pelle
Well-Known Member
Onko tässä sisältlä ralleihin riittävästi vai pitääkö ostaa tuo deluxe versio?
No ei tuokaan heti lisää sisältöä tuo. Tässä kuussa saadaan monte ja ruotsi sekä saksa tulee sitten huhti ja toukokuussa. Siitä toisesta paketista ei tiedetä vielä mitään, mutta jos siinä tulee loput ykkösen rallit niin viimeinen ralli tulee vasta elokuussa tällä tahdilla.
Itse kyllä jaksan vielä ainakin pelin orkkis pätkiä tahkota vaikka varmaan jo yli 30 tuntia pelattuna.
Tuli näin aamulla aloitettua se elite evo x:lla ja lopetettua myös
Siis on tuo ihan naurettavan vaikea jo. Ekana Argentina jonka prolla voitin kun autossa oli vasta kakkos tason moottori. Nyt täydet virit ja kahden ek:n jälkeen yli 20s kärkeä perässä.
Eikä ole pelkästään mun taidottomuudesta kiinni. Jos googlettaa dirt rally 2.0 elite difficulty niin löytyy paljon samoja kokemuksia ihan dirt rally veteraaneiltakin.
Juuri eilen luin steamin puolelta kun yksikin tyyppi kirjoitti, että ykkösessä voitti kaikilla paitsi kahdella luokalla master tasolla mestaruuden ja tässä oli Argentinassa parhaillaan kymmenes elitella kun oikein keskittyi. Voitosta oli turha haaveilla.
Päätin sitten tiputtaa itseni takaisin pro tasolle, koska se on ihan sopivan mittainen nopeammille autoille ja otin b-ryhmän metron alle. Menee miten menee niin sama mulle kunhan ei tappiolle jää
Tässä on kuitenkin niin paljon autoja joilla haluaisi yhden kauden ajaa, että varmaan kyllästyn noihin ratoihin jo ennen kuin olen kaikilla edes ajanut.
Historic puoleltakin tullut vasta sillä sitikalla ajettua joten sielläkin on ajettavaa ties kuinka paljon.
Ei mitään järkeä tapella elitella ihan selvästi rikki olevia A.I. aikoja vastaan kun oikeasti voi nauttiakin.