Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dragon Age 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Nonniih.. läpi pätkähti ja pelikellossa tais olla jopa hulppeat 70h.. hieman alle. En tiedä miten siinä onnistui niinkin kauan mennä. Nuohosin kaikki kulmat ja käänsit kivet ja kannot löytääkseni kaikki mahdolliset tavarat ja saadakseni kaikki questit, eli se siinä kai eniten aikaa vei. Muutama taistelu myös kesti tuhottoman kauan kun hieman hankalemmalla vaikeus tasolla menin. Pistetään spoileriin:
Ylpeys ei antanut periksi edes alentaa vaikeustasoa Arishok taistelussa, josta sitten jouduinkin maksamaan ison hinnan. Valehtelematta tais mennä 30-45 mins siinä lopparissa! mahdollisesti enemmänkin...
Joo täytyy liittyä valittavien ihmisten joukkoon ja laskea hieman pisteitä ton vikan nujakan takia... siinä se näköjään oli..?! Ei silleen ettei se ihan vika taistelu olisi ollut eeppinen.. ehkä vähän outo :rolleyes:
Loppujen lopuksi eniten harmitti alueiden toisto...kymmenen rasittavimman asian listalla tämä veisi ekat 5 kohtaa. Seuraavana tulisi bugit joita on todella paljon siihen nähden että tässä puhutaan biowaresta! Niiltä odottaa ihan eri laatua.. jätetään bugiset pas** bethesdalle! (j/k) Tämä nyt ei varsinaisesti ollut niin rasittavaa mutta se kun tavaraa kertyi kuin mass effect 1:ssä konsanaan olisi toivonut että niitä olisi voinut antaa ryhmän kavereille. Noh, olihan se aika rasittavaa. Toisaalta kannustaa aloittamaan alusta. Tiedä sitten olisiko että biowarella tosiaan loppui aika totaalisesti, se näkyy kaikkialta ja se ettei kavereita voi vaatettaa voi myös olla tämän syytä. meh.
Ja sitten ne aina selustasta taijanomaisesti ilmestyvät lisäjoukot.. huh.. noh loppua kohden kun ryhmä oli vakinoitunut ja strategiat tiedossa niitä alkoi hoitelemaan ihan huvikseen heh.
Mikään noista kohdista ei kylläkään estänyt minua aloittamasta uudestaan heti lopputekstejen skippauksen jälkeen... male archer rogue tällä kertaa.
Hyvä peli muttei kyllä lopulta pärjää DA:Olle... pisteet 8/10 :cool:
E: Toi mitä Isaaru sanoi siitä Varric tehtävästä on muuten ihan totta.. omasta mielestäni kaikista sidequesteista paras! Kunnon ramboilua! (kunnes julma totuus paiskattiin päin näköä) Se "jatkotehtävä" siihen oli myös erittäin hyvä.. spooky.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Läpi meni ja jäi aika ontto fiilis lopusta. Tuntui että peli loppui kuin seinään ja loppukahakkakin jäi aika köyhäksi. Kait sillä DLC:llä pääsevät rahastelemaan...

Yksinkertaisesti asiat mitkä pelissä ärsytti(himofanit älkööt tuomitko):
-Hahmojen kanssa ei voi muuten vain jutella ilman tiettyjä kohtia.
-Taistelusysteemi nyt ei tunnu pelaavan meikäläisellä, normillakin tuli vastaan pari kahakkaa, jossa ei meinannut pärjätä.
-Se sama paikkojen ravaus ja fakta, ettei päästä tutkimaan kaupunkia ja sen lähiympäristöä pidemmälle.
-Pelin loppu
-Bugiset achievementit ja pelissä ilmenevät

Vaan kyllähän tuon parissa viihtyi, mutta taisi tuo hypetys nyt pettää pitkästä aikaa, tosin tuo aika pelikellossa kertoo jo jotain:rolleyes:.
Kunhan päivitys tulee niin voisi pistää uuden roundin tulille ja pelata täysin erilailla.
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Nyt toisella kierroksella alkanut nuo jatkuvat latailut hieman hiertämään. Vielä jos sattuu poistumaan alueelta muistamatta käydä kaupassa yms. = 2 latausruutua lissää:p. Muuten meno kyllä vieläkin maittaa, vaikka maagi warrioria tylsemmältä tuntuukin. Soturilla auto-attackia en niin kaipaillut, mutta kaukotaistelijalla tuo A-napin hakkaaminen tuntuu paljon tylsemmältä.

Hienoa muuten, että lisäsivät tuon respec-putelin tähän kakkos-osaan. Voi Rogulla vaihdella jouskarin tahi tikarien välillä aina kun alkaa kyllästyttämään. Myös vapaaehtoisesta "kasvokirurgiasta" lisäpisteitä. Ei tarvitse enää aloittaa peliä alusta jos vahingossa sattuu vääränlaisen feissin valitsemaan.
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Nonniih.. läpi pätkähti ja pelikellossa tais olla jopa hulppeat 70h.. hieman alle.

Mä kans ajattelin, että oonko ainut jolla menee tolkuttoman kauan pelin kanssa. Parikyt tuntia tosin vasta takana, mutta ollaan liikuttu tosi vähän. Kai mä pähkäilen sitten vähän liikaa, ja kyselen myös. Tuo on kyllä yksi heikko homma, ettei millään kyselyllä ole mitään väliä. Kaikki selitetään aina viiteen sataan kertaan ja homma on liian selvää, että voi vaan mennä "OK"-tyylillä läpi seilaten. Jos jokin juttu pitää mennä johonkin suuntaan, se myös menee. Ei kysytä mitään mielipidettä. Mennään vaan eikä meinata.

Tuo vihujen toinen aalto alkaa olemaan aika naurettavaa jo. Todella heikko esitys ja iso lampaanperse taas (toinen tuli originsin circle of magi- bugista) Biowarelle. Tulisivat edes jostain, mutta vihollisesta riippumatta, jotkut perussotilaat spawnaa tyhjästä eteen taikka taakse, milloin mihinkin. Olisikin jotain hörhöjä, jotka osaisi teleporttailla, mutta ei.

Noita companion-juttuja on ihan kivasti alkanut olemaan, mutta on aika huono et niitäkin tehdään guest-tyylisenä. Eli niille ei voi puhua muuten yhtään mitään. Ne toki puhuu ite aina juostessa yms., josta päästään toiseen asiaan. Eli ne pälättää aina yleensä ihan turhaa, ja juostessa viisi ihmistä parhaillaan puhuu päällekkäin. Ja jos taistelu tulee, niin ne vaan puhuu kuin ei mitään tapahtuisikaan.

Ihan liikaa tässä antaa anteeksi pelille, kun enemmän on uppoutunut siihen, mut vähän vaativammalle pelaajalle varmasti pettymys, melko heikko tuotos ja varman päälle pelattu kuten ME2.
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Tämän vuoksi pelaan Dragon Agea: ensin melkein 30h pelaamista ja sitten kriittinen kysymys painostavan musiikin vallitessa: "Tell me, Hawke: what would you do, in my place?"
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Täällä eka kierros takana ja noin 41h mittarissa naismaagilla, uusi kierros jo aloitettuna warriorilla joka tuntuisi olevan paljon antoisampi pelata kuin originsin warrior suhteessa maagiin. Pelin saamaan negatiiviseen rummutukseen nähden oikein hyvä on tämä :cool: Ei harmita ennakkotilaus.
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Hirveä probleema kyllä nyt, ensimmäine läpipeluu menossa ekan osion lopussa ja pelikellossa vasta 15 tuntia ja silti nyt jo kuumottaa alotella uudestaan erilaisilla hahmoilla. Archer, Sword&Shield Warrior, 2hand Warrior, Maagi.. kaikkia tekis nyt mieli tehä. Alottelin tosiaan dual wieldinä niinku Originsissakin ja kyllähän tuo hyvälle maistuu kun attack speedin saapi iha älyttömäks. Pelaillaan nyt eka kerran läpi ja sit uusiks eri ukolla.

Välillä kyllä tympäsee älyttömästi nuo spawnaavat vihut kun omassa ryhmässä on 2 ranged ukkoa ja kun se toinen tai kolmas aalto aina spawnaa sinne meikäläisen selän taakse niin ne mun parantajat ja archerit on aina sielä läjän keskellä, ei kiva. Eli ei mitää jakoa jollain Hardilla pelailla, kun taas Normal tuntuu olevan iha liian peruspullaa. Pelin ympäristö kyllä saa älyttömästi miinusta, siis miten voikaan olla näin tylsiä ympäristöjä? Missä on Originsista tutut metsät ja luolat? Jokainen kivikko ja ranta iha kuin kopio muista. Taivas ankean ruskea joka paikassa.
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Kommenttien perusteella tämä tuntuu olevan kiireessä kasattu. Olikohan Da : origins sitten hieman yllättänyt suosiollaan ja haluttiin nopeasti jatko-osaa kehiin. Tuo kaverien armorien yms. varustelun puute on aika paha moka. Onkos aseita yms. tavaraa enemmän vai suunnilleen saman verran kuin originissa ?

Mitenkäs tuo tarina/henkilöt ja henkilöiden kanssa keskustelu. Onko maailma uskottavampi kuin originissa ?

Onko hahmonkehityksessä enään mitään yhteistä originsin kanssa ? Originsissa kun sai/täytyi laskea oikein tarkkaan mihin pisteet laittaa.
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Onkos aseita yms. tavaraa enemmän vai suunnilleen saman verran kuin originissa ?

Paha sanoa onko roinaa enemmän vai vähemmän. Ainaki Ringejä, amuleteja ja beltejä tippuu huimasti enemmän mitä Originsissa. Myöskin aseita on aika paljon, ja en tiiä vaikuttaako valittu class siihen mitä tippuu. Itellä tuntuu ainaki noita daggereita putoavan koko ajan kun valihin dualwield roguen. Kaiken kaikkiaan roinaa tuntuu olevan aika laajalti, mutta harmihan se on ettei niitä voi laittaa kuin päähahmolle. Aseita nyt sentään voi muilleki laitella. Hyvä uudistus on se että junk itemit menee automaattisesti junk sivulle, eikä inventoryyn enää kerry noita turhia itemejä joilla ei tee mitään.

Mitenkäs tuo tarina/henkilöt ja henkilöiden kanssa keskustelu. Onko maailma uskottavampi kuin originissa ?

Omasta mielestä tarina on sekavampi kuin Originsissa. 1/3 pelistä pelattu ja vieläkään en oikein hahmota pelin jujua. Myöskin on tympeää kuunnella muilta hahmoilta joistain paikoista joihin ei itse tule koskaan pääsemään.. Mutta tämä uusi keskustelu-wheel on mielestäni hyvä uudistus, ainakin omaan nautintoon se tekee keskusteluista mielekkäämpiä. Siltikin sanoisin että Originsissa oli enemmän tunnelmaa ja maailma tuntui yhtenäisemmältä.

Onko hahmonkehityksessä enään mitään yhteistä originsin kanssa ? Originsissa kun sai/täytyi laskea oikein tarkkaan mihin pisteet laittaa.

On. Attribuutit on tismalleen samat kuin Originsissa ja skillejä/talenteja on reilusti mistä valita. Ja käsittääkseni kaikkia ei taaskaan ole mahdollista saada, vaan joutuu miettimään mitä ottaa. Mielestäni hahmoa on monipuolisempi kehittää kuin Originsissa.
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Tein tollasen quick look -tyyppisen katsauksen Dragon Age 2:een, jossa tarkoituksena oli käydä nopeasti läpi pelin taistelua ja valikoita näkökulmalla miten eroaa Originsista. Video on tarkoitettu erityisesti DAO-veteraaneille, jotka eivät ole vielä DA2:een tarttuneet, mutta myös muut Dragon Age 2:sta kiinnostuneet saanevat siitä jotain irti.

[video=vimeo;21227007]http://vimeo.com/21227007[/video]

Pahoittelen teknisiä ongelmia, joista pahimpana kontrasti kusi tummissa valikoissa, eikä niistä saa selvää. Selostus toivottavasti auttaa niissä kohdissa.
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Tässä oma Spirit Healer -maagini Markus Hawke:
felisleo-albums-elama-picture6744-markus-hawke-dragon-age-iissa-maaliskuu-2011.jpg

Tein tarkoituksella hahmostani mahdollisimman paljon Originsin ukon näköisen.
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Tein tollasen quick look -tyyppisen katsauksen Dragon Age 2:een...

Ihan jees settiä, vaikka ei itselleni mitään ihmeempiä tarjonnutkaan (en kyllä odottanutkaan). Hyvä homma, että porukka jaksaa tehdä "omaa juttuaan", thumbs up! Miinusta joudun tosin antamaan vakio FemHawken käytöstä:p. Jokainen tietysti pelaa kuten tahtoo, mutta itse tulee aina väsättyä ihan oma hahmo, mikäli se pelissä vain onnistuu. Toivottavasti pätkäsi saa edes muutamat ihmiset kiinnostumaan DA2:sta. Kohti Kirkwallia, sanon ma!
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Mites paljon bugeja on pelistä löytynyt muiden pelaamisissa? Itse löysin yhden täysin vastaavan kuin Originsinsissa, tuohan on tottakai joka väliin ketuttelemani "Circle of magi"- tyylinen. Paljon pienemmässä mittakaavassa tosin, mutta kuvastaa hyvin tätä keskustelun paskuutta Biowaren peleissä. Välillä ihmeellisesti lyödään keskustelu poikki, ja sitten sitä voi jatkaa. Tai kuuluisi jatkaa, muttei voi, tai ei huomaa että sitä voisi jatkaa. HV BW!

Siinä Originsissa kun päätti hetken miettiä (i must think awhile- option), on koko peli pilalla. Tässä erään companion tehtävässä sama juttu, tosin vastasin tässä vain normaalisti enkä kuten Originsin tyylisesti, ei tärkeä, mutta lyödään hahmon nimen takia tai minkä tahansa vuoksi spoileriin (kun muuten tulee panaania)

Fenriksen kartanossa kun jaaritellaan niitänäitä turhassa guestissa (questioning beliefsissa joku vaihe), tarkoituksella joskus muissakin keskusteluissa juttu loppuu jostain syystä jonkun kysymyksen johdosta, vaikka vaihtoehtoja jäisi miten paljon jäljelle. Sitten sen voi aina aloittaa uudestaan painamalla perusnäkymässä A:ta henkilön kohdalla - paskaakos tämäkin on??? Noh enivei, tuon jälkeen markkeri jää tuon homon pään päälle, ja hokee vain koettaessa sen kanssa puhua "hawke", "we must move on"- shittiä.

Tuo tuskin oli mikään ihme menetys, kun tuon otuksen kanssa saa tehtyä personalguesteja jatkossakin, tosin eri asian puitteissa, mutta tuo kummittelee tuolla listalla edelleen ja pistää kyllä pelottamaan bugien puolesta mikä jo originsissa löi läpipeluuni v*tuiksi.
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Mites paljon bugeja on pelistä löytynyt muiden pelaamisissa? Itse löysin yhden täysin vastaavan kuin Originsinsissa, tuohan on tottakai joka väliin ketuttelemani "Circle of magi"- tyylinen. Paljon pienemmässä mittakaavassa tosin, mutta kuvastaa hyvin tätä keskustelun paskuutta Biowaren peleissä. Välillä ihmeellisesti lyödään keskustelu poikki, ja sitten sitä voi jatkaa. Tai kuuluisi jatkaa, muttei voi, tai ei huomaa että sitä voisi jatkaa. HV BW!

Siinä Originsissa kun päätti hetken miettiä (i must think awhile- option), on koko peli pilalla. Tässä erään companion tehtävässä sama juttu, tosin vastasin tässä vain normaalisti enkä kuten Originsin tyylisesti, ei tärkeä, mutta lyödään hahmon nimen takia tai minkä tahansa vuoksi spoileriin (kun muuten tulee panaania)

Fenriksen kartanossa kun jaaritellaan niitänäitä turhassa guestissa (questioning beliefsissa joku vaihe), tarkoituksella joskus muissakin keskusteluissa juttu loppuu jostain syystä jonkun kysymyksen johdosta, vaikka vaihtoehtoja jäisi miten paljon jäljelle. Sitten sen voi aina aloittaa uudestaan painamalla perusnäkymässä A:ta henkilön kohdalla - paskaakos tämäkin on??? Noh enivei, tuon jälkeen markkeri jää tuon homon pään päälle, ja hokee vain koettaessa sen kanssa puhua "hawke", "we must move on"- shittiä.

Tuo tuskin oli mikään ihme menetys, kun tuon otuksen kanssa saa tehtyä personalguesteja jatkossakin, tosin eri asian puitteissa, mutta tuo kummittelee tuolla listalla edelleen ja pistää kyllä pelottamaan bugien puolesta mikä jo originsissa löi läpipeluuni v*tuiksi.

Noissa companion questeissa on eniten häikkää kait... Ainakin Isabelan kohdalla on tullut ongelmia kun koitin puhua sille saadakseni selvyyttä mistä nyt tuulee, ja ei se puhu muuta kuin "perus baari keskustelua" ("I just found this amazing hatshop"... -_-) Oli pirulainen vielä päättänyt tulla asiaansa kertomaan kotiini mistä seurasi etten koko loppupelin aikana päässyt siitä eroon.. siellä se koristi kotiani ja "quest marker" oli pään päällä vaan mitään ei tapahtunut kun sen kanssa koitti jotain rakentavaa puhua.
Suosittelen että unohtaa koko jutun.. ehkä bioware korjaa asian jossain päivityksessä, ehkä ei.
Muutama muukin quest on rikki, oletettavasti. Mm. se sketchy on the details ja sitten se joku quest missä pitäisi pelastaa joku kidnapattu pentu.

Aiheesta toiseen olen koittanut nyt mennä nightmarella läpi ja pääsin juuri act 2.. aikaa nyt jo kulunut joku 20 h kun on huomannut että monista paikoista ei tahdo selvitä ellei ne viholliset vedä pois siltä "spawn spotilta"... rikkoo pelimekaniikkaa mutta rikkokoon. Ei niitä loputtomia vihollis aaltoja muuten kestä.. pelottaa ajatus act 2 lopparista :eek:
Oon menny ryhmällä missä on kaksi healeria (Hawke on mage) yksi tankki ja yks dps hemmo.. silleen se tuntuu jotenkin sujuvan. Hauskaa sinäänsä mennä nighmarella kun joka lvl up on paljon merkityksellisempi ja pitää oikein miettiä mihin skilliin perehtyy seuraavaksi. (vihollisen dmg resistancea tiputtavat taidot/loitsut on erittäin käteviä kun jotku perus luutnantitkin on niin prkl kestäviä ettei mitään jakoa.

Pitää ristiä sormet sen toivossa että Bioware antaa kunnon lisärejä jotka, ensinnäkin korjaavat lukuisia ongelmia, ja antaa lisää merkityksellistä tarinaa.. ei vaan pelkkää kirkwallissa haahuilemista. Vähän liiankin maanläheistä tämä peruspelin tarina.
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Ihan jees settiä, vaikka ei itselleni mitään ihmeempiä tarjonnutkaan (en kyllä odottanutkaan). Hyvä homma, että porukka jaksaa tehdä "omaa juttuaan", thumbs up! Miinusta joudun tosin antamaan vakio FemHawken käytöstä:p. Jokainen tietysti pelaa kuten tahtoo, mutta itse tulee aina väsättyä ihan oma hahmo, mikäli se pelissä vain onnistuu. Toivottavasti pätkäsi saa edes muutamat ihmiset kiinnostumaan DA2:sta. Kohti Kirkwallia, sanon ma!

Itse yleensä teen mielelläni oman hahmon vaan jostain syystä femHawken ulkonäkö on jopa niin onnistunut että yritettyäni erinäisen kerran väsätä luontevan hahmon, olen havainnut että femhawke on oletuksena aika toimiva (se tahranaamainen malli) ja tämä on harvinaista :cool:
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

femHawken ulkonäkö on jopa niin onnistunut että yritettyäni erinäisen kerran väsätä luontevan hahmon, olen havainnut että femhawke on oletuksena aika toimiva (se tahranaamainen malli) ja tämä on harvinaista :cool:

Juuh, ihan näppärän näköinen neitohan tuo on. Ei vain itse jaksa ikinä "vakiolla" pelailla, vaan aina tulee useita tunteja vietettyä hahmoeditorien parissa sitä täydellistä feissiä luoden. Välillä kaikki pelaamiseen käytettävissä oleva aika kuluu pelkästään lärvien parissa:D.
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Juuh, ihan näppärän näköinen neitohan tuo on. Ei vain itse jaksa ikinä "vakiolla" pelailla, vaan aina tulee useita tunteja vietettyä hahmoeditorien parissa sitä täydellistä feissiä luoden. Välillä kaikki pelaamiseen käytettävissä oleva aika kuluu pelkästään lärvien parissa:D.

Josko minäkin maltan ensi kierroksella :D ME1 ja 2 onkin sitten 5 hartaudella väännettyä oman maun mukaista naamaa ja DA:O :ssakin 4 (ja yllättäen kaikki feminiinejä, jos vain naisena mahd. pelata niin poikkeuksetta näin)

Tämä hawke vain onnistuu väräyttämään harvinaisen sopivasti :cool:

Nyt on warriorkierrosta takana ~9h ja meno on, mikäli mahdollista niin vieläkin maukkaampaa kuin maagina, erittäin nättiä niittää vihuja kahdenkäden miekalla, voima hänessä vahvana on. Kyllä se roguekierroskin pitää vielä...
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Mä tykkään myös säätää hahmon ulkonäköä pitkään ja hartaasti. Naamaeditoriin olisi kyllä kaivannut jotain zoomausmahdollisuuksia, sillä hahmonluonnin jälkeen ekoissa pelikohtauksissa ilmeni, että naishahmoni muistuttikin meikkien puolesta lähinnä Pelle Hermannia. No onneksi myöhemmin pääsi vielä Emporiumissa korjailemaan. Ja onneksi nyt löytyy hide helmet-asetus niin ei tarvi pitkällisen ulkonäön säätämisen jälkeen kattella kuitenkin jotain koko naaman peittävää kypärää.

Aloitin myös toisen läpipeluun, nyt dw-roguella. Toinen läpipeluukin maistuu kaiken kaikkiaan hyvältä, tosin pelin alku inhotti jo etukäteen kun ekat tunti-pari oli mulle ekalla kerralla ihan selkeästi pelin huonoin osa. Taistelu dual weapon/assassin-yhdistelmällä on ollut hauskempaa kuin archerilla. Tiimiläisten tactics-valikkoon on tullut hyviä lisäyksiä, monia olisi kyllä jo Originissa kaivannut. Ja onneksi taktiikkaslottien määrän kanssa ei ole samanlaista nihkeilyä kuin Originissa.
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Naamaeditoriin olisi kyllä kaivannut jotain zoomausmahdollisuuksia, sillä hahmonluonnin jälkeen ekoissa pelikohtauksissa ilmeni, että naishahmoni muistuttikin meikkien puolesta lähinnä Pelle Hermannia.

Kyllä, vielä kun tuo hahmonluonti täytyy tuollaista mustaa taustaa vasten tehdä. Hahmon meikit saattavat näyttää hyvältä pimeässä, mutta "luonnonvaloon" astuttaessa tuleekin esiin näitä Pelle Hermanneja ym. hirvityksiä.

Ja on kyllä hyvä tuo tactic-slottien lisäys. Ensimmäisessä osassahan nämä oli sidottu hahmon tiettyyn skilliin(en nyt muista mikä), joka oli todella typerä ratkaisu.
 
Vastaus: Dragon Age 2 [PS3/X360]

Vähän lässähti loppua kohden, ja ei oikein tiedä mitä ajatella koko pelistä. Kovin yksinkertaistettu, itseään toistava, jonka paljon puhuttu syvyys jäi hieman kyllä uupumaan. Henkilöiden kanssa ei pysty puhumaan kuin guesteina (huoh..), bugiset personal guestit, yksitoikkoinen taistelu... Jotain jäi kyllä uupumaan, tiedä sitten oliko se tuo toteutus vain.

Päähenkilö (mies) oli kyllä surkea! Aivan munatonta ääninäyttelyä, pahin oli (perheenjäsenistä spoileria)

Äiti kuoli, ja sitten jokin jutteli, oliko se homo-anders sitten, ja kysyi miten voin. Vähän Hawke mutristi naamaa, ja normaali äänellä: "my heart is broken". Meinasi kapula lentää ikkunasta, tajutonta paskaa!

Muuten companiot oli ihan jees. Jostain syystä en kyllä tuolle pelille uutta läpipelua enää anna. 40h takana ja vähän ristiriitaiset tunnelmat. Ropeja on muutenkin jonossa niin pirunmoinen määrä ja tämä peli ei kyllä hirveästi koukkaa muissa kuin äärittäisen dramaattisissa valinnoissa. Sikäli pienemmillä valinnoilla ei väliä ole. Yhtälailla voitaisiin vielä viimeisen minuutin aikana muuttaa kaikki pelin aikana tehdeet valinnat ja päättääkin toisin. Pitkä huoh. Are u sure? Absolutely?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom