Fabre#4
Well-Known Member
Tuli itsekin eilen ajettua loppuun tuo Clubman-kausi ja nousu Pro-tasolle tuli ansaittua. Onnistuin 4 voittoakin ottamaan, eli meni ihan kivasti se. Fabia R5 oli autona ja oli mukavaa ajella. Edelliseltä kaudelta oli USA ja Puola jääneet sellaisiksi, jotka ei ihan sujuneet, mutta Clubmanilla tuo USA meni jo paremmin, onnistuin voittamaan sen kovan taistelun jälkeen. Olosuhteet olivat aika hankalat, esim. yksi pitkä pätkä yöllä, rankkasateessa. Tuo Puola on itselle liian nopea, ei vaan uskalla ajaa niin kovaa, että ehtisi kärkeen. Padilla ajo ei ole riittävän tarkkaa, että pystyisin 5- ja 6-jyrkkyyden mutkia ajamaan riittävän tarkasti, vaan joutuu ajamaan sellaisella 85-90 % vauhdilla, eikä se riitä ihan kärkeen.
Porukka kirjoittelee tosi kalliista korjauslaskuista täällä ja alkuun vähän pelkäsin, että riittääkö rahat tuon kalliin Skodan kanssa, mutta ei itsellä mitään kalliita korjauksia ole ollut, vaikka pientä osumaa siellä ja täällä auto melkein joka rallissa ottaakin. Peruskorjaus rallin jälkeen on ollut järjestäen muutaman kymppitonnin juttuja. Kalleimmat olivat 50k tienoilla, kun kuluman takia uusin moottoria ja turboa. Mietin, että kuinka pahasti se auto on ruvella, jos rallin jälkeen joutuu 100k laittamaan korjaukseen Te ajatte vaan liian lujaa ja siitä ei lompakko tykkää
Porukka kirjoittelee tosi kalliista korjauslaskuista täällä ja alkuun vähän pelkäsin, että riittääkö rahat tuon kalliin Skodan kanssa, mutta ei itsellä mitään kalliita korjauksia ole ollut, vaikka pientä osumaa siellä ja täällä auto melkein joka rallissa ottaakin. Peruskorjaus rallin jälkeen on ollut järjestäen muutaman kymppitonnin juttuja. Kalleimmat olivat 50k tienoilla, kun kuluman takia uusin moottoria ja turboa. Mietin, että kuinka pahasti se auto on ruvella, jos rallin jälkeen joutuu 100k laittamaan korjaukseen Te ajatte vaan liian lujaa ja siitä ei lompakko tykkää