Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0

Gunslingerille vinkiksi, että vaikka ei osasi autoja säätää tai huvita siihen touhuun perehtyä niin monesti auton jousituksen pehmentäminen sekä varsinkin maavaran nosto jo parantaa ajettavuutta huomattavasti ja mahdollistaa paremmin kaasu pohjassa ajamisen.
 
.
- Autojen asetuksia
- G29 asetukset
(yhden pelaajan näkemys asiaan)

Konsolifin DLC
Naputtelin sinne piruuttani Puolan kisan.
Pituus 12 EK:ta, alkaa nyt klo 7 ja päättyy lauantai iltana klo 18 (toivottavasti).
Huoltoja VAIN KAKSI, alussa ja puolessa välissä.
HC damage, ei ajoapuja, kamera auton sisällä.
B-ryhmä 4WD


Thanks, koitin just ettiä ratille säätöjä, jos saa vähän tunnokkuutta ja forceihin parannuksia.

Aamupäivä aikaa, niin rupesin heti jatkaa Konsolifin 1, Australian kisaa Mitsulla. Kuten epäilin unet teki hyvää ja nyt ei ruudunpäivitys haitannut silmää, vaati vaan vähän tottumista.

Tästä fiiliksestä päästyäni, mälläsinkin auton heti nelos pätkällä kaiteen läpi ojaan ja rengas rikki. Ero kärkeen tuplaantui heti 3min, vaikka ei sillä tässä kohti olekkaan väliä.

Loppukisa rupes menee ihan hyvin, sai tuntumaa, mitä nyt pikkukolhuja siellä täällä ja moottori tuppas lahoo käsiin. Vikalle eekoolle eteen ja taakse 2 min eroo, kärkeen vaivaiset ~6:30. Ajattelin ottaa varmanpäälle lopun ja niinhän se terminal damange tuli vekslatessa spinnin jälkeen, vikalla ek:lla ja ero lopuksi kärkeen piirun verran alle 30min, perhana! :D

Näköjään ihan eri tavalla tässä voi vetää hyppyihin, varmemman tuntuinen ja asfaltilla meni kans paremmin, lisäks fiksumpi kartturi, kuin ykkösessä, ei joka mutkasta turhaan kiellä leikkaa. Vähän sai jo tuntumaa 12 ek aikana Mitsuun ja loppurallista meno ei ollut, pelkkää tiellä pysymistä vaan pystyi jopa välillä viemään autoo mutkissa. Paljon on vielä opittavaa, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa.

Onko muuten mekaanikkojen päivittelystä mitään hyötyä näissä klubikisoissa?
 
Viimeksi muokattu:
- Autojen asetuksia
- G29 asetukset
(yhden pelaajan näkemys asiaan)

Konsolifin DLC
Naputtelin sinne piruuttani Puolan kisan.
Pituus 12 EK:ta, alkaa nyt klo 7 ja päättyy lauantai iltana klo 18 (toivottavasti).
Huoltoja VAIN KAKSI, alussa ja puolessa välissä.
HC damage, ei ajoapuja, kamera auton sisällä.
B-ryhmä 4WD

Pakko näin kolean loma-aamun kunniaksi heti aamutuimaan lähteä kokeilemaan kuinka pitkälle pääsee.

Puola Argentiinan ohella sellaisia maita jotka ei vaan jotenkin sovi näppiin sitten mitenkään joten maaliinpääsy ainoa tavoite:rolleyes:
 
Moro tuli toissa päivän liityttyä mukaa teidän karkeloihin ja ajettuu sillo heti konsolifin1 missä olikin vähä liikaa tapahtumaa 4rengasrikkoa,syyläri rikki,moottori ja turbo otti vähän osumaa sekä rengas kulmat mutta maalii pääs kuitenkin ni pitää olla tyytyväinen. eile ajoin ton konsolifin hc se meni aika pitkälti opetelles kuvakulmaa ku en oo ajanu tolla kulmalla muutakun joskus vr laseil mut nopeest siihen tottu ja meni ihan ok enne tokavikan pätkän rengasrikkoa mist tulikin sit jonkun verran tappioo mutta taas päästii maaliin asti ni pitää olla ihan tyytyväinen sen osalta. Lisää vaa reeniä ni jos tost alkais jotai sit tulemaa
 
Pakko näin kolean loma-aamun kunniaksi heti aamutuimaan lähteä kokeilemaan kuinka pitkälle pääsee.

Puola Argentiinan ohella sellaisia maita jotka ei vaan jotenkin sovi näppiin sitten mitenkään joten maaliinpääsy ainoa tavoite:rolleyes:

Mulla taas Puola sopii omiin näppeihin erinomaisesti. Argentiinakin jollain tavalla, mutta New Zealand, Espanja ja Monte sitten ovat yhtä myrkkyä mulle. Silloin kun se sopii omiin näppeihin, niin pärjää vielä suht hyvin pienien virheidenkin kanssa, mutta auta armias kun näillä itselleen sopimattomilla ei meinaa pysyä muiden tahdissa, vaikka omasta mielestään ajaisi virheettömästi :D
 
Puola DLC rapsaa.

Puolan jokseenkin luonteetomat kourut yritetty ajella varovasti läpi.
-Pyörähdyksiä vähintäänkin toistakymmentä sen kummemmin erittelemättä.
-Rengasrikot EK8 ja EK12
-EK9 tai 10 järkkäri jäi risteyksessä alle (R.I.P?)
-B-ryhmäläisen pitäminen liejuisella tiellä käy ihan työstäo_O
-Jos ero kärkeen jää alle 5-minuuttiin niin olen jokseenkin tyytyväinen.

On jäänyt käsitys että nämä B-ryhmäläiset eivät tahdo kestää pitkiä vetoja edes tietäpitkin ajaessa mutta olin näköjään väärässä. Luulin että auto on liki kaatopaikkatavaraa ekassa huollossa, mutta täysremonttiin riittikin vajaa 20min, joten HANAA vaan..:p
 
Viimeksi muokattu:
Millainen näkymä teillä on tässä pelissä?
Ohessa kuva omasta näkymästä.
Tuolina kätevästi kokoontaitettava PlaySeat-istuin ja rattina G29 + Shifter.
Shifteri toimii käsijarruna tällä hetkellä noiden O-renkaiden avustamana (palautuu).
Välillä ajelen H-kaaviolla, mutta useimmiten vaihteet vaihtuu ratin läpysköillä.
Kun tuo kokoonpano on olohuoneessa, niin siksi tuollainen kokoontaittuva istuin. Helppo ja nopea siirtää pois ajojen jälkeen ja yhtälailla nopeasti ajovalmiina. :)

Voin suositella tuota istuinta!
 

Liitetiedostot

  • 715955D7-E154-4DD1-A2FF-8489B00215FB.jpeg
    715955D7-E154-4DD1-A2FF-8489B00215FB.jpeg
    1,6 MB · Lukukerrat: 28
  • 8CD3BFCD-17A2-4E22-B137-3A233C23B3C2.jpeg
    8CD3BFCD-17A2-4E22-B137-3A233C23B3C2.jpeg
    1,3 MB · Lukukerrat: 28
  • A81744E2-81C3-40E1-96B9-D611CDD9169F.jpeg
    A81744E2-81C3-40E1-96B9-D611CDD9169F.jpeg
    3,2 MB · Lukukerrat: 28
Viimeksi muokattu:
Kokeilin pikaisesti Puolaa Time Trialissa B-ryhmän parilla erilaisella autolla (pösö ja Lancia). Onhan se vaan pirun makee ja nopeaa pätkää noilla peleillä. Siinä riittää ohjelmaa ratin kanssa :)



 
Mulla töllönä LG 55” oled ja himottaisi päivittää tuo vielä isompaan. En vaan raaskisi vielä, kun on vasta pari vuotta vanha, mutta ehkä vuoden päästä sitten... :D
Kuva on tuossa kyllä pirun hyvä ja olen ollut tosi tyytyväinen.
Kuulokkeilla itsekin yleensä aina pelaan, vaikka kotiteatterikin löytyy, mutta se on lähinnä leffoja varten täälläkin.
Sukkasillaan tulee ajettua rallia, mutta hanskoja pidän käsissä, kun tuppaa nuo kämmenet hikoamaan tässä touhussa.
 
Mulla kompromissi setti, kelpaa ainakin vielä omiin ajoihin. Ratti ja polkimet telineessä, taittuu kaappiin, kun ei ajele. Ajopenkkina toimistotuoli, johon pitää vaihtaa vielä pari jarrullista pyörää. Perus 32” hd töllö pultattu roikkumaan ”baaripöydän” alle, tilan säästämiseksi. Rallissa vaihteet nyt H-kaaviolla ja vasen lapa känkkänä. Ratapeleissä ei tarvii känkkää, niin voi käytellä kumpia vaihteita vaan.
41F8AB81-B08C-4CCE-AE91-AB64B8B92564.jpegF0A25CA3-6E80-4388-882C-AC8F406EFF1F.jpeg46FCE57B-F644-44B8-BD79-685A082AD5C6.jpeg
 
- Autojen asetuksia
- G29 asetukset
(yhden pelaajan näkemys asiaan)

Konsolifin DLC
Naputtelin sinne piruuttani Puolan kisan.
Pituus 12 EK:ta, alkaa nyt klo 7 ja päättyy lauantai iltana klo 18 (toivottavasti).
Huoltoja VAIN KAKSI, alussa ja puolessa välissä.
HC damage, ei ajoapuja, kamera auton sisällä.
B-ryhmä 4WD

Otin käyttöön noi modernin ralliauton force-säädöt. Tuntui ainakin R5 Mitsulla omaan näppiin sopivalta.

Toimiiko noi säädöt nyt Klubi-kisoissa vai nollaantuuko aina yhden ek:n jälkeen? Ajelin Konsolifin HC, Usa:n kisan perus säädöillä. Eipä sillä, oli taistelu päästä maaliin asti, varsinkin 7-9ek hajoitetulla motilla. Tavoite pitää seuraavassa kisassa auto ehjänä.
 
Puolan kisaa sitten huomenillalla tai lauantaina, yksi työpäivä vielä ja sit ois 3vko:a lomaa
Heh! Pari viikkoa lomaillut ja ainakin 6vko ajattelin alunperin pitää mutta käyrä "lämpimään keskikesään" sen verran noussut että otin keikkaa jo ensi viikolle. Lomaillaan sitten kun kelit taas houkuttaa.
Kesällä ei ole ollu tapana maasta poistua.
 
Lopetin tupakoinnin noin 3,5 vuotta sitten ja silloin päätin että voin sijoittaa ne säästyneet rahat surutta johonkin sellaiseen joka tuo iloa elämään vaikka olisikin "turhuutta". Nyt tupakkirahoja säästössä noin 9000eur.
Aion sijoittaa osan rahoista 77":seen OLED:iin.
Halvimmillaan 77C8 on ollut Suomessa 4500eur ja Saksassa nyt 77C9 5555eur.
Veikkaan että vuoden päästä mennään alle neljän, ehkä jopa 3500eur jolloin sujahtaa ostohousut jalkaan :)

Tupakoinnin lopettamiselle iso peukku! Itse lopetin polttamisen vuonna 2012 tammikuussa. Tosin sen jälkeen on tullut pussinuuskaa käytettyä korvikkeena...välillä enemmän, välillä vähemmän.
Hyvin huomasi oman suorituskyvyn parantumisen tupakoinnin lopettamisen jälkeen. Urheileminen alkoi maistumaan, kun kehitys alkoi palaamaan nuoruusvuosien tasolle. Voin sanoa, että olin vuonna 2016 elämäni kunnossa. Juoksin tuolloin maratoneja ja puolikkaita omaksi huvikseni (ehkä myös se oli oma tapani eroajatusten työstämisessä ja sain omaa aikaa pohtia asioita ja mitä haluan elämältäni).
Maratonilla enkakseni tuli 3:24, puolikkaalla 1:35 ja maantiekymppikin taittui runsaaseen 41minuuttiin.
Nyt urheilu on jäänyt ja viimeisen runsaan kahden vuoden aikana painoa tullut lähes 15kg lisää...
Ehkä mä vielä laitan itseni uudelleen kuntoon, mutta en enää niin tulostavoitteellisesti :)
 
Ne on pahat pomput siinä maalin ja portin välillä.
Sama se yksi mäki siinä samaisella EK:lla joka alkaa/loppuu portista, siinä on tullut pari terminal damagea otettua.

Jep! Normaalisti olen tullut sen portin välin kovaa ja vain yhden vaihteen pienemmälle laittaen. Nyt ajattelin ottaa sen vähän varovaisemmin ja eikös se kostautunut heti, kun viskas suoraan päin porttia jopa helpommin kuin kovaa siitä ajaessa :D
 
Ylös Bottom