sama kohtalo odottaa.

En ole varma mutta peli saattaa muistaa jos käytät teleporttia kaupunkiin ja lopetat. Itsellä ainakin teleportit säilyneet pelikerrasta toiseen, mutta en ole koskaan kokeillut toimiiko ne oikeesti.
 
Loggasin ulos ja alustahan se on aloitettava. En tiedä koska tuota viitsii edes koittaa uudestaan, kun koko muu dungeon oli suht helppoa, mutta aikaa vievää. Noin puoleenväliin pääsen pomoa, mutta sitten spawnaa ties kuinka monta ballistaa + muuta roskaa ja se on sitten siinä.
 
Loggasin ulos ja alustahan se on aloitettava. En tiedä koska tuota viitsii edes koittaa uudestaan, kun koko muu dungeon oli suht helppoa, mutta aikaa vievää. Noin puoleenväliin pääsen pomoa, mutta sitten spawnaa ties kuinka monta ballistaa + muuta roskaa ja se on sitten siinä.
Eläpä huoli kohtalontoveri, samassa veneessä ollaan. Itse sain telottua vain vartin verran vihulaisen palkkia kunnes tuonelan portit kutsuivat.

Taitaa olla se hetki kun pitäis levuttaa varusteita parempaan kuosiin ja sitten tarvi jotain suojia kehittää, koska itsellä ne viikateiskut ja projektiilit osuu jokatapauksessa. Tässä pelissä on jotenkin todella vaikeaa ajoittaa väistöä niin ettei viholliset iskut osu.
 
Onkos muut tavannu Butcheria vielä. Itselle tuli tänään ekan kerran vastaan. Tiukka matsi oli kyllä mutta voittajana selvisin..
Kolmella ensimmäisellä kerralla ei ollut mitään jakoa, ja neljännellä lähdin karkuun. Pidin Butcheria samantyyppisenä otuksena kuin Diablo 3:n Nemesistä, mutta sille sentään pärjäsi hieman paremmin. Kaksi viimeistä kohtaamista ovat päättyneet voitollisesti, kun satuin kummallakin kerralla olemaan liikkeellä pelikaverin kanssa. Duona helpompaa kauraa, mutta tuolloin myös hahmot olivat kovempia.

Tarina viimein läpäisty, oli aikamoista haipakkaa loppua kohden. Viimeinen bossi kaatui toisella yrittämällä, ensimmäisellä se oli jo harmillisen lähellä. Nyt sitten viimeinkin endgamen pariin ja tier 3:lle. Varusteita tuli optimoitua varsin paljon, ja okkultistin avulla laitoin oikeat perkit paikoilleen ennen viimeisiä tehtäviä, siitä oli paljon apua. Uusi hahmo houkuttelee myös, mutta eiköhän tässä vielä viihdytä uusien/auenneiden haasteiden parissa.
 
En tiedä sitten myöhemmin mutta tuossa world tier 3 open world antaa paljon enemmän ja nopeammin epaa kuin dunkut. En tosin ole kokeillut nightmare dunkkuja.
Nightmare dunkuissa tietty pystyy sitä vihujen leveliä säätää sillee et meet vaikka semmoseen missä on sua +3 tasoa ylempänä olevaa monsua. En silti oikein ymmärrä kun youtube täyttyy videoista "Oh my god!! new xp farm, do this now!!" sitte ku kattoo sen videon ni joku kehottamaa juoksemaan yhtä ja samaa dunkkua jotta saa joka kierroksella jonkun millin ekspapalkkiin, whupdidoo mikä farmi :D

Oot ihan oikeassa, tavallisesti pelaamalla ja avoimessa maailmassa touhuamalla, esim helltidet yms. aktiviteetit antaa paljon enemmän ekspaa ja on vielä paljon mieluisampaa kun sen yhden ja saman dunkun juoksemista uudelleen ja uudelleen.
 
Oot ihan oikeassa, tavallisesti pelaamalla ja avoimessa maailmassa touhuamalla, esim helltidet yms. aktiviteetit antaa paljon enemmän ekspaa ja on vielä paljon mieluisampaa kun sen yhden ja saman dunkun juoksemista uudelleen ja uudelleen.
Itsekin olen juossut helltideja ja eventtejä suurimmaksi osaksi ihan siitä syystä että varusteiden päivittäminen syö ihan älyttömästi materiaaleja jotka ovat aina loppu.
 
Itsekin olen juossut helltideja ja eventtejä suurimmaksi osaksi ihan siitä syystä että varusteiden päivittäminen syö ihan älyttömästi materiaaleja jotka ovat aina loppu.
Ei kannata välilevelien varusteita hirveesti päivitellä, ei ainakaa rollata niitä attribuutteja uusiks.
 
Ylös Bottom