Omenanraato
Well-Known Member
Juu satunnaisestihan nuo tulee aina. Olen viime viikosta asti oman uran ja daily haasteiden osalta tuota seurannut ja varmasti 65-85% pätkistä on joko ilta/yö, tai sade.Taitaa olla satunnaisgeneraattorilla nuo uran pätkien olosuhteet. Juuri ajoin kaksi 6 pätkän rallia, Argentiinan ja Espanjan, eikä siellä nyt voi sanoa olleen "jatkuvasti" sadetta tai yötä. Argentiinassa kaikki pätkät kuivalla ja yksi yöpätkä, Espanjanssa yksi lievästi kostea ja yksi yöpätkä. Ei mielestäni liikaa, mutta satunnaisuusgeneraattorin takia voi jossakin rallissa olla vähän turhan paljon vaikeita olosuhteita.
Mun mielestä noissa 6ek ralleissa 0-1 yöpätkää max ja 12ek rallissa max 2 pätkää.
Joku ralli voi olla vaikka kokonaan sadetta ja jossain uudessa seelannissa useammin. Mutta esim Argentiina/Australia pitäisi olla vähän toisinpäin, olisi poikkeus kun jollain pätkällä välillä sataa.
Enkä mun mielestä julkaisussa uran alussa tuota niin paljoa huomannut, mutta nyt viimeinen viikko on ollu ihan älytön. Ja sit ura jäikin vähän tauolle ka vedin haasteita, missä on aina pisin EK, yö ja sade.