Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Doom: The Dark Ages

Esittelyssä pelin Marauder tyylinen vihollinen. Itseä ei haittaa haastavat vihut mutta ne ei saa pysäyttää pelin normaalia flowta niinkuin marauder teki. Se vaati pelaajalta täysin erilaista lähestymistapaa.

Ei kele, tana ja ittu sentään! Taas pitää tuota skeidaa parry-elementtiä ihan muusta tuttuun pelisarjaan väkisin tuoda. Parry on elementti, jota en yksinkertaisesti voi sietää peleissä. Toki johtuu siitä, että olen täysin rytmivammainen ihminen, joten en pidä mistään missä pitää olla rytmitajua. Mitä enemmän, nopeammin ja tarkemmin sitä vaaditaan, sitä enemmän alkaa itseäni vituttamaan,

Viimeksi muokattu:
Ei kele, tana ja ittu sentään! Taas pitää tuota skeidaa parry elementtiä ihan muusta tuttuun pelisarjaan väkisin tuoda. Parry on elementti, jota en yksinkertaisesti voi sietää peleissä. Toki johtuu siitä, että olen täysin rytmivammainen ihminen, joten en pidä mistään missä pitää olla rytmitajua. Mitä enemmän, nopeammin ja tarkemmin sitä vaaditaan, sitä enemmän alkaa itseäni vituttamaan,

Tässä onneksi voi sliderilla säätää ajoituksen vaativuutta ja mä ainakin vedän kaikki säädöt ihan surutta oman edun puolelle.
Itsekään en parry mekaniikasta välitä, mutta esim jedi survivor ei tuottanut ongelmia kun maksimi ajoituksella sait pitää blockia varmaan 2s pohjassa ja silti se teki parryn.

Tässä onneksi voi sliderilla säätää ajoituksen vaativuutta ja mä ainakin vedän kaikki säädöt ihan surutta oman edun puolelle.
Itsekään en parry mekaniikasta välitä, mutta esim jedi survivor ei tuottanut ongelmia kun maksimi ajoituksella sait pitää blockia varmaan 2s pohjassa ja silti se teki parryn.

Joo en olisi huolissani kun tässä pelissä saa vaikeustason räätälöidä tosiaan juuri itselle sopivaksi.

Tuli eilen ekan kerran katottua videota tästä, niin oon vakuuttunut. Räiskettä ja metallia, ai että!

Intoa vähentää ainoastaan se et maksaa fyysisenäkin 80€, toivottavasti Giganttiin tulee julkkaritarjous tästä, tai "joutuu" elämäni ensimmäisen kaheksankympin pelin ostamaan.

Tuli eilen ekan kerran katottua videota tästä, niin oon vakuuttunut. Räiskettä ja metallia, ai että!

Intoa vähentää ainoastaan se et maksaa fyysisenäkin 80€, toivottavasti Giganttiin tulee julkkaritarjous tästä, tai "joutuu" elämäni ensimmäisen kaheksankympin pelin ostamaan.
Muuten vaikuttaa kyllä todella lupaavalta kieltämättä itsellenikin, mutta tuo parryn mukanaolo nyt ainakin vähäsen itseäni säikäyttää. Toivottavasti @pelle sekä @HideoMiyamoto ovat oikeassa tuosta, että tuotakin mekaniikkaa pystyy niin säätämään, ettei ehkä tule itsellenikään olemaan ylitsepääsemätön ongelma.

Doom ja parry mekaniikka kuulostaa tosiaan hieman oudolta yhdistelmältä, mutta luotan kehittäjiin. Heti julkaisussa en tiedä tuleeko ostettua koska ei vain ehdi nykyään paljoa pelaamaan, niin tulee ainakin luettua teidän fiiliksiä tästä :)

Kyllä pystyy! Kehittäjät ovat näin luvanneet.
Joo ja eikös tuosta näkynyt ihan siinä gameplayssäki, että kaikkea mahdollista pystyy säätämään.
Doom ja parry mekaniikka kuulostaa tosiaan hieman oudolta yhdistelmältä, mutta luotan kehittäjiin. Heti julkaisussa en tiedä tuleeko ostettua koska ei vain ehdi nykyään paljoa pelaamaan, niin tulee ainakin luettua teidän fiiliksiä tästä :)
Hienoa, että tehdään uusia juttuja (genren sisällä), eikä tehdä sitä samaa osasta toiseen. Ihan 100% luotto kyllä tähän tiimiin, että tuokin osa tulee toimimaan äärimmäisen hyvin ja sulavasti.

Ylös Bottom