Dirt Rally 2.0

Fabre#4

Well-Known Member
Mitenkäs muilla on ollut viime päivinä noiden päivähaasteiden palkintorahojen kanssa? Itse en ole nyt useampaan päivään saanut rahoja, vaikka muuten haasteet päivittyvät ihan oikein ja ovat pelattavissa, kuten kuuluukin. Redditissä näkyi olevan joku pieni jae, jossa muutama muukin valitteli asiasta ja ongelmaa tuntui esiintyvän myös Steam-version ja Boksin kanssa, kun itsellä on PS4. Onko muilla ollut tällä viikolla samoja ongelmia?

Lince

Active Member
Piru ku sais jollain ilmeellä tähän kinuttua vr tuen..
Ei tuon ykkösen jälkeen kehtaa edes ajatella ajavansa ruudulta
Älä nyt Veltsu yritä ;)
Olisihan se todella hienoa, jos se psvr tulisi, kun ocolus -tuki on kuitenkin jossain vaiheessa tulossa.

opelmanta71

Member
Mitenkäs muilla on ollut viime päivinä noiden päivähaasteiden palkintorahojen kanssa? Itse en ole nyt useampaan päivään saanut rahoja, vaikka muuten haasteet päivittyvät ihan oikein ja ovat pelattavissa, kuten kuuluukin. Redditissä näkyi olevan joku pieni jae, jossa muutama muukin valitteli asiasta ja ongelmaa tuntui esiintyvän myös Steam-version ja Boksin kanssa, kun itsellä on PS4. Onko muilla ollut tällä viikolla samoja ongelmia?
Ihan sama juttu, torstain haasteista lähtien saamatta.. Boxi alustana.

Fabre#4

Well-Known Member
Joo itsellekin tuli kertarysäyksenä eilen niitä haasterahoja.

Tänään ainakin pleikkarille julkaistu melkein 10 gigan päivitys. Tuon jälkeen huomasin, että päivähaasteita ajaessa ei moottoripäivitysten kilometrit enää kerry, eli pätkien jälkeen ei näy, kuinka monta prosenttia seuraavaan päivitykseen on. Autojen tiedoissakin näkyy vain se viimeisin asennettuna oleva, eikä millään autolla näy, missä vaiheessa se seuraava päivitys on, vaan seuraava on vain täysin harmaana. Onkohan CM muuttanut tuota logiikkaa noille päivityksille, vai taasko joku on mokannut jotain?

JiiVee-

Active Member
Kävin tutustumassa nyt tuohon https://dirtrally2.com/clubs.

Aika monta näyttäisi löytyvän jo valmiiksi rekisteröityneenä tältä foorumilta ja jotka löytyvät myös PS:n ystävistä.
Kiinnostaisiko kokeilla kuuden osakilpailun sarja vaikka esim. A-ryhmän autoilla?
Karsitaan yöpätkät kokonaan pois ja osakilpailuiksi esim. seuraavat:

1. Puola
2. Australia
3. USA
4. Argentiina
5. Monte Carlo
6. Uusi Seelanti

Aikaa ajaa 7pvää/osakilpailu ja eka osakilpailu alkaisi jo esim. tänään ajettavaksi.

Miltä kuulostaa?
Mulla ei ole tuosta Club hommasta aikaisempaa kokemusta ja olisi hauska kokeilla.
Tai jos joku muu haluaa määritellä sarjan, niin sopii sekin.

Ac3way

Well-Known Member
Sopii, pystyyn vaan. Pari adminia laittaa sitten perustajan lisäksi.

Saksaa myös ehdottaisin Puolan tai USA:n tilalle. Tai mikäli ihmiset vielä viihavat Argentiinaa niin senkin voi tiputtaa, mutta itse ainakin olen jo sopeutunut siihen ja se antaa jokatapauksessa hyvää vaihtelua muihin soraralleihin.

Stux61

Member
Oon mukana. Kaikki maat käy vaikka osassa tulee takkiin pahasti. Heinäkuun olen suurimmaksi osaksi mökillä niin jää ajot silloin vähemmälle.

JiiVee-

Active Member
Sopii, pystyyn vaan. Pari adminia laittaa sitten perustajan lisäksi.

Saksaa myös ehdottaisin Puolan tai USA:n tilalle. Tai mikäli ihmiset vielä viihavat Argentiinaa niin senkin voi tiputtaa, mutta itse ainakin olen jo sopeutunut siihen ja se antaa jokatapauksessa hyvää vaihtelua muihin soraralleihin.
Ei löydy Saksaa, eikä Ruotsia tuolta kun tutustuin miten se toimii.

JiiVee-

Active Member
Yritin iPadilla perustaa sarjan, mutta bugittaa ihan kympillä ja nyt luovutan.
Yritän myöhemmin uudelleen. Kieli on välillä jotain muuta kuin Englantia ja tuottaa vähän haastetta arpoa sillä kielellä säätiloja jne...
Lisäksi kun lopulta sain useiden rämpyttelyjen jälkeen valittua maat ja säätilat, niin submit/create Championship painikkeesta ei tapahdu yhtikäs mitään.
Buginen Beta siis kyseessä...

JiiVee-

Active Member
Olen yrittänyt aika halvatun monta kertaa enemmän kuin muutaman kerran...;)
Rauhallisellakin miehellä paloi hermot tällä kertaa :D

Monta kertaa perustanut ja kirjautunut ulos ja sisään ja taas uudestaan, mutta joka kerta homma kaatuu johonkin bugiin tai ihmeelliseen sekasikiö kielisyyteen.

Liitetiedostot

JiiVee-

Active Member
Yritin vielä...joka halvatun kerta tyssää johonkin bugiin. Kielikin vaihtuu mielivaltaisesti välillä Italiaksi, välillä Ranskaksi jne.
Yritin vielä jopa huijaamalla VPN:llä, että olisin Lontoossa, mutta ei niin ei...

Ovat oikein todellisia koodimestareita! Bugeja bugien päälle alusta alkaen ja joka päivityksen päälle. Taitaa jäädä viimeiseksi tämän pelitalon tuotokset omalla ostoslistallani.

Voisiko joku muu yrittää perustaa sarjan?

Fabre#4

Well-Known Member
Vaatiiko tuo clubiin/sarjaan osallistuminen plussa-aikaa? Kisat kai kuitenkin ajellaan omaa tahtia esim. juuri viikon aikana, joten virallisesti kyseessä ei kai pitäisi olla "moninpeli", kun ei olla lobbyssa samaan aikaan. Jos nimittäin ei vaadi ja homma saadaan CM:n sivustosta huolimatta pystyyn, niin voisihan tuota kokeilla.

JiiVee-

Active Member
Ei tarvitse olla Plussa jäsenyyttä Clubeja varten, Rallycrossin moninpeli sensijaan vaatii Plussan (jota ei itsellänikään tällä hekellä ole).

Koitin kanssa muutaman kerran luoda Clubia (Firefoxin viimeisin versio), mutta ei onnistu.
Ei ole kieliä sekaisin tms mutta aina lopussa kun yrittää painaa "Submit Championship" painiketta, ei tapahdu yhtään mitään.
Kokeillut ilman Adblockia mutta ei vaikuta.
Vois kokeilla vielä Chromen selaimella jos sillä on merkitystä.

Mites nuo erikoiskokeiden määrä, täysi 12 vai vähemmän?
Samaa kokeilin itsekin eri selaimilla. Ei ollut apuja.
Ainoa millä olisin saanut menemään läpi sen, niin generoimalla randomisti ja oletusasetuksilla (2pvää aikaa ajaa osakilpailu) ja säätilat on mitä sattuu sekä autot on ihan randomina.

Jos saat onnistumaan, niin täydet 12 pätkää vaan, niin on varaa vähän virheisiinkin

JiiVee-

Active Member
Konsolifin_1 nimellä löytyy ja kaikissa pitäisi olla nyt A-ryhmän auto ja 7pvää aikaa ajaa.
Olettaisin että Nuit on ranskaa ja tarkoittaa yötä. Kaikki ne muutin joksikin muuksi, mutta en tiedä mitä ovat ;)

JiiVee-

Active Member
Kun jättää Monte Carlon pois, niin onnistuu Championshipin luonti haluamillaan muokkauksilla.
Huomasin saman. Meni läpi heti kun sen jätti pois. Tosin taas kieleksi muuttui Ranska ja ne säätilat ym. meni arvalla, kun en Ranskaa hallitse. Ainoa jonka ymmärsin, niin se Nuit ja ne vaihdoin.
Nyt tuo on moderated asetuksella. Oisko parempi kuitenkin ihan julkinen kaikille ja sinne tulee muitakin, jos on tullakseen?
Moderated joutuu vain admin ja perustaja hyväksymää liittyviä.
Nostin Ac3wayn adminiksi myös ja voin nostaa muitakin, niin voitte hyväksyä liittyviä.

MAINOS

Ylös Bottom