Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jep,kerran vain saa ajaa. Eilen ajoin sen escort päivähaasteen tai oli aikomus ajaa. Melkein heti lähdön jälkeen ovikello soi,keskeytin kisan ja menin avamaan oven. Sit myöhemmin yritin uuestaan,mut ei onnistunu ja pätkän "ajamani" aika on 15min.Nuo Haasteet mitä Dirt pitää sisällään. Onko se tosiaan niin et kerran saat kokeilla ja se on siinä.
Muutaman päivä haasteen oon kattonu Youtuben kautta niin kaveri ei yritä sitä kun kerran
Omenanraato, mitä wheel saturation asetusta käytät?
Samoilla linjoilla. Miniäkin joutuu ajamaan,lisähaastetta tuo h-kaavio/kytkin. Saa olla vaihtamisessa ja kytkimen käytössä tarkkana.Jos päästää kytkimen liian nopeasti,eikä vaihe ole vielä kytkeytyny,vaiheisto jää rutisemaan aivan kuin oikeissa autoissakin ja laatikon kunto heikkenee.Täytyy sanoa, että soft lockilla jopa mini on huikea. Ehkä paras rallikokemus ikinä mitä olen missään pelissä saanut. (Rbr:ääkin aikanaan pelannut)
Nimittäin ekaa kertaa vanhalla Minillä oli fiilis, että se on vanha, tehoton, huonot jarrut ja rattia joutuu oikeasti veivaamaan.
Etenkin Monte Carlo ja Saksa tuntui huikeelta.
Dirt PS4 versio tuntuu yhtä hyvältä kuin PC versio, ellei jopa paremmalta kun ei tarvi säätää niin paljoa, sen kun lyö pleikkarin päälle ja ajaa.
Myöskään minkäänlaista ruudunpäivityksen hidastumista en huomannut, sulavaa 60fps. Ainut mikä on niin FOV säätö sais tulla, omaan makuun vähän liikaa vauhdin tunnetta välillä.
Steamista kannattaa katella FFB asetuksia, tuntuu että toimivat identtisesti PS4. Itellä on nyt nämä käytössä T150 ja toimivat hyvin monissa autoissa http://postimg.org/image/jwhgxrgvf/
Kannattaa melkein tehdä omat FFB asetukset ainakin Hillclimb ja Rallycross autoille, niin helppoa vaihtaa noita asetuksia ennen ajoa.
http://steamcommunity.com/workshop/...B&actualsort=toprated&browsesort=toprated&p=1
Vielä ei oo varmaa että tuleeko tähän DLC ratoja mutta luulis kyllä että tulee.
Aksun säädöt ainaskin löytyy.On kyllä huisan hyvä. Vielä menee vähän opetellessa. Onko jotain säätöjä thrustmaster t150 ratille, vai kannataako ajella oletuksilla ?
Onko täällä porukalla T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition (http://www.thrustmaster.com/en_US/products/t300-ferrari-integral-racing-wheel-alcantara-edition) ja TH8A Shifteriä (http://www.thrustmaster.com/products/th8a-add-shifter) käytössä? Oletteko saaneet tuota shifteriä toimimaan Dirt Rallyn kanssa PS4:lla ja jos olette, niin kuinka olette konfiguroineet?
Tällä hetkellä shifteri on itselläni kiinni Wheel Basen DIN-portissa mutta en saa vaihteita vaihtumaan kepin kautta, vaan ainoastaan L2/R2 liipasimista.
Allekirjottaneelle on edellee suuri mysteeri nuo Rallicrossin lähdöt. Miten ne pitää suorittaa ettei jää paikalleen kun muut on jo ekassa mutkassa. Sen verran lajista tiedän että siinä on todella vaikea ohittaa puhtaasti ajamalla. Lähdön kun sais kuntoon niin voittasinkin jotain.
Mutta miten?
Alotin Minillä toisen kauden kun on siitä helpommasta päästä ajaa.![]()