Ippenator
Well-Known Member
Ei kele, tana ja ittu sentään! Taas pitää tuota skeidaa parry-elementtiä ihan muusta tuttuun pelisarjaan väkisin tuoda. Parry on elementti, jota en yksinkertaisesti voi sietää peleissä. Toki johtuu siitä, että olen täysin rytmivammainen ihminen, joten en pidä mistään missä pitää olla rytmitajua. Mitä enemmän, nopeammin ja tarkemmin sitä vaaditaan, sitä enemmän alkaa itseäni vituttamaan,Esittelyssä pelin Marauder tyylinen vihollinen. Itseä ei haittaa haastavat vihut mutta ne ei saa pysäyttää pelin normaalia flowta niinkuin marauder teki. Se vaati pelaajalta täysin erilaista lähestymistapaa.
![]()
Doom: The Dark Ages already sneakily revealed its 'new Marauder,' and the devs hope he'll be just as challenging, but a little less frustrating
He's all about parrying instead of weapon switching.www.pcgamer.com
Viimeksi muokattu: