Tää on ihan helvetin hyvä peli!
Paljon on ollut pelistä netissä negatiivista juttua, ja täytyy sanoo mitä ihmettä? Kaikkea tietenkään ei voi eikä edes kannata yrittää ymmärtää.
Mä siis tykkäsin Eternalista, ja mietin mitä uutta pelisarjaan tämä uusi osa voisi edes tuoda, mutta kyl ne vaan id:llä osaa. Todella positiivinen yllätys, tän pelaaminen on hahhahhauskaa. Pelaamistani Doomeista PARAS! Älkää edes yrittäkö muuta mulle väittää.
On aika pitkät ja raskaat askeleet ukolla, järkyttävä tumtumtumtum kuuluu ku ukko liikkuu perkeleen kovalla vauhdilla. Miten joku pelkkä liikkuminen voi saada jo hymyn korville asti? En tiedä, mut on ne vaan siinä onnistunut.
Musiikit ovat mun mieleen, ei ainakaan huonommat ku ennen. Mielellään laittaa musiikit täysille valikossa. Yleensä peleissä on aika mitäänsanomatonta musaa, mut ei tässä, pelien parhaimmistoa. Tekis mieli sanoa et täs on "djentahtavat" kitarariffit, mut en sano.
Kyllä mä "sahakilvestä" tykkään, tuo mukavaa vaihtelua kaavaan. Mecha-taistelut on kunnon turpaanvetoa, nautin. Kyl se lohari kans on ok, ei tunnu turhalta lisältä.
Lähes normaalilla pelaan ja se riittää mulle. Oon parilla muokkauksella hieman helpottanut peliä, ja se helpoin on jo liian helppo. Parry-ikkuna on VALTAVA, jos Sekiroon vertaa. 3 kertaa varmaan isompi, 1,5 sekuntia tai jopa enemmän.
En nyt muuta tähän hätään keksi, puolessa välissä mennään. Sain Rocket Launcherin vähä aikasemmin. Sen lisäksi "ketju-ase"? ja Super Shotgun ovat lempparit. Tekis mieli itkeä kun joutuu muita aseita käyttämään, poislukien kilpi ja lähi-ase Flail?. Silloinkin tekis mieli itkeä, kun elämässä pitää tehä muutakin ku pelata Doomia.
Omalla telkalla HDR-näyttää ok, ei ehkä pelien parhaimmistoa, mut mitä välii. Tää olis musta-valkosenakin yks parhaimmista räiskinnöistä. Käytettynä ostin 69€.
Saatoin hieman innostua, hyvä niin. Tää on sen ansainnut. 10/10 \,,/