Gunslinger
Well-Known Member
4WD Suomi-Sarja | Rallisprint 2020 | #3 Puolan rallin tulokset:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
4WD Suomi-Sarja | Rallisprint 2020 | #3 Puolan rallin tulokset:
Jaaha..uusia nimiäki taitaa olla.
Omat räpellykset taas siellä " maaliin päästy" tasolla
Lipsuhan siellä yleisön niskaan kerran..ja ei sitä vaan pysy mitenkään mukana kärki kahinoissa.
Uskomattomia suorituksia! Hattua nostan
@Gunslinger Allekirjottanu on nyt näiden sarjojen takii aloittanu ajaa myös näitä Rallipelejä manuaali vaihteilla.![]()
Mitä oot mieltä tästä, että huoltojen väli vaihtelee? Ihan mielenkiinnosta kiinnostaa tietää, kun moni sarja käyttää kiinteää huoltoväliä. Halusin testata tähän sarjaan jotain "uutta".Flying Finn Ruotsi/ BMW M1
Ei tapahtumia vaan mutta sitäkin nihkeämmän tuntuista menoa.
Jos ei kovin pöperö tienpinta niin uusilla renkailla aina huollon jälkeinen ensimmäinen pätkä auto oli jotenkin hanskassa mutta taisi 430Hv sutia piikit matkalle
Varsinkin kolmen pätkän stintti jossa 2 pitkää niin pari vikaa piti tulla todella sukkasillaan jotta pysyi tiellä
Mitä oot mieltä tästä, että huoltojen väli vaihtelee? Ihan mielenkiinnosta kiinnostaa tietää, kun moni sarja käyttää kiinteää huoltoväliä. Halusin testata tähän sarjaan jotain "uutta".
Suomi-Sarja Jämsä BMW M3
Voi hyvää päivää, kun meni tämä kisa vaikeeksi!
Tänään sain kiinni ton uuden käsijarrun ja tietysti harjoittelemaan H-kaavio vaihteistolla ajoa.
Välillä ei tahtonut kädet ja jalat keritä mukaan!
Virheitä vähän joka pätkällä, mutta maalissa ilman haavereita.
Muuttu ajaminen kertaheitolla!![]()
Jämäkkähän se on. Mulla kiinni USB:llä koneessa. Olen sen verran nuubi noitten piuhojen kanssa, joten minidin ei sano mulle mitään.@OT/
Millanes tuo karahka on tuntumaltaan? En oo vielä raaskinu<- kerenny hankkimaan, just tuli vasta 300ärässä hommattua, siinähän on din-liitin vaihdekepille MUTTA, saako noita naitettua yhteen, niin että sais toisen toimimaan käsijarruna? Siinähän ilmeisesti tulee (ainakin jimmssiltä) mukana sekä USB- Että minidin-din kaapeli. Tai saako sen käsijarrun dirtissä toimimaan USB porttiin kytketyn kahvan kautta...?
Edelleen toivoisin näihin rallipeleihin myös mahdollisuutta nuotittaa itse, sillä kielellä millä haluaa. /ot@
Asiassa pysyen, näin nuubina toivoisin että jengi jaksaa jatkossakin ajella ja järjestellä näitä sarjoja.
Kiitos ja anteeks, Tomppaboy82@steam