Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei kai ne säätöihin vaikuttanu mikään? Ainoastaan auton kehityksen (eli km määrä moottorin kehitykseen), vikojen tunnistamiseen ja korjaus nopeuteen/tarkkuuteen.Jos sitä päämekaanikkoa kouluttaa tai muita mekaanikkoja paraneeko auton autojen säädöt? Siis tuleeko automaattisesti paremmat säädöt eri ralleihin automaattisesti?
Aika kiikkeriä laitteita on juu takatuupparit tässä. Omasta mielestä menee ainakin ihan liian herkästi ympäri, millään en jaksa uskoa, että olisi oikeasti noin hankalia ajettavia. Tai ei ainakaan itelle oo vielä noin hankalasti vietäviä takavetosia tullu omassa elämässä vastaan.Pystyykö muut ajamaan takavetoja millä tavalla? Mulla se on ihan sama onko se 6 oikea vai 1 vasen pyörähtää joka tapauksessa ympäri.
Ja kun nykyinen FFB ei varoita mistäään pidosta yhtään mitään niin minkäs teet.
Kaikki aikasemmat ajo pelit on ollu semmosia että takavedoilla on ajettu kaikista eniten. Tässä ei kulje kun ehkä sata metriä suoraan kunnes pitää kääntyä.
En muista mikä Suomen pätkä se oli DR1 mutta sitä tiettyä pätkää tuli ajettua ties kuinka monta kertaa eri takavedoilla.
Eipä sillä ennakkoetuna saadulla Porschellakaan ole ajettu vielä metriäkään jos ei alitehoinen Datsun kulje metriäkään suoraan.
Mitäs hemmettiä, joko ne tekoälyn ajat rupeaa bugittamaan Pro-tasollakin. Puolan rallissa ei millään pärjää 95' Subarulla, puhdas ja hyvä veto EK:lla, sija 10 sekä 13 sek kärjestä.
Clubmanilla olin kuitenkin ylivoimainen ja äsken kokeilin Custom Championshipissä 100% tekoälyä, niin tuli sija 2 ja 2 sek kärjestä.
Eikös muut kuitenkin täällä ole Prolla pärjännyt ja vain Elite-tason kanssa ollut jotain ongelmia.
Edit. Kokeilin saman pätkän Customin puolella Hard-tasolla (85). Ei vaan näköjään oma taso riitä ainakaan Puolassa, tässäkin kaukana kärjestä vaikka sain aikaa vielä paranettua. Hard-tason kärki ajoi leaderboardsien kolmanneksi nopeimman ajan, oma aika olisi riittänyt sijaan 12.
Dlc autot ladattavissa.
Edit: ja aivan typerästi ne on suoraan autotallissa. Ei tarvi ostaa..
Itse olen kanssa havainnut samaa, että pirun hankalia ovat hallita.. Täytyy reenata, mutta ffb puutteen takia on hankala havaita kun lähtee perä heittää.Aika kiikkeriä laitteita on juu takatuupparit tässä. Omasta mielestä menee ainakin ihan liian herkästi ympäri, millään en jaksa uskoa, että olisi oikeasti noin hankalia ajettavia. Tai ei ainakaan itelle oo vielä noin hankalasti vietäviä takavetosia tullu omassa elämässä vastaan.
Itse olen kanssa havainnut samaa, että pirun hankalia ovat hallita.. Täytyy reenata, mutta ffb puutteen takia on hankala havaita kun lähtee perä heittää.
Joo tiedä sitten miten on tehty, nelivedot on kyllä loogisia ja etuvedot myös.. Katellaan saadaanko noihinkin Codemasterin pätseillä jotain muutosta ffb lisäksi..Aika kiikkerältä se Escort tuntuu mullakin. Tuntuu että lähtee ihan oudosti luisuu ja ei tunnu kyllä yhtään realistiselta sen käyttäytyminen. On nimittäin tullut ajettua vastaavalla pelillä ihan oikeassa elämässä aikoinaan 90-luvulla ja myös hiekkateitä vedetty ja pitkää sladia...
Oon vähän hämmästellyt, että miten sen ajomallinnus on oikein tehty
Joo ihan omituisesti lähtee jarruissa perä alta ja muutenkin heti kun annat kaasua, niin lähtee menemään ympäri. Hankala vetää pitkää luisua, kun lähtee heti työntämään ympäri vaikka olisi kuin loivassa kulmassa ja hitaassa vauhdissa, menee samantien ympäri, kun vaan ajatteleekin kaasua. Ei se kyllä oikeasti noin hankalaa ole miten se tässä on mallinnettu.Aika kiikkerältä se Escort tuntuu mullakin. Tuntuu että lähtee ihan oudosti luisuu ja ei tunnu kyllä yhtään realistiselta sen käyttäytyminen. On nimittäin tullut ajettua vastaavalla pelillä ihan oikeassa elämässä aikoinaan 90-luvulla ja myös hiekkateitä vedetty ja pitkää sladia...
Oon vähän hämmästellyt, että miten sen ajomallinnus on oikein tehty
Jeps ja tuntuu että vaikka pumppaa sitä kaasua niin silti spinnaa pirun herkästi ja tuntuu että vaikka ehtii jo havaita että nyt lähtee niin vastakääntö ei kyllä pelasta enää..Joo ihan omituisesti lähtee jarruissa perä alta ja muutenkin heti kun annat kaasua, niin lähtee menemään ympäri. Hankala vetää pitkää luisua, kun lähtee heti työntämään ympäri vaikka olisi kuin loivassa kulmassa ja hitaassa vauhdissa, menee samantien ympäri, kun vaan ajatteleekin kaasua. Ei se kyllä oikeasti noin hankalaa ole miten se tässä on mallinnettu.
Joo ihan omituisesti lähtee jarruissa perä alta ja muutenkin heti kun annat kaasua, niin lähtee menemään ympäri. Hankala vetää pitkää luisua, kun lähtee heti työntämään ympäri vaikka olisi kuin loivassa kulmassa ja hitaassa vauhdissa, menee samantien ympäri, kun vaan ajatteleekin kaasua. Ei se kyllä oikeasti noin hankalaa ole miten se tässä on mallinnettu.
Kuitenki sitte esim kaikki nelivedot toimii aika täysin loogisesti sillä tavalla kun odottaisikin. Eilen kävin sen R5 luokan AI haasteen ajamassa Pololla niin voitin 15 sekunnilla. Siitä huolimatta että tuli kolme 360 spinniä jossain kohtaa pätkää.Ei todellakaan käyttäydy noin arvaamattomasti Escort. Mielestäni aika epäonnistunut ajofysiikka on ko. peliin saatu aikaiseksi.
Kuitenki sitte esim kaikki nelivedot toimii aika täysin loogisesti sillä tavalla kun odottaisikin. Eilen kävin sen R5 luokan AI haasteen ajamassa Pololla niin voitin 15 sekunnilla. Siitä huolimatta että tuli kolme 360 spinniä jossain kohtaa pätkää.
Etuvedot toimii kans mut niitä ei kukaan oikeasti halua ajaa.