Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko tässä sisältlä ralleihin riittävästi vai pitääkö ostaa tuo deluxe versio?

No ei tuokaan heti lisää sisältöä tuo. Tässä kuussa saadaan monte ja ruotsi sekä saksa tulee sitten huhti ja toukokuussa. Siitä toisesta paketista ei tiedetä vielä mitään, mutta jos siinä tulee loput ykkösen rallit niin viimeinen ralli tulee vasta elokuussa tällä tahdilla.
Itse kyllä jaksan vielä ainakin pelin orkkis pätkiä tahkota vaikka varmaan jo yli 30 tuntia pelattuna.

Tuli näin aamulla aloitettua se elite evo x:lla ja lopetettua myös :D
Siis on tuo ihan naurettavan vaikea jo. Ekana Argentina jonka prolla voitin kun autossa oli vasta kakkos tason moottori. Nyt täydet virit ja kahden ek:n jälkeen yli 20s kärkeä perässä.
Eikä ole pelkästään mun taidottomuudesta kiinni. Jos googlettaa dirt rally 2.0 elite difficulty niin löytyy paljon samoja kokemuksia ihan dirt rally veteraaneiltakin.
Juuri eilen luin steamin puolelta kun yksikin tyyppi kirjoitti, että ykkösessä voitti kaikilla paitsi kahdella luokalla master tasolla mestaruuden ja tässä oli Argentinassa parhaillaan kymmenes elitella kun oikein keskittyi. Voitosta oli turha haaveilla.

Päätin sitten tiputtaa itseni takaisin pro tasolle, koska se on ihan sopivan mittainen nopeammille autoille ja otin b-ryhmän metron alle. Menee miten menee niin sama mulle kunhan ei tappiolle jää :D
Tässä on kuitenkin niin paljon autoja joilla haluaisi yhden kauden ajaa, että varmaan kyllästyn noihin ratoihin jo ennen kuin olen kaikilla edes ajanut.
Historic puoleltakin tullut vasta sillä sitikalla ajettua joten sielläkin on ajettavaa ties kuinka paljon.
Ei mitään järkeä tapella elitella ihan selvästi rikki olevia A.I. aikoja vastaan kun oikeasti voi nauttiakin.
 
Jep! Eilen kokeilin Fiesta R2 ja ihan vakiolla New Zeland viikkohaasteen. Ei mitään mahdollisuutta pärjätä, vaikka ei isoja virheitä tullutkaan.
Mielestäni erot ei voi tosiaankaan tulla muusta, kuin että osa porukasta tuntee jo radat ulkoa ja autoissa on kaikki mahdolliset viritysasteet käytössä.

Kaikkein parhaiten meikäläinen tuntuu pärjäävän B-ryhmän autoilla. Argentiinan rallin viikkohaasteessa olin ainakin vielä eilen sijalla neljä. Myös yksittäisiä Time Trial pätkiä vetäessäni omistan useammankin pohja-ajan PS4 puolella.

Eli kai se pitää vain ajella noilla kaikilla autoilla ja pistää rahaa niiden virityksiin.
 
Olikos tässä samantyyppinen moninpelisysteemi kuin ykkösessä? Tässä kun näitä teidän videoita katselee, niin alkanut kiinnostaa käydä kaivamassa ratti ja polkimet varastosta taas esille.
 
Olikos tässä samantyyppinen moninpelisysteemi kuin ykkösessä? Tässä kun näitä teidän videoita katselee, niin alkanut kiinnostaa käydä kaivamassa ratti ja polkimet varastosta taas esille.
Tulossa vasta, sitä kyllä odotetaan vesi kielellä. Tässä se moninpeli tulee olemaan nimeltään Clubs.

Online Lobby toki jo löytyy, mutta aika vähän siellä on pelaajia. Pitäisi varmaan laittaa joku ilta pystyyn jotkut ajot rallia ja rallycrossia, se voisi olla hauskaa.
 
Kaikkein parhaiten meikäläinen tuntuu pärjäävän B-ryhmän autoilla.

Itsekin pääsin yhdessä daily eventissä heittämällä audilla top tieriin vaikka auto oli vakio. Ajattelin, että saan samalla siihen liittyvän saavutuksen, mutta tietenkin se bugaa ja sen on saanut 0% pelaajista ainakin boxilla.
 
Itsekin pääsin yhdessä daily eventissä heittämällä audilla top tieriin vaikka auto oli vakio. Ajattelin, että saan samalla siihen liittyvän saavutuksen, mutta tietenkin se bugaa ja sen on saanut 0% pelaajista ainakin boxilla.

Meikäläisellä taas hirveitä vaikeuksia tuon Audin kanssa. Ei vaan mitenkään saa sitä hyppysiin. :D
 
Jep! Eilen kokeilin Fiesta R2 ja ihan vakiolla New Zeland viikkohaasteen. Ei mitään mahdollisuutta pärjätä, vaikka ei isoja virheitä tullutkaan.
Mielestäni erot ei voi tosiaankaan tulla muusta, kuin että osa porukasta tuntee jo radat ulkoa ja autoissa on kaikki mahdolliset viritysasteet käytössä.

Kaikkein parhaiten meikäläinen tuntuu pärjäävän B-ryhmän autoilla. Argentiinan rallin viikkohaasteessa olin ainakin vielä eilen sijalla neljä. Myös yksittäisiä Time Trial pätkiä vetäessäni omistan useammankin pohja-ajan PS4 puolella.

Eli kai se pitää vain ajella noilla kaikilla autoilla ja pistää rahaa niiden virityksiin.

En tiedä minkä verran tuo autojen virittely oikeasti vaikuttaa, mutta ainakaan itse en ole huomannut yhtään mitään eroa vakioon verrattuna. Vasta toissapäivänä aloin noita virityksiä ostella ja top 10~ aikoja on kuitenkin kerennyt tulla julkaisupäivästä saakka. Parhaimmillaan taisi olla 3. paras aika globaalilla listalla, ja tuolla pätkällä ajoin vakiolla autolla ja vetäsin auton kertaalleen katon kautta ympärikin :D.

En noista virityksistä alkaisi stressaamaan, selvästi enemmän on vaikutusta omalla ajolla. Itsehän en osaa ajaa fiksusti, vaan vedän 100 lasissa pätkän kuin pätkän ja täysin ehjällä autolla ei ole kovin monesti tarvinnut maaliin tulla ;)
 
En tiedä minkä verran tuo autojen virittely oikeasti vaikuttaa, mutta ainakaan itse en ole huomannut yhtään mitään eroa vakioon verrattuna. Vasta toissapäivänä aloin noita virityksiä ostella ja top 10~ aikoja on kuitenkin kerennyt tulla julkaisupäivästä saakka. Parhaimmillaan taisi olla 3. paras aika globaalilla listalla, ja tuolla pätkällä ajoin vakiolla autolla ja vetäsin auton kertaalleen katon kautta ympärikin :D.

En noista virityksistä alkaisi stressaamaan, selvästi enemmän on vaikutusta omalla ajolla. Itsehän en osaa ajaa fiksusti, vaan vedän 100 lasissa pätkän kuin pätkän ja täysin ehjällä autolla ei ole kovin monesti tarvinnut maaliin tulla ;)

No sitä ihmettelin, kun kaikilla muilla autoilla on tullut pärjättyä huomattavan paljon paremmin muita vastaan ja nyt ero oli selkeästi isompi. Ostin R2-luokan auton tätä viikkohaastetta varten ja oma ajamiseni oli täysin linjassa siihen mitä on tullut muillakin autoilla ajettua. Jos ensimmäisellä väliaikapisteellä on jo eroa 5-7sek kärkeen, täysin puhtaalla ajolla, niin sitä hämmästelin suuresti. Sen kovempaa ei vaan yksinkertaisesti olisi voinut sillä autolla päästä, eikä takuuvarmasti ero tullut ajolinjoista tai jarrutuspaikoista tahi siitä milloin pääsit kaasulle. Sekunnin tai pari eron olisin voinut vielä käsitää, mutta tuntui aika utopistiselta ne erot mitä olivat saaneet aikaiseksi lyhyellä matkalla, jossa mennään vain lähinnä täydellä kaasulla. Joten mä uskon kyllä aika vahvasti niihin päivityspaketteihin, etenkin noilla pienempitehoisilla autoilla.
 
Viitatem tuohon R2 viikkohaasteeseen,jäin itsekin 5-7 s per etappi ja pätkällä semmoista 1min. Ei mitään ihme virheitä. Adam oli vakio. Saako auton säädöistä sitten mahdottomia pitoja,jos osaa säätää vai ajaako porukka jollain avustuksilla?

Katsoin youtubesta,jonkun hemmon vertailua B-ryhmän autoon vs muut autot. Ajoi muistaakseni Argentiinassa. Keskusteluosiossa porukka kyseli ajaako pädillä,näppiksellä vaiko ratilla. Ajo oli jotenkin Uber sulavaa,mutkassa senkuin käänti ja auto meni käsittämättömän kovaa. Minun silmiim näytti,kuin ois ollut näppis tai pädi,kun ohjaus oli luonnottoman näköistä mutta tiedä sitten.
 
No sitä ihmettelin, kun kaikilla muilla autoilla on tullut pärjättyä huomattavan paljon paremmin muita vastaan ja nyt ero oli selkeästi isompi. Ostin R2-luokan auton tätä viikkohaastetta varten ja oma ajamiseni oli täysin linjassa siihen mitä on tullut muillakin autoilla ajettua. Jos ensimmäisellä väliaikapisteellä on jo eroa 5-7sek kärkeen, täysin puhtaalla ajolla, niin sitä hämmästelin suuresti. Sen kovempaa ei vaan yksinkertaisesti olisi voinut sillä autolla päästä, eikä takuuvarmasti ero tullut ajolinjoista tai jarrutuspaikoista tahi siitä milloin pääsit kaasulle. Sekunnin tai pari eron olisin voinut vielä käsitää, mutta tuntui aika utopistiselta ne erot mitä olivat saaneet aikaiseksi lyhyellä matkalla, jossa mennään vain lähinnä täydellä kaasulla. Joten mä uskon kyllä aika vahvasti niihin päivityspaketteihin, etenkin noilla pienempitehoisilla autoilla.

Kokeilin ajaa tuon viikkohaasteen toisella käyttäjällä ja vakiolla Fiestalla... 1.5-3.8s eroja ekoille väliaikapisteille vaihtelevilla ajosuorituksilla :D. Top 20 olin vielä EK 5~ saakka, sitten onnistuin ensin saamaan auton aidan ulkopuolelle, enkä meinannut päästä takaisin tielle, myöhemmin sain vielä renkaan rikottua ja otin renkaanvaihdosta 1min aikasakkoa. Sijoitus lopuksi global 140-150.

Täytyy vielä ajaa viritetyllä Fiestalla tuo ja katsoa minkä verran on eroa keskimäärin. Mitään mahkuja ihan kärkeen mulla ei kyllä ole, tuo ralli ei ole meikäläisen suosikki ollenkaan.
 
Itsekin pääsin yhdessä daily eventissä heittämällä audilla top tieriin vaikka auto oli vakio. Ajattelin, että saan samalla siihen liittyvän saavutuksen, mutta tietenkin se bugaa ja sen on saanut 0% pelaajista ainakin boxilla.
Näköjään, olisi tosiaan pitänyt trophy tulla itsellenikin. Hyvin meni tuo vakio Audi Dailyssa.

Viikkoralli Audilla Argentiinassa menikin sitten pieleen, kun kävelyvauhdista liukusin väärässä kohdassa ulos ja tuli terminal damagen myötä keskeytys. Argentiinassa taitaa olla kaksi kohtaa siltojen lähellä, josta tulee terminal damage. Muuten voi vetää vaikka kaasupohjassa vuorelta alas ja saa vain jonkun 4 sek penaltyn sekä nolla vaurioo. :rolleyes:
 
Kokeilin ajaa tuon viikkohaasteen toisella käyttäjällä ja vakiolla Fiestalla... 1.5-3.8s eroja ekoille väliaikapisteille vaihtelevilla ajosuorituksilla :D. Top 20 olin vielä EK 5~ saakka, sitten onnistuin ensin saamaan auton aidan ulkopuolelle, enkä meinannut päästä takaisin tielle, myöhemmin sain vielä renkaan rikottua ja otin renkaanvaihdosta 1min aikasakkoa. Sijoitus lopuksi global 140-150.

Täytyy vielä ajaa viritetyllä Fiestalla tuo ja katsoa minkä verran on eroa keskimäärin. Mitään mahkuja ihan kärkeen mulla ei kyllä ole, tuo ralli ei ole meikäläisen suosikki ollenkaan.

Tulipa vedettyä sama homma vielä main accolla ja viritetyllä Fiestalla. Kolmen EK:n jälkeen 3 sekuntia aiempaa vetoa edellä, neljännellä en muistanut tuloksia katsoa. Tällä kertaa meni paljon puhtaammin koko ralli, tosin mahtui tuonne silti pari spinnausta. Tällä hetkellä global 6. sija.

Pirteämmältä tuo viritetty auto tuntui, mutta ei tuota eroa kyllä kellossa juurikaan huomannut. Enemmän tuntui vaikuttavan tasauspyörästön säädöt, joilla sai pitoa tiukkoihin mutkiin.
 
Pro kausi maalissa ja kakkos tila saavutettu, ykkös sija jäi noin 30p päähän.
Elite kaudesta tulee kyllä haastava, huomiseen odotella että saapuu nämä uudet Wrc:t ajokit.
Nyt on reilu milli käytössä crediittejä, mihin kannattaisi satsata? Yhden insinöörin palkkasin lisää ja nyt niitä kolme, niitäkin pystyy näköjään kehittää mutta kallista.
 
No ei tuokaan heti lisää sisältöä tuo. Tässä kuussa saadaan monte ja ruotsi sekä saksa tulee sitten huhti ja toukokuussa. Siitä toisesta paketista ei tiedetä vielä mitään, mutta jos siinä tulee loput ykkösen rallit niin viimeinen ralli tulee vasta elokuussa tällä tahdilla.
Itse kyllä jaksan vielä ainakin pelin orkkis pätkiä tahkota vaikka varmaan jo yli 30 tuntia pelattuna.

Tuli näin aamulla aloitettua se elite evo x:lla ja lopetettua myös :D
Siis on tuo ihan naurettavan vaikea jo. Ekana Argentina jonka prolla voitin kun autossa oli vasta kakkos tason moottori. Nyt täydet virit ja kahden ek:n jälkeen yli 20s kärkeä perässä.
Eikä ole pelkästään mun taidottomuudesta kiinni. Jos googlettaa dirt rally 2.0 elite difficulty niin löytyy paljon samoja kokemuksia ihan dirt rally veteraaneiltakin.
Juuri eilen luin steamin puolelta kun yksikin tyyppi kirjoitti, että ykkösessä voitti kaikilla paitsi kahdella luokalla master tasolla mestaruuden ja tässä oli Argentinassa parhaillaan kymmenes elitella kun oikein keskittyi. Voitosta oli turha haaveilla.

Päätin sitten tiputtaa itseni takaisin pro tasolle, koska se on ihan sopivan mittainen nopeammille autoille ja otin b-ryhmän metron alle. Menee miten menee niin sama mulle kunhan ei tappiolle jää :D
Tässä on kuitenkin niin paljon autoja joilla haluaisi yhden kauden ajaa, että varmaan kyllästyn noihin ratoihin jo ennen kuin olen kaikilla edes ajanut.
Historic puoleltakin tullut vasta sillä sitikalla ajettua joten sielläkin on ajettavaa ties kuinka paljon.
Ei mitään järkeä tapella elitella ihan selvästi rikki olevia A.I. aikoja vastaan kun oikeasti voi nauttiakin.

Itse ajan tällä hetkellä pro-tasolla kautta ja kahden ajetun maan jälkeen molemmista tuli voitto.
Eli näyttäisi vahvasti siltä, että tämän jälkeen tulee taas harpattua seuraavalle tasolle, joka on lukemani mukaan jo liiankin vaikea?
Pro-tasokin tuntuu vielä ehkä hivenen liian helpolta ja odotan seuraavalta tasolta vielä tiukempaa vääntöä. Uusi-Seelanti tuli selkeä voitto minuutin erolla kakkoseen. Espanjassa menikin sitten jo vähän tiukemmalle, kun tokavikalla pätkällä töhelsin pihalle pimeässä. Voittomarginaali taisi olla lopulta noin 20sek.

Miten sait tiputettua itsesi takaisin Pro-tasolle?
Tosin, kyllä mä lähden hakemaan ensisijaisesti sitä pärjäämistä myös Elitessä ja siellä varmaan astuu mukaan entistä tärkeämpänä alustan säädöt ym.
 
Miten sait tiputettua itsesi takaisin Pro-tasolle?

Joka rallissa vaan heti retire event ennen kuin sitä edes aloittaa niin jää viimeiseksi ja tippuu alemmalle tasolle.
Joku bugi tuossakin sillä auton kori menee aina vaan huonompaan kuntoon jokaisen keskeytyksen jälkeen vaikka sillä ei ajeta metriäkään.
 
Ylös Bottom