Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]
Oman maagini kanssa pysyin ihan kaavuissa ja tikuissa. Varsinkin kun säästin johonkin 100 kultaa maksavaan reaper kaapuun ja sitten löyty vielä hyvä tikku niin en muuta tarvinnu.
Muutenkin tikuilla maagi osuu aina ellei ole kyseessä kovemman luokan vihu jolla on joku deflect taito jolloinka maagi osuu noin 97% varmuudella.
Kumpi on parempi? Maagi str 15 huitoo miekalla ja ei saa mitään aikaiseksi, vaiko maagi jolla on magic jossain 40 tienoilla ja ampuu ilotikullaan jääpalloja jotka eivät koskaan mene ohi? Varsinkin loppupuolella yksi pikkupallo teki jotain 35 pistettä vahinkoa ja niitä lensi aika hyvään tahtiin.
	
		
			
		
		
	
				
			Oman maagini kanssa pysyin ihan kaavuissa ja tikuissa. Varsinkin kun säästin johonkin 100 kultaa maksavaan reaper kaapuun ja sitten löyty vielä hyvä tikku niin en muuta tarvinnu.
Muutenkin tikuilla maagi osuu aina ellei ole kyseessä kovemman luokan vihu jolla on joku deflect taito jolloinka maagi osuu noin 97% varmuudella.
Kumpi on parempi? Maagi str 15 huitoo miekalla ja ei saa mitään aikaiseksi, vaiko maagi jolla on magic jossain 40 tienoilla ja ampuu ilotikullaan jääpalloja jotka eivät koskaan mene ohi? Varsinkin loppupuolella yksi pikkupallo teki jotain 35 pistettä vahinkoa ja niitä lensi aika hyvään tahtiin.
 
				 . Pitää varmaan seuraavan kerran asentaa vähän niitä taktiikoita, kun en missään vaiheessa ole kovin syvästi niihin perehtynyt.
. Pitää varmaan seuraavan kerran asentaa vähän niitä taktiikoita, kun en missään vaiheessa ole kovin syvästi niihin perehtynyt. Ihmettelen miksi näin tehty, aika tyhmää että nyt pitää aina ravata optionsseissa vaihtelemassa tasoa, jne. Enpä ole oikeastaan ennen törmännyt ominaisuuteen että vaikeustaso olisi sidoksissa itse peliin eikä kampanjaan mitä pelaat(roolipeleistä kyse siis varsinkin). Pystyi sitä vaikeustasoa vaihtamaan kesken pelin tai ei.
 Ihmettelen miksi näin tehty, aika tyhmää että nyt pitää aina ravata optionsseissa vaihtelemassa tasoa, jne. Enpä ole oikeastaan ennen törmännyt ominaisuuteen että vaikeustaso olisi sidoksissa itse peliin eikä kampanjaan mitä pelaat(roolipeleistä kyse siis varsinkin). Pystyi sitä vaikeustasoa vaihtamaan kesken pelin tai ei. Loistava veto BioWarelta, piristi mukavasti.
 Loistava veto BioWarelta, piristi mukavasti. Tietysti sellainen minkä kaikki varmasti arvaa, mutta kuitenkin. Pois tuollaiset.
 Tietysti sellainen minkä kaikki varmasti arvaa, mutta kuitenkin. Pois tuollaiset.