Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Doom: The Dark Ages

Tuli nappastua tämä silloin siitä alesta Xboxille, 33€ Premium Edition, ja tämä nousi heittämällä itselleni suosikki-Doomiksi. Aivan tajuttoman hauskaa mättöä tehostettuna mahtavalla soundtrackilla. :D
 
Ylös Bottom