Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0 - Kisaraportit Yms.

Jaaha..uusia nimiäki taitaa olla.
Omat räpellykset taas siellä " maaliin päästy" tasolla
Lipsuhan siellä yleisön niskaan kerran..ja ei sitä vaan pysy mitenkään mukana kärki kahinoissa.
Uskomattomia suorituksia! Hattua nostan

Onhan siellä, uusia nälkäisiä tuntuu nousevan, kun vanhat hyytyy, plus tullut pari nimen muutosta :D
 
Päivitellään tännekkin välillä sarjojen tilanteet. Eli, ollaan saatu "4WD Suomi-Sarja" klubille kaveriksi "DR World Cup", jossa ajetaan WRC2 sarjaa MM-rallin hengessä, niin hyvin kuin se on mahdollista Dirt Rally 2:ssa. Kisat ajetaan samaan aikaan irl rallien kanssa, luokkana R5 (WRC2) ja jokainen kilpailu koostuu 12EK:sta, joiden ajojärjestys mukailee MM-rallien vastaavia, vuorokauden ajan, EK kierron, sekä huoltojen osalta.

4WD Suomi-Sarja voi hyvin ja parhaillaan ajetaan, 12 kisan, Rallisprintti kautta, UpTo2000cc luokalla, jossa on menossa 8 kisa, Kreikan Ralli. Tässä linkki Fb-sivuille, joiden kautta pääsee myös Fb-ryhmään ja discord-kanavalle:

DR World Cup | WRC2 | Pistetilanne 1/12: Kisan osallistui komeasti 93 kuskia ja niistä 20 parhaalle jaetaan pisteitä.
Vaikka Benek2301 nappasi ensimmäisestä kisasta voiton Fordilla, niin merkki-pisteissä se ei riitä kärkeen. VW saa kerättyä muhkeamman pistepotin, tasaisella suorituksellaan.

Tervetuloa mukaan molempiin sarjoihin! Toimii Cross platform (PS4, XBOX, PC ja PC VR)
Sarjat ovat kaikille avoimia, mutta eivät välttämättä sovi kaikille. Huom. kokonaisten kausien ajaminen vaatii DLC-lisäosia ja asetukset ovat simulaatiossa (sisäkulma, ei apuja ja realistisemmat vauriot).

 
@Gunslinger Allekirjottanu on nyt näiden sarjojen takii aloittanu ajaa myös näitä Rallipelejä manuaali vaihteilla. :)

Hyvä homma, loppupeleissä vauhti todennäköisesti paranee, kun ajaa manuaalilla. Tulossa, myös etu- ja takavetoisille joitakin kisoja. Tein jo 2WD klubin, mutta ajetaan eka rallisprinttikausi alta pois, ettei tule kerralla liikaa ajettavaa.
 
Tervehdys pitkästä aikaa! Oli joskus ennen joulua puhetta, että Flying Finn palaisi takavetoisilla B-ryhmäläisillä. Vieläkö täällä on väellä intoa lähteä kyseisillä hirviöillä lähteä painelemaan sarjaa? Ajattelin täydet 12 rallia ja 8 - 12 pätkää/ralli (ek määrän heittäisin nopalla jokaseen ralliin). Onko liian pitkä aika, jos ajoaikaa olisi viiko/ralli? Tiimipisteitä en jaksa lähteä väsäilemään tällä kertaa. Jos ei ole tilausta, niin keksitään jotain muuta.
No mitäpä sitä kyselemään. Katsotaan mitä näillä tulee, ajoaika aina tiistaista tiistaihin (klo. 7.00 alk.) takavetoisilla b-ryhmäläisillä. Heitin nopilla ek määrät (6+d6) ja nopilla arvoin pätkät siten, että sama pätkä tulee korkeintaan kahdesti rallissa, random keleistä arvoin yöpätkät uudestaan, jos nyt tuli yötä, niin sitten mennään yöllä. Heitin myös tien kulumisen ja monenko pätkän välein huoltoa nopalla. Katsotaan mitä tästä tulee.

Uudet sarjaan liittyjät pääsee mukaan tästä: https://dirtrally2.com/clubs/club/180324/results

edit. linkki lisätty
 
Viimeksi muokattu:
Flying Finn Montte - Opel Manta

Laitetaan tännekkin pitkästä aikaa kisa kuulumisia.
Aina niin vaikee Montte mulle! Ja sitä se oli myös tällä kertaa.

Useita pyörähdyksiä noilla pitkillä ja liukkailla pätkillä 3, 4, 7 ja 8.
Maalissa kuitenkin, kun yleensä tuolla on tullut keskeytys.
Täytyy olla siihenkin tyytyväinen.:)
 
Tuli toi Monte liukasteltua läpi. Kyllä te ajatte vaan hirveetä tahtia, kun itellä täys työ pitää auto kunnossa. Nyt lähdin oikeesti sillä asenteella, että ei muuta, kun auto maaliin ja mielellään niin, ettei se olis ihan osissa sinne tullessa. Vähitellen alko varmuutta löytyä ja vähän vauhtiakin, mutta eiköhän viimisen pätkän alussa hieman yllättäen lähti perä alta ja takarengas rikki, minuutin rankku siitä. Mut vähän toi uskoa tämä kisa, että täytyy vaan tyytyä ajelemaan omilla sijoilla, eikä ottaa kröönholmin jalkoja ja omia käsiä.
 
Flying Finn Monte tuli tossa ajettua ja ei noi jeesuksen tehokaat takapotkut pysy lapasessa sitten millään. Tosin toi Monte nyt on muutenkin inhokki paikka ja sielä tykkää oikein millään ajaa.. :D Maaliin tosin tuli jopa päästyä. Yhelle pätkälle tuli DNF kun peli päätti kipata kesken ajon.
 
Ai tännekkin on pitkästä aikaa rapsattu

Montte on montte juu ja varovasti lipsutellen hyvää tulee (tai ainakin omalla toimii parhaiten).

Muutamalla pätkällä tuli M1:llä pyörähdeltyä ja taisi EK7:lla tilanteita olla enemmänkin.

Kevyt takamoottorinen Porgge antaa selkeästi hyvän pidon ja etenee näköjään äkkiväärästä käytöksestään huolimatta hienosti liukkailla, ei Bemarilla pienintäkään jakoa.
 
Viimeksi muokattu:
Flying Finn Ruotsi/ BMW M1

Ei tapahtumia vaan mutta sitäkin nihkeämmän tuntuista menoa.

Jos ei kovin pöperö tienpinta niin uusilla renkailla aina huollon jälkeinen ensimmäinen pätkä auto oli jotenkin hanskassa mutta taisi 430Hv sutia piikit matkalle
Varsinkin kolmen pätkän stintti jossa 2 pitkää niin pari vikaa piti tulla todella sukkasillaan jotta pysyi tiellä
 
Flying Finn Ruotsi/ BMW M1

Ei tapahtumia vaan mutta sitäkin nihkeämmän tuntuista menoa.

Jos ei kovin pöperö tienpinta niin uusilla renkailla aina huollon jälkeinen ensimmäinen pätkä auto oli jotenkin hanskassa mutta taisi 430Hv sutia piikit matkalle
Varsinkin kolmen pätkän stintti jossa 2 pitkää niin pari vikaa piti tulla todella sukkasillaan jotta pysyi tiellä
Mitä oot mieltä tästä, että huoltojen väli vaihtelee? Ihan mielenkiinnosta kiinnostaa tietää, kun moni sarja käyttää kiinteää huoltoväliä. Halusin testata tähän sarjaan jotain "uutta".
 
Mitä oot mieltä tästä, että huoltojen väli vaihtelee? Ihan mielenkiinnosta kiinnostaa tietää, kun moni sarja käyttää kiinteää huoltoväliä. Halusin testata tähän sarjaan jotain "uutta".

Se on ihan tervetullut vaihtelu ja saattaa hämmentää myös kisankulkua.

Vielä kun itse joskus muistaisi tsekata huoltovälit..
 
Viimeksi muokattu:
@OT/
Suomi-Sarja Jämsä BMW M3

Voi hyvää päivää, kun meni tämä kisa vaikeeksi!:D
Tänään sain kiinni ton uuden käsijarrun ja tietysti harjoittelemaan H-kaavio vaihteistolla ajoa.
Välillä ei tahtonut kädet ja jalat keritä mukaan!:D

Virheitä vähän joka pätkällä, mutta maalissa ilman haavereita.

Muuttu ajaminen kertaheitolla!:)

Millanes tuo karahka on tuntumaltaan? En oo vielä raaskinu<- kerenny hankkimaan, just tuli vasta 300ärässä hommattua, siinähän on din-liitin vaihdekepille MUTTA, saako noita naitettua yhteen, niin että sais toisen toimimaan käsijarruna? Siinähän ilmeisesti tulee (ainakin jimmssiltä) mukana sekä USB- Että minidin-din kaapeli. Tai saako sen käsijarrun dirtissä toimimaan USB porttiin kytketyn kahvan kautta...?

Nii että nyt ois hommattuna tämä aloittelukalusto, t300rs gt ja Dirtti kakkonen.

Ensi maistiaiset otin lööb rallissa, about tunnin tuskan jälkeen lähti tuo Dirtti latautumaan.

Muuttui pelaaminen ajamiseksi kertaheitolla, pädillä oli välillä tuskaa kun tuo mun pädi ei hyväksynyt haluttuja asetuksia ja välillä oli analoginen ja välillä digitaalinen,sormet loppui kesken ja täytyi keskittyä enemmän siihen millä sormella teet mitäkin, kuin itse ajamiseen ja VARSINKIN nuottien kuunteluun. veikkaan että siitä tulee nyt vähintäänkin repaleinen koska ajattelin kokeilla että miten se osuu hauliparveen kun sen heittimestä lähettää.

Pelipenkin teko alkaa JOS myö vaimo on innokas pelailemaan, muuten ¿pilailu? Meikäläisen kohdalla rajoittuu viikoille kun oon reissuhommissa eikä siellä nyt toistaiseksi ole tilaa jakkaralle, eli poljin tuntuma on "vähän" huono.. ens viikko olis talvilomaa ja jos kaikki hyvin menee tulee se ensimmäinen kisarapsakin, jos ei tartte dlc sisältöä. En raaskinu laittaa 40 eukkoa ylimääräistä peliin ennenkuin kokeilin, ja nyt kun kuulin että lomarahat tulee vasta seuraavaan tiliin epäilen että löydän rahalle jotakin enemmän elämää ylläpitävää käyttöä kuin dirtin dlc:t.. peli itsessään on kyllä hyvä ja haastava, varsinkin kun siihen kylmiltään nakkaa kaikki avut helvettiin.

Edelleen toivoisin näihin rallipeleihin myös mahdollisuutta nuotittaa itse, sillä kielellä millä haluaa. /ot@

Asiassa pysyen, näin nuubina toivoisin että jengi jaksaa jatkossakin ajella ja järjestellä näitä sarjoja.

Kiitos ja anteeks, Tomppaboy82@steam
 
@OT/

Millanes tuo karahka on tuntumaltaan? En oo vielä raaskinu<- kerenny hankkimaan, just tuli vasta 300ärässä hommattua, siinähän on din-liitin vaihdekepille MUTTA, saako noita naitettua yhteen, niin että sais toisen toimimaan käsijarruna? Siinähän ilmeisesti tulee (ainakin jimmssiltä) mukana sekä USB- Että minidin-din kaapeli. Tai saako sen käsijarrun dirtissä toimimaan USB porttiin kytketyn kahvan kautta...?

Edelleen toivoisin näihin rallipeleihin myös mahdollisuutta nuotittaa itse, sillä kielellä millä haluaa. /ot@

Asiassa pysyen, näin nuubina toivoisin että jengi jaksaa jatkossakin ajella ja järjestellä näitä sarjoja.

Kiitos ja anteeks, Tomppaboy82@steam
Jämäkkähän se on. Mulla kiinni USB:llä koneessa. Olen sen verran nuubi noitten piuhojen kanssa, joten minidin ei sano mulle mitään.:D

Itse myös toivoisin tähän nuotitus mahdollisuutta. Niitä on olemassa pari eri variaatiota, esim. se Palo samon Racedepartment sivulta.
En ole sitä vaan saanut toimimaan kunnolla. On vähän purkka viritelmän oloinen.
Pelin kehittäjältä toivoisin tähän panostusta!
 
Ylös Bottom