Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]
Sinä sen sanoit! Siis tätä samaa asiaa olen usein pyöritellyt mielessäni. Se ottaa niin päähän, kun häviää monta kertaa putkeen tietylle vihujoukolle. Minähän se Grey Warden tässä olen eivätkä he? Muttajoo, tätä asiaa nyt on suht' turha pyöritellä mielessä, pelihän tämä on ja tarkoituksella haastava.
Sitten pientä Deep Roads- spoileria:
Normal tasolla tylsää oli se, että perus susilauma saattaa välillä syödä koko porukan "tostanoinvaan", kun kyseessähän pitäisi olla kivenkovat mimmit ja sällit jotka pätkii kovempiakin jamppoja turpaan vaikka silmät sidottuna.
Sinä sen sanoit! Siis tätä samaa asiaa olen usein pyöritellyt mielessäni. Se ottaa niin päähän, kun häviää monta kertaa putkeen tietylle vihujoukolle. Minähän se Grey Warden tässä olen eivätkä he? Muttajoo, tätä asiaa nyt on suht' turha pyöritellä mielessä, pelihän tämä on ja tarkoituksella haastava.
Sitten pientä Deep Roads- spoileria:
Kaksi kömpelöä ja hidasta kääpiötä ei todellakaan jammaa niin kuin olin toivonut. Oghrenin, Morriganin ja Wynnen kanssa lähti Deep Roadseille vuodattamaan verta. Ihan kohtuullisen hyvin homma on toiminut; kiitos maagien. Yhdestä lihavasta kahden käden aseisiin erikoistuneesta kääpiöstä riittää paljon hupia, jos rinnalla taistelee toinen nopea, ketterä sekä ventterä soturi kuten Alistar. Mutta kun... ehh. Kaksi kääpiötä ovat kuin kivigolemit, kömpelöitä ja helppo saartaa. Tekisi mieli ottaa Zornille miekka/kilpi- setti mutta kun olen niin hemmetisti kehittänyt noita 2k-skilssejä, ja jättänyt ase/kilpi- taidot varjoon.
Nyt ei auta todeta muuta kuin: näillä mennään.
Nyt ei auta todeta muuta kuin: näillä mennään.